וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: מים בשפה חדשה, לב של קרמל ומאפים מהשדה

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 8:32

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות וטעמנו גלידת עם ליבה של קרמל, צ'אי שנולד משת"פ מעניין בין ויסוצקי וגלידות נסטלה, שוופס עם אלכוהול, מאפים שגדלו בשדה ומים שמדברים בשפה חדשה

קרמל סוטרא ליבה 24.90 שח בן אנד גריס. יח"צ,
בן & ג'ריס ישראל משיקה את הסנונית הראשונה של הגלידות לקיץ 2024: קרמל סוטרא/יח"צ

לב של קרמל

בן & ג'ריס ישראל משיקה את הסנונית הראשונה של הגלידות לקיץ 2024: קרמל סוטרא ליבה, גלידת קרמל וגלידת שוקולד משמנת משובחת עם חתיכות פאדג' וליבת קרמל יצוקה בטכנולוגיה ייחודית.

סדרת הליבה של בן & ג'ריס מעניקה לצרכן את חוויית הגלידה האולטימטיבית, המאפשרת לכל אחד לקבוע את מינון ושילוב הטעמים שיתקבל בכל כפית, בין אם מחליטים להעמיק היישר אל תוככי הליבה או לערבב את כל טעמי הגלידה יחד.

המחיר המומלץ לצרכן: 25 שקל ל-500 מ"ל. ניתן להשיג את הטעם בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

קרמל סוטרא ליבה 24.90 שח בן אנד גריס. יח"צ,
קרמל סוטרא מסדרת הליבה, המחיר: ,25 שקל בן אנד גריס/יח"צ

צ'אי במקרר הגלידות

שיתוף הפעולה בין גלידות נסטלה לויסוצקי, יצר שלגון המעניק חוויה מפנקת של תבלינים וארומה המתגלגלת על הלשון. השלגון הינו גלידה בטעם צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים, באריזה שעוצבה בהשראה מסדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי.

סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי - פינוק אמיתי בכל לגימה, מבוססת על תה שחור ותבלינים בעלת ניחוח ארומטי ומשכר המומלצת לשתייה עם חלב/ תחליפיו. כעת, כל התערובת הזו מגיעה למקפיאי הגלידות בתצורה של גלידה מפנקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי מגיעה למקפיאי הגלידות. יח"צ,
סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי מגיעה למקפיאי הגלידות/יח"צ

פנדה מגבירה את הקצב

לאחר חודשים רבים של תכנון, מותג השוקולד הטבעוני והישראלי פנדה, עובר מהמפעל בקרית טבעון למפעל חדש בקיבוץ גבע, בו תתאפשר הגדלה משמעותית של הייצור (ייצור של 100,000 מוצרים ביממה לעומת 5000 מוצרים שיוצרו במפעל בקרית טבעון).

המעבר למפעל החדש הגיע על רקע הצמיחה של המותג פנדה בישראל במטרה לעמוד בביקושים שלא יכלו לקבל מענה במפעל הקודם.

המפעל החדש שהושקעו בו כ-2.5 מיליון שקל, משתרע על פני 1,400 מ"ר וגדול פי 7 מהמפעל הקודם. לדברי דניאל ואליה ברקת, מייסדי החברה: "אנו שמחים ונרגשים לעבור למפעל מרווח ומתקדם שיאפשר לנו לעמוד בביקוש הגובר למוצרינו ובנוסף יאפשר להרחיב את תמהיל המוצרים שמציע המותג. זוהי נקודת מפנה חשובה בהתפתחות המותג שהחל את דרכו לפני 8 שנים במטבח הביתי שלנו בו נעשו ניסיונות רבים להגיע למתכון המדויק של שוקולד ללא רכיבים מן החי בטעם של שוקולד חלב".

השוקולד של פנדה עובר למפעל חדש. 7th heaven כפיר זיו,
השוקולד של 'פנדה' עובר למפעל חדש בעקבות עליה בביקושים/7th heaven כפיר זיו

ג'וני דודל נחת בישראל

קבוצת טסה, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שוקולד וממתקים של מותגים בינלאומיים ובלעדיים מרחבי העולם, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא מותג השוקולד האיכותי מהמובילים בעולם: JOHNNY DOODLE (ג'וני דודל), מותג שוקולד איכותי המיוצר בהולנד, ש"נולד" בשנת 2015 וקרוי על שם המייסד.

גולת הכותרת של המותג: טבלאות שוקולד לבן עם חתיכות בטעם קרם ברולה, שוקולד חלב בטעם פונדו עם תוספות של מרשמלו ואגוזי לוז, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים.

ג'וני דודל זכה בשנת 2016 בפרס המוצר הקמעונאי הטוב ביותר וכיום נמכר בכל רחבי העולם כמוביל בשוק השוקולד האיכותי. המותג ידוע בטעם והאיכות שלו בעיקר בזכות התוספות המיוחדות שיש לשוקולד, כמו: פיסטוק, מרשמלו, קרם בורלה, פאדג ועוד, המורגשות בכל ביס ונמצאות באחוזים גבוהים וחיתוכים עבים.

לג'וני דודל איכות מובחרת (מכיל שוקולד קוברטור איכותי וחמאת קקאו באחוזים גבוהים), חומרי גלם יוקרתיים ומראה חלק וחדשני. כמו כן השוקולד של המותג עשויי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בעולם: סירופ מייפל מקנדה, קוקוס מאיטליה, ותוספות ייחודיות (BIG CHUNKS).

הייחודיות של טבלאות השוקולד טמון בתוספות הרבות והשונות שכל טבלה מכילה: שוקולד לבן עם חתיכות בטעם קרם ברולה, שוקולד חלב בטעם פונדו עם תוספות של מרשמלו ואגוזי לוז, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים, שוקולד חלב עם פאדג' ובוטנים ממולחים ומקורמלים, שוקולד חלב עם חתיכות תפוח-קינמון, ביסקוויט וצימוקים, שוקולד חלב עם תמרים בטעם חלת דבש ועוד.

ג'וני דודל נחשב לאחד ממותגי השוקולדים האיכותיים בעולם ונמכר במעלה מ-8,000 חנויות ברחבי ארה"ב, בלגיה, דנמרק, גרמניה, אוסטריה, שוודיה ושוויץ. כל מוצרי סדרת השוקולד של המותג ג'וני דודל ישווקו בישראל כוללת אריזות המכילות 150 גרם שוקולד, ב-11 טעמים שונים עם שילובים ייחודיים.

טווח מחירים: 30-38 שקל. להשיג בישראל ברשת הבוטיק +Tasa, ברשת טסה הבית של הממתקים, ברשת טיב טעם, קשת טעמים, סטופמרקט, סיטי מרקט וחנויות נבחרות.

שוקולד גוני דודל פיסטוק בטסה +. גוני דודל חול,
שוקולד ג'וני דודל פיסטוק, להשיג בטסה +, המחיר: 30-38 שקל/גוני דודל חול

מאפים מהשדה

רשת "נוי השדה" המתמחה בפירות וירקות ישירות מהחקלאי משיקה סדרת מאפים חדשה למותג הפרטי שלה. הסדרה כוללת עוגות ועוגיות שנאפות באהבה מחומרי גלם איכותיים כחלק ממהלך פיתוח המותג הפרטי.

הסדרה כוללת מגוון עוגות ועוגיות כמו עוגות קראנצ'ים במגוון טעמים, עוגות בחושות, ועוגיות: אלפחורס, עוגיות גרנולה, עוגיות חמאה עם ריבה, עוגיות שוקולד צ'יפס , עוגיות חמאה ועוד.

נוי הדס, בעלת הרשת מסרה: "בשנה האחרונה הרחבנו את מגוון המוצרים תחת המותג הפרטי. השקענו רבות במהלך אשר נוצר מתוך הרצון להעניק לצרכן מוצרים איכותיים , מקוריים ומיוחדים במחירים הוגנים. אני אישית מעורבת בכל תהליך הייצור ובחירת חומרי הגלם כך שבראש ובראשונה הצרכן יקבל מוצרים שתואמים את הדי.אן.אי של הרשת מבחינת תו האיכות וימשיך להתרגש איתנו בחידושים ובמוצרים נהדרים שמשלימים את חווית הקנייה".

ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר "נוי השדה" בלבד

נוי השדה משיקה סדרת מאפים. יח"צ,
נוי השדה משיקה סדרת מאפים/יח"צ

הקוקטיילים ש שוופס

שוק הקוקטיילים המוכנים בישראל בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי, וטרנד הקוקטיילים המבוקבקים הפך לסגמנט מוביל בצריכת אלכוהול בישראל.

כעת, תחת המותג שוופס, נכנסת יפאורה לראשונה לתחום האלכוהול עם השקת סדרת קוקטיילים מבעבעים על בסיס הטעמים המוכרים של שוופס ובשילוב של אלכוהול איכותי (5% אלכוהול).

לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "אנחנו שמחים להיכנס לראשונה לתחום האלכוהול עם הרחבה של המותג האהוב שוופס לעולמות חדשים. זו הפעם הראשונה שיפאורה משיקה סדרת קוקטיילים קלאסיים בשילוב של אלכוהול אמיתי ואיכותי, ללא צורך בהכנה או ערבוב מוקדמים, מוכן ישר לשתייה."

סדרת קוקטיילים חדשה מציעה ארבעה טעמים קלאסיים המכילים 5% אלכוהול אמיתי: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק, מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ.

Schweppes - לראשונה עם אלכוהול. יח"צ,
Schweppes - לראשונה עם אלכוהול/יח"צ

שפה חדשה למים

מותג המים המינרליים 'נביעות' משנה את המראה של כל מוצריו ומחזק את הסלוגן המוכר 'נביעות לגוף ולנשמה' על ידי השקת שפה תקשורתית חדשה, בה המסר השיווקי המוביל יהיה "נביעות - מוסיפים פלוס לחיים".

כחלק מהמהלך, בנביעות מאחדים את עיצוב הבקבוקים בסדרת המים המינרליים וסדרת המים בטעמים, גם הם על בסיס מים מינרליים, ושתי הסדרות יזכו למראה חדש, אחיד ומרענן.

השפה התקשורתית החדשה תתמקד במסר כי צריך להעלות את מפלס הטוב בחיים שלנו ולשמור על מאזן חיובי ביומיום, וכל לגימה של נביעות נותנת פלוס חיובי שמעלה אותנו למעלה - בין אם מדובר במים מינרליים עם מגנזיום, או נביעות בטעמים עם פלוס של טעם מרענן. בשפה החדשה יוצגו מגוון סיטואציות שמביאות לתודעה את הפלוס שיש לנו בחיים, כמו גם הפלוסים שבשתיית נביעות.

השפה החדשות של נביעות. יח"צ,
השפה החדשה של 'נביעות'/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully