וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: ציפוי חדש לאפרופו, וויסקי מלחמה וסנגריה בכוס תה

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 7:35

בין המוצרים החדשים שתפגשו בקרוב על מדפי הסופר, מצאנו ציפוי מפתיע לחטיף הפריך אפרופו, טעמים מפנקים של תה לחורף חם, מליחות בחטיפי האנרגיה וויסקי בגרסת מלחמה לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר

אפרופו מצופה קרמל. סטודיו אסם,
אסם-נסטלה משיק טעם חדש לחורף: אפרופו מצופה קרמל/סטודיו אסם

ציפוי קרמל לאפרופו

אסם נסטלה משיקה לראשונה במהדורה מוגבלת את אפרופו מצופה קרם בטעם קרמל ומחזירה למדפים כמו בכל חורף את אפרופו מצופה שוקולד חלב.

בשנים האחרונות טעם הקרמל הפך לטרנדי ונחשק בישראל וניתן למצוא אותו במגוון מתכונים וקינוחים רבים. שילובו של הקרמל כציפוי לחטיף יחד עם הפריכות הייחודית של אפרופו, יוצר חוויית טעמים מעניינת וחדשה בפה.

לצד טעם הקרמל, כמדי חורף יחזור למדפים אפרופו מצופה שוקולד חלב. אפרופו מצופה שוקולד חלב זכה להצלחה רבה עם שילוב טעמים ייחודי.

תכולה: 40 גרם. כשרות: כשר חלבי, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית נוף הגליל. ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק.

tlab חורף, המחיר 36 עד 39 שקל. גליה אבירם,
tlab חורף, המחיר 36 עד 39 שקל/גליה אבירם

מחממים את החורף

TLAB, חנות הקונספט לתה של ויסוצקי, משיקה למעלה מ-80 תערובות תה ייחודיות משלבות בין זני תה משובחים שגודלו במטעים מובחרים מסביב לעולם ונארזים בקפידה באריזת פאוצ' איכותית השומרת על טריותן. את החליטות, מציגה TLAB לצד קולקציית אקססוריז לחורף שכוללת: קנקני תה, מסננות לתה, כוסות, ספלים ועוד. מהטעמים הנבחרים לחורף 2023 מצאנו:

חליטת סנגריה - בלנד פירות, תבלינים והדרים ניחוחי מושלם לחליטת סנגרייה חמה בחורף. מרכיבי התערובת: היביסקוס, קינמון, תפוחים, קליפות תפוז, ציפורן. ללא קפאין. המחיר 36-39 שקל.

צ'אי שקדים - ניחוחות שקדים וקינמון, עם נגיעות של חריפות התה השחור והדרים, הופכים את הצ'אי הזה לחווית שתייה מענגת. מרכיבי התערובת: תה שחור, תפוחים, פולי קקאו, עלי אוסנה, ורד הבר,קינמון, אניס, קליפות תפוז, קליפות ליים.

חליטת פודינג תפוחים פאדג' חם - חליטה פירותית "בטעם של בית". תערובת הפירות המאוזנת בטעם פודינג פירותי וקרמי ברוטב קרמל שמנת-מתוק, מעלה זיכרונות חמימים מתוקים. מרכיבי התערות: תפוחים, פיסות אננס, סוכר, קליפות ורדים, אגוזי מקדמיה. ללא קפאין . מחיר ל-100 גרם 44 שקל.

בקולקציית האביזרים, קומקומי תה ניתן להשיג קומקומי ברזל בגדלים שונים, מחממים לקומקום, לצד מגוון רחב של קומקומי זכוכית טווח מחירים: 99-229 שקל.

להשיג בחנות הקונספט של T-LAB ברחוב החשמונאים 103 ת"א ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חטיפים טבעוניים מבית FREE. יח"צ,
חטיפים טבעוניים מבית FREE , המחיר המומלץ למארז עם 4 חטיפי בר: 17 שקל/יח"צ

טעמים חדשים ל-FREE

המותג FREE משיק שני טעמים חדשים של חטיפים טבעוניים ללא גלוטן ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר: האחד עם בננות ושוקולד מריר והשני במליחות מעודנת עם שוקולד מריר.

החטיפים החדשים מיועדים כנשנוש בין ארוחות או on the go. הודות לערכים האיכותיים שבבוטנים ובשקדים, כגון סידן, מגנזיום, אשלגן, אבץ, ויטמינים ומינרלים, הם יכולים להוות תחליף לארוחת ביניים קלה, או מקור לאנרגיה לפני פעילות גופנית ואחריה.

חטיפי Free ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר (המדבקה האדומה של הסוכר מקורה בסוכר טבעי הנמצא בפירות / בקקאו) והם אפילו טבעוניים! הם מגיעים במארז הכולל 4 חטיפי בר, במשקל כולל של 140 גרם.

המחיר המומלץ לצרכן של מארז הכולל 4 חטיפי בר: 17 שקל.

חליטת סנגריה חמה של פומפדור. יח"צ,
חליטות התה של פומפדור במהדורת חורף מיוחדת, ביניהם הסנגריה החמה/יח"צ

מהדורת החורף של פומפדור

חליטות תה הוא טרנד צומח ומתפתח בעולם וגם בשוק התה הישראלי, שלוקח את הקטגוריה לעולמות העושר והפינוק לצד האיכות והבריאות.

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור (POMPADOUR) משיק לחורף הקרוב מהדורת חורף 2023, הכוללת: שתי חליטות צמחים בטעמים חדשים: חליטת סנגריה חמה וחליטת פטל ומרנג, העשויים עם מרכיבי פירות וצמחים, ללא קפאין ומתכתבים עם הטרנד הצומח של חליטות תה העולמי בקטגוריה.

החליטות החדשות יוצרו בטעמים עונתיים טיפוסיים המתאימים לימי החורף הקרים, עשויות מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני.

מחיר מומלץ לצרכן של החליטות החדשות: 11-15 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

m&h spiritofhope, מהדורה מוגבלת 350 שקל. סטודיו פלאן בי,
m&h spiritofhope, מהדורה מוגבלת 350 שקל/סטודיו פלאן בי

כוסית לחיים שאחרי ה-7 באוקטובר

מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, M&H (מילק אנד האני), משיקה וויסקי סינגל מאלט Spirit Of Hope, שהתיישן בחבית יין אדום לשעבר של יקב ויתקין, אשר נוצר לזכר קורבנות אירוע הטרור הנוראי שאירע ב-7.10 בעוטף עזה.

כל ההכנסות ממכירת הוויסקי יתרמו לתנועה הקיבוצית לשיקום ובנייה מחדש של יישובי עוטף עזה.

המחיר: 350 שקל לבקבוק של 700 מ"ל, 47.10% אלכוהול. כתובת: רחוב התחיה 16 תל אביב הזמנה דרך אתר המזקקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully