וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה השתנה בלוגו החדש של חברת 'הרבלייף' ולמה?

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 9:33

הרבלייף, חברה גלובלית לבריאות וולנס, משיקה מיתוג מחדש הכולל לוגו וסלוגן חדשים שילוו את פעילות החברה: Herbalife - live your best life

לוגו חדש הרבלייף. יח"צ חו"ל,
המיתוג החדש לחברה הגלובלית לבריאות וולנס 'הרבלייף'/יח"צ חו"ל

החברה הגלובלית לבריאות וולנס 'הרבלייף', משיקה מיתוג מחדש המבטא את המטרה הייחודית של החברה לעזור לאנשים לחיות את החיים הטובים ביותר שלהם תחת הסלוגן: Herbalife - live your best life.

לאורך השנים, כדי להתאים את עצמה לצורכי שוק משתנים, הרבלייף המשיכה לדייק את הצעת הערך שלה לצרכנים וכך הפכה עם הזמן מחברה שממוקדת בהפחתת משקל לחברת תזונה ואורח חיים בריא. כעת, עם השקת המיתוג החדש, הרבלייף מדייקת פעם נוספת את האסטרטגיה והמיצוב שלה כקהילה המובילה בתמיכה באורח חיים בריא.

לוגו העלה החדש מכבד את המורשת של הרבלייף שהקים מארק היוז בשנת 1980, כשביקש להציע מוצרי תזונה מעולים לצד הזדמנות יזמית עסקית וליווי של קהילה תומכת. העיצוב העדכני מאפשר לקהלים פוטנציאליים נוספים להתחבר למותג. שלושת העלים ממחישים את הצעת הערך של הרבלייף - מעטפת הוליסטית הכוללת בריאות פיזית, תמיכה ברווחה נפשית, והזדמנות עסקית המאפשרת לכל אדם למצות את הפוטנציאל שלו וליצור שינוי בחייו.

מיקום העלים מעל שם החברה מסמל צמיחה מתמשכת, והחיבור בין האותיות a/i מסמל יצירת קשר וחיבור. הצבע הירוק הוא חלק בלתי נפרד מנכסיות המותג ומסמל בריאות, טבע, צמיחה, שגשוג וחיים.

מיתוג מחדש הרבלייף. יח"צ חו"ל,
Herbalife - live your best life - המיתוג החדש של 'הרבלייף'/יח"צ חו"ל

מסע מתמשך לשיפור אורח החיים

הסלוגן החדש לצד הלוגו - לחיות את החיים הטובים ביותר שלכם - ממחיש את העובדה שהרבלייף מציעה מסע מתמשך לשיפור החיים בשלושת התחומים, ולא ממוקדת רק בהשגת תוצאות מהירות.

לדברי רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל: "אני גאה להיות חלק מחברה חדשנית ופורצת דרך שתמיד ממוקדת בלקוחותיה ונאמנה לערכים עליהם היא מבוססת. אנחנו פועלים תמיד כדי לעשות את הדבר הנכון, אנחנו עובדים יחד, ואנחנו שואפים להמשיך לצמוח".

הרבלייף היא חברה וקהילה מובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא והיא מציעה תוספי תזונה ומוצרי טיפוח מגובים במדע, לצד הזדמנות עסקית לחברים העצמאיים שלה. החברה שנוסדה ב-1980 פועלת כיום ב-95 שווקים ברחבי העולם באמצעות יזמים המספקים ליווי אישי, וקהילה תומכת המעניקה ללקוחות השראה לאמץ אורח חיים בריא ופעיל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מיתוג מחדש הרבלייף. יח"צ חו"ל,
מסע מתמשך לשיפור אורח החיים, המיתוג החדש של חברת הרבלייף/יח"צ חו"ל

5 מפעלים, 8 מעבדות ו-300 מדענים

חמשת מתקני החדשנות והייצור של החברה ברחבי העולם משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת, מחקר מדעי ונתוני צרכנים כדי לפתח ולייצר את המוצרים. שמונה מעבדות בקרת איכות מוודאות שמוצרי החברה הם באיכות גבוהה ועומדים בתקני האיכות המחמירים (ISO 17025).

החברה מעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים בכל רחבי העולם, ביניהם 300 מדענים. הרבלייף זכתה בפרסים רבים עבור פעילותה, בין היתר בתחום ההשקעות האחראיות (ESG) ואיכות מוצריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully