וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הספר לאיפור של IL MAKIAGE מתרחב לעולם עיצוב השיער

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 9:42

לאחר שבית הספר לאיפור של המותג הבינלאומי IL MAKIAGE הכשיר מאפרות מקצועיות בישראל, הוחלט להשתמש בניסיון המקצועי הצבור ולהרחיב את היצע ההכשרות גם ללימודי עיצוב שיער מקצועיים, זאת לאור הביקוש הגובר בקרב הצרכנים וקהל המאפרים, להענקת טוטאל לוק מושלם ללקוחות.

בית הספר הגבוה לאיפור il makiage משיק קורס עיצוב שיער מתקדם. אלכסנדר ליפקין,
בית הספר הגבוה לאיפור il makiage משיק קורס עיצוב שיער מתקדם/אלכסנדר ליפקין

לאור הביקוש הגובר בקרב הצרכנים וקהל המאפרים, להענקת טוטאל לוק מושלם ללקוחות, משיק בית הספר הגבוה לאיפור של המותג הבינלאומי IL MAKIAGE, קורס מקצועי לעיצוב שיער HAIR DESIGN PRO, כהזדמנות לבוגרים להרחיב יכולות ושירותים שייתנו ללקוחותיהם כמעטפת של שירותים בתחום היופי.

הקורס מיועד לכל מי שחלמ/ה להרחיב את הידע בעולמות הביוטי, לעצב שיער, ליצור תסרוקות, להתמודד עם סוגי שיער שונים, כלות, אופנה והטרנדים המובילים בתחום. הקורס מתמקד בטכניקות מתקדמות לעיצוב השיער, הבנת סוגי שיער שונים, התמודדות עם שיער בעייתי, טרנדים, תסרוקות לאופנה, כלות, שיווק ועוד.

בית הספר הגבוה לאיפור il makiage משיק קורס עיצוב שיער מתקדם. אילנית רוטהולץ כהן,
il makiage - מעכשיו גם קורס מקצועי לעיצוב שיער/אילנית רוטהולץ כהן

הקורס בן 18 מפגשים, כולל שני ימי צילום, בהדרכת מעצבי שיער מובילים בתעשייה. המורים המקצועיים מובילים קמפיינים של חברות גדולות ועובדים באופן שוטף עם סלבריטאים וכלות, ביניהם: רויימי בנג'מין, לימור רוזן, רוית אלישיקוב, יוליה יאמפולסקי, לנה אויסלנדר, נויה טור, שי הל דפני, עדי דומיין, רחלי נכון, עינב כהן, ורד יצחקי ושירן שמש.

עם הרישום לקורס ניתנת ערכת ציוד מקצועית באיכות גבוהה, הכוללת: תיק מקצועי ובו בובת אימון, פן מקצועי, מסלסל מקצועי, סט מסרקים ומברשות, מגוון חומרים לעיצוב השיער, חימר ועוד.

המשתתפים בקורס נהנים מלמידה והתנסות בטכניקות יסוד ועד טכניקות מתקדמות ביותר המתאימות לעבודה עם קהל פרטי כמו כלות וערב ועד להפקות מסחריות והפקות אופנה, טרנדים, הבנה של מבנה הפנים והתמודדות עם בעיות שיער שונות. בנוסף כולל הקורס שיעורים בשיווק וקידום העסק כדי להצליח כעצמאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בית הספר הגבוה לאיפור il makiage משיק קורס עיצוב שיער מתקדם. אילנית רוטהולץ כהן,
בוגרים מצטיינים בקורס לעיצוב שיער, יקבלו הזדמנות להשתלב כעובדים ברשת, il makiage/אילנית רוטהולץ כהן

לבוגרות ובוגרים מצטיינים בקורס תינתן האופציה להצטרף ולעבוד ברשת עם מגוון אפשרויות עבודה. כמו בשירות מאפרת עד הבית, בחנויות הרשת, אסיסטנטיות ומורות בסדנאות וקורסים.

עלות: החל מ-6,500 שקל הכוללים את ערכת הציוד המקצועית. פתיחת הקורס בחודש ינואר בכל בתי הספר של רשת בערים: תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה, כרמיאל ובני ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully