וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת HOT חותמת על הסכם נוסף לאספקת חשמל

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 13:41

קבוצת HOT מודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם התקשרות נוסף לאספקת חשמל עם חברת דוראד אנרגיה. ההסכם שנחתם עד לשנת 2030 עתיד לספק חשמל בהיקפים משמעותיים ל-HOT energy, שנכנסת כמספקת פרטית לשוק החשמל עבור הצרכנים בישראל

אורט חשמל. ShutterStock
אורט חשמל/ShutterStock

לקראת פתיחת השירות לכלל הלקוחות בקרוב והצפי לעלייה בביקוש למספקי חשמל פרטיים שהצטרפו לרפורמה, חתמה HOT energy, זרוע אספקת החשמל של קבוצת HOT, על הסכם התקשרות לאספקת חשמל מדליה אנרגיות למשך תקופה של עד 10 שנים ההסכם מגיע על רקע הערכות החברה להרחבת שירות אספקת החשמל הפרטית לכלל לקוחות HOT, ולהשקת חבילות משולבות תקשורת וחשמל שיוצעו ללקוחות הקבוצה.

במסגרת ההסכם, HOT energy תרכוש את החשמל מדוראד אנרגיה ותספק אותו ללקוחותיה. החברה תאפשר ללקוחות אפשרויות מגוונות והטבות במסלולים משולבי שירותי תקשורת לצד חיסכון משמעותי בחשבון החשמל.

כזכור, בעקבות פתיחת שוק החשמל בישראל לתחרות הודיעה קבוצת HOT על כניסתה לתחום אספקת החשמל למשקי בית ועסקים ובמהלך השנה האחרונה השלימה פיילוט מוצלח. כעת נערכת החברה לעלייה בביקוש ולהרחבת השירות לכלל לקוחותיה.

אלי אסולין, מנכ"ל דוראד: "הסכם חשוב זה מביא לידי ביטוי את פתיחת משק החשמל לתחרות, מה שמאפשר לנו להרחיב את פעילותנו גם בקרב צרכנים ביתיים, וכן להביא להוזלת תעריף החשמל עבור אזרחי ישראל. לצד הסכם זה, לאור תחזיות הביקושים והצורך להבטיח אספקת חשמל רציפה, אנו פועלים להרחיב את תחנת הכוח ולהגדיל את כושר ייצור החשמל, דבר אשר יהווה הפתרון לייצור חשמל נקי, ייתן מענה למחסור בחשמל הצפוי בעשור הקרוב ויאפשר קידום טכנולוגי, כניסת רכבות ורכבים חשמליים לשוק ובניית מרכזי דאטה גדולים".

מנכ"ל דוראד, אלי אסולין. עדי להמן,
מנכ"ל דוראד, אלי אסולין/עדי להמן

יבגני צ'רקסקי, סמנכ"ל כספים קבוצת HOT: "פתיחת שוק החשמל לתחרות והודעת משרד האנרגיה ורשות החשמל, על הסרה מסתמנת של מגבלת המונה החכם להצטרפות, צפויים לייצר ביקושי שיא לחשמל של .HOT energy HOT נערכת עם הספק חשמל משמעותי, על מנת לספק את הטבת ההנחה בחשמל לכלל לקוחותיה. דוראד היא מחלוצות חברות החשמל הפרטיות בישראל, וההסכם עליו חתמנו היום יאפשר לנו להציע ללקוחות HOT חיסכון משמעותי בחשבון החשמל."

לקוחות HOT energy יוכלו ליהנות משירותי חשמל תחת קורת גג אחת עם מגוון השירותים הנרחב של HOT. את HOT energy מוביל ניר אידלמן, מנהל זרוע החדשנות והפיתוח העסקי של HOT.

תחנת הכוח דוראד, חלוצת ייצור החשמל הפרטי שהוקמה בשנת 2014 היא תחנת הכוח הפרטית הראשונה ואחת מתחנות הכוח הגדולות בישראל.

סמנכ"ל כספים קבוצת הוט, יבגני צ'רקסקי. יח"צ,
סמנכ"ל כספים קבוצת הוט, יבגני צ'רקסקי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully