וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פטור ממשכנתא - תושבי העוטף מקבלים פטור מביטוח

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 15:31

חברת AIG תעניק לתושבי העוטף פטור מלא מתשלום לחודש הקרוב על ביטוח הרכב וחברת ליברה תממן את עלות חודש נובמבר עבור מבוטחים שיחדשו את הביטוח

ביטוח רכב מססמכים. ShutterStock
תעודת הביטוח של הדרום: חברות הביטוח מציגות הקלות לתושבי העוטף/ShutterStock

חברת הביטוח AIG תעניק ללקוחותיה מיישובי העוטף ומשדרות פטור מלא מתשלום לחודש הקרוב על ביטוח הרכב - ביטוח החובה,מקיף וצד ג. ביטול התשלום יינתן גם ללקוחות קיימים וגם למחדשי ביטוח רכב.

חברת הביטוח AIG אשר התגייסה עם פרוץ המלחמה ופתחה מערך למתן שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית (ממ"ד רגשי) ללא עלות לציבור הרחב כן הפיקה סדרת סרטונים ייעודים לכלים פרקטיים לתמיכה נפשית בשיתוף פעולה עם אפרת לקט, ממשיכה להתגייס ולהירתם עבור מבוטחיה ביישובי בעוטף ושדרות והודיעה על ביטול מלא של התשלום הקרוב (נוב') בביטוח הרכב, לכל לקוחותיה ולא רק למחדשים.

מנכ"לית AIG, יפעת רייטר ציינה: "אלה ימים קשים, עם תושבים ותושבות שמתמודדים עכשיו בכ"כ הרבה זירות. זו תקופה בה כל אחד צריך לשאול את עצמו באיזה אופן הוא יכול לתרום, לסייע ולהקל. כחלק מהרצון לתמוך במבוטחים שלנו בעוטף ובשדרות, החלטנו לבטל את התשלום הקרוב בביטוח רכב רכוש וחובה, ללקוחות הקיימים והמחדשים. הביטול יעשה באופן אוטומטי. אנחנו נמשיך לעשות מאמץ להיות שם עבור הלקוחות שלנו בעוטף ובדרום".

ההטבה תינתן ליישובים: אבשלום, אוהד, אור הנר, איבים, ארז, בארי, בני נצרים, ברור חיל, גבים, גברעם, דורות, דקל, זיקים, זמרת, חולית, יבול , יד מרדכי, יכיני, ישע, יתד, כיסופים, כפר מימון, כפר עזה, כרם שלום, כרמיה, מבטחים, מבקיעים, מגן, מפלסים, נווה, נח"ל עוז, ניר יצחק, ניר עוז, ניר עם, נירים, נתיב העשרה, סופה, סעד, עין הבשור, עין השלושה, עלומים, עמיעוז, פריגן, צוחר, רעים, שדה ניצן, שדי אברהם, שדרות, שובה, שוקדה, שלומית, תושיה, תלמי אליהו, תלמי יוסף, תקומה.

יפעת רייטר. אוהד רומנו,
מנכ"לית AIG, יפעת רייטר/אוהד רומנו

ליברה מודיעה כי גם היא תקל על מבוטחיה תושבי העוטף וכי יש בכוונתה לממן על חשבונה את עלות חודש נובמבר למבוטחים שצריכים לחדש החודש את פוליסת הביטוח שלהם.

לפי הודעת החברה, ליברה "מבינה שבימים אלה מעסיקים את אותם מבוטחים דברים חשובים בהרבה מחידוש הביטוח, ולכן מבוטחי החברה אשר מתגוררים בעוטף עזה והביטוח שלהם מסתיים החודש. לא ישלמו את העלות הכספית של חודש נובמבר. ההטבה כוללת את כל מוצרי הביטוח האלמנטרי שהחברה מציעה: ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי חיות מחמד וביטוחי עסק".

הטבה זאת מצטרפת לפעולות נוספות של ליברה מאז פרוץ המלחמה וביניהן הארכת תוקף פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל באופן אוטומטי וללא תשלום עבור מבוטחי החברה ששהו בחו"ל וחזרתם התעכבה, וכן רכישות מרוכזות של מוצרי מזון וטואלטיקה עבור חיילי צה"ל ושינוען ליחידות השונות.

אתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה: "ברגעים קשים אלו ובמסגרת המאמץ הלאומי כולנו מתגייסים ונרתמים לעזור בכל מה שרק אפשר. אני שולחת תנחומים עמוקים לכל אלה אשר איבדו את יקיריהם, מחזקת את משפחות החטופים ומאחלת החלמה מהירה לפצועים, בתקווה לימים שקטים ובטוחים הרבה יותר".

ליברה עומדת בקשר עם כלל לקוחותיה אשר זקוקים להכוונה וסיוע בזמן תקופת המלחמה - המוקד שלנו זמין בטלפון *6323.

הזיכוי יינתן אוטומטית למבוטחים קיימים תושבי העוטף (0-7 ק"מ), בחידוש פוליסות שמועד תחילתן ביום 1/11/23, בכל מוצרי הביטוח (למעט ביטוח חיים) *בביטוח רכב, הנחת חובה תינתן במסגרת ביטוח המקיף/צד ג'. * בכפוף להנחיות החיתום של ליברה חברה לביטוח בע"מ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה. אבי מועלם,
אתי אלישקוב, מנכ"לית חברת הביטוח ליברה/אבי מועלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully