וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את התחליף לבשר אתם כבר מכירים, עכשיו הוא מגיע גם בעוף

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 13:29

לראשונה בישראל, משיקה Beyond Meat, מהמובילות בתחום תחליפי הבשר מהצומח, את Beyond Chicken Style - עם הבטחה שתיהנו מהטעם, המרקם והנראות של שניצל מן החי מבלי לשלם מחיר סביבתי

ביונד מיט- מנת נודלס עם ביונד שניצל מהצומח. יח"צ,
ביונד מיט - מנת נודלס עם ביונד שניצל מהצומח/יח"צ

לאחר ההשקות המוצלחות של תחליפי הבשר מן הצומח, ביונד מיט מרחיבה את הפורטפוליו שלה ומשיקה את Beyond Chicken Style סדרת מוצרי עוף על בסיס צמחי המדמים בטעם ובמרקם שניצל מן החי. סדרת העוף החדשה כוללת 3 מוצרים מבוססי חלבון אפונה, עשירים בפרוטאין מהטבע ומהווים תחליף לעוף האמיתי במרקם קראנצ'י וטעם עסיסי:

• ביונד שניצל - השניצל האהוב מוצע לראשונה על בסיס צמחי ומדמה חווית אכילה של שניצל עוף עם 13.5 גרם חלבון ליחידה. קראנצ'י מבחוץ, עסיסי ומלא בטעם מבפנים ומתאים כמנה עיקרית עם צ'יפס וסלט או בתוך חלה של שישי

• ביונד נאגטס - נאגטס קראנצ'י עם 15 גרם חלבון למנה. מתאימים כמנת פתיחה, תוספת לכריכים, סלטים או כנשנוש עם מתבלים.

• ביונד טנדרס - אצבעות שניצלונים קראנצ'ים מבחוץ ועסיסיים מבפנים עם 12.5 גרם חלבון למנה. מתאימים כמנת פתיחה או תוספת לכריכים וסלטים.

מוצרי Beyond Chicken עשויים מחומרים איכותיים על בסיס צמחי ומהווים מקור טוב לחלבון עם כ- 15 גר' למנה. למוצרי הצ'יקן התווסף לחלבון האפונה המרכיב העיקרי במוצרי הבקר, גם חלבון שעועית האחראי להשגת הטעם והמרקם המדמה עוף מן החי, רק עם יתרונות תזונתיים וסביבתיים, כאמור קטניות עשירות בחלבונים, ללא GMO, ללא אנטיביוטיקה או הורמונים וללא כולסטרול. המוצרים נמכרים קפואים, להכנה קצרה טרם אכילה. הם ניתנים להכנה במגוון אופציות: תנור, מחבת, מיקרוגל וטיגון באוויר חם.

ביונד מיט- ביונד אצבעות שניצל מהצומח. יח"צ,
ביונד מיט- ביונד אצבעות שניצל מהצומח/יח"צ

על פי נתוני משרד החקלאות, הצריכה המקומית של עוף בישראל היא מהגבוהות בעולם, ועומדת על כ-47 ק"ג לנפש בשנה. זהו נתון גבוה פי חמישה מהצריכה הממוצעת בעולם, שעומדת על כ-9 ק"ג לנפש בשנה ועל כן מדובר בבשורה לטבעונים, צמחונים ומפחיתנים, שיוכלו מעתה ליהנות גם הם ממוצרי צ'יקן איכותיים בטעם ובמרקם מנצח המדמה צריכה של שניצל עוף אמיתי.

חברת דיפלומט משווקת את מגוון המוצרים החדש של Beyond Meat באמצעות Diplomat Plant Based - פלטפורמת ההפצה והמכירות של דיפלומט שמתמקדת במוצרים "ירוקים" ממגוון רחב של מוצרים מהצומח כמו עולמות תחליפי בשר, עוף, חלב וביצים עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו Blue Band ו- Mazola מבית Upfield ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ביונד מיט - ביונד נאגטס מהצומח. יח"צ,
ביונד מיט - ביונד נאגטס מהצומח/יח"צ

ביונד מיט החלוצה בתעשיית ייצור תחליפי בשר מהצומח זוכה לאהדה גבוהה בקרב הצרכן הישראלי, עם נתח שוק של כ 25% בקטגוריה של בשר מהצומח בתוך 4 שנים מהשקתו. לפי סקרים שערכה החברה, רוב הישראלים מעוניינים להפחית את צריכת הבשר ואחוז ניכר מהם כבר עושה זאת בפועל.

סדרת העוף של ביונד מיט מוצעת לרכישה ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות בהן, ניתן להשיג אצל רמי לוי, ויקטורי, יינות ביתן, טיב טעם, מחסני השוק, חצי חינם, מרכז מזון, סלאח דאבח ופרשמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully