וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד מה? לכבוד ט"ו בשבט: יוזמות, מחוות ומוצרים במהדורה מיוחדת

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 10:12

ט"ו בשבט של אחרי ה-7 באוקטובר, מסמל יותר מתמיד את הפריחה, ההתחלות החדשות, השגשוג והתקווה. לכבוד המועד שמצוין היום (25.1) על פי המסורת היהודית, יצאו חברות רבות במשק עם מחוות, יוזמות, תמיכה ומוצרים במהדורה מיוחדת

ט"ו בשבט. ShutterStock
לכבוד ט"ו בשבט: יוזמות, מחוות ומוצרים במהדורה מיוחדת/ShutterStock

שתילים של תקווה

שופרסל מזמינה את הציבור לשתול ולהצמיח יחד את החקלאות בישראל ומציעה בסניפי הרשת, מגוון שתילי ירקות של חסה, ברוקולי ופלפל תוצרת חקלאית ישראלית במחיר עלות של 10 שקלים. לקוחות המעוניינים להזמין דרך שופרסל אונליין יוכלו לרכוש ערכת שתילה עם זרעי בזיליקום.

השנה, יותר מתמיד, שופרסל בוחרת לחזק תוצרת חקלאית ישראלית על מנת לסייע לחקלאים ברחבי הארץ. הפעילות הזו, הינה חלק נוסף, בתכנית הסיוע המיידית שגיבשה שופרסל למען חקלאיות וחקלאי ישראל וקידום חקלאות מקומית.

ניתן להשיג את שתילי הירקות בכל סניפי רשת שופרסל

שופרסל תומכת בחקלאות הישראלית. יח"צ,
שופרסל תומכת בחקלאות הישראלית, מציעה מגוון שתילי ירקות בעלות של 10 שקלים/יח"צ

מצמיחים חיים חדשים

לכבוד ט"ו בשבט, צעירים מתמודדי נפש במפעל השיקומי "יציר כפיים" של עמותת מכון סאמיט, לקחו חלק בפרויקט הנצחה מרגש וייחודי אשר מבקש לכבד את זכר הנופלים במלחמת חרבות ברזל בדרך ייחודית של שתילת והצמחת חיים חדשים, כזיכרון חי לנופלים.

כחלק מהפרויקט נארזו במפעל ערכות הכוללות זרעי תבלין לשתילה, צנצנת עם אדמה, דף הוראות שתילה והסבר על הפרויקט בתוך שקית נייר ממותגת.

יציר כפיים הינו מפעל שיקומי של עמותת מכון סאמיט הממוקם בירושלים לאוכלוסיית מתמודדים צעירים שחוו משבר נפשי, ומכשיר אותם להרגלי עבודה תוך ליווי צמוד ומתמשך.

עלות הערכה: 20 שקלים. ניתן לרכוש בווטסאפ במספר 052-5499952 או באתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ט"ו בשבט, יציר כפיים. פרטי,
ערכת ט"ו בשבט של יציר כפיים, המחיר: 20 שקלים/פרטי

יאנגו דלי יוצאת במבצעים על פירות יבשים ומגשי אירוח מיוחדים לחג. בין המבצעים שמצאנו:

מגש פירות יבשים של פיצוחי חממה (אננס, מנגו, צימוקים בהירים ג'מבו, תמר מג'הול ענק, תאנים מיובשות, משמש טורקי) - 49.90 שקל במקום 75.90 שקל.

מגש אגוזים ופיצוחים של חממה (שקד טבעי, אגוז ברזיל טבעי, קשיו טבעי, לוז פקאן טבעי, אגוז מלך צ'יליאני מובחר, אגוז מקדמיה טבעי) - 750 גרם 69.90 שקל במקום 89.90 שקל

מגש פיצוחים קלויים 600 גרם חממה (בוטן קלוי ענק, אגוזי לוז בונדוק קלויים, שקד קלוי ענק, אגוז מקדמיה קלוי, פיסטוק חלבי קלוי ענק, קשיו קלוי ענק, פקאן) - 69.90 שקל במקום 79.90 שקל.

תמר מג'הול 650 גרם של קליית גת - 24.90 שקל

שזיף מגולען מיובש 250 גרם פיצוחי חממה 16.90 שקל

חמוציות ללא תוספת סוכר 250 גרם פיצוחי חממה 13.90 שקל

רצועות קוקוס טבעי 250 גרם פיצוחי חממה 19.90 שקל

יאנגו דלי במבצעי ט"ו בשבט. יח"צ,
יאנגו דלי במבצעי ט"ו בשבט/יח"צ

פירות לפנים

בוסטר GLOW של דוקטור עור - בוסטר אנטי אייג'ינג המאיץ את תהליך חידוש העור, מחליק את מראה הקמטוטים, מפחית את מראה הקמטים ומשפר את גמישות העור. לעור רך וקטיפתי, רענן, בריא, אחיד וזוהר יותר.

מכיל 97% רכיבים ממקור טבעי. בנוסף, מכיל תערובת של 5 תמציות מן הטבע הנקראת: ACB Fruit Mix - הוכח מחקרית כי חידוש תאי העור באזור בו נעשה שימוש ברכיב היה גבוה יותר ב-24%.

מחיר מומלץ לצרכן: 229.90 שקלים

booster glow של ד"ר עור. יח"צ,
booster glow של ד"ר עור, ACB Fruit Mix/יח"צ

חברי קיבוץ 'כרם שלום', בשיתוף קק"ל וקבוצת התקשורת פרטנר, חזרו השבוע (שלישי) לקיבוץ שהם כל כך מתגעגעים לפרויקט נטיעות מיוחד ומרגש, לקראת חג ט"ו בשבט.

לקיבוץ מסורת של "נטיעה על כל נפילה", כשלאחר כל סבב לחימה, תושבי הקיבוץ מתכנסים יחדיו ובכל מקום בו נפער בור - נוטעים עץ. במקום בו ניסו לגדוע חיים - יוצרים חיים. כשברקע התותחים עדיין רועמים וכשהם רחוקים מביתם, חברי הקיבוץ החליטו להמשיך את המסורת ולהקים את 'גינת הגיבורים'.

בשבת השחורה, כיתת הכוננות של הקיבוץ, בהובלתו של הרבש"ץ אליה שימול, הצילה את חברי הקיבוץ תוך לחימה עיקשת מול עשרות מחבל חמאס. שני חברי כיתת הכוננות נרצחו ושניים מחברי הקיבוץ נפצעו קשה ועוברים שיקום בימים אלו. לאחר 40 שעות של שהיה בממ"ד וחרדה קיצונית, נעקרו חברי הקיבוץ מביתם האהוב לבית מלון באילת. בשבועות האחרונים השלים הקיבוץ את המעבר לדיור זמני בישוב אשלים.

גינת הגיבורים תמוקם במקום בו נפלו חברי כיתת הכוננות, תישתל על ידי חברי כיתת הכוננות שניצלו ותספר את סיפור הלחימה של ה-7 באוקטובר. לאירוע יגיעו עובדים מתנדבים מקבוצת התקשורת פרטנר, המאמצת את קיבוץ כרם שלום יחד עם חברת הגנת הסייבר הישראלית Radiflow המסייעות לקיבוץ בחודשים האחרונים בשיקומו ותקומתו, עד לחזרה המיוחלת של התושבים הביתה.

אבא וילד נוטעים עציץ באדמה. ShutterStock
בהמשך למסורת "נטיעה על כל נפילה": הוקמה 'גינת הגיבורים' בקיבוץ כרם שלום/ShutterStock

כמיטב המסורת, ברשת 'רולדין' נערכים לקראת החג בו אנחנו מכבדים ונהנים מתוצרת ארצנו היפה.

הרשת מציעה לכבוד החג עוגות ולחמים נעשים בעבודת יד ומחומרי גלם איכותיים ומעניקים מבחר רחב של מוצרים שיתאימו לכל אחד מבני המשפחה והאורחים, בהם גם מגוון לחמים: לחם מחמצת מקמח מלא ושיפון המכיל אגוזים וצימוקים, טארטים בשילוב פירות טארט פקאן בשילוב אגוזי מלך, פקאן וטופי קרמל, וקייקסים שונים בשילובי פירות.

טארט פקאן - סבלה פריך, אגוזי מלך ופקאן בטופי קרמל, 75 שקל
טארט פירות - סבלה פריך בשילוב פירות העונה, 75 שקל
קייקס אגוזים וקינמון - עוגה בחושה על אגוזים וקינמון, 49 שקל
קייקס ריקוטה משמש - עוגת ריקוטה הדרים ומשמשים, 56 שקל
לחם צימוקים ואגוזים - לחם מחמצת עם קמח מלא וקמח שיפון בתוספת אגוזי מלך וצימוקים 24 שקל

להשיג בסניפי רשת 'רולדין' ובאתר

לחם אגוזים וצימוקים מחיר לצרכן 24 שח. אמיר מנחם,
לחם אגוזים וצימוקים של רולדין, המחיר לצרכן: 24 שקלים/אמיר מנחם

מקס ברנר משיקה מהדורה מיוחדת של מארזים לט"ו בשבט בשילוב של מיטב השוקולדים המוכרים והאהובים וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף עם דיירי כפר עידוד.

בכל מארז מתנה ניתן יהיה להוסיף ולרכוש ערכת הנבטה חווייתית של דיירי כפר עידוד, דגם ייחודי של דיור מוגן המיועד לאנשים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי. דיירי הכפר נהנים ממעטפת מקצועית המספקת ליווי, פיקוח, טיפול ושיקום.

מארז ART MEDIUM: אוסף של 4 פרלינים בעבודת יד, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, שוקולד חלב ממולא בנוגט ומגולגל בשקדים קלויים, קוביות שוקולד לבן עם נוגט ושברי קשיו קלויים, קוביות שוקולד חלב מעם נוגט ושברי פקאן סיני, דפי שוקולד חלב מעולה וזרעים של עידוד: מתנה מיוחדת לט"ו בשבט עם ערך מוסף של תרומה לקהילה. ערכה כוללת עציץ חרס קטן, שקית אדמה ושקית עם זרעים לשתילה. מחיר: 237 ₪.

מארז תודה: המארז כולל קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני, כדורי דגנים עטופים בשוקולד חלב, נוגט ואבקת קקאו, דפי שוקולד לבן מעולה, קוביות שוקולד מריר מוקצף מגולגלות באבקת קקאו, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו וזרעים של עידוד: מתנה מיוחדת לט"ו בשבט עם ערך מוסף של תרומה לקהילה. ערכה כוללת עציץ חרס קטן, שקית אדמה ושקית עם זרעים לשתילה. המחיר: 267 ₪.

להשיג את מארזי החג באתר האינטרנט של הרשת ובחנויות.

מקס ברנר - מארז תודה לטו בשבט - 267 שקל. דרור עינב,
מקס ברנר - מארז תודה לטו בשבט - 267 שקלים/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully