וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: אהבה היא כל הסיפור

רונית מטיאס

7.2.2024 / 9:44

נרות באווירה פריזאית, ניחוחות של ורדים, מתלבשים באהבה, שפתונים מושלמים לנשיקה, הפסטה בעיצוב דולצ'ה גבאנה, היינות שישמחו אתכם, השוקולדים שימתיקו לכם את היום

מתלבשים באהבה קולקציית קפסולה של פרפואה. יח"צ חו"ל,
מתלבשים באהבה קולקציית קפסולה של פרפואה/יח"צ חו"ל

אופנה באהבה

לכל הפאשיוניסטות, מותג האקססוריז והאופנה PARFOIS, משיק לכבודכן, קולקציית קפסולה לוולנטיין עם פריטים מדליקים שתשמחו ללבוש כל השנה.

בקולקציה הרומנטית שולטים כמצופה שלל גוונים של אדום ורוד ולבן, הבדים הם ג'ינס, כותנה וסאטן והדיטיילים איך לא-לבבות, אם בצורה הקלאסית ואם בצורה מופשטת. בין הפריטים: שמלות, חולצות, מכנסיים, חלקם רקומים. את הלוק אפשר להשלים עם אביזרים שמדברים בשפת האהבה, בקולקציה יש מגוון טבעות, עגילים, שרשראות XL עם לבבות, תיקים וצעיפים.

להשיג ברשת PARFOIS בקניוני עזריאלי: תל אביב, ראשונים ומודיעין, קניוני מלחה ירושלים, עיר ימים נתניה, עופר רחובות וקניון באר-שבע.

מתלבשים באהבה קולקציית קפסולה של פרפואה. יח"צ חו"ל,
מתלבשים באהבה קולקציית קפסולה של פרפואה/יח"צ חו"ל

פסגת היוקרה

אם יציאה לחגוג את וולנטיין בחוץ אינה אופציה, כדאי שתכירו את מה שהוליד מפגש בין וויספרינג אנג'ל-מותג הרוזה הטוב בעולם מבית תאגיד היוקרה מואט הנסי, לאליטה אופק-בלוגרית אוכל מהמובילות שיש.

במסגרת השת"פ, יצרו שני המותגים מארז יוקרתי המכיל בקבוק וויספרינג אנג'ל, 2 כוסות קריסטל בוהמיה ליין, פסטה של המותג האיטלקי הנחשק Pastificio di Martino שאת האריזה שלו עיצב בית דולצ'ה וגבאנה ואפילו מתכון לפסטה לימון פרמז'ן של אליטה.

המוצרים ארוזים בקופסא ורודה ויוקרתית. המארז זמין בחנויות היין הנבחרות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מפגש פסגה אליטה אופק X וויספרינג אנג'ל. ליאל סנד,
מפגש פסגה אליטה אופק X וויספרינג אנג'ל/ליאל סנד

האורות של פריז

אין כמו נרות לשדרוג האווירה, מותג הנרות והבישום DE KAS PARIS, משיק קולקציה רומנטית במיוחד, עם תמציות מיוחדות ומגוון ניחוחות כמו: ברגמונט עם מנטה באווירת ספא מפנק, פלפל ורוד לחושניות מתפרצת, עץ אשוח עם אלגום לניחוח עמוק ומאוזן.

הנרות מיוצרים משעוות דבורים טבעית באיכות הגבוהה ביותר מה שמבטיח חוויות בעירה מושלמת, אור רך וניחוח עשיר, הם נמזגים ביד במנות מדודות, כדי להבטיח ניחוח לאורך זמן ויש בקולקציה מגוון עיצובים, נרות בודדים או מארזי מתנה באריזה יוקרתית.

להשיג במהדורה מוגבלת באתר האון ליין ובחנות הדגל של המותג בתל אביב.

האורות של פריז קולקציית הנרות של Kas de Paris. יח"צ,
האורות של פריז קולקציית הנרות של Kas de Paris/יח"צ

ורדים לאוהבים

כוננות אהבה גם ב- Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, המותג משיק את WILD FLOWERS - קולקציית מוצרי טיפוח בניחוח וורדים ואביזרי לייף סטייל, בהשראת עולם הפרחים הרומנטי ובגוונים מתוקים של ניוד וורוד ואיורי פרחים בגוונים עזים של ורוד, אדום וירוק.

בקולקציית WILD FLOWERS: מוצרי גוף: קרם גוף, קרם ידיים, מי גוף ושיער, קצף אמבט וגוף, פילינג גוף; מוצרי לייפסטייל: נר זכוכית, מפיץ ריח , נייר מבושם, תיק רחצה מעוצב וקופסאות מעוצבות למארזי מתנה.

פרחים פראיים. vipdesign,
קולקציית WILD FLOWERS של ללין/vipdesign

נשיקה של אהבה

מותג הטיפוח היפני SHISEIDO משיק את TECHNOSATIN GEL LIPSTICK-סדרת שפתונים צבעונית הכוללת 15 גוונים מלאי חיים בפורמולה חסרת משקל בטכנולוגיית Stretch-Flex, המעניקה צבע עז ולחות לאורך כל היום בגימור סאטן עם ברק עדין וכיסוי מלא.

גם מותג הקוסמטיקה האיטלקי PUPA מפתיע עם Pupa Vamp! Creamy duo-סדרת שפתונים בגימור מבריק ועיפרון תיחום שפתיים במגוון של 12 גוונים של ניוד, אדום, בורדו ופוקסיה. לשפתון מרקם קרמי נעים למגע בזכות פורמולה המכילה שעווה ושמנים מזינים ואחוז, העיפרון התואם, בנוסחה ייחודית לאיזון עם מרקם השפתון.

להשיג ברשת הסופר פארם בלעדית, באתר הסופר פארם, באתר לילית קוסמטיקה.

נשיקה של אהבה שפתונים חדשים לשיסיידו ולפופה. יח"צ חו"ל,
נשיקה של אהבה שפתונים חדשים לשיסיידו ולפופה/יח"צ חו"ל

נכנס יין

'יקב ברקן' מציג לכבוד חג האהבה את קולומבר מסדרת הבוטיק BETA, בציר 2023 היוקרתית שתביא ארומה טרופית לערב מלא באהבה, הסדרה, מהמעבדות של עידו לוינסון, Master of Wine, מתאימה לצרכני יין הרפתקנים המחפשים לחוות זנים ויינות מיוחדים רחוקים מהזרם המרכזי. מדובר ביינות Hand Craft המופקים בכמות קטנה, גם אם מדובר ביין המגיע מכרם אחד בלבד או מחבית בודדת ואיכותית במיוחד, זן הקולומבר מגיע מכרם יחידני במסילת ציון ממורדות יהודה. אגב את הסדרה המלאה, שהיה ניתן להשיג עד היום רק במסעדות, ניתן להשיג מעתה בחנויות היין המובילות בפריסה ארצית.

ב'יקב פלדשטיין' משיקים כוסות גרנאש רוזה, בציר 2022 מענבי גרנאש ארומטיים שיעניקו לכם טעמים פירותיים, הענבים גדלו בכרם פקיעין שבגליל העליון המערבי והם מיועדים מראש לייצור הרוזה, עברו דילול ירוק נרחב בכרם ונבצרו סמוך לסיום הבוחל, התוצאה, רוזה קל גוף וחדור חומציות טבעית. היין האלגנטי, יתאים לוולנטיין בזכות ארומת תות אדום טרי עם ניחוחות פרחוניים רכים של תותים ופטל ועשבוניות, היין רענן וחדשני עם טעמי פרי נקיים, במרקם חד, דק ומספק.

שימו יין חוגגים אהבה עם ברקן ופלדשטיין. יח"צ,
שימו יין חוגגים אהבה עם ברקן ופלדשטיין/יח"צ

סיום מתוק

אין כמו קינוח מתוק ליום המתוק, רשת 'מקס ברנר' משיקה לחג האוהבים, קולקציית מארזי שוקולד מיוחדים ומתוקים ומארזי מוצרי טיפוח מועשרים בחמאת קקאו והפתעה, מארז מיוחד במהדורה מוגבלת LOVE STORY BOX - המזוודה האייקונית של מקס ברנר בעיצוב רומנטי המכילה: כדורי דגנים עטופים בשוקולד מריר, קרם נוגט ואבקת קקאו, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני, קוביות שוקולד חלב ממולאות בחמאת בוטנים ובשברי בוטנים קלויים, שוקולד לבו במילוי קרם נוגט עם תוספת שברי וופל ושבבי קרמל, טיפול שוקולד חלב עם שבבי קרמל מלוח, שוקולד לבן ממולא בקרם פיסטוק מלוח בתוספת שברי פיסטוק קלוי.

בנוסף מוצעים מגוון מארזים מעוצבים ברוח היום המיוחד ביניהם: , a Chocolate lov story, Ultimate love, Max in love ו-Beauty box מארזים ייחודים המשלבים מגוון יינות וליקר שוקולד בטעמים מיוחדים.

כל המארזים מכילים מוצרי שוקולד אהובים של המותג שהפכו לאייקון, הם עשויים מחומרי גלם טבעיים ומשובחים ומיוצרים בעבודת יד, ניתן לצרף לכל מארז מגנט עם תמונה אישית. להשיג בסניפי הרשת, בחנויות ובאתר הרשת.

סיום מתוק המארזים של מקס ברנר. דני גולן ו-  DiTails,
סיום מתוק המארזים של מקס ברנר/דני גולן ו- DiTails

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully