וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגלובק מכינה ללוחמים אוכל ביתי בגבול הצפון

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 14:32

מפעל 'זוגלובק' הממוקם בשלומי ומוגדר כמפעל חיוני לשעות חירום, מרחיב את פעילותו עם ייצור ארוחות ביתיות לחימום מהיר גם בתנאי שטח. אלי זוגלובק: "ההירתמות של התעשייה בימים אלה היא ציונית. העובדים מתגייסים לעבודה בתנאים לא קלים, באזור שמפונה מתושביו על קו האש"

מאדאם פרז זוגלובק. יח"צ,
מנות קרב ב-2023: זוגלובק מנגישה ללוחמים אוכל ביתי בגבול הצפון/יח"צ

מפעל 'זוגלובק' בשלומי, המוגדר כמפעל חירום, מרחיב את פעילותו ומתגייס למען הלוחמים בגבול הצפון שיוכלו לבשל אוכל ביתי תחת ההפגזות.

הרחבת הפעילות של זוגלובק עם המותג "מאדאם פרז", בא לידי ביטוי בייצור ארוחות ביתיות לחימום מהיר, לצד סדרת מוצרי בשר בסגנון דיינר אמריקאי המתאימים לכריכים חמים, ולייצור מוגבר של תבשילים ביתיים במנות אישיות שניתן להשיג באמצעות יאנגו דלי, ושל סדרת בשרים בסגנון דיינר אמריקאי, הכוללת בשר מפורק בבישול ארוך וסלופי ג'ו, שניתן להשיג ברשת שופרסל וברשתות השיווק.

הקו החדש של הארוחות המוכנות המצוננות, שהוקם, על פי החברה, בהשקעה גבוהה, החל את צעדיו הראשונים תחת מתקפת ירי. "אנחנו לא מוותרים, ומוציאים מידי יום תבשילים ביתיים, שמבושלים באהבה ומעניקים תחושה של בית ונחמה", אומרת רונית דוידוביץ-זוגלובק, מטכנולוגיות המזון המובילות בארץ, סמנכ"ל פיתוח וחדשנות בזוגלובק: "בימים אלו, כשהלב כואב, הבישול הוא נחמה קטנה, במיוחד כשאני יודעת שהוא יגיע לחיילים היקרים שלנו, שהם הראשונים שיקבלו מידי יום מנות חמות מקו הייצור.

זוגלובק- אוכל ביתי לחימום מהיר. יח"צ,
באנים ובשרים בסגנון דיינר אמריקאי, יימכרו ברשתות המזון להכנה מהירה גם בתנאי שטח/יח"צ

"צעד קריטי לתחושת החוסן גם בעורף"

אלי זוגלובק: "מעבר להיותו של זוגלובק מפעל חיוני, תעשיית מזון חזקה הינה קריטית בימים אלה, לתחושת החוסן של העורף".

"המיזם 'מאדאם פרז' של ארוחות מוכנות ביתיות, בהשראת סבתי האהובה, רחל פרץ, שעל הסירים שלה גדלתי. המיזם משלב בישול ביתי אותנטי ולא מתחכם, לצד טכנולוגיה חדשנית של בישול באדים ויצירת ואקום, המאפשרים שמירה על הטריות והערכים התזונתיים, ללא שימוש בחומרים משמרים. הטכנולוגיה מוגנת פטנט, ולאחר חימום קצר במיקרו המנה שורקת כשהיא מוכנה", מספרת דוידוביץ-זוגלובק.

סדרה נוספת באותה טכנולוגיה, שהחברה עבדה על פיתוחה למעלה משנתיים, היא קטגוריה של בשרים בסגנון דיינר אמריקאי, כמו בשר מפורק העשוי מבריסקט, שמתבשל שתיים עשרה שעות בסו וויד וסלופי ג'ו מנתחי בשר מובחרים ועסיסיים. הסדרה נמכרת במקררים לצד מארז באנים. "זו בעצם הפעם הראשונה שאפשר לקנות מוצרים כאלו בסופר, ובתוך שתי דקות להגיש ארוחה כמו במסעדה", היא מסכמת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המפעל של זוגלובק בקרבה לאזורי המלחמה. יח"צ,
המפעל של זוגלובק ביישוב שלומי, בקרבה לאזורי המלחמה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully