וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחפש ברגע האחרון: איפה תמצאו עכשיו תחפושות ומשלוחי מנות?

14.3.2024 / 20:02

עוד לא קניתם לילדים תחפושת לפורים? אל תאבדו תקווה: בדקנו איפה תוכלו למצוא תחפושות במחירים סבירים, מה הכי פופולרי (רמז: קשור למלחמה) וגם: כמה תשלמו על משלוח מנות מושקע?

שושי זוהר, תחפושות של כוחות הביטחון. סטודיו שושי זוהר,
שושי זוהר, תחפושות של כוחות הביטחון/סטודיו שושי זוהר

בצל המלחמה פורים 2024 יצוין בעוד כחודש, כאשר יותר ישראלים יתחפשו השנה לכוחות הביטחון שוטרים שוטרות חיילים וחיילות. לדברי נועה בן אבו מנכ"לית רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים: "הילדים מצפים לפורים כמו בכל שנה ויותר. אחרי תקופה ארוכה ומורכבת, צפוי להיות חג צבעוני ושמח גם אם יושפע מרוח התקופה.

כבר בחודש דצמבר, נרשמה התעניינות ראשונית בתחפושות לילדים בקרב ההורים ואני רוצה להרגיע ולספר שעל אף המלחמה, אין עיכוב בסחורות, נערכנו עם מלאים גדולים.

לגבי אופי התחפשות השנה, מציינת בן אבו: "בתקופת הקורונה התחפושות המבוקשות היו צוותי הרפואה: אחים אחיות רופאים ורופאות, כעת אנו רואים ביקושים גבוהים לתחפושות של כוחות הביטחון שוטרים וחיילים. בנוסף, כמות האביזרים הגדולה והמגוונת מאפשרת להרכיב תחפושת מקורית גם מאביזרים בלבד. יש אביזרים מכל עולמות התוכן והם מתאימים מילדים ועד למבוגרים.

בהתייחסות למחירים השנה היא מציינת: "בארבע השנים האחרונות אנו מזהים מגמה בשוק של מגוון גדול יותר של תחפושות במחירים נוחים. בחלק מהחנויות שלנו ישנה פינת מציאון של תחפושות ב-30, 40 ו-50 שקל ועוד מגוון גדול מאוד של תחפושות עד 100 שקל, מתחפושות גנריות ועד מותגים. כמובן שישנה גם קטגוריה של תחפושות מפוארות ויקרות יותר.

רשת המשחקים והצעצועים "קליק טוי", המחזיקה ברשת "בוטיק הצעצועים" דיווחה ש-55% מהתחפושות שהיא מכרה לקראת פורים היו תחפושות חייל, בכל החילות והזרועות. במקום השני והשלישי, בהפרש ניכר, נמצאות "נסיכת הקרח" ותחפושת שוטר.

ב"קליק טוי" הבינו מראש שזאת הולכת להיות המגמה, ונערכו לקראתה: "רכשנו כמות גדולה של תחפושות חייל," סיפר מנכ"ל חברת "קליק טוי" כפיר גבאי, "כדי נוכל לעמוד בביקוש העצום. נוסף על כך, בגלל הכמות הגדולה שרכשנו, הצלחנו להוריד את המחיר לצרכן, במבצע מיוחד אנחנו מציעים תחפושות של חיילים מכל החילות במחיר 30 שקל בלבד. "גם אני וגם הסמנכ"ל שלי חיילים קרביים יוצאי גבעתי, והיה חשוב לנו, שכל מי שרוצה להתחפש לחייל, יוכל לעשות זאת במחיר שווה לכל נפש".

תחפושת קומנדו חילוץ יבשתי, קליק טוי. קליק טוי,
תחפושת קומנדו חילוץ יבשתי, קליק טוי/קליק טוי

תחפושות

רשת מקס סטוק מציעה מחלקת פורים עם אלפי אביזרים כמו: כובעים, מסיכות, פאות, מדבקות פנים, כנפיים, גרביונים, כפפות, כתרים, קשתות ועוד. במחלקת התחפושות תמצאו 247 דגמי תחפושות שונים, כשהטרנד המבוקש השנה הם גיבורי ישראל, כוחות הביטחון וההצלה.

בהתאם לדרישה, הרשת נערכה בתוך זמן קצר עם ליין צבאי מגוון של תחפושות בהן: דובר צה"ל, חייל גולני, טייס קרב, חייל ימ"מ ועוד עם טווח המידות רחב ביותר הנע בין 6 חודשים לפעוטות ועדXXL בגזרת הנשים והגברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טייסת קרב. המחיר: 50 שקל, מקס סטוק. מקס סטוק,
טייסת קרב. המחיר: 50 שקל, מקס סטוק/מקס סטוק

בסופר-פארם אונליין תמצאו מבחר תחפושות ואביזרים למגוון רחב של גילאים החל מהקלאסיקות של דיסני, לוחמים ונסיכות ועד לאביזרים שווים שישדרגו כל תחפושת.

טווח מחירים: 99-249 שקל. להשיג באתר סופר-פארם אונליין

תחפושות לפורים בי מגניב סופר-פארם מחיר 99 שקל עד 249 שקל. יח"צ,
תחפושות לפורים בי מגניב סופר-פארם מחיר 99 שקל עד 249 שקל/יח"צ

אתר הצעצועים 'אמיגו' מציג מגוון תחפושות של החברות המובילות בעולם רוביס, רודריגז, משחקי יצירה, מליסה ודאג ועוד.

בנוסף ללהיטים הרגילים של ספיידרמן, נסיכות, גיבורי על ומלחמת הכוכבים. מהנהלת האתר נמסר כי השנה המחיר הממוצע לתחפושת יהיה זול בכ-30% מאשר בשנה שעברה עם מחירים החל מ- 49 שקל. דוגמא, תחפושות שוטר, כבאי וטייס יוצעו במחיר 79 שקל.

האתר מציע משלוח אקספרס, מהיום להיום, לכל הישובים בין הקריות לבאר שבע. להשיג באתר אמיגו

אתר אמיגו, תחפושות לפורים. יח"צ,
אתר אמיגו, תחפושות לפורים/יח"צ

גולף קידס משיקים קולקציה פורימית עם תחפושות כמו: זברה, נמרה, דינוזאור, שלד, פרפר וחייזרים.

הלוק החייזרי כולל חולצה כסופה, מכנסיים כסופים וקשת חייזרית (בהרכבה), תחפושת הפרפר כוללת כנפיים צבעוניים וקשת תואמת, הנמרה כוללת אוברול קטיפה ארוך בדפוס מנומר וקשת מנומרת תואמת עם אוזניים, הזברה מורכבת משמלת לייקרה צמודה בדפוס זברה שחור-לבן וקשת תואמת עם אוזניים, הדינוזאור כולל סט סווטשירט בשילוב קפוצ'ון ומכנסי דינו ארוכים תואמים.

המחיר: החל מ-80 שקל. להשיג באתר גולף קידס בלבד.

גולף קידס צילום בר שריר תחפושת חייזר חולצה: 80 שקל, מכנסיים: 140 שקל, קשת: 15 שקל. יח"צ,
גולף קידס צילום בר שריר תחפושת חייזר חולצה: 80 שקל, מכנסיים: 140 שקל, קשת: 15 שקל/יח"צ

רשת הלייף סטייל הדנית, Flying Tiger Copenhagen, מציעה תחפושות לגילאי 3-8, לצד אקססוריז וערכות DIY (עשה זאת בעצמך) של אביזרים משלימים, שבהרכבה יצירתית ניתן לייצר עימן אינסוף כיוונים של תחפושות מקוריות לדוגמא: אריה, חד-קרן, פנדה ופרפר.

בנוסף, הרשת מציעה סטים של אביזרים שישלימו את התחפושת למלאה כמו: מלכת הקרח, דרקונים, אבירים, דינוזאור, פלמינגו ועוד. טרנד בולט השנה הוא פיניאטה בצורות משעשעות של דינוזאור או חד-קרן שניתן להפוך למשלוח מנות מושקע. המחיר לפריט: 15-80 שקל. להשיג בחנויות הרשת.

קולקציית תחפושות של רשת flying tiger copenhagen. flying tiger copenhagen,
קולקציית תחפושות של רשת flying tiger copenhagen/flying tiger copenhagen

דלתא משיקה לקראת פורים קולקציית פיג'מות Family לכל המשפחה של "גיבורי על" המחיר לתחפושות במידות: 0-3 חודשים ועד 18-24 חודשים: 120 שקל.

המחיר לסט פיג'מה לילדים במידות3Y-14Y הוא: 120 שקל. המחיר לנשים וגברים, סט פיג'מה מבד דק ונעים במידות Xs-XL החל מ-199 שקל (משתתף במבצע פריט שני ב 50% הנחה). בלעדי לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. להשיג ברשת החנויות ובאתר

דלתא קולקציית משפחה גיבורי על. מאיר כהן,
דלתא קולקציית משפחה גיבורי על/מאיר כהן

יצרנית התחפושות המובילה, 'שושי זוהר תחפושות שאוהבים', מציעה קולקציית ענק של תחפושות ואביזרים לכל הגילאים.

בהתאם למצב הביטחוני במדינה, התחפושות הפופולאריות של השנה יהיו כוחות הביטחון של מדינת ישראל, לצידם יוצעו הלהיטים: פרפרים, היפיות, חדי קרן, קומיקס, דרדסים, נועה קירל, לילו וסטיץ', בלואי ובינגו, בית הבובות של גבי, אסטרונאוטים חדשה לילדים וגם להורים, כל גיבורי העל באטמן, ספיידרמן, סופרמן, ברבי, גיבורי העל של MARVEL' מלחמת הכוכבים STAR WAR, ברבי נסיכות דיסני, נינג'ות, אינדיאנים ופיראטים.

המחיר לתחפושת: 49-179 שקל. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

שושי זוהר-משטרה. סטודיו שושי זוהר,
שושי זוהר, תחפשוות מובילות השנה של כוחות הביטחון, בהם גם משטרה/סטודיו שושי זוהר

משלוחי מנות

משלוח מנות מהאגדות

"קליק" ו-Sweetweet בשיתוף פעולה מתוק במיוחד עם סוויטבוקס שכולו חגיגת ממתקים של מותג השוקולד האהוב במהדורה מיוחדת הכוללת הפתעות נוספות. בקופסה: קליק כריות, קליק קורנפלקס, קליק כדורים, קליק ביסקוויט וקליק חום לבן, לצד חדשנויות כמו קליק טריו וקליק טו גו, גרביים מעוצבות ועוד הפתעות.

הסוויטבוקס של 'קליק' מוצע כמהדורה מיוחדת וזמין לרכישה לכבוד פורים במשלוח מהיר לכל רחבי הארץ. המחיר: 95 שקל. ניתן להשיג בחנות האונליין של Sweetweet או באפליקציית המשלוחים WOLT

סוויטבוקס + קליק. סטודיו sweetweet,
סוויטבוקס + קליק, המחיר: 95 שקל./סטודיו sweetweet

פורימקס שמח

מקס ברנר משיקה קולקציית משלוחי במהדורה מוגבלת עם מוצרים חדשים לצד האהובים והמוכרים בשילוב מסיכות אופנתיות ואוזני המן במילויים שונים. משלוח מנות לדוגמא הוא: 'פורימקס שמח' שכולל אוסף של 4 פרלינים בעבודת יד, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, כדורי דגנים מצופים בשוקולד חלב וחמאת בוטנים, טיפות שוקולד חלב מעולה עם סוכריות קופצות, דפי שוקולד לבן מעולה, טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן ומסיכה צבעונית לפורים.

המחיר: 199 שקל. ניתן להוסיף לכל משלוח מנות חבילת אוזני המן בתוספת תשלום של 24-44 שקל בהתאם למשקל. להשיג באתר האונליין של מקס ברנר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ

max brener purim 24 ultimate המחיר: 234 שקל. דני גולן,
פורימקס של מקס ברנר, max brener purim 24 ultimate המחיר: 234 שקל/דני גולן

כמו מלכה

רשת הקונדיטוריות 'רולדין' מציגה זו השנה ה-6 את מיזם 'לבבות אסתר', שמקבל הפעם משמעות אקטואלית במיוחד בשיתוף עם עמותת חיילים בודדים, מתוך כוונה להעצים נשים ונערות בישראל.

המיזם השנה וקדש לחיילות בודדות, נשים מעוררות השראה ופורצות דרך, שלמרות המחסור במעטפת רגשית ופיזית בחייהן הצליחו לפרוץ גבולות ולהתגייס לתפקיד משמעותי והוא מתבסס על סיפור חייהן עמוס האתגרים כמו מלכת אסתר הגיבורה המקראית, שקראה תיגר על המציאות.

כחלק מהמיזם יוצעו למכירה מארז עוגיית "לבבות אסתר", כשעבור כל מכירה של מארז תתרום 'רולדין' 10 שקל לעמותה. להשיג בכל סניפי הרשת.

רולדין. יח"צ,
רשת הקונדיטוריות 'רולדין' מציגה זו השנה ה-6 את מיזם 'לבבות אסתר',/יח"צ

בהשראת אמסטרדם

רשת בוטיק סנטרל נערכת לחג פורים עם אזני המן אייקוניות מבצק חמאתי עשיר, ב-3 טעמים קלאסים: שוקולד, פרג ואגוזים עם תמרים כשמוצעת גם גרסה טבעונית על בסיס חמאת שקדים. החידוש של בוטיק סנטרל השנה הוא ה'מנסטרדם' שילוב של עוגיית אמסטרדם מבצק שוקולד פאדג'י עם פרלין שוקולד לבן קרמי ועשיר, בצורה של אוזן המן.

המחיר 14 שקל. המחיר ליחידה של אוזני המן בטעמים הקלאסים: 3 שקל או 2.5 שקל ליחידה, בקניית 16 יחידות ומעלה. להשיג ברשת בוטיק סנטרל בפריסה ארצית עם 42 סניפים או במשלוח דרך אפליקציית Wolt

בוטיק סנטרל - פורים 2024. המנסטרדם. טל סיון ציפורין,
בוטיק סנטרל - פורים 2024. המנסטרדם/טל סיון ציפורין

אוזניים להם ולא ישמעו

קונדיטוריית 'ביסקוטי' משיקה קולקציית אזני ההמן מבצק פריך, בעבודת יד ועם טעמי חמאה מושחתים, במגוון מילויים עשירים ובצבעים משמחים.

את הקולקציה יצרה השף קונדיטורית רוסלה יונה והיא מציעה חמישה סוגים של אזני המן במארזים חגיגיים של 280-300 גרם במחיר של 44 שקל: שוקולד בלגי, פרג הדרים, קורנפלקס עם חלב, מרמלדה ושוקולד לבן, מוקה פקאן. לצד האוזניים ימכרו מארזים ייחודיים ועוגות במהדורה פורימית כמו: מארז מרדכי ב-70 שקל, מארז אסתר ב-125 שקל.

מארז אחשוורוש ב-239 שקל ועוגת מלכים מבצק עלים וקרם פרג ב-96 שקל. להשיג בחנות "ביסקוטי" או בהזמנה טלפונית בכל חלקי הארץ. טלפון להזמנות: 03-5704015 ובאתר ביסקוטי

ביסקוטי לכבוד פורים 24. יח"צ,
ביסקוטי לכבוד פורים 24/יח"צ

מתוק מהשדה

"נוי השדה" מציעים משלוח מנות מפנק בשילוב תותים טריים וסדרת מאפים מהמאפייה החדשה של נוי לצד שוקולדים איכותיים באריזה צבעונית ובמשלוח מהיר עד הבית.

המארז מכיל: תותים של נוי, אזני המן נוי השדה, אלפחורס נוי השדה, מקרונים נוי השדה, עוגה בחושה ואיכותית ממותג, המאפים החדש של נוי השדה, בונבוניירה של לינדור, לינדור טבלת שוקולד במילוי קרם שוקולד לבן, לינדור טבלת שוקולד במילוי קרם שוקולד חלב/ מריר, ממרח טחינה שוקולד של היילה
ומסכה לפורים

המחיר: 299 שקל. לינק לרכישה

משלוח מנות מתוק מנוי השדה. יח"צ,
משלוח מנות מתוק מנוי השדה, המחיר: 299 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully