וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מעולם היופי: ניחוחות, אנטי אייג'ינג וניקוי טבעי לפנים

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 14:08

בין המוצרים החדשים מעולם היופי והטיפוח שתרצו להכיר מצאנו: מים מיסילריים טבעוניים של מותג פרימיום, בוסטר פילינג חדשני ופעיל לחידוש העור, בושם חדש לאישה בניחוח מנדרינה, קרם יוקרתי של אנטי אייג'ינג לכפות הידיים וקולקציה חדשה ורעננה של מוצרי אווירה לבית

ליראק פריז סדרת הקלינסרים. שי פרנקו,
ליראק פריז סדרת הקלינסרים/שי פרנקו

ניקוי טבעוני לעור הפנים

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: מים מסילריים עשוי מ-96% רכיבים טבעיים וטבעוניים בפיתוח מדעי, עם אריזה לשימוש חוזר לשמירה על איכות הסביבה להסרת איפור וניקוי עמוק של עור הפנים.

המים המיסלריים החדשים מנקים את העור בעדינות ומסירים איפור באופן מושלם מהפנים ומהעיניים, בעלי מרקם רענן וניחוח עדין, מותירים את העור נקי, רך וזוהר. שומרים על איזון חיידקים להגנת העור ותומכים במנגנונים הטבעיים, כמפתח לתוצאות מוכחות קלינית, נראות לעין לאורך זמן ולטווח ארוך, התכשיר נבדק דרמטולוגית.

המוצר מורכב מחומרים פעילים המנקים בעדינות את העור ובד בבד שומרים על שלמות שטח הפנים שלו, מספקים מנה נדיבה ומגוונת של ויטמינים ורכיבי תזונה חיוניים בכל ניקוי, מדי יום ביומו, ותנאים אופטימליים להתפתחות תקינה של קהילת המיקרו-אורגניזמים החיוניים לבריאותו. מתאים לכל סוגי העור.

המחיר: 129 שקל לתכולה של 200 מ"ל. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

ליראק פריז מים מיסלריים 129 שקל. יח"צ,
ליראק פריז מים מיסלריים 129 שקל/יח"צ

מאירים את העור

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, משיקה את דרמה לושן - בוסטר פילינג לחידוש וחיוניות העור, נועד לשימוש יומיומי ומכיל קומפלקס חומצות AHA (חומצות פירות) לפילינג עדין ומראה עור חלק.

חומצות AHA או "חומצות פירות" נהיו פופולאריות בשנים האחרונות כמרכיב יעיל שמשפר תהליכים קוסמטיים כמו פילינג וקרמים לאנטי אייג'ינג. הן נמצאות בפירות וצמחים שונים בטבע כמו פירות הדר, תפוחים, ענבים וקנה סוכר ועובדות דרך הסרת תאי עור מתים. חומצות AHA יחד עם תמציות פירות טרופיים המכילים אנזימים (פאפאיה ואננס) תורמות להבהרת והאצת התחדשות העור.

התכשיר מתאים לעור רגיל, יבש ומעורב. הוראות השימוש: למרוח כל ערב בתנועות סיבוביות על עור פנים נקי, עד לספיגה. ניתן להתיז כמות קטנה על פד / צמר גפן ולהעביר על עור הפנים, על הצוואר והמחשוף.

המחיר לצרכן: 150 שקל. ניתן להשיג את הקרם החדש דרמה לושן בקליניקות של ד"ר להבית אקרמן ברחבי הארץ

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דרמה לושן 150 שקל מבית ד"ר להבית אקרמן. טל טרי,
דרמה לושן 150 שקל מבית ד"ר להבית אקרמן/טל טרי

הניחוח שמחויב לקיימות

בית מותג האופנה והבישום הבריטי, Pepe Jeans (פפה ג'ינס) משיק בושם חדש לנשים PEPE JEANS London BRIGHT בניחוח שמעורר השראה, לחיות בחופשיות ובאומץ עם מחויבות לעצמך, לזולת ולעתיד. הבושם ממשיך את המחויבות של המותג לקיימות והוא מגיע בבקבוקים ממוחזרים, עם מרכיבים טבעיים ומערכת חדשנית למילוי, המאפשרת הפחתה משמעותית של בזבוז חומרים.

הניחוח: הניחוח נפתח עם תווי מנדרינה מסנוורים ומגע רענן של צמד ג'ינג'ר-אגס. ללב הבושם מצטרפת האדמונית הלבנה שחושפת לב נשי רב עוצמה וממכר על בסיס של אלגום קרמי, פצ'ולי מתוחכם ומאסק ססגוני, התווים השולטים: מנדרינה, אגס, ג'ינג'ר, יסמין, שמן פצ'ולי ומאסק.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 שקל ל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשת הסופר-פארם, בחנויות הפרטיות ובאתר לילית קוסמטיקה

pepe jeans bright london, המחיר: 99 שקל. יח"צ,
pepe jeans bright london, המחיר: 99 שקל/יח"צ

ירוק וזהב בקולקציה של ללין

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה מכניסה אור הביתה ומשיקה את קולקציית Olive Gold - קולקציית מוצרים לבית אלגנטית וזוהרת לכבוד חג החנוכה.

הקולקציה החגיגית משדרת אווירה בוטנית וטבעית ומתובלת בגוונים של ירוק וזהב וכוללת חנוכייה בהרכבה עצמית, נרות בניחות שונים, דיפיוזר, פמוטים, תיקי איפור ועוד.

טווח המחירים: 30-230 שקל לפני הנחה (הנחה בגובה 40% תוקף עד ה- 9.12.23) ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר.

ללין - קולקציית אוליב גולד, טווח מחירים: 30-230 שקלים לפני הנחה. אסף אמברם,
ללין - קולקציית אוליב גולד, טווח מחירים: 30-230 שקלים לפני הנחה/אסף אמברם

אנטי אייג'ינג לכפות הידיים

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק: ULTIMUNE HAND CREAM, קרם ידיים מטפח בניחוח פרחוני במרקם קליל ובניחוח פרחוני ומרגיע, מעניק לחות אינטנסיבית לעור הידיים, מעכב הופעת סימני הזדקנות, ומעניק לעור לחות מרבית למשך שעות רבות.

המרקם הקליל של הקרם מאפשר לו להיספג בקלות ובמהירות בעור, משיב לו את הרכות והגמישות.

מחיר מומלץ לצרכן: 200 שקל ל- 75 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם Be והמשביר.

shiseido ultimune hand cream 75ml 200 nis. יח"צ חו"ל,
shiseido ultimune hand cream, המחיר: 200 שקל ל-75 מ"ל/יח"צ חו"ל

יופי של מזוודה

מותג היופי ג'ייד משיק לראשונה את BEAUTY TRAVEL CASE, מזוודת איפור, טיפוח ובישום לנסיעות במהדורה מוגבלת.

מזוודת היופי המהודרת, מכילה מגוון מוצרי איפור, טיפוח ובישום נבחרים, בשילוב 2 מוצרים ייחודיים וחדשים שניתן להשיג רק במארז זה: פלטת צלליות לעיניים ופלטת סומק והיילייטר לפנים

BEAUTY TRAVEL CASE מכיל 11 מוצרים שהם חובה לכל חובבות הביוטי: פלטת צלליות עיניים, פלטת סומק והיילייטר, קרם יום אנטי-אייג'ינג במרקם רך וקטיפתי למיצוק וחיטוב העור - 10 מ"ל, קרם לחות למראה זוהר 10 מ"ל, מסיר איפור עיניים דו פאזי להסרה עדינה ויעילה של כל סוגי האיפור - 100 מ"ל, בושם אייקון מאסק אויל גולד - 10 מ"ל, סלפי שפתון המעניק גוון עמוק עם לחות, גלוס מועשר בפניני קריסטל במארז ייחודי הכולל מראה, מייק-אפ סטיק עשיר בלחות לכל סוגי העור 9 גרם, עיפרון עיניים ללא חידוד במרקם חלק וקטיפתי, מסקרה מעבה, מעגלת ומאריכה, המעניקה לריסים נפח ב-3D.

מחיר מומלץ לצרכן - 449 שקל (שווי מזוודה ותכולת מוצרים - 1,059 שקל), ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין

ג'ייד beauty travel case 449. יח"צ,
ג'ייד beauty travel case, המחיר: 449 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully