וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים למען ישראל: מייק טייסון מתנגד לטרור ותומך בחטופים

מיכל גלנטי

17.11.2023 / 10:42

על רקע המציאות הכואבת, הקהילה העסקית מתגייסת למען החזית והעורף, ותומכת באזרחים ובכוחות הביטחון בעת המלחמה. הלאונג' עולה על מדי כחול-לבן וייתן במה לתורמים ולנרתמים, המראים את פניה היפות של החברה הישראלית בשעותיה הקשות - מייק טייסון, מוסלמי גאה שמתנגד לטרור

ברט ראטנר, מייק טייסון אורן אלכסנדר ובני שבתאי. These are World Red Eye,
ברט ראטנר, מייק טייסון אורן אלכסנדר ובני שבתאי/These are World Red Eye

בטווח זמן של פחות מחודש תוכנן ונערך השבוע בעיר מיאמי שבארה"ב ערב גאלה של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב מיליון דולר עבור חיילי צה"ל.

התורמים שהוזמנו צפו בראיון באמצעות וידאו שנערך עם לוחמת מגדוד קרקל שדיברה מן מהחזית, והודתה להם בשם לוחמי צה"ל על החיבוק החם והתמיכה. באולם הושאר, באופן סמלי, שולחן אחד ריק ועליו תמונות של החטופים. בין המשתתפים באירוע היה לא אחר מהמתאגרף האגדי מייק טייסון, שהוא מוסלמי גאה המתנגד לטרור.

מרדכי (מורי) ליבוביץ׳ ואייל זמיר. אגף דוברות וקשרי ציבור, משרד הביטחון,
מרדכי (מורי) ליבוביץ׳ ואייל זמיר/אגף דוברות וקשרי ציבור, משרד הביטחון

מרדכי (מורי) ליבוביץ', יו"ר ארגון FIDF ידידי צה"ל בארה"ב, ערך השבוע ביקור בישראל, שאליו התלווה אלוף (מיל') נדב פדן - מנהל FIDF ארה"ב.

הביקור כלל: פגישות עם מנכ"ל משרד הבטחון, אייל זמיר, סגן הרמטכ"ל - אלוף אמיר ברעם, ראש אכ"א - אלוף יניב עשור, וראש מטה אגף כוח אדם - תא"ל יורם כנפו; ביקור פצועי צה"ל; ופגישה עם לוחמים ברצועת עזה.

ארגון ה-FIDF העביר מאז תחילת המלחמה לצה"ל דרך האגודה למען החייל כ- 150 מיליון שקלים עבור סיוע חירום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יהב יולזרי והמילואימניקים. באדיבות פאגאיה,
יהב יולזרי והמילואימניקים/באדיבות פאגאיה

יהב יולזרי, ממייסדי חברת הפינטק הישראלית פאגאיה, וקב"ט החברה - שי מכלוף, ביקרו השבוע בבסיס חיל אוויר, על מנת לתמוך בעובדי החברה שמגויסים מתחילת המלחמה. השניים נפגשו עם חמישה מהעובדים המאיישים תפקידים מסווגים בחיל וחילקו להם ולחבריהם המילואימניקים מזון וציוד שנארז על ידי עובדי החברה.

הזמר עומר אדם הגה מיזם במסגרתו מוניות ספיישל מסייעות לחיילים מן החזית להגיע הביתה לחופשות אפטר במהירות, ולבזבז פחות זמן בדרכים. אדם הצליח לרתום למיזם אנשי עסקים בולטים בהם אראל ויזל, אייל רביד ובוב בוק - איש עסקים אמריקאי אוהב ישראל שתרמו כל אחד בתורו 200,000 ₪ עבור השירות.

מנכ"ל Gett, מארק און, זכה לפירגון בסטורי של אדם שכתב: "הצדיק הזה זה מנכ"ל גט. מתחילת המיזם מסייע בכל מה שיכול והיום הגיע בעצמו לענות לטלפונים ולסדר לכם נסיעות באופן אישי. תעשו לו כפיים".

בשלישי בערב, רגע לפני שאדם עלה להופיע בעצרת הענק לתמיכה בישראל והשבת החטופים שנערכה בעיר וושינגטון, הוא עדכן שהתקשר לברך את חברו הטוב איש העסקים טדי שגיא לרגל יום הולדתו שחל באותו היום ובאותה השיחה שגיא הודיע על תרומה של מיליון שקלים למיזם המוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully