וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו לאהוב לגהץ: Tefal מציג בגאווה מערכת חכמה ALL IN ONE

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 14:47

בודדות הפעמים שאני בודקת מוצר, מופתעת לטובה וגם שמחה במיוחד להציג אותו לעולם עם המלצה חמה. אחרי חודש של בדיקה יסודית מכל הכיוונים ועם כל סוגי הבדים והבגדים, החלטתי - עד שימציאו מכונה ביונית שתכבס, תייבש, תגהץ ותקפל בעצמה - זה המגהץ שלי!

סרטון הדגמה מרגע היציאה מהקופסה - ALL IN ONE - מערכת גיהוץ מתקדמת של המותג Tefal/וואלה!כסף

גיהוץ! אוףףף! אחת המשימות הסזיפויות ביותר בכל בית. ערימות הבגדים שמחכות לגיהוץ אחרי כביסה, עושות לי חשק להמציא בעצמי איזו מכונה עתידנית שתעשה הכל בעצמה - מכביסה וייבוש ועד גיהוץ וקיפול. אם הייתה כזו, היו מתפנות לנו כמה שעות טובות בשבוע ומדד האושר שלי היה עולה שלב.

עד שהחלום הגדול שלי יתגשם, אני מאמצת לבדיקה כל מוצר שעשוי לעזור בביצוע המטלה המכבידות שקשורות לכביסה; ממגהץ אנכי שהחזרתי עוד לפני שהייתי מוכנה לכתוב עליו (חבל על העבודה שלי וחבל שמישהו יבזבז עליו את כספו) ועד ממייבש שהבטיח בגדים מגוהצים (דווקא לא רע בכלל) ועד מכונת כביסה משולבת מייבש, או מגדל כביסה שמאחד בין שתי הפונקציות - שנשמעים מבטיחים ומחכים לבדיקה שלי בקרוב.

הפעם, אולי כדי לייצר חוויה מתקנת עם המגהץ הנ"ל שלא אזכיר את שם המותג כדי לא לחרב לו את התדמית, בחרתי לבדוק את המגהץ ALL IN ONE של המותג TEFAL - בשורה התחתונה, התאהבתי קשות. מיד אחרי הפרטים הטכניים, אפרט למה ואיך.

ALL IN ONE  - מערכת גיהוץ מתקדמת של המותג Tefal. באדיבות tefal,
ALL IN ONE - מערכת גיהוץ מתקדמת של המותג Tefal/באדיבות tefal

הבטחות היצרן

ניופאן, יבואנית מוצרי חשמל מובילה בישראל, מבטיחה מהפכה בעולם הגיהוץ ומציגה את המערכת החכמה של המותג Tefal, שכוללת מגהץ קיטור עוצמתי משולב עם קרש גיהוץ מובנה, קומפקטי וגמיש לגיהוץ נוח של בגדים, וילונות עם אפשרות לשימוש בצורה אופקית, אנכית או בזווית של 30 מעלות.

מערכת הגיהוץ החדשנית IXEO POWER ALL IN ONE עושה שימוש בטכנולוגיית Smart Protect המתאימה באופן אידאלי את הטמפרטורה לכל סוגי הבדים בשילוב עם עוצמת קיטור גבוהה ותפוקת אדים מירבית, שילוב שיוצר יתרון נוסף לפונקציית הגיהוץ - ריענון וחיטוי של הבדים לאורך זמן. עוצמת האדים והטמפרטורה המתאימה בתהליך הגיהוץ, מחטאת ומפחיתה ריחות ואף והורגת עד 99.9% מהחיידקים שהצטברו בין הסיבים.

המגהץ מוכן לשימוש עוצמתי בתוך כדקה מרגע ההדלקה וראש המגהץ מעוצב באופן חדשני עם Precision Tip, שמאפשר גיהוץ מדויק גם מסביב לכפתורים וצווארונים, אזורים קטנים שמגהץ סטנדרטי מתקשה להגיע אליהם.

המערכת מגיעה עם גלגלים מובנים לטובת ניודה ממקום למקום ברחבי הבית בהתאם לנוחות המשתמשים ומיכל המים בעל נפח של 1 ליטר לפעולה ממושכת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ALL IN ONE  - מערכת גיהוץ מתקדמת של המותג Tefal. באדיבות tefal,
מערכת גיהוץ חכמה של המותג Tefal, המחיר: 1,799 שקל/באדיבות tefal

מה בקופסה?

מגהץ קיטור עוצמתי משולב עם קרש גיהוץ מובנה וגמיש לגיהוץ אנכי, אופקי ובזווית של 30 מעלות.

עוצמת קיטור 5 bar ותפוקת אדים מרבית 90 גרם אדים/דקה לגיהוץ קל ומהיר של כל סוגי הבגדים

ראש מגהץ בעיצוב חדשני עם Precision Tip לגיהוץ מדויק גם מסביב לכפתורים וצווארונים

טכנולוגיית Smart Protect: התאמה אידאלית של הטמפרטורה לכל סוגי הבדים

בסיס נשלף שמאפשר לגהץ ולרענן וילונות, ספות מצעים, מפות ועוד בנוחות ובמהירות.

חימום מהיר בתוך 70 שניות בלבד - מתאים במיוחד לרגע האחרון לפני שיוצאים מהבית, גם כשמאד ממהרים.

גלגלים מובנים המאפשרים להזיז את המגהץ ממקום למקום ברחבי הבית

מיכל מים קבוע בנפח 1 ליטר למילוי מים קל וגיהוץ נוח לאורך זמן

מערכת ANTI CALC נגד אבנית ואורך חיים גבוה במיוחד

סרטון הדגמה מרגע היציאה מהקופסה - מערכת גיהוץ ALL IN ONE של Tefal

ALL IN ONE - מערכת גיהוץ מתקדמת של המותג Tefal סרטון הדגמה מרגע היציאה מהקופסה/וואלה!כסף

מפרט טכני

הספק - 2980W
תפוקת קיטור - 45 גרם/דקה
בוסט קיטור - 90 גרם/דקה
לחץ - עד 5 בר

קיבולת מיכל מים - 1 ליטר מובנה
אורך כבל חשמל - 3 מטר
אורך צינור קיטור - 1.70 מטר

כיבוי אוטומטי
וו קולב
גלגלים
בסיס ניתן להסרה
מחוון קיטור
מתג הפעלה/כיבוי ידני
מוט מתכוונן

משקל כללי: 9.91 ק"ג
משקל ראש מגהץ: 570 גרם
גובה 167 ס"מ רוחב 27 ס"מ עומק 40 ס"מ

ALL IN ONE  - מערכת גיהוץ מתקדמת של המותג Tefal. באדיבות tefal,
מערכת האדים תורמת לרענון וחיטוי של הבגדים, מערכת הגיהוץ החדשנית של Tefal/באדיבות tefal

מהלך הבדיקה

נוחות - השימוש במערכת הגיהוץ All-in-One של Tefal מאפשרת גיהוץ באופן הנוח ביותר שניסינו. 3 המצבים לגיהוץ אנכי, אופקי או בזווית של 30 מעלות, מאפשרת להתאים את הפעולה למשתמש באופן אינדיבידואלי עם שינוי מהיר ופשוט בין המצבים בהתאם לצורך שדורש כל פריט גיהוץ, לדוגמא, ממצב אופקי (שולחני) עליו גיהצתי ציפית של כרית, החלפתי למצב אנכי בתוך שניה (!) כדי לגהץ חולצת טי שירט דקיקה ורחבה. בכל אחד מ-3 המצבים ניתן לבחור את הגובה שנוח לכל משתמש.

פונקציות - הכבל הארוך בשילוב עם בסיס שניתן לנייד ולקחת איתנו, אפשר לי לגהץ מפה גדולה בעודה מונחת ופרוסה על השולחן לפני אירוח, כיוון שאני מארחת את המשפחה המורחבת לא מעט בערבי שישי - זהו פתרון יעיל במיוחד עבורי! את הווילונות גיהצתי רק לשם הבדיקה כיוון שזו פונקציה שאין בה צורך לעיתים קרובות. גם במקרה הזה, במידה והווילון לא מתיישר בעצם כובד המשקל וכוח המשיכה בזמן התלייה, מערכת הגיהוץ עושה יופי של עבודה בפעולה קצרה ונוחה בזמן שהוא תלוי (היה צורך רק עלות ולרדת מהסולם כדי להגיע עם האדים לכל אורכו).

אחיזה - ידית האחידה נוחה לשימוש וממדיו הקטנים וקלי המשקל של ראש המגהץ נוחים מאז לאחיזה. יש תחושה שחשבו לעומק על הארגונומיה והצליחו לייצר כזו שמציגה שיפור משמעותי מכל מערכת גיהוץ אחרת שקיימת כיום.

טכנולוגיה מתקדמת - אין צורך בכיוון הטמפרטורה או בחירה מבין מגוון עוצמות האדים לשחרור. המגהף יודע להתאים את עצמו תוך כדי שימוש. טכנולוגיית Smart Protect מציעה שימוש בטוח לכל הבדים אפילו העדינים ביותר. כפתור ההדלקה הוא היחידי שיש ללחוץ עליו כדי להתחיל את פעולת הגיהוץ. לחיצה עליו הופכת את אורו של הכפתור לכחול מהבהב שהופך לקבוע כ-60 שניות לאחר ההדלקה, מה שמסמן כי המגהץ מוכן לפעולה.

עוצמת האדים חזקה במיוחד והמימדים הזעירים של ראש הגיהוץ, כולל משקלו הקל, מאפשרים להגיע לכל פינה בפריט שרוצים לגהץ. בחולצות מכופרות למשל, פינת הראש מצליחה להיכנס אך גם אם משחררים את האדים במרחק של 2-5 ס"מ, האזור מתיישר מקמטים באופן מוחלט.

העיצוב - מערכת הגיהוץ מעוצבת במראה מודרני-חדשני, הצבעים (אפור ושחור בשילוב נירוסטה) מתאימה לכל חלל, אם קרש גיהוץ ומגהץ אדים מגושם ששימשו אותי עד היום היו מאוחסנים ב"מחבוא" והיו יוצאים לאור רק בעת השימוש, אז היום אני עושה הפסקות במהלך הגיהוץ שלוקח שעות ומשאירה את המגהץ גם באזור הציבורי של הבית.

אחסון - היכולת של המערכת להתגמש ולעמוד במאונך, לא דורשת מקום אחסון גדול. העמדה שלו בחדר הארונות או בחדר הכביסה משתלבת באופן הומוגני ומדויק עם החלל והפונקציה שמתקיימת בו.

משקל - המשקל הקל של כל המערכת יחד, מאפשר ניוד בקלות ותוספת הגלגלים בבסיס המערכת אף מסייעת לתנועה זורמת ללא צורך בהרמה או צורך בכח פיזי, כך שההכנות לגיהוץ פשוטות ונוחות. גם האחיזה בראש המגהץ קלילה במיוחד (530 גרם בלבד) וגם לאחר שעתיים רצופות של גיהוץ לא הרגשתי עומס על שורש כף היד. כך גם כשגיהצתי איתו וילון אנכי עם תנועות יד מעלה-מטה שעם כל מגהץ אחד היה גורם

יעילות - הרכבת המוצר ברגע היציאה מהקופסה, לוקחת כחצי שעה בהרכבה עצמית ללא צורך בסיוע או בחוש טכני מיוחד. המעבר בין 3 מצבי הגיהוץ (מאונך, מאוזן או 30 מעלות) מתאפשרת בקלות, ללא הפעלת כח ולוקחת כ-2 שניות. מעמד האחיזה לראש המגהץ זז על ציר של 180 מעלות כך שניתן להתאימו לימנים/שמאליים וכן לכל אחת מ-3 מצבי הגיהוץ.

העוצמה - עוצמת האדים כה חזקה שאין צורך לעבוד פעמיים על האזור המגוהץ, גם כאשר מדובר בבד עבה (נוסה על מדי ב' של צה"ל למשל). יתרה מכך, גיהוץ מצעים מעולם לא היה קל יותר! קיפלתי ציפה של שמיכה זוגית ל-6 (מה שאומר 12 שכבות בד) וגיהצתי את הציפה המקופלת פעם אחת משני הצדדים וזהו! האדים עוברים דרך שכבות הבד באופן אידיאלי. זה נכון לגבי כל פריט שתרצו לגהץ אבל עם מצעים זו הקלה משמעותית בהחלט.

ניופאן - מערכת גיהוץ של tefal, המחיר:  1799. באדיבות tefal,
מערכת הגיהוץ מצוידת בגלגלים לניוד בקלות ובנוחות, Tefal/באדיבות tefal

מערכת הגיהוץ החכמה ALL IN ONE של המותג Tefal

לסיכום הבדיקה

ארגונומיה מתקדמת ומתחשבת - כיוון הגובה, הזווית הנוחה לשימוש, הגיהוץ האנכי או האופקי

קל משקל, קל לניוד, מהר ועוצמתי, כבל ארוך לשימוש נוח גם על גבי מפה על השולחן, וילונות, מצעים וכו

שילוב הטכנולוגיה המתקדמת עם נוחות המשטח הגמיש, כיוון הגובה, אפשרות הבחירה בין מצבי גיהוץ שונים, הקיטור העוצמתי, העיצוב המודרני והמימדים הקומפקטים, הופכים את פעולת הגיהוץ לחווייתית בין אם מחכה לכם ערימה של פריטי לגיהוץ, או לטובת נגיעה אחרונה של יישור קמטים לפני היציאה מהבית. ל

נכון להיום, דצמבר 2023, מערכת הגיהוץ החדשנית IXEO POWER ALL IN ONE, מהווה פתרון מתקדם, אם לא המתקדם ביותר, לגיהוץ מהיר ונוח המותאם לחיים האינטנסיביים ולצרכים המשתנים מעת לעת.

המחיר המומלץ לצרכן: 1,799 שקל. מוצע גם במחיר מוזל מזה בחנויות ובאונליין לפי שיקול דעת המשווק. להשיג ברשתות השיווק והחשמל המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully