וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים ליום האהבה: נשיקה מבריקה לשפתיים, שמן וחמאה לגוף

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 12:45

בין המוצרים החדשים מעולם היופי שתרצו להכיר מצאנו: ליפגלוס מבריק לשפתיים, שילוב של שמן עם חמאה לגוף, הבוסטר של הסלבריטאים שיעיר את עור הפנים, פינוקים לשיער, מוצרי אנטי אייג'ינג שמגיעים לראשונה למכבי פארם ומותג מזוודות יוקרתי שהשיק לראשונה בושם לגברים

סקארה קולקציית ליפגלוסים במרקם מבריק המחיר: 15 שקל. קית גלסמן,
סקארה קולקציית ליפגלוסים במרקם מבריק המחיר: 15 שקל/קית גלסמן

נשיקה רכה ומבריקה

חדשות מרשת SACARA - קולקציית ליפגלוסים בגימור מבריק. הקולקציה כוללת 20 גוונים אופנתיים, בעלי מרקם קטיפתי, מעניקים לחות וחומרי הזנה לשפתיים, בעלי פיגמנט של ברק מתמשך, רכות ומראה בוהק וחלק.

הליפגלוסים מגיעים עם מברשת ייחודית למריחה קלה ואחידה ופורמולה המעניקה מראה שפתיים עשיר למשך שעות היום, ללא תחושת יובש.

המחיר לצרכן: 15 שקל. להשיג בכל סניפי רשת החנויות ברחבי הארץ ובאתר אונליין.

סקארה קולקציית ליפגלוסים במרקם מבריק המחיר 15.00 שקל. קית גלסמן,
סקארה קולקציית ליפגלוסים במרקם מבריק, המחיר 15.00 שקל/קית גלסמן

בין 2 ל-10

עוד חדש מ-SACARA: סדרת #2-10#, קרמים לגוף מועשרים באלוורה ובתמצית קמומיל, עם מרקם עשיר הנספג במהירות, מזין ומגן מפני יובש וסדקים בעור.

סדרת הקרמים החדשה כוללת 5 ניחוחות התואמים לריחות של סדרות הבשמים של SACARA שהושקו לאחרונה: 1-13 והם מעוצבים בהשראת ניחוחות מובילים מהעולם והם משאירים אחריהם שובל של ריח נעים, עוצמתי ועמוק.

הקרם גוף מגיע בשפופרת והסדרה כוללת 5 ניחוחות שונים: מספר 2 - בניחוח ענברי, מספר 5 - ניחוח יוניסקס יוקרתי, מספר 7 - בניחוח מתוק, מספר 8 - ניחוח פירותי מתקתק ומספר 10 - בניחוח רומנטי.

המחיר לצרכן: 15 שקל. תכולה: 200 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רשת סקארה משיקה סדרת קרם גוף המחיר 15 שקל. קית גלסמן,
רשת סקארה משיקה סדרת קרם גוף המחיר 15 שקל/קית גלסמן

בוסטר שכולו טוב

פולה בליק דיין בעלת מרכז לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית ומי שאחראית לעור הפנים של נועה קירל, אופירה אסייג, דנה פרידר, יהודה לוי, מישל גרציג, איתי לוי, לירן כוהנר, לירון וייצמן ועוד משיקה את POLA booster, קרם פנים חדש ועשיר בלחות לימי החורף היבשים ובכלל.

POLA booster הוא קרם אנטי אייג'ינג לשימוש ביום ובלילה אשר נועד לטפל בקמטוטים, סימני עייפות וגמישות העור. הוא עשיר בחומצה היאלורונית להשבת הנפח לעור ומכיל תרכובות טבעיות כגון פוליפנולים לעיבוי האפידרמיס, צפיפות הקולגן ושיפור גמישות העור.

הקרם החדש לפנים של פולה, עשיר בוויטמינים מינרלים, חומצות ותמציות צמחים החיוניות לעור. מעניק לעור לחות והזנה, מותיר את העור רך ,מבריק וחלק ללא תחושת שמנוניות.

המחיר: 500 שקל, להשיג בקליניקה רחוב זריצקי 4 ת"א, באתר של פולה, בדיוטי פרי ובמטוסי אל על. לייעוץ וקביעת תור במרכז לרפואה טבעית בשיטת פולה חייגו 077-2006777

פולה בליק קרם בוסטר לחות קרדיט תמונה פולה בליק סטודיו מחיר 500 שח. יח"צ,
פולה בליק קרם בוסטר לחות קרדיט תמונה פולה בליק סטודיו מחיר 500 שקל/יח"צ

גלואו שיא עם ויטמין C

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק בשורת ביוטי חדשה: סופר-סטיי סקין טינט (SUPER STAY 24H SKIN TINT) למראה גלואו טבעי, עמיד עד 24 שעות מכיל ויטמין C למראה עור מואר באופן מיידי.

הסופר-סטיי סקין טינט, מעניק כיסוי קליל למראה קורן וטבעי, מלא בגלאם ועמיד עד 24 שעות. הפורמולה קלילה, מועשרת בויטמין C, המטפח את העור ומסייע למראה אחיד ורענן של עור הפנים.

המחיר המומלץ לצרכן: 55 שקל (מחיר השקה לחודש פברואר: 50 שקל) את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות. לפרטים באתר

הטינט החדש של מייבלים ניו יורק. יח"צ חו"ל,
סופר-סטיי סקין טינט (SUPER STAY 24H SKIN TINT) של מייבלין ניו יורק, המחיר: 55 שקל/יח"צ חו"ל

שמן או חמאה?

חדש מ'קרמה', קרמי גוף עשירים המזינים את העור בלחות, מסייעים בהרגעת יובש, מעניקים תחושת רכות ומבושמים בניחוח עדין.

נוסחת קרמי הגוף מבוססת על מרכיבים המסייעים בשמירה על מראה עור בריא. המרקם העשיר מגיע משילוב של חמאת שיאה, ויטמין E ובנוסף, מוצר אחד מכיל חמאת מורמורו והשני שמן קוקוי, לאחר המריחה העור נינוח ורגוע יותר. כחלק ממגמת ה-Inspired By Nature, קרמי הגוף אינם מכילים: פרבנים, פתלאטים ושמן מינרלי.

המחיר המומלץ לצרכן: 23 שקל לתכולת: 500 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

crema קרם גוף עשיר מחיר: 23 שקל. ירון ויינברג,
crema קרם גוף עשיר מחיר: 23 שקל/ירון ויינברג

אמנון ותמר על הפנים

בהמשך להצלחת הסדרה האייקונית סקין פוד, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Weleda, משיק מוצר חדשני וייחודי: שמן אולטרה לייט - מיסט לעור זוהר לגוף ולפנים שמצטרף לסדרת הסקין פוד החדשה לעור הפנים, המספקת סופר פוד לעור ומבוססת על צמחי מרפא, חומצות שומן חיוניות ורכיבים פעילים מהטבע.

סקין פוד שמן אולטרה לייט מעניק גלואו וזוהר טבעי מבלי להשאיר תחושת שמנוניות בעור. השמן מורכב משתי שכבות: לחות ושמנים צמחיים מזינים והוא קל למריחה ונספג בקלות.

הפורמולה הייחודית מבוססת על 100% רכיבים ממקור טבעי, עשירה בתמציות בוטניות של אמנון ותמר, קמומיל וקלנדולה ושומרת על רמת הלחות בעור.

ניתן להשתמש בשמן אולטרה לייט לעור הפנים: לפני השימוש באיפור, מעניק לחות, ומגן על עור הפנים מפני התייבשות. לאחר השימוש באיפור מעניק גימור זוהר. בכל שעות היום, מרענן איפור ומעניק לחות וזוהר. כמו כן, ניתן להשתמש בו גם לגוף: לאחר שיזוף - מסייע לשמור על השיזוף לזמן רב יותר ומעניק לחות וברק לעור. לפני אירוע - באזור המחשוף, מעניק מראה מבריק וזוהר.

המחיר לצרכן: 139 שקל. ניתן להשיג את מוצרי הסקין פוד של Weleda במגוון רשתות הפארם,
רשתות הטבע ובתי מרקחת וטבע פרטיים

סדרת סקין פוד החדשה של חברת וולדה שמן אולטרה לייט מחיר 139 שח. יח"צ,
סדרת סקין פוד החדשה של חברת וולדה שמן אולטרה לייט מחיר 139 שח/יח"צ

האדומה מגיעה ראשונה

מוצרי האנטי אייג'ינג של חברת הקוסמטיקה Gerovital ישווקו לראשונה ברשת בתי המרקחת "מכבי פארם". את מוצרי Gerovital מייבאת לישראל חברת י.א.א. טכנולוגיות (בעלת המותג "פארמה מדיק"). בשלב ראשון ישווקו בישראל 19 מוצרים, ובהם 9 מוצרים מסדרת Gerovital H3 Evolution הפופולרית.

מדובר בסדרת טיפוח המשלבת את אנזים הנעורים youth super-enzyme sod עם חומצה היאלורונית מדור חדש Primalhyal Ultrafiler אשר עוזרים בהפחתת קמטים והגברת לחות לעור הפנים של עד 66.7% כבר לאחר השימוש בחודש הראשון.

י.א.א טכנולוגיות היא חברה פרטית בבעלות רפאל חדידה, איש עסקים יהודי-ברזילאי, בעל ניסיון של למעלה מ-34 שנים בתחום הפארם, ומחזיקה במותג "פארמה מדיק". החברה מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרים פארה-רפואיים רבים וספק של מותגים פרטיים של החברות המובילות בישראל, כדוגמת Life של הסופרפארם ו-Maccabi care של מכבי שירותי בריאות.

מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם, מר שיקו נהון, אמר כי "ההסכם שנחתם להפצת מוצרי Grovital ב-125 בתי המרקחת שלנו יעשיר מאוד את היצע מוצרי הדרמו-קוסמטיקה על המדפים. במיוחד כשמדובר במוצריה של חברה עם ניסיון של 130 שנה".

סדרת Gerovital H3 Evolution, הסדרה "האדומה" הפופולרית, מכילה 9 מוצרים שונים. בעתיד הקרוב מטרת החברה להרחיב את נוכחות Gerovital על מדפי "מכבי פארם" עם 5 מוצרים נוספים מסדרת הפרימיום, הסדרה "השחורה". מוצרי Gerovital אינם מוצרים קוסמטיים "רגילים". הסדרות של Gerovital שייכות לקטגוריית מוצרי דרמו קוסמטיקה והם מכילים חומרים פעילים לתוצאות מובטחות.

בין תכשירי הסדרה אפשר למצוא: קרם לטיפול בקמטי עיניים, מצח, שפתיים, קרם אנטי אייג'ינג לחידוש אינטנסיבי של עור הפנים, קרם הבהרה לתיקון כתמים כהים, קרם לילה ליפטינג, אמפולות עם חומצה היאלורונית ריכוז 5%, סרום אנטי אייג'ינג, סרום מילוי מרוכז מועשר ב-6% חומצה היאלורונית, קרם נגד קמטים מעושר ב3% חומצה היאלורונית ומים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית.

את המוצרים ניתן להשיג ברשת בתי המרקחת "מכבי פארם" בפריסה ארצית ובבתי מרקחת מובחרים ברחבי הארץ וברכישה דרך האתר

ג'ורוויטל מוצר דרמו קוסמטיקה. ג'ורוויטל,
ג'ורוויטל מוצר דרמו קוסמטיקה/ג'ורוויטל

פתרון מתקדם לבעיה מודרנית

הדאגה מספר 1 בקרב דור המילניאלס הוא אובדן שיער. Kérastase מותג טיפוח השיער המקצועי מציע את סדרת הטיפוח לשיער - GENESIS המסייעת בחיזוק סיב השערה והפחתת אובדן שיער כתוצאה משבירה.

GENESIS - הסדרה הראשונה לטיפוח השיער של קרסטס עם הפעולה הכפולה נגד אובדן שיער כתוצאה משבירה עושה שימוש במרכיבים רבי-עוצמה שיוצרים פורמולה עוצמתית המסייעת בהפחתת אובדן השיער - עם תובנות של מעצבי שיער, תזונאים ורופאי עור.

הגישה הכפולה הייחודית מפחיתה באופן מיידי כ-84% את אובדן השיער כתוצאה משבירה על ידי חיזוק סיב השערה.

הפורמולה מורכבת מרכיבים המעוררים תגובה מהירה לחיזוק שורשי השיער. בנוסף, היא מכילה תאי בסיס של פרח אדלווייס - המעניקים לשיער לחות ומגנים עליו גם מהתנאים קיצוניים, מונעים נזק לסיבי השיער ומפחיתים שבירה ומרכיבים של שורש ג'ינג'ר שממריץ את מחזור הדם, יוצר שיער בריא ושומר על קרקפת בריאה.

סדרת הטיפוח לשיער ג'נסיס כוללת:
אמבט חפיפה (שמפו): 129 שקל, תכולה: 250 מ"ל
מרכך: 155 שקל, תכולה: 200 מ"ל.
מסכה אינטנסיבית: 299 שקל, תכולה 500 מ"ל.
תחליב לחיזוק סיב השערה והגנה מחום: 129 שקל, תכולה: 150 מ"ל.
ושני מוצרים טיפוליים משלימים לתמיכה מתמשכת לקרקפת, לחיזוק עמידות השיער (סרום קרקפת מחזק 129 שקל, תכולה: 90 מ"ל ואמפולות טיפוליות מחזקות: 179 שקל, תכולה: 10X6 מ"ל.

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד. רשימת המספרות המורשות היכנסו לאתר המותג או בטלפון 1-800-301-666

קרסטס סדרת טיפוח ג'נסיס לחיזוק השיערה מרכך 155 שח סרום 129 שח שמפו 129 שח. יח"צ חו"ל,
קרסטס סדרת טיפוח ג'נסיס לחיזוק השיערה: מרכך 155 שקל, סרום 129שקל, שמפו 129 שקל/יח"צ חו"ל

מעירים שיער עייף

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'פרוקטיס היירפוד' מבית 'גרנייה' משיק סדרת טיפוח חדשה בניחוח אננס, ייעודית לבעלות שיער ארוך וחסר חיוניות הסובל באופן טבעי מקצוות מפוצלים.

סדרת Pineapple (אננס) מעניקה ברק לקצוות זוהרים, בעלת פורמולות טבעוניות ומזינות עם עד 97% רכיבים טבעיים לשיער רך כמשי עם ריח טרופי משכר.

הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים: שמפו, מרכך ומסכה לשיער במרקם קליל החודר בעדינות אל סיב השיערה, בונה ומשקם את הקצוות ואינו מכביד על השיער.

סדרת האננס מצטרפת לסדרות טיפוח השיער הקיימות של המותג: סדרת הבננה (המזינה שיער יבש), סדרת האלוורה (המזינה בלחות שיער רגיל עד יבש), סדרת הפפאיה (שיקום לשיער פגום), סדרת המקדמיה (המחליקה שיער מקורזל ויבש) וסדרת חמאת קקאו (לשיער מתולתל).

מחירים מומלצים לצרכן: שמפו ומרכך (350 מ"ל): 15 שקל, מסכה (390 מ"ל) : 40 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאתר סופר פארם

סדרת טיפוח טבעי השיער החדשה של גרנייה היירפוד שמפו14.90שח מרכך14.90שח מסכה39.90 שח. יח"צ חו"ל,
סדרת טיפוח טבעי השיער החדשה של גרנייה היירפוד שמפו14.90שח מרכך14.90שח מסכה39.90 שח/יח"צ חו"ל

גברי ומבושם בדרכים

TUMI, מותג הנסיעות והלייף סטייל הבינלאומי המוביל, אשר ביסס את מקומו בקרב מטיילים ברחבי העולם, מכריז לראשונה בישראל על השקת הבושם KINETIC - ניחוח רענן המשקף את הגבר המונע קדימה על ידי האובססיה שלו לחדשנות ותשוקה לחיים.

הבושם נרקח במיוחד עבור גבר שהוא כוח הטבע ומעורר השראה בכל מי שנקרה בדרכו. כולם נמשכים לשאיפותיו, לנחישותו, לאנרגיה שלו. הוא בשליטה מלאה ואינו מוגבל למשמעויות הזמן. TUMI יצרו את תנודת הניחוח האולטימטיבית בתוך חוויית ההרחה, ניחוח חתימה לגבר המודרני.

KINETIC מבית TUMI מגיש ניחוח מפתה וגברי השואב את עוצמתו מכוח התנודה. התו העליון חושף דור חדש של ענבר עם תווים מפוזרים של עץ ענבר, המאזן את ההשפעה הנוצצת של מנדרינה איטלקית ועלי פימנטו, תווים עליונים ממריצים המעוררים תחושה של אנרגיה.

כשהריח נפתח, לב גברי ממכר מהדהד עם תווים מעודנים, סקסיים וחריפים של לבונה, פרחי נצח ואגוז מוסקט, המשתלבים בהרמוניה על העור, ומוסיפים עומק ותחכום. גוף הבושם מושך באופן אינסטינקטיבי תווים של וניל מעושן, אלגום ועץ טיק, המספקים רושם מתמשך של חוזק וגבריות, ויוצרים את החתימה האולטימטיבית.

הניחוח מרוכז מאוד וכולל טכנולוגיה בעלת פטנט שהופכת אותו לעמיד במיוחד. תווי הבושם: תווים עליונים: עץ ענבר, מנדרינה איטלקית ועלי פימנטו. תווים אמצעיים: לבונה פרחי נצח ואגוז מוסקט. תוויים בסיסיים: אלגום, עץ טיק ווניל מעושן.

המחיר: 500 שקל. לתכולת: 100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן ברחבי הארץ

kinetic בושם לגבר מבית tumi מחיר: 500 שקל.. יח"צ חו"ל,
kinetic בושם לגבר מבית tumi מחיר: 500 שקל./יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully