וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: קנדל ג'אנר עצמאית ומשוחררת מתמיד

רונית מטיאס

14.2.2024 / 9:44

צמחים מהרפואה הסינית וההודית בשירות היופי, המייק-אפ האייקוני משתדרג, מותג האופנה ששומר על זהותו המינימליסטית, הסערה שמתחוללת בעולם השערה, הרשת שמתרחבת, סכין גילוח מטפח, ארוחה עולמית במחיר נגיש

עצמאית ומינימליסטית קולקציית קלוין קליין. יח"צ,
עצמאית ומינימליסטית קולקציית קלוין קליין/יח"צ

עצמאית ומינימליסטית

בית האופנה קלווין קליין, משיק קמפיין חדש לאביב 2024 בהובלת קנדל ג'נר ומתעד אישה עצמאית ובטוחה בעצמה, הצועדת ברחובות העיר בשגרת יומה, הקולקציה מחזירה אותנו למינימליזם ולמראה הבלתי מתאמץ המזוהים עם המותג האייקוני, היא מתמקדת במגמת היוקרה השקטה, עם פריטים בגזרות נקיות ובסגנון קז'ואל מתוחכם, המתכתבים עם האסתטיקה המזוהה עם קלווין קליין.

בקולקציה: שמלת מיני שחורה בגזרה ישרה, נטולת שרוולים, עם מפתח צוואר עגול וסגור, שמלה הנחשבת מפריטי המפתח העל-זמניים במלתחה הנשית, פריטים קלאסיים מהמלתחה הגברית כמו חולצה לבנה מכופתרת שזוכה כאן לפרשנות מחודשת עם גזרה משוחררת ושרוולים קצרים ומצוותת למכנסי צ'ינו לבנים.

טוטאל לוק לבן, המסתמן כאחת המגמות הבולטות לאביב, מככב בלוק הכולל מעיל טראנץ' אביבי עם חגורה הנקשרת סביב המותניים ומכנסי דגמ"ח מחויטים, עוד בקולקציה, מכנסיים שחורים מחויטים עם חולצה מכופתרת עם מפתח וי, את נקודת הצבע, מעניק מעיל טראנץ' בגוון תכלת-אפרפר שנלבש עם חולצת טי, מכנסי ברמודה מחויטים ונעלי מוקסין. להשיג בחנויות הדגל של המותג.

עצמאית ומינימליסטית קולקציית קלוין קליין. מרט אלאס,
עצמאית ומינימליסטית קולקציית קלוין קליין/מרט אלאס

יופי של קאם בק

ב-1997, השיק המותג לנקום, את Teint Idole מייק-אפ שהעניק לראשונה גוון עור פנים מושלם והפך לסיפור הצלחה, בזכות טכנולוגיה מנצחת שהעניקה גימור מאט טבעי ולחות לאורך כל שעות היום, שעדיין מחזיק בתואר המייק-אפ הנמכר ביותר של לנקום.

כעת, 26 שנים אחרי, מגיע "טיינט אידול אולטרה וור" המשודרג, מוגן בפטנט עד 2033, מגובה ב-14 בדיקות ו-11 שנות פיתוח ופריצת דרך עם פורמולה חדשה ומשופרת בזכותה כל אחת תמצא לעצמה התאמה מושלמת של מייק-אפ הדק והנושם ביותר, בזכות Airwear Technology™ מתקדמת, המעניקה כיסוי מאט מלא ל-24 שעות עמיד לזיעה. הוא גם מועשר ב-81% סרום המטפח את העור, רכיבים המגנים על העור, חומצה היאלורונית, מורינגה, ויטמין E, Pre-probiotics ומקדם הגנה SPF 35, יש מגוון של 50 גוונים, עם פיגמנטים המבוססים על מחקר יופי רב-תרבותי.

להשיג באתר לנקום ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יופי של קאם בק Teint Idole של לנקום. יח"צ חו"ל,
יופי של קאם בק Teint Idole של לנקום/יח"צ חו"ל

כוחו של הטבע

המותג פאיו, משיק את PAYOT PARIS SOURCE-סדרת טיפוח לחוויה רב-חושית המעניקה בין 48-72 שעות של הידרציה בהתאמה אישית ועמידות משופרת ללחץ סביבתי.

הסדרה מבוססת על חדשנות מדעית בהשראת כוחם של צמחים אדפטוגנים, המוכרים מאות שנים ברפואה הסינית וההודית, כבעלי סגולות ריפוי טבעיות, ויסות והגברת יכולת ההסתגלות של העור בהתמודדות עם מצבי מתח, לחץ, שינויי אקלים ושינויים סביבתיים קיצוניים. נוסחת הטיפוח הייחודית של הסדרה, משלבת צמד אדפוטגנים ייחודי של פטריית ריישי ואצות ברטוניות, בעלות סגולות עתיקות יומין, המחדירות לעור את כוחות העל שלהן, מחזקות את תפקוד העור, שומרות על מאגרי הלחות בעור, מחזקות את מחסום העור וממזערות את תהליך אידוי המים ולכידת הלחות והמים, המוצרים מכילים גם חמאת שיאה וחומצה הילורונית, רכיבי הסדרה מבוססים על פורמולות לחות חדשניות עד 95% רכיבים טבעיים, 100% נקי וטבעוני.

מוצרי הסדרה: סרום לחות אינטנסיבי ל 72 שעות, 98% רכיבים טבעיים, במרקם ג'ל אולטרה; קרם לחות עשיר ל 48 שעות, 95% רכיבים טבעיים; ג'ל לחות אינטנסיבי ל 48 שעות, 94% רכיבים טבעיים; מי לחות אינטנסיביים לגברת הלחות ריכוך והגנה מעין פריימר.

הצנצנת עשויה 20% חומרים ממוחזרים, הקופסת עשויה 100% נייר ממוחזר והמוצרים נבדקו אופטימולוגית. להשיג בנקודות המכירה של פאיו בסופר-פארם, באתר סופר-פארם ובאתר לילית קוסמטיקה.

כוחו של הטבע סדרת PAYOT PARIS SOURCE דנה. שי פרנקו,
כוחו של הטבע סדרת PAYOT PARIS SOURCE דנה/שי פרנקו

סערה בעולם השערה

מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK מארה"ב, משיק ספריי קראטין מועשר בזרעי שמן חוחובה וספריי שמן ארגן מועשר בשמן ארגן איכותי ללא שטיפה, מתאים גם לשיער שעבר החלקה. המוצרים משתייכים לקטגוריית ה"קלין ביוטי" עם פורמולות איכותיות ונקיות. היתרונות: מחליק פריזים ואת השיער, מספק הגנה לשיער מחום, מתיר קשרים, מחזק את השיער, מונע שבירה ומגביר את הברק בשיער.
להשיג ברשתות הסופר פארם בלבד.

מורז צמחי מרפא, משיקים: שמפו לשיער רגיל המכיל 83% תמציות צמחים רוזמרין וער אציל; מסיכת פוליגונום לשיקום ולטיפול בשיער יבש מאוד, מכיל 70% תמצית צמח הפוליגונום; ספריי מתיר קשרים על בסיס רוזמרין; שמפו המפ צמחי המכיל מעל 50% תמציות ושמנים ממקור צמחי; שמפו נגד קשקשים המכיל 85% ריכוז תמציות מצמח הרוזמרין. המוצרים אינם מכילים פרבנים ו SLS עוד מושק, ליין מברשות שיער מישל מרסייה תחת מותג מורז. להשיג באתר החברה וברשתות הפארם המובחרות.

מותג הטיפוח דאב, משיק את סדרת דאב שמפו ומרכך לשיער ארוך ופגום המסייעת בהפחתת שבירת השיער פי 4, לשיער ארוך ומראה שיער בריא יותר. הפורמולה נצמדת כמו מגנט לחלקים הפגומים של סיב השערה ומסייעת בהפחתת שבירתו. הפורמולה טבעונית ומאושרת על-ידי ארגון PETA העולמי.
מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית לוריאל פריז, מרחיב את סדרת 'דרים לונג' המיתולוגית ומשיק לראשונה HEAT SLAYER SPRAY-ספריי הגנה מפני חום לשימוש יומיומי למשתמשות במכשירי עיצוב שיער שונים, הספריי מגן מפני נזקי חום ולחות ומעניק מראה שיער חלק ונטול פריז עד 3 ימים, מכיל וויטמינים ושמן קיק המסייעים בהתרת קשרים ומקלים על עיצוב השיער. להשיג ברשת סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין בלבד

רשת הפארם Be משיקה סדרת מוצרי שיקום שיער מקצועית של המותג P+20 מבית Peptid +, בטכנולוגיה מתקדמת לשיקום כל סוגי שיער, הסדרה נותנת מענה מקצועי ואיכותי למתמודדים עם שיער יבש, פגום או שעבר טיפוליים כימיים, המוצרים מבוססים על פפטידים, קרטין וביוטין. בסדרה: מסכה משקמת ללא שטיפה, ספריי לתיקון ושיקום השיער, שמפו משקם דיטוקס, אמפולות קראטין וביוטין לשיקום וחיזוק שורשי השיער. להשיג ברשת הפארם Be בפריסה ארצית ובאונליין

סערה בעולם השערה החידושים שכדאי להכיר. יח"צ,
סערה בעולם השערה החידושים שכדאי להכיר/יח"צ

על הסכין

המותג הבינלאומי Intuition משיק מכשיר גילוח לנשים, בעל 4 להבים עטופים בסבון מועשר בתמצית אלוורה וויטמין E המרככים, מטפחים ומרגיעים את העור. למכשיר מבנה ארגונומי המותאם לגילוח של כל חלקי הגוף, הלהבים העטופים בסבון מוצק ומועשר, הופכים את פעולת הגילוח לקלה, נעימה וחלקה, ללא צורך בתוספת ג'ל או קרם גילוח, העור נותר רך ולא מגורה.

ניתן להחליף את ראש הלהבים והסבון בתנועה פשוטה, מגיע באריזה עם ידית +2 סכינים או מארז בגודל מיוחד של ידית+5 סכינים. להשיג בכל רשתות הפארם והמזון.

על הסכין המותג הבינלאומי Intuition משיק סכין לנשים. יח"צ,
על הסכין המותג הבינלאומי Intuition משיק סכין לנשים/יח"צ

מצרפת לישראל

קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, ממשיכה להתרחב במוקדים נוספים בפריסה ארצית ומשיקה את הסניף ה-80 של הרשת בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, המצטרף אל 13 סניפי הרשת בתל אביב, כשהאחרון שהושק היה ברחוב פנקס בתל-אביב. הסניף יפעל במתכונת סיטי ובדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, גם הסניף החדש, תוכנן בקפידה על-ידי קרפור והוקם על-פי הקונספט של הרשת, תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים.

במאי 2023-יום פתיחת הרשת בישראל, הכריזה קרפור על פתיחת 80-100 סניפים בישראל עד מאי 2024, מה שמראה כי הרשת עומדת ביעדים שהציבה לעצמה וממשיכה בפתיחת סניפים מואצת בפריסה ארצית, במגוון מוקדים ומציעה לקהל הצרכנים מוצרים איכותיים בסטנדרט אירופאי ובמחירים זולים ביותר מ-50% מהמותגים בישראל, כולל היצע מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה, ניקיון ועוד.
בסניף החדש ניתן ליהנות מגוון מוצרי קרפור, מאפייה צרפתית איכותית, ירקות ופירות אורגניים ממיטב החקלאות הישראלית, מעדניית גבינות, מעדניית נקניקים, קצביה משובחת ודגים טריים ארוזים במגוון סוגים.

מצרפת לישראל רשת קרפור ממשיכה להתרחב. לנס הפקות,
מצרפת לישראל רשת קרפור ממשיכה להתרחב/לנס הפקות

ארוחה עולמית

ביגה-רשת פרימיום של בתי קפה בולנז'רי- פטיסרי, משיקה תפריט קונספט טעים ויצירתי המורכב ממנות שף בהשראת מסעדות ביסטרו בעולם וטעמים הלקוחים ממטבחים עולמיים ביניהם הודי, תאילנדי, יפני וסיני, בהתאמה לחיך הישראלי, איתי שפיגל, השף הראשי של ביגה, נתן לכל מנה את הטאצ' העיצובי והאינטרפרטציה שלו. בין המנות הראשונות: סלט כרובית וטחינה חמצמצה, כדורי ארנציני, טאקו מקסיקני, פוקאצת חריפים; בין המנות העיקריות: מוקפץ אודון טוקיו, ריזוטו פטריות, פטוצ'יני פוטנסקה, קנלוני של סבתא פרנצ'סקה, טורטליני ארטישוק ברוטב שמנת וכרובית, סלמון מומביי, דניס צלוי על פסטה קרועה ושרי, סלמון צלוי עם פירה ברולה; בין הקינוחים: פרנץ' טוסט בריוש ובננות מקורמלות וטארט שקדים וים פירות יער.

בתפריט החדש מנה חדשה המבורגר טבעוני: טאקו מקסיקני מאסאדו בשר מפורק 100% טבעוני של רדיפיין מיט.

במעדניות שבסניפים ניתן לרכוש מגוון מאפים ולחמים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד הנאפים בעבודת יד בתנורי אבן, עוגות, עוגיות, מטבלים, ממרחים, פסטות, רטבים, מוצרים ללא גלוטן ומוצרים ללא סוכר.

ארוחה עולמית תפריט חדש ב'ביגה'. אסף קרלה,
ארוחה עולמית תפריט חדש ב'ביגה'/אסף קרלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully