וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר המושב המופגז: "מתבייש בהנהגה, תשימו את המפתחות - האירוע גדול עליכם"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 14:26

ביום שישי נפגע לול במושב מרגליות בצפון, 9,000 תרנגולות מתו. יו"ר המושב התייחס לעצירת הכספים: "פשוט בושה וחרפה, חשבנו שהממשלה תהיה מאחורינו. גם חשבנו שהמדינה תהפוך את לבנון לתקופת האבן כמו שגלנט הבטיח, אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד"

הלול שנפגע במושב מרגליות, 16 בפברואר 2024/לפי סעיף 27א

לול ובו 9,000 תרנגולות במושב מרגליות שבאצבע הגליל, ספג ביום שישי בבוקר פגיעה ישירה כתוצאה משיגור מלבנון. כל העופות בלול מתו כתוצאה מהפגיעה.

יו"ר מושב מרגליות, איתן דוידי, סיפר ברדיו צפון 104.5FM כי "לא היה לנו חשמל אז לא יכלנו לזהות את מקום הנפילה, לול מאוד גדול ודומיננטי נפגע ישירות מטיל נ"ט, במזל לא היה אף אחד בלול באותה שעה. הפגיעה בלולים היא פגיעה בכוונת מכוון. הפגיעה בלולים פוגעת בביטחון, פוגעת בפרנסה, זה מפעל לכל דבר, אנחנו כבר רואים שהכמויות של הביצים הולכות ופוחתות ואנחנו צריכים לעשות יבוא ממדינות אחרות למלא את החסר.

"הם מפחדים להביא משאיות לפינוי התרנגולות ואותנו הם מפקירים פה? שמו אותנו ביישובי הגדר, הביאו את ההורים שלנו ואמרו לנו שנגדל מטילות וזה יהיה מקום הפרנסה. אנחנו אוהבים את המקום, זה לא המקום הכי אידיאלי לגור פה כי החזבאללה יושב לנו מעל הראש, אבל הגענו היום למצב שמדינת ישראל צריכה להחליט אם היא תומכת בצפון או מפרקת את הצפון".

לול עם אלפי תרנגולות ניזוק בפגיעה במושב מרגליות. מעריב
לול עם אלפי תרנגולות ניזוק בפגיעה במושב מרגליות/מעריב

לנושא 3.5 מיליארד השקלים שלא מועברים לצפון בגלל ששר האוצר סמוטריץ' מתעקש שיהיו תחת ניהולה של השרה אורית סטרוק, אמר דוידי כי "אוי לנו ואוי לבושה על ראשינו. הכסף לא יפתור את בעיית הביטחון, ואם כבר הבטיחו וזה נמנע בגלל הצהרות פוליטיות מצמררות.

"הם התהדרו שהביאו 3.5 מיליארד, אנחנו רוצים את הכסף אבל זה לא הפתרון. הפתרון הוא קודם כל הנושא הבטחוני, ואת זה מדינת ישראל לא מביאה ועכשיו מוסיפה את זה. זה פשוט בושה למדינת ישראל שככה הדברים מתנהלים.

"אני מתבייש בהנהגה, מתביייש בממשלה, בשר הביטחון, בשר האוצר, בראש הממשלה. בכל מי שנותן את ידו לפגיעה בצפון. חשבתי שמדינת ישראל תהיה מאחורינו, שהמדינה תהפוך את לבנון לתקופת האבן כמו שגלנט הבטיח, אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לדוידי יש בטן מלאה על ההנהגה ושרי הממשלה: "לא שמענו שום הצהרה משר הביטחון או מראש הממשלה מה בכוונתם כן לעשות כדי לשפר את המצב בצפון, הם רק אומרים שלא יהיה מה שהיה לפני ה-7.10. אבל מה הם מציעים? אומרים לנו 'תשבו איפה שאתם נמצאים ואנחנו נגיד לכם מתי לחזור.

"אני מודיע לממשלת ישראל הרופסת והכושלת - אנחנו לא הולכים וחוזרים לפי איך שאתם אומרים אלא מתי שאנחנו נחליט, ואם לא יהיה את התנאים ולא יהיה ביטחון אנחנו לא נחזור. זה פשוט בושה וחרפה למדינה שכך פני הדברים".

עוד הוסיף כי "אמרו לי היום בראיון אחר בתקשורת שאם היו יורים על ת"א אז המדיניות והתגובה היו אחרות, וזה ציער אותי מאוד ואני אומר לכם שוב - אסור שתהיה מדינת תל אביב ומדינת מרגליות. אנחנו תחת הנהגה אחת ואם לא מתייחסת אלינו ככה אז הממשלה הזו באמת סיימה את דרכה, צריכה לשים את המפתחות. תודה על השירות שנתתם, לא מתאים, תנו למישהו אחר את האירוע - גדול עליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully