וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המותג שבא מאהבה וניחוחות של ים מאוסטרליה

רונית מטיאס

17.1.2024 / 8:27

הניחוחות שמביאים את אוסטרליה לישראל, המגפיים שיחממו את החורף, תכשיטים שנולדו מאהבה, מבהירים את כתמי העור, מוצרים מפנקים לגוף, היכן תאכלו ארוחות עולמיות , כדוריות ריחניות לשירותים וגם נייר טואלט מפנק במיוחד

באים מאהבה קולקציית Be Love של פנדורה. יח"צ חו"ל,
באים מאהבה קולקציית Be Love של פנדורה/יח"צ חו"ל

באים מאהבה

כשכולנו מחפשים נקודות אור ואופטימיות, מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora, משיק את BE LOVE- קמפיין וולנטיין עם הפרזנטוריות החדשות של המותג: השחקנית האמריקאית סלמה בלייר, שחלתה לאחרונה בטרשת נפוצה ומשתפת בהתמודדות עם המחלה ועם האלי ביילי, מהצמד Chloe x Halle לצד אחותה קלואי ביילי.

בקמפיין החדש מציג המותג פנדורה מהי אהבה עבורו, היא יותר מאירוע, זה משהו שאתה עושה וחי אותו, אהבה נמצאת תמיד בראש רשימת המשאלות, ומתנות חדשות הן הדרך המושלמת לבטא אהבה עם שרשראות, טבעות, עגילים, תליונים, וצ'ארמים.

המותג מתמקד בהגדרה הרחבה של אהבה, אהבה כוללת, כי זה מה שמייחד את המותג, הקמפיין מעמיק את החיבור בין המותג למי שעונדות את התכשיטים והוא מזמין להיות חלק מהתנועה של אהבה חיה, במטרה להקרין, ליזום, לקבל ולצפות לזה. הקולקציה החדשה מעניקה פרשנות חדשה למוטיבים קלאסיים, כמו לבבות, כוכבים וירח, תכשיטים המעצימים את תחושת החיבור לאהובים ולזיכרונות.

באים מאהבה קולקציית Be Love של פנדורה. יח"צ חו"ל,
באים מאהבה קולקציית Be Love של פנדורה/יח"צ חו"ל

ניחוחות אוסטרליים באפריל

הישר מאוסטרליה נוחתים בבלעדיות ברשתApril , ניחוחות חדשים של, GOLDFIELD AND BANK ממותגי בשמי הבוטיק המובילים בעולם.

את המותג הקים בשנת 2016 הבשם הבלגי-צרפתי דמיטרי וובר, הנחשב לחלוץ בתעשיית הבשמים המבוססים ברובם על שיטת בישום צרפתית. וובר, פעיל איכות סביבה ואקלים, מביא לידי ביטוי את אהבתו לאוסטרליה דרך הבשמים אשר עושים כבוד לנופים המגוונים, לצמחייה העשירה ולסיפורים שמקורם ביבשת אוסטרליה שטופת השמש.

לריסה מאירוביץ, מנהלת חנות אפריל בקניון אביב, מהמנהלות המובילות ברשת ואנציקלופדיה של עולם הבישום ועולם הביוטי, מספרת כי מדובר בבלנדים שלוכדים את הרוח של אוסטרליה בכל בקבוק, הבשמים מכילים תמציות מקוריות ורכיבים אוסטרליים יקרים ונדירים מאזורים בתוליים שלא נמצאים בבשמים המודרניים. אחד הניחוחות הבולטים הוא Pacific Rock Moss Parfum, הוא ניחוח המזמין אותנו לחוות יום שופע של אושר טהור, תווי ים ייחודיים ומרעננים מחוזקים בתמציות ארומטיות שלוקחים את המשתמשים לחוויית טיול בחוף ביום קיץ מושלם, מול הגלים המתנפצים על הסלעים הנושקים לשמש, עם תווים עליונים של לימון איטלקי ופרחי מים ותווי לב של מרווה, קצף ים ותווי אלגום, מאסק ואמבר.

בסדרת NATIVE COLLECTION 10 ניחוחות בהשראת היערות הארומטיים, חופי הטורקיז והמדבר האדום באוסטרליה, כשכל בושם מביא לידי ביטוי את היעד האולטימטיבי של גן הריח, כל הבשמים נמכרים בבקבוקים של 100 מ"ל כל אחד ובריכוז פרפיום של 20% ומעלה ונבדקים בתנאי מזג אוויר של לחות וקיצונית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניחוחות אוסטרליים באפריל המותג Goldfield And Banks. יח"צ,
ניחוחות אוסטרליים באפריל המותג Goldfield And Banks/יח"צ

מגפיים קונים מהר

החורף שמוכיח שהוא כאן כדי להישאר, מהווה סיבה טובה להצטייד במגפיים, רשתTOGO משיקה קולקציית מגפיים ונעליים לחורף הכוללת מגפיים בגובה הברך ומגפי בוקרים, עם או בלי פלטפורמה, מגפיים שטוחים וגם עם עקבי צ'אבי, החרטומים מעוגלים או מחודדים. קולקציית המגפונים כוללת מגפונים קלאסיים וגם בוקרים, מגפונים עם שרוכים עם עקבי צ'אבי או סטילסטו בסגנון קלאסי ומגפונים עם חרטום מעוגל, מרובע או מחודד. הסוליות הן סוליות רגילות או סוליות טרקטור.

החומרים: דמוי עור מבריק או מאט, דמוי זמש, לק והצבעים: שחור, חום כהה, קפה, חאקי, בז', אוף ווייט, קאמל, אפור, כסף וזהב.

יש גם קולקציית נעליים, מוקסינים או סירה, הנעליים שטוחות או עם עקבים, חלקן עם אלמנט שרשרת.
להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין.

מגפיים קונים מהר קולקציית חורף ל TOGO. עמירם בן ישי,
מגפיים קונים מהר קולקציית חורף ל TOGO/עמירם בן ישי

שימו שמן

MY SHEMEN - מותג ישראלי המתמחה בייצור מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, משיק שני מוצרים חדשים: HEMP BOOST BODY SERUM סרום גוף במרקם קטיפתי עשיר המעניק בוסט של לחות מוגברת ו-HEMP BOOST BODY CREEM קרם גוף המכיל תערובת שמנים מהטבע.

שני המוצרים מכילים שמן זרעי קנאביס המעודד את התחדשות העור, מרגיע ומעניק הגנה מפני נזקי השמש, שמן הקנאביס עשיר בוויטמינים ובחומצות אמינו, המסייעים בהאטת הזדקנות העור, המוצרים מכילים גם גליצרין, ויטמין E וחומצה לקטית המעניקה בוסט של לחות לעור.

כמו כל מוצרי המותג, גם הסרום והקרם מכילים מינון מדויק של שמן המפ הנספג בעור ומתקדם לשכבות העור התחתיות בטרם הוא מגיע לשריר, שמן ההמפ משתלב בצורה מושלמת בתערובת השמנים הייחודית של קרם הגוף, התוצאה, מראה עור גמיש, רך וחלק עם ניחוח הנשאר לאורך כל היום.

להשיג באתרי האונליין של סופר פארם, בסניפים ובאונליין של רשת BE, בחנויות הפארם המובחרות, בבתי טבע ובאתר האונליין של המותג.

שימו שמן מוצרים חדשים למותג My Shemen. יח"צ,
שימו שמן מוצרים חדשים למותג My Shemen/יח"צ

נקודה להבהרה

סובלות מכתמים על העור? מותג היופי ג'ייד משיק את LUMINITY ADVANCED PIGMENT CORRECTOR סדרת טיפוח לכל סוגי עור, שפותחה במיוחד להבהרת כתמי עור, שיפור מראה העור והענקת גוון אחיד וזוהר, הסדרה מבטיחה תוצאות מוכחות קלינית ונראות לעין. המוצרים מבהירים כהויות ומעכבים היווצרות מלנין, מפחיתים אדמומיות ופיגמנטציה, מסייעים בהגברת ייצור הקולגן הטבעי, נלחמים בסימני הזדקנות הנגרמים מחשיפה לשמש ומגנים מפני נזקי הסביבה, התוצאה, מראה עור אחיד, חלק ומלא חיים, רווי בלחות ונטול פגמים.

הנוסחה מכילה עד 91% מרכיבים טבעיים, קומפלקס משולש של נוגדי חמצון; ויטמין C יציב-מולקולה מיוחדת המגנה על הוויטמין C מפני התחמצנות ומשחררת אותו בעומק העור בשכבת הדרמיס; ניאצינאמיד-ויטמין B3, רכיב עוצמתי בעל יעילות מוכחת בהבהרה, נגד הזדקנות ורדיקלים חופשיים; אלפא ארבוטין-תרכובת טבעית המופקת מעלים יבשים של אוכמניות וחמוציות, מעכבת טירוזינאז-האנזים המרכזי שאחראי על ייצור המלנין, או פיגמנט, בעור.

בסדרה: סרום, קרם לחות וקרם עיניים. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין.

נקודה להבהרה סדרת טיפוח חדשה למותג ג'ייד. יח"צ,
נקודה להבהרה סדרת טיפוח חדשה למותג ג'ייד/יח"צ

יוון זה כאן

אלעד אמסלם, השף הראשי של רשת קפה גרג, בנה תפריט חדש בהשראת המטבח היווני עם שילובים ממטבחים מהעולם, אמסלם יצר מנות יצירתיות המתאימות לקהל הלקוחות של הרשת, להן נתן פרשנות משלו בהשראת המטבח היווני. אל התפריט בהשראת יוון, מצטרפות מנות על בסיס קארי ירוק, ומנה טבעונית חדשה-סמוסה ישראלית, במילוי תפו"א ובצל מטוגן על מצע של חציל קלוי, טרטר עגבניות, גרגירי חומוס, טחינה ופטרוזיליה.

המנות יפות ואסתטיות ויש ביניהן צ'יפס זוקיני עם מטבל איולי טרטר, סלט קינואה ועדשים שחורות, כרוב לבן, כרוב סגול וגזר, נענע, פטרוזיליה ובזיליקום, מתובלים בשמן זית ולימון, על בסיס לאבנה; מיקס נשנושים חמוציות וגבינת צפתית בתיבול דבש; קוביות סלמון מוקפצות ברוטב קארי ירוק עם ירקות, אורז וסלט אישי, חצילים קלויים עם עגבניות, צנון ונגיעות טחינה.

אם אתם אנשי ארוחות הבוקר, כדאי שתדעו שהמגוון העולמי כולל 3 ארוחות בוקר חדשות: יוונית, אמריקאית ונורווגית, אם אתם אוהבים וופל אמריקאי, תקבלו אותן כאן בכרסה המלוחה.

לרגל השקת התפריט החדש, במהלך החודש הקרוב, תעניק הרשת לחיילי צה"ל במדים ולכוחות הביטחון שתייה חמה/קרה בחינם על כל הזמנה מהתפריט החדש.

ואיך אפשר בלי קינוח, תפריט הקינוחים כולל מילפיי-שכבות בצק עלים, קרם וניל, אבקת סוכר ורוטב קרמל חם, פחזניות הפוכות שהמילוי שלהם מבחוץ ולא מבפנים, קרם מסקרפונה ורוטב קרמל ועוד.
המנות החדשות זמינות ב-85 סניפי גרג, עד ה-23.1, הן תהיינה זמינות בפריסה ארצית.

יוון זה כאן חידושים עולמיים ברשת גרג. גליה אבירם,
יוון זה כאן חידושים עולמיים ברשת גרג/גליה אבירם

שירותים חיוניים

Bref, מותג ניקיון האסלה מבית הנקל סוד, משיק בישראל את סדרת הפרימיום: Bref spa Moments -כדוריות לאסלה בניחוחות ארומטיים המכילים שמנים אתריים ומגנים מפני לכלוך וניקיון עוצמתי בכל הדחה. הסדרה מעניקה 4 פעולות של ניקיון עוצמתי וריחני לאורך זמן, ניקיון וקצף עוצמתי לניקוי יסודי של האסלה בכל הדחה, הגנה מפני לכלוך ושמירה על היגיינת האסלה, מניעת הצטברות אבנית וכתמים ושמירה על היגיינת האסלה.

במגוון מוצרי ברף Spa Moments, כדוריות אסלה ב-3 ניחוחות: Serenity-מרענן פרשי; armony-פרחים וVitality - בושם. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

סנו Soft משיק את סנו Soft פרימיום-נייר טואלט בעל 4 שכבות, עבה ורך במיוחד, העשוי 100% תאית נקייה איכותית למגע נעים, הנייר במגע קטיפתי עם הטבעה ייחודית המקנה לו רכות ואווריריות וגודל דף מוגדל לנוחות מרבית. להשיג בכל רשתות השיווק.

שירותים חיוניים השקות חדשות ל Bref וסנו. יח"צ,
שירותים חיוניים השקות חדשות ל Bref וסנו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully