וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המותג שתומך בבתי קפה שפונו ונפגעו במלחמה

רונית מטיאס

1.2.2024 / 8:44

המותג המורד שרוצה להיות קיים, מחדר קטן לאימפריה, קפסולות קפה בהשראת בתי קפה שנפגעו במלחמה, מותג הביוטי שתומך במשפחות החטופים, מאירים את הפנים, נעליים זהות להורים ולילדים, הקלסיקה מנצחת

חוזקו של כחול לבן מותג סטרונגפול מתרחב. עירד נצר,
חוזקו של כחול-לבן מותג סטרונגפול מתרחב/עירד נצר

חוזקו של כחול לבן

מותג האקטיב סטורנפול, נולד בשיא הקורנה, במהלך מלחמת חרבות ברזל, המותג צמח והוכיח שממשברים צומחים, הכל החל בפגישה בחדר כושר של דור קדם, יהב הוניג וירדן דויטש- 3 גברים צעירים ונמרצים שהחליטו להקים מותג אופנה ספורטיבי שיעצים נשים ויעניק להן ביטחון באמצעות קולקציות מגוונות ופונקציונליות לכל מבנה גוף, במידות,XXS עד XXL במחיר נגיש שאינו בא על חשבון איכות וסטייל.

סטרונגפול נולד בדירה קטנה בחיפה והפך למותג אופנתי מוביל באונליין עם כ-40 קולקציות במגוון דגמים, סגנונות ועיצובים חדשים ומתחלפים, אביזרים ומוצרים משלימים, למותג עמוד אינסטגרם משגשג עם תוכן וקהילת משפיעניות שכל אחת מביאה את הצבע והקהילה שלה.

שנת 2022 הייתה שנת התפוצצות עם צמיחה של 200%, והשמיים הם הגבול, סטרונגפול נוסד במטרה להעצים נשים, המחויבות מתבטאת גם בערך המוסף ללקוחות עם ערכים לשוויון, בטחון והעצמה לכל הקהילות, הגילאים והמגזרים, לרגל חודש המודעות הושקה קולקציה ורודה-סמל המאבק והמותג פועל בשיתוף עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לסרטן השד בישראל, כמותג ישראלי הם לא נשארנו בצד, התחברו לארגון לתת וחילקו מוצרים לחיילות בשטח ולמפונות בבתי המלון.

השאיפה העסקיות ל-2024 היא לגדול באונליין ומחוצה לו עם חנויות פיזיות, הרחבת המותג לקהלים נוספים בקטגוריות מוצרי כושר ולייף סטייל, בגדי בייסיק וקולקציית בגדי גברים, הרחבת המידות ל- 3XL, טייצים לגבוהות מאוד ולכבוש את העולם בעיקר באנגליה אוסטרליה וארה"ב כשצפי הגדילה הוא 72%.

חוזקו של כחול-לבן מותג סטרונגפול מתרחב. עירד נצר,
חוזקו של כחול-לבן מותג סטרונגפול מתרחב/עירד נצר

הישן מת יחי החדש

Etat Libre d'Orange הוא בית בישום צרפתי שהקים אטיין דה סוורדט בשנת 2006, כשהמוטו המוביל אותו הוא Le parfum est mort, vive le parfum! - הבושם הישן מת, יחי הבושם החדש!, מה שמוכיח שהוא בית בישום שונה, אוונגרדי ופרוע.

הבשם אטיין דה סרוונט נולד בדרום אפריקה, מסע חייו הוביל אותו לפריז- בירת הבישום של אירופה, שם עבד על פרויקטים שונים עבור בית האופנה היוקרתי ג'יבנשי, עבורו ויצר ניחוחות לחיות מחמד. כשנטש את בית ג'יבנשי, פנה אטיין לפתח מותג בישום משל עצמו והחל להשתחרר מהדרישות שהציבה תעשיית הבשמים המסורתית ופרץ את כל גבולות הנורמה. דה סרוונט יצר סדרת בשמים שחוגגת את המיניות והארוטיות של בני האדם, בריחות, בתארים ובויז'ואלים יצירתיים שמלווים את המותג לאורך השנים.

המותג Etat Libre D'Orange הוא שאפתני, נועז, משוחרר, יצירתי, ייחודי ובעל נקודת מבט שונה, הוא מתמקד בתשוקה האנושית, בחופש לאהוב ולהיות נאהב, הבלנדים שלו סקסיים ומתאפיינים בפיתוי שובר מוסכמות כשהמטרה העילאית היא פריצת גבולות אסורים ושבירת כללים, במילה אחת למרוד ובשתי מילים להיות קיים.

בסדרה הקלאסית אוסף אקלקטי של ניחוחות נועזים, מקוריים וייחודיים המפגינים כבוד לאומנות יצירת הבשמים, כשכל יצירה מבטאת פוטנציאל נצחי והמצאה חדשה לעולם הניחוחות.

סדרת אקסטרה אורדינר היא אוסף ייחודיי וסופרלטיבי המציג ליין ניחוחות המתאפיין במיסטיות, אינטנסיביות וייחודיות שיש בהם את היכולות להעיר אותנו ולעורר תחושה של נצח על העור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הישן מת יחי החדש מותג  Etat Libre d'Oran באפריל. יח"צ,
הישן מת יחי החדש מותג Etat Libre d'Oran באפריל/יח"צ

מפסלים ומאירים

כמה אנחנו אוהבות פלטת איפור שמכילה את הצבעים המושלמים בקופסה אחת, מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי IL MAKIAGE משיק פלטת פיסול 3 ב-1 המתאימה לאיפור בוקר וכשרוצים גם איפור ערב זוהר.

הפלטה מאגדת בצורה הרמונית 3 גוונים מדויקים להצללה, חימום והארה, ניתן להשתמש בכל אחד מהצבעים לחוד וגם לערבב, להאיר, להדגיש ולהוסיף צבע לכל אזור בפנים. כל גוון עשיר בפיגמנט ובפנינים, הוא נאפה על-גבי אריחי טרקוטה מקוריים בטכנולוגיית מיקרוניזציה ייחודית, כך שהם סופגים חלקיקי אור שמתפזר על העור ומדגישים את הגוון הטבעי והקורן של העור לאורך כל היום.

ניתן להשתמש באופן יבש או רטוב והשמים הם הגבול ביצירת מראות והדגשות של כל חלק בפנים. המוצרים מכילים שמן חוחובה המעניק לחות ותחושת רכות, ויטמין E לאפקט אנטי-אייג'ינג והגנה מנזקי הסביבה, המוצרים אינם מכילים פרבנים ולא נוסו על בעלי חיים. להשיג בסניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ ובאתר.

מפסלים ומאירים ערכות חדשות ל IL MAKIAGE. מור אורן,
מפסלים ומאירים ערכות חדשות ל IL MAKIAGE/מור אורן

קלאסיקה בקצות האצבעות

ארוכות או קצרות, מעוגלות, מרובעות או מחודדות, מה שחשוב הוא צבע הלק, מומחי המותג האייקוני essie, חושפים את צבעי החורף כך שכל אחת תמצא את מבוקשה, הצבעים: licorice - השחור האייקוני מספר 88; aruba - כחול רויאל מספר 92; forever you - אדום בורדו דובדבן מספר 57 ו-marshmallow - לבן אוף וויט מספר 3.

להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות.

קלסיקה בקצות האצבעות המותג Essie צובע את החורף. יח"צ,
קלסיקה בקצות האצבעות המותג Essie צובע את החורף/יח"צ

הנבחרת הישראלית

ליפגלוסים תמיד משדרגים את הלוק, נבחרת הליפגלוסים של רשת SACARA היא בגימור מבריק עם פיגמנט מתמשך, הפורמולה הייחודית מכילה חומרי הזנה המעניקים לחות ורכות לשפתיים, המברשת מאפשרת מריחה קלה ואחידה. להשיג ב-20 גוונים מגוונים.

עוד מרשת SACARA , #2 - #10 , סדרת קרמי גוף מועשרת באלוורה ובתמצית קמומיל, המזינים את העור, מגנים מפני יובש וסדקים, הקרמים נספגים במהירות ומותיר את העור רך ונעים למגע.

בסדרה 5 ריחות התואמים לריחות של סדרות הבשמים שהושקו לאחרונה. הניחוחות: #2 ניחוח ענברי; #5 -ניחוח יוניסקס יוקרתי; #7-ניחוח מתוק; #8 - ניחוח פירותי מתקתק; #10 -ניחוח רומנטי.

ומותר להתרגש, הרשת נרתמת למאבק להחזרת החטופים וכאות תמיכה בבני המשפחות, משיקה שרוך בצבע צהוב לטלפון הנייד עם תליון לב שעליו הכיתוב: BRING THEM HOME NOW כשכל הרווחים קודש למטה משפחות החטופים. להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האון ליין.

הנבחרת הישראלית סקארה מחדשת ומרגשת. קית גלסמן,
הנבחרת הישראלית סקארה מחדשת ומרגשת/קית גלסמן

מיני סקופ

לרגל יום המשפחה, רשת SCOOP משיקה את טרנד המיני מי שכבש את הרשתות, במסגרתו ההורים מלבישים את הילדים כמוהם, כי אין כמו תמונה משפחתית לגריפת לייקים. בקולקציה מגוון רחב של דגמים אופנתיים ונוחים ביניהם: נעלי סניקרס, מגפיים, מגפונים, כפכפים, נעלי מוקסין ונעלי בית.

קשת הצבעים כוללת ורוד, תכלת וסגול פסטליים וצבעים קלאסיים כמו: שמנת, שחור, לבן ועוד להשיג בסניפי רשת סקופ במידות: נשים: 36-41; ילדים החל מ-24; גברים: 40-45

מיני סקופ יום המשפחה ברשת Scoop. בר שניר,
מיני סקופ יום המשפחה ברשת Scoop/בר שניר

הפסקת קפה

מותג הקפה הישראלי עלית, המחובר למדינה ולעם ישראל, החליט לתמוך בעסקים ישראליים שפונו ונפגעו בעקבות המלחמה, ויצר בשת"פ בתי הקפה, את "הסדרה הישראלית"- סדרת קפסולות מיוחדת בהשראת תערובות הקפה של בתי הקפה שנפגעו. בחזית האריזות מוצגים סיפורי בתי הקפה והבעלים שלהם, כש-10% מההכנסות המהדורה, יועברו לשיקום בתי הקפה. בחברה מבטיחים להמשיך להניף בגאווה את דגל תרבות הקפה הישראלית. בסדרה: קפה בסיבוב-בית קפה שממוקם בשער הנגב - דרגת חוזק07 ; קפה Oryosss - בית קפה בקיבוץ ארז ובשדרות-דרגת חוזק 10; "על הגבול קפה וטאבון" - עגלת קפה במושב שתולה דרגת חוזק 14. הקפסולות זמינות למכירה בכלל רשתות השיווק ובאתר האיקום של קפה.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס, משיקה במהדורה מיוחדת את "יטבתה PRO ללא תוספת סוכר בטעם תות ושוקולד לבן" המצטרפת לסדרת משקאות החלבון ללא סוכר יטבתה Pro משקאות חלב עשירים בחלבון (25 ג'), ללא תופסת סוכר ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן.

מחלבת יטבתה מרחיבה גם את סדרת האייס קפה האהובה שהושקה ב-2019, עם קפה קר קלאסי ללא תוספת סוכר. בסדרה מגוון טעמים ב-3 דרגות חוזק: מעודן, קלאסי וחזק , כשמקור הקפה 100% פולי קפה ערביקה איכותיים.

הפסקת קפה חדשות מרגשות מקבוצת שטראוס. יח"צ,
הפסקת קפה חדשות מרגשות מקבוצת שטראוס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully