וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדואר נקנס במיליונים: "סניף הדואר היחיד ביישוב בוטל"

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 19:48

משרד התקשורת קונס את הדואר בשני מיליון שקל בשל שורה של הפרות רישיון, בין היתר דואר שעוכב במשך חודשים ארוכים וסניפים צמצמו שעות פעילות; תגובת הדואר: "משרד התקשורת בחר לבצע את הביקורת דווקא בזמן שהחברה היתה במהלך פיטורי 1,000 עובדים"

סיור במרכז מיון דואר ישראל בנושא חידוש דרכונים/צילום: דוברות הכנסת

משרד התקשורת קונס את דואר ישראל בסכום של שני מיליון שקל - המשרד והדיע לדואר על כוונה להטיל עיצום כספי בסך זה על החברה, בגין הפרות וליקויים מתמשכים בשורה של תחנות, בין היתר ברהט, פתח תקווה, ראש העין, רמת השרון והרצליה, שגב שלום וערד. לרשות הדואר עומדים כעת עד 45 ימים לטעון נגד הכוונה להטיל עיצומים כספיים.

בין הליקויים שהדואר נקנס בגינם נכללים עיכובים של 9 חודשים בחלוקת דואר; אי הפעלת יחידת דואר למשך חצי שנה; צמצום שעות הפעילות בניגוד להוראות הרישיון.

ברהט נרשמו עיכובים בחלוקת דואר רשום בניגוד לתקן שנקבע ברישיון החברה שעומד על עד 10 ימי עבודה למשלוח. כמו כן, נמצאו מאות דברי דואר מעוכבים לתקופות של עד 9 חודשים. סכום העיצום עומד על 435,190 שקלים.

בסניף הדואר בערד צמצמה החברה את שעות הפעילות על דעת עצמה ועל כך הוטל עיצום של 391,680 שקלים. בראש העין נמצאו עיכובים בחלוקת מאות דברי דואר רשום דואר של עד 117 ימי עבודה. סכום העיצום הכספי עומד על 348,152 שקל.

דואר ישראל. יחצ,
דואר ישראל/יחצ

בפתח תקווה היו עיכובים בחלוקת מאות דברי דואר רשום ואלפי דברי דואר רגיל של עד 64 ימי עבודה. סכום העיצום עומד על 304,633 שקלים. ברמת השרון והרצליה - במרכז דוורים רמת השרון הרצליה נמצאו דברי דואר מעוכבים של עד 57 ימי עבודה. סכום העיצום עומד על 304,633 שקלים.

בשגב שלום לא הופעלה יחידת דואר בישוב לתקופה של כחמישה חודשים בניגוד להוראות הפריסה ברישיון, כך שתושבי היישוב נותרו ללא שירותי דואר. המשרד הודיע על כוונתו להטיל עיצום כספי של 174,080 שקלים.

מנכ"ל משרד התקשורת (בפועל), מימון (מוני) שמילה, אמר כי "שירותי הדואר הינם שירותים חיוניים. מפיקוחים שבוצעו לפני פרוץ המלחמה, נמצאו חריגות מהותיות שלא ניתן לעבור עליהן לסדר היום".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תגובת הדואר

מדואר ישראל נמסר: "משרד התקשורת בחר לבצע את הביקורת דווקא בזמן שהחברה הייתה בעיצומו של מהלך פיטורי 1,000 עובדים, בהם מאות דוורים, כחלק מתוכנית ההבראה של הדואר שנחתמה עם המדינה. בבדיקות חוזרות שהמשרד עצמו ביצע התברר שחלק מהליקויים תוקנו.

"מצער שדווקא בזמן ימי מלחמה, בהם עובדי דואר ישראל עוסקים מבוקר עד לילה באספקת שירותי דואר סדירים לציבור ולמאות אלפי ישראלים שנאלצו לעזוב את בתיהם, ובעיצומו של תהליך הפרטה, המשרד מוצא לנכון לצאת בהודעה זו בטרם הושלמו הליכי השימוע להם החברה זכאית על פי דין.

"החברה מתכוונת לעמוד על זכויותיה ולהבטיח שגם גוף פיקוח ממשלתי ינהג כלפיה בניקיון ידיים ודעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully