וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל בהפסקה וזמן מלחמה: המוצרים שיצילו אתכם בשעת חירום

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 23:49

החשש ממלחמה מול חיזבאללה וההנחיות להתכונן להפסקות חשמל ממושכות ברחבי המדינה הריצו את הישראלים להצטייד במוצרים לשעת חירום. מה כדאי שיהיה בבית וכמה זה יעלה? בדקנו

אילוסטרציה. ShutterStock
חשמל בהפסקה וזמן מלחמה: המוצרים שיצילו אתכם בשעת חירום/ShutterStock

בכל הכח

תחנת הכח הניידת Anker PowerHouse 521, מציעה קיבולת סוללה גדולה במיוחד (בנפח של 256Wh) לטעינה מהירה של עד 5 מכשירים במקביל. לתחנה פס תאורת LED חזיתי להארה בזמן הפסקת חשמל ותצוגת LED קלה לקריאה המציגה את קיבולת הסוללה הנותרת וזמן הטעינה המשוער.

היא מתאימה במיוחד לאנשים המקיימים אורח חיים מודרני, שנמצאים בבית, בטבע ובדרכים וזקוקים להטענה של מספר מכשירים בו זמנית. זמן הטענה מלא כ-4 שעות. מגיעה עם 5 שנות אחריות של המילטון. המחיר: 1,590 שקל. ניתן להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.

אנקר תחנת כח ניידת powerhouse 521. קבוצת המילטון יבואנית אנקר לישראל,
אנקר תחנת כח ניידת powerhouse 521/קבוצת המילטון יבואנית אנקר לישראל

יש לכם גיבוי

סוללת גיבוי ניידת Anker 323 Power Bank 10,000mAh A1334 - סוללת גיבוי ניידת בעלת קיבולת הטענה גדולה של 10,000mAh, תספיק למספר מחזורי הטענה של הטלפון הנייד.

לסוללה חיבור USB-Type C דו כיווני לטעינה מהירה של שני מכשירים בו-זמנית עד 12W מקסימום, קבוצת המילטון היבואנית הרשמית, מעניקה 18 חודשי אחריות מלאה. המחיר: 169 שקל. ניתן להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
המילטון - anker 323 power bank 10000m. המילטון יבואנית אנקר לישראל,
המילטון - anker 323 power bank 10000m/המילטון יבואנית אנקר לישראל

אוכלים בחירום

בזמן הפסקת חשמל ארוכה חשוב שיתאפשר להכין משהו לאכול ואחד המוצרים שחשוב שיהיו בחצר הבית הוא הוא גריל גז, במיוחד בבית עם כיריים חשמליות (אינדוקציה) ותנור אפייה חשמלי, שבזמן הפסקות חשמל לא יפעלו.

גריל הגז מהווה פתרון אידיאלי לבישול/חימום וצלייה ללא צורך בחשמל. גריל מדגם "מונארך" של אמישראגז עם 3 מבערי נירוסטה וכירת צד לטיגון ובישול. מחיר מבצע: 2,700 שקל (במקום 3,590 שקל). מגיע עם 25 שנות אחריות בכפוף לתעודת האחריות. המחיר כולל הובלה, סט כלים לגריל וכיסוי תואם במתנה. ניתן להשיג בחנויות ובאתר "אמישראגז"

מונארך broil גריל אמישראגז 2700 שקל. אמשריאגז king,
מונארך broil גריל אמישראגז 2700 שקל/אמשריאגז king

אור ואווירה

פנס הוא פתרון הכרחי גם בתוך הבית וגם אם חלילה צריך לרדת למקלט. מצאנו פנס נטען3W משולב עם רמקול שמספיק לעד 3.5 שעות. הפנס כולל מצב הפעלה אוטומטי בעת הפסקת חשמל ויש לו חיבור Bluetooth מובנה שיאפשר לכם להסיח קצת את הדעת ברגעי משבר, וליצור אווירה טובה יותר לכל המשפחה.

הפנס כולל גם תאורת SMD בעלת שני גווני אור שונים - תאורה חמה ותאורה לבנה. זמן הטעינה הינו עד כ-6 שעות. המחיר: 69 שקל. ניתן להשיג בסניפי המשביר או בחנות האונליין המשביר 365.

המשביר - פנס נטען משולב רמקול ותאורה.. יחצ goldline,
המשביר - פנס נטען משולב רמקול ותאורה/יחצ goldline

שומרים על מזון נגיש

במצב חירום בו נתבקש להיכנס לממ"ד או למקלט למשך זמן ארוך, הצטיידות בצידנית תאפשר לנו גישה למוצרי מזון ושתייה שיתנו מענה נגיש ונוח למשך שעות.

בסניפי המשביר ניתן למצוא צידנית בגודל 16 ליטר מפוליאסטר איכותי בעלת תא ראשי עם רוכסן כפול ו-2 תאים קדמיים, תחתית קשיחה ורצועת כתף מתכווננת. המחיר: 40 שקל. ניתן להשיג בסניפי המשביר או בחנות האונליין המשביר 365

המשביר צידנית רכה 16 ליטר בצבע אדום. מחיר לפני הנחה 39.90 שקל. יחצ המשביר,
המשביר צידנית רכה 16 ליטר בצבע אדום. מחיר: 40 שקל/יחצ המשביר

מאירים ברגע

נרות אווירה ריחניים שהפכו להיות פריט מבוקש בכל יספקו אור רך וארומה נעימה בחלל, גם בזמן הפסקת חשמל בלתי צפויה או כזו שלא נערכתם אליה עם תאורת חירום. הנרות של מותג האופנה KENNETH COLE NEW YORK בעלי עיצוב קלאסי וישתלבו בהרמוניה בכל פינה בבית.

הנרות די גדולים ויספיקו לזמן בערה ממושך. הם מגיעים בקוטר 13 ס"מ, וגובה - 10.5 ס"מ. משקל הנר 550 גרם. מחיר לפני הנחה: 229.90 שקל. ניתן להשיג בלעדית ברשת המשביר ובחנות האונליין המשביר 365.

6. משביר - נר בניחוח אוריינטלי מבית kenneth cole new york - 229.90 שקל לפני הנחה. יונתן לוי,
משביר - נר בניחוח אוריינטלי מבית kenneth cole new york, המחיר: 230 שקל/יונתן לוי

לא בלילות בלבד

מנורת לילה אלחוטית ניידת דגם - ‏Yeelight Wireless Charging Nightlight עם משטח טעינה אלחוטי 10W בעיצוב מינימליסטי תספק עד 24 שעות לתאורה צהובה חמה ועד 11 שעות לתאורה לבנה קרה.

זמן טעינה עד 4 שעות והספק של 15 וואט (מנורה + משטח טעינה). המשטח מטעין מגוון התקנים ניידים כמו סמארטפונים, אוזניות ועוד. המחיר: 149 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים, ברשת חנויות Mi Store ובאתר הרשמי שיאומי ישראל

מנורת לילה yeelight wireless charging nightlight. יחצ שיאומי,
מנורת לילה yeelight wireless charging nightlight/יחצ שיאומי

בעיניים פקוחות

במצב חירום או הפסקת חשמל ממושכת, מצלמת האבטחה האלחוטית K2.5 360° דגם Xiaomi Smart Camera C400 תמשיך לצלם ולהתמודד עם תנאי תאורה מאתגרים. המצלמה משלבת בינה מלאכותית (AI), ואינפרא-אדום מובנה לזיהוי תנועת בני אדם ולצמצום התראות שווא והיא ניתנת לחיבור למספר התקנים כמו טלפון נייד או טאבלט.

המצלמה מאפשרת שליטה והפעלה מלאים באמצעות יישומון Mi Home ושליטה קולית באמצעות Google assistant ו- Amazon Alexa. המחיר: 299 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים, ברשת חנויות Mi Store ובאתר הרשמי שיאומי ישראל

מצלמת אבטחה שיאומי. יחצ שיאומי,
מצלמת אבטחה שיאומי, המחיר: 299 שקל./יחצ שיאומי

נעילה אוטומטית לדלת

רב בריח מציגה דור מתקדם של טכנולוגיית LOCKAPP להפעלת צילינדר חכם לשליטה בדלת מהסמארטפון וכניסה באמצעות טביעת אצבע.

הטכנולוגיה מאפשרת שליטה על הכניסה לבית ונעילה אוטומטית של הדלת, ניתנת לפתיחה קלה ומהירה ע"י טביעת האצבע ומונעת ניסיונות פריצה. המחיר: 1,699 שקל לא כולל התקנה. להשיג בסניפי הרשת של חברת רב בריח ובסניפים המורשים, או בטלפון 1-800-800-100

לוקאפ רב בריח. יח"צ,
לוקאפ רב בריח, המחיר: 1,699 שקל לא כולל התקנה/יח"צ

חירום במחיר הוגן

מחלקת OUTDOOR של רשת מקס סטוק מציעה מגוון עשיר של פריטים לשעת חירום במחירים אטרקטיביים. בים הפריטים מצאנו: סוללת גיבוי 10000 במחיר: 50 שקל ופנסי ראש נטען USB במחיר: 16-20 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

פנס ראש מרקו נטען יו אס בי. מחיר- 20 שקל. מקס סטוק,
פנס ראש מרקו נטען יו אס בי. המחיר: 20 שקל/מקס סטוק

פותחים עם האצבע

דלת SMART של רב בריח מופעלת ע"י אפליקציה לזיהוי פנים, טביעת אצבע, שימוש בקודן או בשלט רחוק, ללא צורך במפתחות. הדלת מציגה טכנולוגיה מתקדמת שפותחה בישראל ומיוצרת במפעל החברה באשקלון. ניתן לבחור עיצוב לפי טעם אישי ולהפוך את הדלת לחכמה כבר בשלב הייצור.

הדלת כוללת נעילה ברמת אבטחה גבוהה ביותר, היא משלבת מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת ועושה שימוש בסוללות נטענות שיספיקו מעל 1,250 מחזורי הפעלה. המחיר: החל מ- 2,990 שקל על תוספת SMART לדלת כניסה. להשיג באולמות התצוגה של "רב-בריח" ברחבי הארץ

אפליקציית SMART רב בריח. יח"צ,
אפליקציית SMART רב בריח/יח"צ

בטוחים בממ"ד

הדלתות לממ"ד של רב-בריח נועדו להבטיח את השהיה במרחב המוגן. הן עשויות פלדה איכותית וכוללות חיזוקי רוחב, מנעול טריקה עם לשונית מרכזית לנעילה אטומה ושני בריחים צדדיים, תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר.

הדלת מיוצרת משני מעטה פלדה והיא בעלת ידית הפעלה ושלושה צירי פייפ/ספר בגמר ניקל. המחיר: החל מ-3,900 שקל. להשיג בסניפי רשת רב בריח ברחבי הארץ

דלת ממד רב בריח. יח"צ,
דלת ממ"ד רב בריח, המחיר: החל מ-3,900 שקל/יח"צ

כוחני וחסכוני

תחנת כוח ניידת לאורח חיים בר קיימא BLUETTI EB3A נועדה להיות חסכונית יותר באנרגיה מאשר גנרטורים מסורתיים, היא קומפקטית וקטנה, אבל אפשר לסמוך עליה בהפסקת חשמל למוצרים גדולים. טעינה של 80% תוך 40 דקות: לEB3A - יכולת טעינה מהירה של 430W.

ניתן להטעין את BLUETTI EB3A במגוון דרכים, באמצעות ,AC פאנלים סולאריים, מכונית, גנרטור, AC+Solar או .AC+Adapter האפליקציה הייעודית האינטואיטיבית מציעה חוויה נוחה בהישג ידך, מעניקה לך גישה מהירה יותר ל-EB3A דרך Bluetooth ברדיוס של 10 מטר ושומרת עליו בשליטתך מסביב לשעון.

המחיר: 1,690 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות iDigital ובאתר:

גנרטור איידיגיטל. יח"צ,
תחנת כוח ניידת לאורח חיים בר קיימא BLUETTI EB3A, המחיר: 1,690 שקל/יח"צ

שומר הסף

מצלמה חיצונית אלחוטית על סוללה מבית Provision היא שומר הבית הפרטי שלכם עם סריקה סיבובית והטיה לכל כיוון וללא הגבלה, כולל טווח ניטור גדול.

המצלמה צופה על כל פינה בבית מהנייד כשאינך שם, וסורקת את סביבת הבית כל העת, וזאת הודות למנועים כפולים המאפשרים שליטה מדויקת בתנועת המצלמה. המצלמה מוגנת מים ואבק - למצלמה תקן IP67 המגן עליה ושומר על בטיחותכם מסביב לשעון ובכל מזג אוויר.

סוללת הליתיום המובנית נטענת ומתפקדת עד 8 חודשים בנסיבות רגילות (בתנאי שמוקלטים 20 סרטונים של 10 שניות כל אחד ביום וללא שימוש בהטיה וצידוד), בעודה יכולה לתפקד במצב המתנה (STAND-BY) עד 24 חודשים כל עוד לא יצאה ממצב זה. שמע דו כיווני בזמן אמת - מיקרופון ורמקול איכותיים מובנים, לדיבור והאזנה עם סביבתה הקרובה של המצלמה בכל זמן ובמכל מקום.

המחיר: 569 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות iDigital ובאתר

מצלמת אבטחה אידיגיטל. יח"צ,
מצלמה חיצונית אלחוטית על סוללה מבית Provision, המחיר: 569 שקל, אידיגיטל/יח"צ

מתחברים לתחנת כח

במחסני חשמל מדווחים שהמוצר המבוקש ביותר לתקופה זו בקטגוריית החירום הוא תחנת כוח הנתמכת על ידי פאנלים סולאריים כדי להמיר את אור השמש לחשמל, כזו שניתן להכניס לממ"ד או למקלט.

היא מספקת חשמל עד 24 שעות (תלוי במספר המכשירים שמעוניינים לטעון בחשמל וההספק שלהם) והעלות שלה מתחילה ב-990 שקל ויכולה להגיע ל-30 אלף שקל. מוצרים נוספים מבוקשים הם: גנרטור ביתי הפועל על בנזין החל מ-1,200 שקל.

גנרטור ביתי שמתאים לדירות עם מרפסת או בתים פרטיים במחיר: 2,000 שקל. גנרטור איוורטר שמייצר זרימה יציבה ועקבית של חשמל, עובדים על בנזין וחסכוניים בדלק במחיר: החל מ- 1,499. גנרטור מושתק היברידי פועל על גז או בנזין, בטיחותי ושקט במיוחד ויכול להתחבר ישירות למערכת הגז הביתית. המחיר: החל מ-2,000 שקל.

champion 3500 watt inverter petrol generator premier.המחיר 3499 שקל באתר מחסני חשמל. יח"צ,
champion 3500 watt inverter petrol generator premier.המחיר 3499 שקל באתר מחסני חשמל/יח"צ

מגייסים כוחות לשעת חירום

בקבוצת המילטון, יבואנית המותג ANKER לישראל, מדווחים על ביקוש גבוה מאד למטענים ניידים ולתחנות כח ביתית ניידת שמסוגלת להטעין 5 מכשירים בו זמנית ובמקביל לספק תאורת חירום. "ניכר כי הציבור בישראל מתכונן ונערך לשעת חירום. לאור הביקושים הגוברים, אנחנו מאיצים אספקת מלאים נוספים של מוצרים המספקים מענה ביתי בשעת חירום". אומר אפי אהרוני מנכ"ל קבוצת המילטון

גם רשת 'מחסני חשמל' מדווחת על עלייה של 500% במכירות של תחנות כח ביתיות במהלך השבוע האחרון. לדברי לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל תחום הדיגיטל ברשת מחסני חשמל, "כל פעם כשיש איום ביטחוני אנו עדים לביקושים ערים למוצרי חירום. כך למשל, בעקבות נאום נאסראללה והפסקת החשמל הארצית, נרשם ברשת גידול של 500% ברכישת מוצרים בקטגוריית החירום כמו טרנזיסטורים, תאורות חירום, פנסים, סוללות, תחנות כוח, פאנלים סולאריים וגנרטורים".

עוד מציין כץ, כי במהלך הסופ"ש האחרון עם פרסום ישיבת הזום על ההערכות לתרחיש העלטה שקיים משרד הבריאות בהשתתפות רשות החירום הלאומית ומנהלי הרשויות נרכשו יותר מ- 2,000 תחנות כח ויותר מ-1,200 גנרטורים, לא רק מצד לקוחות פרטיים, אלא גם מצד חברות גדולות, בעיקר בתחום ההייטק, שביצעו רכישה מרוכזת עבורן ועבור העובדים שלהן. "כמעט בלתי אפשרי לעמוד בביקוש. כולם משתגעים למה אין להם בבית משהו במקרה של עלטה. מוצרי החירום הפכו למוצר צריכה בסיסי".

"מעבר למוצרי החירום, אנו עדים לעלייה במכירה של גזיות. אנשים שיש להם כיריים חשמליות בבית, מגיעים לרכוש כיריים שמתחברות ישירות לבלון גז. מוצרים נוספים שזוכים לביקושים הם רדיו שמופעל עם סוללות עם חיבור USB שניתן להוריד אליו מוזיקה לילדים ולהרגיע אותם במהלך השהייה בממד ללא חשמל ומצלמות אבטחה ביתיות עם סוללה פנימית", מציין ארז וסנר, סמנכ"ל מכירות ברשת מחסני חשמל.

"מבחינת המלאים, אנחנו מזהים במוצרים מסוימים בעיות אספקה, גם בגלל האיום החות'י וגם מכיוון שהיצרנים לא ערוכים לייצר כמות שתענה לביקושים החריגים מישראל. כתגובה, הגענו לספקים שבעבר לא עבדנו איתם ורכשנו מהם את כל המלאים. נכון לרגע זה אנחנו לא צופים מחסור במוצרים האלה".

גילי ששון סמנכ"לית שיווק "אמישראגז": "בחודש האחרון, בעיקר על רקע המצב הבטחוני וחשש מהפסקות חשמל ממושכות אנחנו רואים עלייה של יותר מ- 30% ברכישות מוצרים בייתים שמבוססים על גז. מוצרים לדוגמא: כירת גז ניידת, ערכת בישול ניידת (מבער +מיכל גז קטן), ערכת קפה, גרילים שפועלים על גז וגם מיכלי גז לגרילים ועוד'".

גנרטור ברשת מחסני חשמל בהספק 3500 וואט במחיר 1290 שקל. מחסני חשמל,
גנרטור ברשת מחסני חשמל בהספק 3500 וואט במחיר 1290 שקל/מחסני חשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully