וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: מוצי' מהירח, יין בוטיק תוצרת ישראל וג'ין מצרפת

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 12:03

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות וטעמנו כדורי מוצי' מהירח, יין בוטיק שהופק מאדמת ישראל, טעמים חדשים לתחליף החלב של אלפרו, חליטה מ-100% נענע וג'ין בניחוח צרפתי

LittleMoons מגיע ליאנגו דלי. יח"צ,
LittleMoons, כדורי המוצ'י מגיעים ליאנגו דלי/יח"צ

LittleMoons - המוצ'י שיגע את העולם

יאנגו דלי תשווק דרך האפליקציה את ה- Little Moons, כדורי המוצ'י שיעוררו את בלוטות הטעם שלכם. הממתק היפני במקורו קיבל כאן שדרוג מעולם אחר: בצק מקמח אורז מתוק רך ולעיס, סביב ליבת גלידת ג'לאטו איכותית.

המותג האנגלי Little Moons הפך לגרסה הפופולרית ביותר ברחבי העולם ומעכשיו יהיה זמין בישראל במשלוח מעכשיו לעכשיו באמצעות אפליקציית Yango Deli בתחילה עם ארבעת הטעמים הפופולריים ביותר: וניל, פיסטוק ודבש, פסיפלורה ומנגו, שוקולד מריר ואגוזי לוז, ובלונדי.

מומחי קולינריה ברחבי העולם הגדירו את המוצ'י של Little Moons כאיכותי ביותר בעולם. כל כדור Little Moons מיוצר ממרכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה כדי להגיע לטעמים הטובים ביותר. הגלידה הלא רגילה שבתוך כדור המוצ'י מיוצרת מחלב ושמנת טריים וללא משתמשים בחומרי טעם וריח או חומרים משמרים מלאכותיים.

ה- LittleMoons הוא ללא גלוטן, מכיל פחות מ-85 קלוריות לכדור, ו-96% מהאריזה שלו ניתנת למחזור. המוצ'י במקורו הינו קינוח ללא גלוטן שמקורו ביפן. שמו על שם ה-"מוצ'יגומה", זן אורז עמילני מיוחד. המוצ'י הפך לפופולרי בעולם, וחברת Little Moons ייצרה מותג יוקרתי שלוקח את המוצ'י המסורתי למקומות חדשים, מודרניים ופופולריים.

רק לאחרונה, יאנגו דלי הודיעה על הרחבת פעילות לכ-25 מוקדים נוספים, מה שיאפשר לישראלים מרחבי הארץ ליהנות מהממתק האהוב במשלוח מהיר הבית

LittleMoons מגיע ליאנגו דלי. יח"צ,
LittleMoons מגיע ליאנגו דלי/יח"צ

טעמים חדשים לתחליפים

מותג תחליפי החלב אלפרו, מרחיב את סדרת משקאות תחליפי החלב שנמכרת במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים, משקה על בסיס שקדים ללא סוכר, משקה שיבולת שועל ומשקה שיבולת שועל בטעם וניל. לסדרה מצטרפים טעמים חדשים ומפתיעים: משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל.

סדרת משקאות אלפרו במקרר מותאמת לטעם הישראלי, כאשר המוצרים מתאימים גם להקצפה ו/או להוספה לקפה. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, בקפה ואף לשתייה ישר מהכוס. המשקאות מועשרים בסידן ובוויטמינים. המשקאות החדשים מכניסים עניין למקרר ומאפשרים לצרכנים.יות ליהנות מחוויה חדשה בעולם תחליפי החלב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שיבולת שועל כרמל. סטודיו שטראוס,
טעמים חדשים לתחליף החלב של אלפרו: משקה שיבולת שועל בטעם קרמל/סטודיו שטראוס
שיבולת שועל בננה. סטודיו שטראוס,
טעמים חדשים לתחליף החלב של אלפרו: משקה שיבולת שועל בטעם בננה/סטודיו שטראוס

100% נענע לשתייה

מותג התה הבינלאומי פומפדור בהשקה חדשה ובלעדית לשוק הישראלי: חליטת נענע פומפדור 100% רכיבים טבעיים, ללא קפאין וללא חומרי טעם וריח.

ההשקה נולדה מתוך הצורך לתת מענה מקומי, שעל פי מחקר מקיף שנעשה על ידי החברה הפועלת בישראל בקרב צרכני קטגוריית התה, עולה כי נענע הוא הטעם המועדף והנצרך ביותר על ידי הצרכן הישראלי.

חליטת הנענע של פומפדור עשויה מרכיבים טבעיים בלבד ומכילה 90% נענע ו-10% מנטה לשילוב וטעם מושלם, אינה מכילה קפאין או חומרי טעם וריח, תוך הקפדה על האיכות והטעם הבלתי מתפשרים של מוצרי המותג פומפדור.

מחיר מומלץ לצרכן: 15.90 שקל למארז עם 20 שקיקים, 36 גרם משקל נטו. להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

פומפדור חליטת נענע. אסף לוי,
פומפדור חליטת נענע, מחיר מומלץ לצרכן: 15.90 שקל/אסף לוי

שובן של תערובות אהובות

כשמדובר בקפה, אהבות ישנות הן הזדמנות להתרגש מחדש. מותג הקפה הבינלאומי Nespresso מציג שתי תערובות מענגות עם טעמים בלתי נשכחים: תערובת דארקן הוותיקה החוזרת במהדורה מוגבלת, ותערובת ריסטרטו הפופולרית המותאמת לראשונה למכונת ה- VERTOU.

תערובת דארקן במהדורה מוגבלת למכונת אוריג'ינל - תערובת פולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואסיה, בעלת אופי ייחודי הודות לטכניקה של קלייה ארוכה בטמפרטורה נמוכה. התערובת החזקה מאופיינת בתווי קלייה עוצמתיים יחד עם תווי קקאו ודגנים, הבאים לידי ביטוי במרקם קטיפתי וחלק. התערובת האהובה הושקה לראשונה בשנת 2013 וכעת חוזרת לזמן מוגבל, עד גמר המלאי. עבור אלו המחפשים קפה חזק עם טעם מתמשך, תערובת דארקן היא הבחירה הנכונה. דרגת חוזק- 11, מומלץ לשתות בספל אספרסו קצר 25 מ"ל או 40 מ"ל. המחיר לשרוול עם 10 קפסולות: 24.5 שקל.

ריסטרטו אינטנסו לראשונה למכונת ה- VERTOU - נספרסו מציעה תערובת חדשה ומפתיעה של אספרסו קצר ועוצמתי, עבור חובבי האספרסו. התערובת בעלת ארומות של תבלינים מפולפלים ותווי עץ מפולי הרובוסטה המשובחים והערביקה בקלייה כהה. קרמה חלקה וקטיפתית מתפתחת מהקלייה הכהה, אשר משלבת פולי רובוסטה מהודו ואוגנדה - שני מקורות של רובוסטה משובחת יחד עם ערביקה ברזילאית. דרגת חוזק 12, מומלץ לשתות בספל אספרסו קצר: 25 מ"ל. המחיר לשרוול עם 10 קפסולות: 25 שקל.

ניתן להשיג בבוטיקים של nespresso ברחבי הארץ ובאתר המותג

התערובות המפתיעות של נספרסו. יח"צ חו"ל,
התערובות המפתיעות של נספרסו/יח"צ חו"ל

לצרכני היין ההרפתקנים

יקב ברקן גאה להציג סדרת יינות הבוטיק The BETA Series שמגיעה לחנויות היין הנבחרות ישירות ממעבדת היינן, עידו לוינסון, Master of Wine והיא מיועדת לצרכני היין ההרפתקנים המעוניינים לחוות זנים ויינות מיוחדים המתרחקים מן הזרם המרכזי אל עבר קצוות היצירה האישית של היינן.

מדובר ביינות Hand Craft. כלומר, יינות המופקים בכמות קטנה, גם אם מדובר ביין המגיע מכרם אחד בלבד או מחבית בודדת ואיכותית במיוחד. הסדרה מורכבת ממגוון רחב של זנים ובשלב הראשון ניתן יהיה לרכוש את ארבעת היינות: ריזלינג TDN, ארגמן, כתום ווין גרי. בהמשך ניתן יהיה לרכוש את יין הפינו נואר.

סדרת BETA הוגשה עד כה רק במסעדות התדמית היוקרתיות והמובילות בישראל ולוותה את מיטב המנות והחוויות הקולינריות, וכעת, בעקבות הביקוש הרב הוחלט להנגיש אותה לקהל הרחב ולחובבי היין בפרט ולמכור אותה בחנויות היין הנבחרות בפריסה ארצית.

עידו לוינסון, מנהל מקצועי "יקב ברקן" וMaster of Wine : "סדרת BETA היא הבייבי שלי, יינות אישיים שמבטאים את המיקרו-טרואר הישראלי ואת הסגנון היינני שלנו בדרך הטהורה והמזוקקת ביותר בכל בציר ובציר. ענבים מחלקות זעירות בכרמים הטובים ביותר. אנחנו גאים, במיוחד בימים אלה, בחקלאות הישראלית, באדמה ובאדם".

המחיר: 80 שקל. ניתן לרכוש בחנויות היין הנבחרות ובאתר BLEND.

סדרת ינות beta של יקבי ברקן. המחיר לבקבוק: 80 שקל. יח"צ,
סדרת ינות beta של יקבי ברקן. המחיר לבקבוק: 80 שקל/יח"צ

ג'ין בניחוח צרפתי

סדרת הג'ין של המותג הצרפתי Generous Gin נחתה בישראל בייבוא בלעדי של אתר היין והאלכוהול Paneco. המותג מציע ג'ין המתבסס על חיטה ביודינמית בשילוב מרכיבים בוטניים צרפתיים מעולם הבישום הצרפתי כמו יסמין, פלפל שחור ועוד. הסדרה מגישה 4 סוגי ג'ין:

Generous Gin Bio (ג'נרוס ג'ין ביו אורגני) ג'ין לימוני ומרענן המיוצר ממרכיבים רבים כמו מנדרינה, פירות הדר, פלפל אדום, כוסברה וקומבה - במגוון שיטות מסורתיות, זיקוק ומריחה. ג'ין בעל טעם חזק, שלם וברור.

Generous Gin Purple (ג'נרוס ג'ין סגול) ה"Generous Gin" הסגול הוא מעבר להמצאה חדשנית בעולם משקאות הג'ין. מדובר בג'ין הראשון מסוגו, המכיל פוליפנולים ואנתוציאנינים של ענבים נוגדי חמצון למרקם וצבע של יין אדום. בעל ארומה עוצמתית המורכבת מאשכולית ורודה, לימון ליים ומעט טוניק עם ערער ופלפל כתוש.

Generous Gin Azure (Citrus) (ג'נרוס ג'ין אזור) ג'ין צרפתי, חדש ופירותי, הנוצר בהשראת הטעמים הנצחיים של קוט ד'אזור המיתולוגי. ג'ין שהוא מצד אחד נחשב ליוקרתי בקרב חובבי הג'ין המושבעים. בתוך הבקבוק, לג'ין מראה שומני ומבריק, עם מתיקות מעודנת וארומה עוצמתית של הדרים, סיגליות ומעט בזיליקום, העולה מן הבקבוק בהדרגה.

Generous Gin Original (ג'נרוס ג'ין אורגינל) נקרא "הג'ין הצרפתי הטבעי", ומסיבה מוצדקת; כל אחד מהמרכיבים במשקה זה הינם טבעיים - ערער, הדרים, מנדרינה, פלפל אדום, יסמין ופרח סמבוק. חלקם מיוצרים במריחה, אחרים בזיקוק, בשיטות מסורתיות בלבד. הארומה פרחונית והסיומת ארוכה.

המחיר לבקבוק: 159 שקל. להשיג בלעדית באתר PANECO.CO.IL

ג'נרוס ג'ין סגול, להשיג בלעדית באתר פאנק, המחיר: 159 שקל. יח"צ,
ג'נרוס ג'ין סגול, להשיג בלעדית באתר פאנק, המחיר: 159 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully