וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי ממנה ארבעה סמנכ"לים חדשים

15.1.2024 / 13:11

תחזק את מנועי הצמיחה של החברה. במסגרת סבב המינויים יכנסו לתפקידם מירי שורקי כסמנכ"לית עסקים גלובליים, איציק שליסלברג כסמנכ"ל טכנולוגיות, שרון עזרא כסמנכ"ל פתרונות לעסקים ואורן עקירב כסמנכ"ל כספים וכלכלה.

מירי שורקי. יונתן בלום,
מירי שורקי/יונתן בלום

חברת בזק בינלאומי מודיעה היום על מינויים של ארבעה סמנכ"לים חדשים, כחלק מהיערכות החברה לשנת 2024 וחיזוק המיקוד של החברה בשוק פתרונות ה- IT והתקשורת לעסקים וארגונים. המינויים מגיעים מתוך כוונת החברה לחזק את מנועי הצמיחה המרכזיים בחברה במהלך השנה הקרובה, כגון: אבטחת סייבר, מחשוב ענן, תשתיות IT ותקשורת.

מירי שורקי, 46, מונתה לתפקיד סמנכ"לית עסקים גלובליים. במסגרת התפקיד החדש תנהל מירי את הפיתוח העסקי בתחומי ה Data & Voice מול שווקים בינלאומיים. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת אגף תשתיות בינלאומיות ומכירות DATA בבזק בינלאומי, בו הייתה אחראית בין היתר על בניית ופיתוח האגף, המעניק פתרונות תקשורת גלובליים ללקוחות החברה על גבי הכבל התת ימי JONAH שבבעלות בזק בינלאומי.

איציק שליסלברג. יונתן בלום,
איציק שליסלברג/יונתן בלום

איציק שליסלברג, 47, מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות בבזק בינלאומי. במסגרת תפקידו יגבש שליסלברג את אסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית הנרחבת בחברה ויוביל פרויקטים הנדסיים וטכנולוגיים מקיפים שנועדו לשפר את מתן השירות של בזק בינלאומי ללקוחותיה הפנימיים והחיצוניים. בתפקידו האחרון כיהן שליסלברג כמנהל אגף טכנולוגיות בבזק בינלאומי, בו היה אחראי על ניהול תחומי ההנדסה, טכנולוגיות המידע וניהול רשת חוות השרתים של בזק בינלאומי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שרון עזרא. יונתן בלום,
שרון עזרא/יונתן בלום

שרון עזרא, 47, מונה לתפקיד סמנכ"ל פתרונות לעסקים. במסגרת התפקיד החדש ינהל שרון את כל מערכי המכירות, השירות והתפעול עבור הלקוחות העסקיים של בזק בינלאומי בשוק הישראלי. בתפקידו האחרון כיהן בתפקיד מנהל אגף מכירות לקוחות אסטרטגיים בחברה, בו היה אחראי בין היתר על הגדלת מחזור המכירות של פעילות פרוייקטי האינטגרציה בצורה משמעותית מול לקוחותיה הגדולים ביותר של בזק בינלאומי.

אורן עקירב. יונתן בלום,
אורן עקירב/יונתן בלום

אורן עקירב, 47, מונה לתפקיד סמנכ"ל כספים. במסגרת התפקיד החדש ינהל אורן את תחומי הכספים והאו"ש בחברה הכוללים חשבות, גזברות, כלכלה, רכש וארגון ושיטות. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף החשבות וחבר הנהלה בחברה, היה אחראי על מהלכים בולטים ביניהם הובלת אגף הכספים לעצמאות בתוך קבוצת בזק, השלמת תהליכי A&M ובניית תוכניות עבודה רב שנתיות בהתאם למיקוד העסקי של בזק בינלאומי.

רון גלב, מנכ"ל חברת בזק בינלאומי, אמר כי "בזק בינלאומי עברה בשנה האחרונה שינוי ארגוני מקיף במטרה להתמקד במגוון תחומי פתרונות תקשורת ו IT כחלק מהמעבר שלנו ל Modern Telco. המינויים החדשים הם שלב נוסף במסגרת השינוי וכחלק מהערכות כוללת בחברה להתמקד בתחומים אלו כחלק ממנועי צמיחה עסקיים. בזק בינלאומי מאמינה בכישרונם הייחודי של עובדיה ומנהליה בכל התחומים, שהופכים את החברה למובילה בתחומי הפעילות שלה. אין לי ספק שכל אחד מבעלי התפקידים שמינינו בסבב הנוכחי ראוי לסמכות שניתנה לו ולה והוכיחו את יכולותיהם להמשיך ולקדם את החברה בתחומים עליהם הם אחראיים כחלק ממטרת החברה לעמוד ביעדיה בשנה הנוכחית ובכלל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully