וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי שארק-נינג'ה משתפים: כך הפך המותג הבינלאומי למוביל בישראל

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 15:38

ראשי המותגים העולמיים שארק-נינג'ה, חושפים את סוד ההצלחה של המוצרים בישראל ומספרים על הכניסה לראשונה לקטגוריית השיער

שארק פלקס סטייל. יחצ,
בכירי שארק-נינג'ה העולמי: "אפקט קואנדה משנה את כללי המשחק"/יחצ

עולם שואבי האבק ומכשירי עיצוב וטיפוח השיער צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות, ונדמה שהקהל הישראלי שואף להקל על חיי השגרה שלו עם מקסימום תוצאה ובעלות שווה לכל כיס. גם מגפת הקורונה סחפה את הציבור לשינוי כללי המשחק והביאה לחישוב מסלול מחדש ובעיקר להבנה שאפשר לעשות בבית מה שנהגנו לעשות אצל אנשי מקצוע חיצוניים.

בשארק-נינג'ה, המותג הבינלאומי, החליטו לקחת את ההצלחה צעד קדימה ובימים אלה הם משיקים בישראל את מכשיר עיצוב השיער Shark FlexStyle תחת קטגוריית השיער Shark Beauty לראשונה בתולדותיהם, באמצעות שריג אלקטריק היבואן הרשמי של שארק-נינג'ה בישראל, זאת במטרה לתרגם את הצלחת ההשקה של המכשיר בחו"ל גם בארץ.

שארק פלקס סטייל. shark-ninja,
מנוע קטן - כוח שאיבה יעיל, שארק פלקס סטייל/shark-ninja

"להתבלט כמוצר שמסוגל לפתור את כל הבעיות"

כאמור, שארק-נינג'ה, שהיו ידועים עד היום במוצרים מובילים בתחום האוכל ושואבי האבק, נכנסים בימים אלה לראשונה לעולם טיפוח ועיצוב השיער והשיקו לאחרונה בישראל באמצעות היבואן הבלעדי שריג אלקטריק את קטגוריית שארק ביוטי עם מכשיר ה-FlexStyle, בעל טכנולוגיה חדשנית המבטיחה מעבר פשוט וקל ממייבש למעצב המתאים לכל סוגי השיער.

באמצעות המכשיר החדש והמסקרן ניתן לעצב את השיער ללא חום קיצוני , כאשר ה-FlexStyle מודד את טמפרטורת האוויר כ- 1,000 פעמים בשנייה ועד 110 מעלות צלזיוס לכל היותר, להבטחת טמפרטורת אוויר יציבה בכל פעם מחדש למניעת נזקי חום.

קונל ברבוטו, סמנכ"ל בכיר בשארק-נינג'ה, ושנון מקסוויני, ראש פיתוח מוצרים של המותג, מסבירים ממקום מושבם בבוסטון ארה"ב על הגורמים לפופולריות של המוצרים ומדברים על הכניסה הראשונה לעולם עיצוב השיער ועל התקווה לשחזר את הצלחת השואבים ומכשירי נינג'ה המזוהים עם המותג גם בתחום החדש.

ראש פיתוח המוצרים בשארק-נינג'ה העולמי, שנון מקסוויני, מסבירה על הטכנולוגיה ועל הקשר בין שואבי האבק למכשיר החדש.

מה עומד מאחורי הטכנולוגיה החדשנית של המוצרים לעיצוב שיער וייבוש של שארק פלקס סטייל? "קודם כל המנוע הדיגיטלי. הוא כל כך חזק, ויחד עם זאת קטן וקומפקטי מה שמאפשר למנוע לנצל את זרימת האוויר בהרבה דרכים שונות. כשיש לנו מנוע חזק אנחנו מנצלים בקלות את "אפקט קואנדה" (coanda) וזה מאפשר לנצל את זרימת האוויר לעיצובים מגוונים בשיער. הדבר הנוסף המרכזי בטכנולוגיה הוא הפיצ'ר של ה-hinge (ציר). היכולת להפוך ממייבש שיער למעצב שיער הוא חדשני ובהחלט משנה את כללי המשחק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סערה בעולם השיערה מייבש השיער פלקס סטייל של שארק. יח"צ,
האג'נדה בתהליך הפיתוח: "להתבלט כמוצר שמסוגל לפתור את כל הבעיות", שארק פלקס סטייל/יח"צ

טכנולוגיה מרתקת

מה מבדיל בינה לבין הטכנולוגיה של הקואנדה לטכנולוגיות אחרות וכיצד זה תורם לייחודיות ה-FlexStyle? "באופן מעניין, "אפקט קואנדה" הוא לא באמת טכנולוגיה. זה יותר תופעה מדעית פיזקלית בתחום האווירודינמיקה שמתארת אוויר זורם בצמידות למשטח, לשיער במקרה שלנו, ואנחנו מנצלים את זה בעוד מוצרי שיער שהושקו בינתיים בארה"ב.

הניצול החכם של האפקט מתאפשר בזכות המנוע במכשיר שמסוגל לדחוף נפח רב של אוויר במהירות כה גבוהה, ואנחנו עושים עם זה דברים יצירתיים ומנצלים ביעילות את "אפקט קואנדה" לטובת עיצוב שיער. למעשה האפקט הזה הוא לא משהו ששארק-נינג'ה המציאו או גילו, זה קיים כבר שנים בקהילה המדעית מסביב לעולם".

על תהליך המחקר והפיתוח של המכשיר הם מספרים: "קודם כל, בשבילנו בשארק-נינג'ה זה מגניב להיות חדשים בתחום עיצוב וטיפוח השיער, אנחנו מומחים בזרימת אוויר, אווירודינמיקה, מנועים וזרימת נוזלים. כל אלה הם מרכיבים מכריעים בעיצוב מוצלח של שואבי אבק, וזה ידע שהצטבר בחברה כבר מעל 30 שנה. למדנו לאורך השנים, צמחנו. לא מדובר רק על כמות הזמן שפיתחנו ועבדנו רק על ה-FlexStyle, אלא במובן רחב יותר, כבר יותר משלושים שנה שאנחנו מתמחים בתחומים האלו".

שארק פלקס סטייל. shark-ninja,
אפקט קואנדה: שארק FlexStyle מציד טכנולוגיה מתקדמת/shark-ninja

עניין של עיצוב

"עיצוב המוצר קשור רבות לידע שהצטבר אצלנו במשך עשרות שנים. כל המדע, ההתפתחות, המחקר, בכל הנושאים והתחומים בשארק-נינג'ה - כולם יחד הצטברו וסייעו להביא אותנו לכאן. אפילו דברים שלמדנו בנינג'ה, כי חום זה לא משהו שאנחנו משתמשים בו בשואבי אבק, אז עבודה מול צוותים ומחלקות המתמחים בכך, למשל, ושיתוף המידע שהתבצע סייעו ממש להתמקצע בתחום הזה".

אילו טכנולוגיות בשואבי אבק של שארק היוו מקור השראה לשארק פלקס סטייל? "המנועים. המנועים שלנו משתכללים ונהיים קטנים יותר, חזקים יותר, ואנחנו מצליחים לעשות דברים גדולים איתם בשואבי האבק שלנו. הם מייצרים כוח שאיבה יעיל יותר וזה מביא לשואב אבק קל ונוח לשימוש, ששוקל פחות.

טכנולוגיות אלו של כוח שאיבה ומנוע קטן הם שני דברים משמעותיים שהנחו אותנו גם בתחום עיצוב השיער, ונמשיך לנצל אותם ולהפיק מהם כמה שיותר כשאנחנו מתרחבים ומייצרים עוד מוצרים. דבר נוסף זה ההתמקצעות שלנו בתחום זרימת האוויר, בין אם מדובר באוויר שזורם לתוך הפייה של שואב האבק או יצירת ציקלון אוויר חזק בתוך תא השאיבה. אלו הם אבני היסוד שהתמחנו בהם. עליהם אנחנו בונים בעתיד להיות היעילים והטובים ביותר ב-FlexStyle".

שנון מקסוויני - ראש פיתוח מוצרים של המותג. יח"צ חו"ל,
שנון מקסוויני - ראש פיתוח מוצרים של המותג/יח"צ חו"ל

משנה את כללי המשחק?

"בלב העשייה אנחנו מנסים לספק פתרונות לצרכנים שלנו, זה משהו שאנחנו בשארק-נינג'ה מקדישים לו את חיינו. בסוף היום אנחנו לא נצא לשוק עם מוצר שאינו בעל ערך רב ככל האפשר ללקוח. זה מוביל לכך שהמוצרים שלנו הופכים לכאלו שמשנים את כללי המשחק, ומשפיעים בצורה משמעותית על החיים של אנשים. זו מטרת העל שלנו. באופן אישי, המוצר לגמרי היה "Game-Changer" בשבילי ומשמש אותי יום יום לעיצוב שיער".

מה תוכלו לספר על חדירה מוצלחת של המוצר לשוק העולמי? "בארה"ב ובאנגליה נמכרו בהצלחה עד כה מעל למיליון מכשירי פלקס סטייל בסך כולל של קרוב ל-170 מיליון דולר, כך שהתנהגות הצרכנים מדברת בעד עצמה. בכל אחד מהשווקים שבהם אנחנו פעילים, הביקורות חיוביות מאוד. חלק מהן של חמישה כוכבים מפרטות עד כמה המוצר השפיע על החיים של אנשים ומקנה להם בטחון עצמי ואני, בתור מעצבת מוצר, זה מה שהכי חשוב לי. לא המספרים והמכירות, אלא הדירוגים והאימפקט של המוצר על חייהם של האנשים, מה הם אומרים על המוצר והתגובות החמות שהוא מקבל".

האם את חושבת שהמותג יתחיל להיות מזוהה עם מוצרים לעיצוב שיער? "אני בהחלט מקווה. אנחנו רוצים לשמח אנשים ולפתור בעיות ואני תמיד חושבת על הצעד הבא - מה נפתח? מה נייצר? וזה מעסיק אותי מאוד. אנחנו רוצים שאנשים שיבואו לקנות מהמותג שלנו גם מוצרי עיצוב שיער. זה בהחלט חלום שלי.

לאורך השנים אנחנו רואים התקדמות איטית בהתפתחות הטכנולוגית של מוצרי עיצוב שיער, תוכלי לשתף קצת על ההתפתחות של המוצרים האלו ואיך היא התקדמה לאורך השנים? "אם אנחנו מסתכלים אחורה בזמן וחושבים על מוצרים ישנים בשוק, הם מוגבלים מאוד. מה שניסינו לעשות עם FlexStyle הוא ממש להתבלט כמוצר שמסוגל לפתור את כל הבעיות. אכפת לנו מהצרכן, מהצרכים שלו, מהבעיות שלו ואיך אנחנו יכולים לעזור לפתור לו אותם. התבוננו בצרכים שלו ווידאנו שאנחנו מצליחים לספק פתרון חזק לכולם".

קונל ברבוטי - סמנכ"ל בכיר בשארק נינג'ה. יח"צ חו"ל,
קונל ברבוטי - סמנכ"ל בכיר בשארק נינג'ה/יח"צ חו"ל

טרנדים עתידיים

אילו טרנדים את צופה באופן כללי בתחום עיצוב השיער? "המפתח כאן הוא להכליל ולהיות מגוונים, ככל שנצליח לספק פתרונות עיצוב שיעור שונים, ככה נצליח לספק מוצרים ופתרונות. וזה יוביל למקום שאולי נעצב מוצר לצורך מסוים ואז נגלה שיש לו שימוש אחר בכלל. המפתח כאן הוא לגוון ולהכליל כמה שיותר ולספק פתרונות לאנשים שונים ומגוונים. אני יכולה לומר שאנחנו מקווים להרחיב את תיק העבודות שלנו בתחום עיצוב השיער בעתיד הלא רחוק".

עמיתה של שנון, קונל ברבוטו, סבור כי לשילוב בין התועלות של מוצרי שארק-נינג'ה לשיתוף הפעולה עם הצוות בישראל של היבואן הבלעדי שריג אלקטריק יש חשיבות לפופולריות של המוצרים בארץ.

מהם לדעתך הפרמטרים השונים שהביאו את שארק-נינג'ה להיות מותג מוביל בשוק הישראלי? "לדעתי הכל מתחיל מהמוצר, שפותר את המצוקות והבעיות של הצרכן, ובמיוחד של זה הישראלי שמזדהה וצריך את זה. בנוסף, ביססנו יחסים קרובים וטובים מאוד עם השותפים שלנו בשריג אלקטריק, שלקחו את המוצרים שלנו וממש עזרו לצרכן הישראלי להבין את יתרונותיהם. כמובן שראינו הצלחה בשווקים נוספים ברחבי העולם, אבל זה כאמור לא תמיד מבטיח הצלחה בכל השווקים שבהם אנו פועלים.

חברי הצוות בשריג אלקטריק מתפקדים למעשה כמו חברי צוות לכל דבר בשארק-נינג'ה, יש להם תשוקה והם מתגאים במותגינו, הם למעשה שגרירים שלנו לא רק במובן העסקי, אלא גם במובן התרבותי. זה יקר לנו מאוד ומהווה את שורש הקשר בינינו. שיתוף הפעולה שלנו בישראל משמש אותנו גם כמקרה דגל מול שותפים אחרים בעולם, אנחנו מראים להם את מה שאנחנו עושים בישראל. זה צריך להיות מותאם וזה מה שהצוות בשריג אלקטריק עושה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully