וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: בואי להכיר את מוצרי הטיפוח החדשים

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 23:21

בין המוצרים החדשים מעולם היופי והטיפוח שתרצו להכיר מצאנו בושם בצבעוניות נצחית לגבר ולאישה, לחות אינטנסיבית של ד"ר עור וחברת טיפוח ישראלית שזכתה בפרס בינלאומי

מאיה קיי פרזנטורית קרליין. לי אגמון,
מאיה קיי פרזנטורית קרליין/לי אגמון

קומפלקס היופי

מותג קרליין מתרחב בקטגורית הטואלטיקה ומשיק סדרה חדשה ש קרם גוף לעור יבש מועשר בחומצה היאלורונית קומפלקס ויטמינים וחמאת שיאה להזנה בלחות, הרגעה ומגע קטיפתי.

קרם הגוף במרקם עשיר העוטף את עורך בלחות מזינה, רכות מלטפת ומגע קטיפתי, מבוסס על פורמולה עם מרכיבים המסייעים לשמירה על מראה עור בריא:

חומצה היאלורונית - מרכיב לחות המסייע בהעלאת רמת הלחות הטבעית בעור לאחר עיסוי בקרם.

קומפלקס ויטמינים - נוגדי חמצון המסייעים בהגנה על העור ותורמים למרקם אחיד ונעים למגע.

חמאת שיאה - מעשירה את העור בלחות. מעניקה תחושת נינוחות ומגע קטיפתי בעיסוי העור.

אלוורה ושמן חוחובה - מכילים מרכיבים המעניקים לחות והזנה לעור.

קמומיל, אלנטואין וביסאבולול - ידועים כמרכיבי הרגעה לעור התורמים לתחושה של נינוחות ומגע קטיפתי.

הניחוח העשיר מתקבע בתווים עמוקים המבשמים את עורך לאורך שעות ארוכות. סדרת קרמי הגוף החדשה, תושק בבקבוק בעיצוב חדשני בגודל של 500 מל, בשלושה ניחוחות: Lotus Bouquet, Coconut Island, Ylang Ylang Bloom

נבדק דרמטולוגית *לא נוסה על בעלי חיים, המחיר: 25 שקל לתכולת: 500 מ"ל. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות

קרליין קרם גוף מחיר 25 שקל. טל אזולאי,
קרליין קרם גוף מחיר 25 שקל/טל אזולאי

עכשווי ומנצח

הכירו את Gucci Guilty Elixir de Parfum Pour Femme ו- Pour Homme, לגבר ולאישה, צמד ניחוחות שחוגג את החתימה של Gucci Guilty על ידי העצמת מרכיביהם היקרים ביותר ליצירת ניחוחות עכשוויים נצחיים.

הניחוחות המפתים, המוצעים בבקבוקונים עזי-צבע, משופרים עוד יותר באמצעות אריזה מעוצבת חדשה, בניחוח פרחוני ענברי ומרענן.

Gucci Guilty Elixir de Parfum Pour Homme לגבר הוא ניחוח עור ענברי הכולל פצ'ולי יקר - מרכיב החתימה העיקרי של Gucci Guilty בעל ריכוז מוגבר ליצירת השפעה מועצמת.

Gucci Guilty Elixir de Parfum Pour Femme לאישה מציג גוון סגול תוסס, בעוד Gucci Guilty Elixir de Parfum Pour Homme לגבר מוגש בירוק מתוחכם. שני העיצובים מוגמרים בשילוב של לוגו-הבית G ומכסים במראה מוכסף. הניחוחות זמינים בגודל ייחודי של 60 מ"ל המשקף את הריחות המרוכזים שבתוכם.

גוצ'י גילטי לגבר: 60 מ"ל מחיר 529 שקל, גוצ'י גילטי לאישה: 60 מ"ל מחיר 579 שקל. ניתן להשיג בכל הרשתות סופר פארם, אפריל, משביר ובי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גוצ'י גילטי. יח"צ חו"ל,
הבושם החדש של גוצ'י לגבר ולאישה, Gucci Guilty Elixir de Parfum/יח"צ חו"ל

ערכה מלאה של ביוטי

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק 2 מארזים ייחודיים לרגל השנה האזרחית החדשה:

ערכת SET BEST SELLERS של המותג NUXE שמכילה:

HULIE PRODIGIEUSE - MULTI-PURPOSE DRY OIL 50ml - שמן רב שימושי מתאים לעור הפנים, הגוף ולשיער. מכיל שמנים יוקרתיים. מזין ומשפר את מראה העור. ניחוח אגדי וייחודי. מועשר בשמן TSUBAKI.

CREAM FRAICHE DE BEAUTE 3 in 1 30ml - עם 3 פעולות במוצר אחד: קרם לחות במרקם קטיפתי, חלב- מסיר איפור ומסכת אקספרס המעניקה מראה בעל נפח לעור. עשיר בחלב שקדים בוטני ושמן שקדים מתוקים, מגביר את רמת הלחות בעור באופן מיידי.

REVE DE MIEL- HONEY LIP BALM - ULTRA-NOURISHING AND REPAIRING 15ml ליפ באלם דבש. מכיל דבש ושמנים יוקרתיים. מעניק תחושת הקלה מיידית, הזנה עמוקה והגנה מפני יובש, המחיר: 199 שקל

nuxe best sellers set 199nis. יח"צ,
nuxe best sellers set 199nis/יח"צ

ערכת SET MERVEILLANCE LIFT של המותג NUXE מכילה:

MERVEILLANCE LIFT FIRMING POWDERY DAY CREAM 50ml - קרם במרקם פודרתי למיצוק העור, מבוסס על תמצית שמן מיקרו אצות טהורה ויציבה, בריכוז גבוה של חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון טבעיים. הודות למרקם המילוי החדשני שלו, קרם פודרתי זה ממצק את העור ומתקן קמטים וקמטוטים.

MERVEILLANCE LIFT EYE CREAM 15ml - קרם עיניים אנטי אייג'ינג, מבוסס על תמצית שמן מיקרו אצות טהורה ויציבה, בריכוז גבוה של חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון טבעיים. הודות למרקם 'אפקט הטשטוש' הטבעי שלו, קרם עיניים זה מטשטש קמטים, נפיחות וסימני עייפות באופן מיידי. אזור קווי מתאר העיניים נראה מוצק יותר והעפעפיים מורמים.

MERVEILLANCE LIFT CONCENTRATED NIGHT CREAM 15ml - קרם אנטי אייג'ינג מרוכז ללילה, מבוסס על תמצית שמן מיקרו אצות טהורה ויציבה, בריכוז גבוה של חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון טבעיים. חושף עור נח וחלק יותר, כאילו ישנתם שעתיים נוספות. בבוקר, העור נטען באנרגיה מחודשת

סט אנטי אייג'ינג 35+, המחיר: 299 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי, אתר לילית קוסמטיקה ובתי מרקחת נבחרים

nuxe merveillance lift set 299 nis. יח"צ,
nuxe merveillance lift set 299 nis/יח"צ

מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור גאה להציג את סדרת Deep Hydration ללחות אינטנסיבית לעור יבש-יבש מאוד.

הסדרה נותנת מענה אפקטיבי וממוקד לעור יבש עד יבש מאוד ומכילה רכיבים המזינים את העור בלחות אינטנסיבית מתמשכת ומסייעים לחיזוק מחסום ההגנה העורי ולמראה עור בריא וחיוני.

סדרת Deep Hydration - מציעה כרגע 3 מוצרים הנותנים מענה ממוקד לטיפול והקלה על עור פנים ועור גוף יבש- יבש מאוד: קרם גוף טיפולי, חמאת גוף ומסכת לחות ללילה. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים שיעילותם מוכחת, להגנה ולהזנת העור ומסייעים בשיקום עור יבש, למראה עור בריא וחיוני.

אלית קלדרון, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה, ניאופרם מוצרי צריכה מוסיפה כי "עור יבש הינו תופעה מוכרת בעיקר בתקופה של חילופי עונות ובעונת החורף במיוחד, זאת משום שהחשיפה לקור מייבשת את העור ופוגעת במאזן הלחות שלו. כדי להתמודד עם תופעת היובש בעור, חשוב להעניק לו לחות. לכן, בפיתוח מוצרי סדרת Deep Hydration שהושקו בחודשים האחרונים שילבנו רכיבים שיעשירו את העור בלחות, יסייעו בשיקום עור יבש ויעניקו טיפול ממוקד ושיפור מתמשך הנראה לעין".

מוצרי סדרת Deep Hydration:
מסכת לחות ללילה - מסכת לחות והזנה לעור המיועדת לשימוש בלילה להזנת עור יבש עד יבש מאוד. המסכה מיועדת לשימוש ללא שטיפה ומותירה את העור רווי בלחות לאחר שנת הלילה. מחיר מומלץ לצרכן: 150 שקלים ל 50 מ"ל.

קרם גוף טיפולי - קרם גוף טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה, בעל מרקם קרמי עשיר הנספג במהירות ואינו מותיר תחושה דביקה ושמנונית. מחיר מומלץ לצרכן: 140 שקלים ל 400 מ"ל.

חמאת גוף - חמאת גוף לעור יבש - יבש מאוד, בעלת מרקם עשיר, הנספג במהירות ושאינו מותיר תחושה דביקה ושמנונית. בעלת ניחוח עדין ונעים, להרגעה מיידית של עור יבש ומגורה. מחיר מומלץ לצרכן: 85 שקלים ל-200 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

ד"ר עור. יח"צ חו"ל,
סדרת Deep Hydration של ד"ר עור ללחות אינטנסיבית לעור יבש-יבש מאוד/יח"צ חו"ל

הזוכה הגדולה

חברת הקוסמטיקה הישראלית שהפכה בשנים האחרונות להצלחה בינלאומית זכתה בפרס השוויצרי הנחשב עבור טיפול העור החדשני ביותר עם סדרת הפרימיום של המותג "XYZ" ולכבוד הזכייה יוצאת במבצע של 2+1 עד סוף דצמבר

צוות הכימאים והמפתחים של מעבדות KB PURE אספו ואיתרו במשך כשלוש שנים את חומרי הגלם המתקדמים והחדשניים ביותר בעולם, ביצעו מחקרים קליניים מקיפים, מבחנים דרמטולוגיים וחיברו יחדיו את כל המרכיבים לפורמולה מתקדמת ביותר.

XYZ פורמולה היא מפגש פסגה בין מרכיבים מתקדמים מהעתיד שיוצרים יחד את המענה המתקדם ביותר בסינרגיה מושלמת- כזאת שנראית כמעט בלתי אפשר פורמולה x סרום מחדש לטשטוש סימני הגיל פורמולה y, סרום ממריץ לשיפור תפקודי העור , פורמולה z, סרום ביוממטי למיצוק העור .

קובי ברוך מייסד ובעלים KB PURE: "גאים ונרגשים לבשר על זכייתנו הזכייה בפרס זה כבוד גדול, ואנו גאים מאוד ב-KB Pure. זה חד משמעית סמל סטטוס של יוקרה ואיכות הכי גבוהה שיש משהו כי לשוויץ יש מוצרים ברמה גבוהה מאוד והיא גם יצרנית גדולה של טיפוח העור! הסדרה המהפכנית של KB PURE "XYZ פורמולה" היא פיתוח מתקדם ופורץ דרך אשר פותח עבורנו שער לעולם הקוסמטיקה של העתיד.

המחיר למארז כולל של סדרת האנטי איגינג: 1,380 שקל. הסדרה במבצע 2+1 עד ה-31/12/2023. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ

KB PURE. יח"צ,
סדרת הפרימיום של המותג "XYZ" זוכת הפרס היוקרתי בשוויץ, המחיר: 1,380 שקל/יח"צ

קוויאר לפנים

הכירו את קוויאר רטינול, פיתוח חדש של הקוויאר השוויצרי של לה פררי - SKIN CAVIAR NIGHTTIME OIL - קוויאר שמן טיפולי ללילה עם רטינול.

בלילה, כאשר אנו מאבדים את הטריוויאליות של החיים ומה שנעלם לנו חושף את עצמו, היצירה מופיעה בבהירות קריסטלית והופכת לאפשרית.

בעולמות הלא נודעים של הלילה, מדעני לה פררי גילו מרכיב בלתי צפוי וחמקמק של הקוויאר. רטינול, מולקולה נחשקת אשר מועילה בהחלקת קמטי הבעה וגיל, אך קשה מאוד ללכוד ולתחזק אותה. היא יכולה להתקיים רק בשעות הלילה. כאשר היא חשופה לאור, היא מפסיקה להתקיים.

מדעני לה פררי היו נחושים לעורר לחיים את הכוח החמקמק הזה של קוויאר, מעבר למתיחה ומיצוק.
קוויאר רטינול, שמקורו בקוויאר, הוא בלעדי ללה פררי. הוא נוצר באמצעות תהליך מיצוי שתוכנן במיוחד, אשר יוצר את התנאים האידיאליים כדי ללכוד ולשמור גם את שומני קוויאר וגם את הרטינול מנגזרת הקוויאר. הודות לשילוב ייחודי זה, קוויאר רטינול של לה פררי מממש את הפוטנציאל שלו במשך הלילה.

תהליכים רבים בעור עוקבים אחר השעון הביולוגי. במהלך הלילה, הפוקוס של העור הוא בעיקר על התחדשות, ואילו, במהלך היום, הוא בעיקר על הגנה. המסתוריות של הלילה מפנה את מקומה ליצירה, עם שיאים בסינתזת קולגן וחידוש אפידרמיס. אבל בעוד תהליכי ההתחדשות מגיעים לשיאם בלילה, עם הזמן והשנים העור מאבד את ההגנות שלו. לכן רמת הלחות בלילה יורדת וכתוצאה מכך ישנה ירידה בצפיפות הרשת החוץ תאית העורית, כמו גם ירידה בפונקציונליות של האפידרמיס. מה שמוביל ליובש ונזקים מצטברים ובעיקר באובדן מראה חיוני של העור.

שמן קוויאר ללילה עובד בשילוב עם התהליך הביולוגי של העור ועוזר לנטרל את השפעות הנגרמות כתוצאה מהגיל בעוד ההרכב השומני שלו יוצר מחסום חיצוני על מנת למנוע איבוד לחות מהעור.
שמן קוויאר רטינול מפחית בשעות הלילה את המראה של קמטוטים וקמטים, תוך החלקה ניכרת של מרקם העור ומשחזר מוצקות ומתיחה. כשלב האחרון של טקס הלילה, הנוסחה מעניקה לחות ורכיבים פעילים, ומעצימה את תוצאות שגרת הטיפול ובמקביל, משפרת את מחסום העור לטווח הארוך.
שמן קוויאר לילה מכיל את קומפלקס התא האקסקלוסיבי של לה פררי (נוסחת הפטנט הבלעדית של לה פררי), בהשראת עבודתו החלוצית של ד"ר פול ניהאנס בקליניקה המפורסמת והיוקרתית. קומפלקס התא האקסקלוסיבי מעניק חיים ואנרגיה חדשים לעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,770 שקל ל-20 מ"ל, להשיג ברשת חנויות הבוטיק היוקרתית BEYONDSKIN
בקניון רמת אביב, קניון הזהב ראשון לציון, ובאון ליין באתר ביונדסקין.

la prairie skin caviar nighttime 2770שח oil שמן רטינול 20מל. יח"צ,
la prairie skin caviar nighttime 2770שח oil שמן רטינול 20מל/יח"צ

מתרחבים לעוד קהלים

מותג האיפור והטיפוח קליניק ישראל מרחיב את פעילותו בשוק בתי המרקחת, והחל מהחודש יימכרו ברשת בתי המרקחת של מכבי פארם, מוצרים מובילים של המותג

וביניהם קרמי ההגנה, מוצרי טיפוח מסדרת האנטי אייג'ינג Clinique Smart, וסדרת הטיפוח לטיפול באקנה ובפגמי עור Anti-Blemish. בשלב הראשון שיתוף הפעולה יכלול 27 סניפים של מכבי פארם ובהמשך ייכנס המותג לסניפים נוספים.

כל מוצרי האיפור והטיפוח של קליניק נטולי בישום. כולם נבחנים לאלרגיה ומעניקים טיפול לכל סוגי העור ולכל דאגות העור והם מיועדים לגברים ונשים בכל הגילאים.

ליהי אספיס, מנכ"לית קליניק בישראל: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם מכבי פארם, רשת בתי מרקחת המובילה ערכים של קידמה, חדשנות ושמירה על בריאות חבריה ובתוך כך גם בריאות עור הפנים.

כמו במכבי פארם, גם בקליניק בריאות העור של הצרכנים עומדת בראש סדר העדיפויות. לכן מתבצעות בדיקות אלרגיה לכל מוצר ומוצר כחלק מתהליך פיתוח המוצרים ואך טבעי הוא שנחבור לרשת בתי המרקחת המובילה בישראל ונצא לפיילוט משותף".

קליניק. יח"צ חו"ל,
מותג האיפור והטיפוח קליניק מרחיב את פעילותו בשוק בתי המרקחת בישראל נכנס לראשונה לרשת מכבי פארם/יח"צ חו"ל

הקץ לקרזול

חברת הטיפוח הבינלאומית MOROCCANOIL, אשר החלה את השימוש בשמנים במוצריה ויצרה את הבאז העולמי סביב שמן הארגן, משיקה את החידוש האחרון ,ספריי מנטרל קרזול המשתייך
ל- FRIZ COLLECTION.

ספריי מנטרל קרזול, מבוסס על טכנולוגית HydroResist ,Moroccanoil הדוחה מים ועוטפת את השיערה. בדרך זו היא מגנה עליה מפני לחות ומונעת קרזול וחשמל סטטי. טכנולוגיה זו מופעלת בחום ולכן יש להשתמש במכשירי עיצוב חשמלי בכדי להפעיל אותה, מה שיבטיח גימור חלק ונטול קרזול לאורך זמן.

פפטידי אמרנט אורגניים, תמצית ג'קפרוט ושמן ארגן המהווה את הליבה בסדרת מוצרי Moroccanoil ,
מטפלים יחד בשיער סורר מבפנים ומבחוץ. על פי תוצאות מחקר עצמאי שערכה החברה, נמצא כי
ספריי מנטרל קרזול מגן מפני עד 90% לחות, נזקי הסביבה ולחות ,ומעניק תוצאות ארוכות-טווח.

כחלק מהמחויבות המתמשכת של המותג להגנת הסביבה, אריזת המוצר עשויה מ-100% פלסטיק ממוחזר, מה שעוזר להפחית את ההשפעה הסביבתית על ידי חיסכון בצריכת האנרגיה.

מרכיבים עיקריים: פפטידי אמרנט - פפטידים טבעיים המונעים נזק לשיער ומשפרים את נוחות העיצוב, לשיער חלק וגמיש. מרכיבים אלו, מפחיתים נזק לשיער, תמצית ג'קפרוט - פרי ידידותי לסביבה המעניק לחות לשיער ומונע קרזול. מזין את השיער ומעשיר אותו בלחות ושמן ארגן - עשיר מאוד בחומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון. מעניק לשיער ברק ונוגדי חמצון. המחיר המומלץ לצרכן: 160 מ"ל- 110 שקל |50 מ"ל - 50 שקל

קולקציית FRIZZ COLLECTION הקולקציה כוללת שני מוצרים נוספים המעניקים את הפתרון לעיצוב שיער מקורזל, סורר שנוטה להתנפח:

סרום לריכוך אינטנסיבי, לשיער עבה ובינוני: (50 מ"ל) הפתרון לשיער בעל קרזול קיצוני, שיער נפוח וחסר ברק. מעניק מראה חלק במיוחד מקל על הסירוק מרגיע שיער נפוח מעניק ברק וזוהר.
מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל.

קרם סמוטינג: (300 מ"ל ) לשיער עבה ובינוני - קרם לחות מזין מעניק אחיזה גמישה/ בינונית מגדיר את השיער. הפתרון לשיער מקרוזל ויבש. מחיר מומלץ לצרכן: 129 שקל

את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאויל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טלפון לבירורים: 03-9511086, ובאתר

MOROCCANOIL, ספריי מנטרל קרזול בטכנולוגיית Moroccanoil HydroResist. יח"צ,
MOROCCANOIL, ספריי מנטרל קרזול בטכנולוגיית Moroccanoil HydroResist/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully