וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ויקטורי תחלק קופונים למימוש בעסקים של מילואימניקים

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 8:29

לכל חשבונית קנייה בסניפי הרשת בערים המשתתפות, תצטרף הטבה למימוש בעסק מקומי שזקוק לתמיכה מהעורף

הסושיה ביבנה. יח"צ,
היוזמה של 'ויקטורי' לקידום עסקים של משרתי מילואים, הסושיה ביבנה/יח"צ

רשת "ויקטורי" יוצאת החל מהיום עם היוזמה "ניצחון מקומי", לתמיכה בעסקים מקומיים המנוהלים על ידי משרתי ומשרתות מילואים ברחבי הארץ.

במסגרת היוזמה המיוחדת כל אחד מסניפי הרשת בערים המשתתפות, יקדם עסק מקומי אשר מנוהל על ידי משרתי ומשרתות מילואים ונפגע מהעדרם בעקבות המלחמה. כל לקוח של אותם הסניפים יקבל בצמוד לחשבונית ספח נוסף - ובו סיפורו של העסק המקומי לצד הטבה שתעודד את הלקוחות להשתמש בשירותיו.

אייל רביד, מנכ"ל "ויקטורי": כרשת ישראלית ופטריוטית, זו זכות עבורנו לסייע ככל יכולתנו לכל אותם משרתי מילואים שמגויסים כבר שבועות ארוכים בחזית הצפונית והדרומית, אנחנו גאים בהם, גאים במדינה שלנו.

חשבונית קניה בסניף ויקטורי שמקדם עסק מקומי המנוהל ע"י משרתי מילואים. יח"צ,
חשבונית קניה בסניף ויקטורי שמקדם עסק מקומי המנוהל ע"י משרתי מילואים/יח"צ

ביוזמה החדשה לוקחים חלק עשרות סניפים במספר ערים בישראל בהן: ירושלים, אשקלון, באר-שבע, תל-אביב אשדוד ועוד. בתי העסק מגוונים וכוללים בתוכם מסעדות, בתי קפה, סושיות, ברים, סטודיו לאימוני כושר ועוד.

כך לדוגמא:
סניפי ויקטורי בתל אביב יקדמו את ה"אזולי בר", בר תל אביבי בבעלות שלושת האחים אזולאי אשר מגויסים בגזרה הצפונית והדרומית מיומה הראשון של הלחימה.

סניפי ויקטורי באשדוד יקדמו את "סוויטס", קונדטוריית בוטיק שהבעלים שלה גויס למילואים ועסק אחר שבבעלותו בעיר נאלץ להסגר עקב המצב.

וסניף יבנה יקדם את "סושימוטו", סושיה יבנאית שבעלי המקום ניר מפונה מביתו שבניר עם ומגוייס בצו 8 מיומה הראשון של הלחימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בנות הזוג של האחים מהאזולי בר מפעילות את הבר. יח"צ,
בנות הזוג של האחים מהאזולי בר מפעילות את הבר בהעדכם/יח"צ

גל מרגלית, סמנכ"ל השיווק של רשת "ויקטורי": "פרסמנו קול קורא בעשרות קבוצות פייסבוק מקומיות החברים נרתמו תייגו, סיפרו והמליצו, כך נחשפנו למאות סיפורים מרגשים של בעלי עסקים שהותירו בעורף בני משפחה וחברים - שהתגייסו בעצמם להמשיך ולתפעל את בתי העסק.

ריכזנו והתאמנו לפי אזור גאוגרפי לכל סניף בית עסק אותו "יאמץ". נאלצנו לאתר את בעלי העסקים ולעיתים להמתין שיצאו מעזה כדי לבנות יחד איתם הטבה קטנה שתניע את הלקוחות לפעולה. אני בטוח שהיוזמה תעודד את לקוחותינו לגלות עסקים מקומיים חדשים ולתמוך בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully