וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: משקפיים שהם תכשיט וקמפיין לניחוח שנולד מפרח המדבר

רונית מטיאס

14.3.2024 / 9:17

כשהטבע נכנס לחדר לאמבטיה, מסע רטרוספקטיבי בין בשמי יוקרה, משקפי ראייה בנצנוץ אבני סברובסקי, צלליות בשיק איטלקי, קרם לגיל המעבר, מארזים מתוקים, מתכוננים לפורים

רואים ומנצנצים קולקציית משקפי ראייה לסברובסקי. יח"צ,
רואים ומנצנצים קולקציית משקפי ראייה לסברובסקי/יח"צ

רואים ומנצנצים

משקפי ראיה הפכו מזמן לפריט אופנה הכרחי גם בקרב מי שלא מרכיבים משקפיים, בימים אלה, כשכולנו מחפשים רגעים מנצנצים בחיים, כדאי להציץ לקולקציית משקפי הראיה והשמש של מותג סברובסקי המוצגת ברשת אופטיקנה, שמבטיחה ומקיימת סטייל, איכות ללא פשרות ויצירתיות.

בקולקציה 18 דגמים של משקפי שמש ו-20 דגמים של משקפי ראיה משובצים באבני קריסטל איכותיות של סברובסקי, כל זוג הוא תכשיט שיכול לשמש גם כקשת לשיער כשאין בהם שימוש.

מותג ‏Swarovski שבבעלות קבוצת לוקסאוטיקה, נחשב לאחד ממותגי התכשיטים והאקססוריז המובילים בעולם, המותג הוא שם נרדף לעיצובים יצירתיים ופורצי גבולות, יוקרה, זוהר ואיכות, לאורך תהליך היצירה של כל זוג משקפיים, יש דגש על עיצוב ומיתוג בעל משמעות, כל יצירה מקפלת סיפור ומורשת של למעלה מ-125 שנים של מומחיות ומלאכת מחשבת, כשהחומר והטכניקה שזורים כחוט השני בערכי המותג.

בקולקציית Swarovski Eyewear, עיצובים בהשראת קו התכשיטים של המותג, כולל קו התכשיטים האייקוני של המותג, התוצאה קולקציה של גזרות נועזות עם עדשות בצבעי ירוק, זהב ושקוף, המשקפיים משובצים אבני קריסטל מנצנצות בצידי העדשות או מעליהן, המתכות עדינות ואלגנטיות. בצד אלה קולקציית משקפי שמש עם עדשות בצבע ירוק או זהב.

להשיג בבלעדיות ברשת אופטיקנה שנבחרה על ידי לוקסאוטיקה, להיות הרשת שתשיק את המותג בישראל, והבלעדית למכור אותו, במהלך השנה, קולקציית סברובסקי תימכר גם בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

רואים ומנצנצים קולקציית משקפי הראייה של סברובסקי. יח"צ,
רואים ומנצנצים קולקציית משקפי הראייה של סברובסקי/יח"צ

מסע בזמן

בן גורהם, המייסד והמנהל האמנותי של מותג בשמי הנישה BYREDO, ממשיך במסע רטרוספקטיבי בין יצירותיו האייקוניות והפעם תורו של הניחוח "מוהבי גוסט", שחוגג עשור. האופי האינטימי של הניחוח נחגג בקמפיין מתמשך בהובלת האיט-גירל אמליה גריידרך, כשכל פרק הוא דיאלוג בין הצלם לאובייקט, החוקר כל פעם מימד שונה של הבושם.

הניחוח מוהבי גוסט, נולד מתוך פרח, חקירה של רגש ולא של חומר, גרהם נסע במדבר מוהבי שבמערב ארה"ב, היופי הגולמי של הנוף ונצחיות המדבר, חשפו מערכת אקולוגית של חיים עמידים ועתיקים מתרבויות רבות, המשגשגים בשממה הפראית, בעיקר יופיו של צמח המונוטרופה אוניפלורה, הדומה בצורתו למקטרת אינדיאנית, הניזון מאדמת המדבר ומשגשג בתנאי שממה ללא מים או אור.

מוהבי גוסט, הוא ניחוח החוגג את החוסן ואת הטמפרמנט הפראי של הפרח, ניחוח מעורר המאחד את הבוהק, ההדר ועוצמות האינסוף, הוא נפתח במתיקות של ספודילה, ממשיך עם תווי פודרה של פרח הסיגלית, חושניות עץ האלגום, וטיבר ועץ ארז, מאסק חם.

אמליה גריי היא בדמות פרח הרפאים-המונוטרופה אוניפלורה, ערכי מותג ביירדו המקדשים חדשנות, אינדיבידואליות ויצירתיות חסרת פשרות, באים לידי ביטוי דרך עדשת המצלמה של הארלי וויר הנוקט בגישה נועזת הלוקחת את מוהבי גוסט מעבר למחוזות הריח, מתוך הנוף מגיח "פרח הרפאים"-נדיר, עדין ושברירי למראה, המעז לפרוח באדמה הצחיחה.

להשיג בבוטיק אינדיבידואל ובאתר, בפקטורי 54 רמת אביב, סופר פארם גלארי ראשון לציון, סופר פארם מול הים אילת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מסע בזמן קמפיין יצירתי ל BYREDO. יח"צ,
מסע בזמן קמפיין יצירתי ל BYREDO/יח"צ

עושים עיניים

מותג האיפור האיטלקי PUPA, משיק את PUPA VAMP 4 EYESHADOW PALETTE - פלטה של צלליות יפהפיות ב-3 קבוצות צבע עם גוונים אופנתיים ושימושיים שכל אחת תמצא ביניהן את הקומבינציה המועדפת עליה.

בכל פלטה 4 גוונים לשימוש ביחד או לחוד, במרקמים שונים ממטאלי, סאטן, מנצנץ ועד מרקם מאט לכיסוי מידי, כל אחת מוזמנת לתת ליצירתיות שבה לפרוץ ולשלב בין הצבעים והמרקמים למראה רך או מודגש עם נגיעות של זוהר. בין הגוונים פלטת צלליות של זהב ושחור מנצנצים לצד חום וקרם, פלטת סגולים, מחציל כהה ועד ורוד נועז ונוצץ ופלטת חומים, מחום כהה ועד אופוויט.

להשיג בנקודות המכירה שלPUPA ברשת סופר פארם ברחבי הארץ, באתר האון-ליין של לילית קוסמטיקה-היבואנית ונציגת פופה הבלעדית בישראל.

עושים עיניים צלליות חדשות ל PUPA. יח"צ,
עושים עיניים צלליות חדשות ל PUPA/יח"צ

הטבע נכנס לאמבטיה

Nturally Sensitive היא סדרת מוצרים חדשה של מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי JOHNSON'S BABY, המבוססת על רכיבים ממקור טבעי, לחובבי מוצרי טואלטיקה טבעיים. Naturally Sensitive, היא סדרה איכותית במיוחד הכוללת 3 מוצרים העשויים מלמעלה מ-98% רכיבים טבעיים ומספקים טיפוח אפקטיבי עדין לעור ולשיער.

בסדרה: תחליב לחות המכיל חמאת שיאה; אל סבון רחצה-אל דמע ושמפו-אל דמע, שלושתם מכילים אלוורה ממקור אורגני, המוצרים מתאימים לעור רגיש והם נבדקו דרמטולוגית, הם היפואלרגנים, ללא בישום, פרבנים, סולפטים, פתאלטים וצבע. להשיג ברשת סופר פארם.

הטבע נכנס לאמבטיה סדרת Naturally Sensitive  של גונסון בייבי. יח"צ,
הטבע נכנס לאמבטיה סדרת Naturally Sensitive של גונסון בייבי/יח"צ

עור במעבר

מעבדות ליראק פריז, משיקים את סדרת ארקסקין לגילאי 48-55, המתמקדת בצרכי עור המתמודד עם שינויים הורמונליים וסביבתיים ומתקנת את השפעות ההזדקנות על העור. את פיתוח הסדרה עם תוצאות קליניות מוכחות, ליוותה ד"ר כריסטינה מגיוני, אנדוקרינולוגית וגניקולוגית ומומחית לגיל המעבר, במטרה לתת מענה הוליסטי לעור בגיל המעבר.

סדרת ארקסקין מהווה תוכנית מלאה 24/7 לחידוש ושימור העור בגיל זה. התכשירים החדשים מחזירים את האיזון הביולוגי לעור, מתקנים את ההשפעה של הזדקנות העור ההורמונלית, מסנכרנים מחדש את המקצבים הטבעיים של העור מסייעים לו להתחדש, להתאזן ולהתמצק.

בסדרה שני מוצרים לפנים עם ביו-פפטידים ליום וללילה ל-24 שעות של הגנה אופטימלית וקרם גוף מזין עם אפקט מוצקות ותחושה מרעננת. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

עור במעבר סדרת ארקסקין של ליראק פריז. יח"צ,
עור במעבר סדרת ארקסקין של ליראק פריז/יח"צ

מתאפרים ומתחפשים

רגע לפני פורים, רשת SACARA פותחת חנות קונספט ייעודית עם אלפי מוצרי איפור, טיפוח ואביזרים לחג, את החנות עיצבה ובנתה המעצבת אמילי נוי בן חיים ומוצגים בה לוקים של יוצרת התוכן נועה סול מתן, כמו: עכביש ועכבישה, שמש וירח, גלקסייה ומראה נערת הזוהר, בכניסה לסניף ועל מסכי לד ענקיים, מוקרנים סרטוני הדרכה לעיצוב הלוקים.

לכבוד החג מושקים מאות מוצרים ביניהם: פלטות איפור, מוצרי טיפוח, צבעי פנים וגוף, עפרונות זוהרים, גליטרים בתפזורת, מארזי שבלונות לאיפור פנים, עדשות צבעוניות לעיניים, מדבקות אבנים מיוחדות לפנים ולגוף, תכשיטים לתחפושות, דם נוזלי מלאכותי, קשתות לשיער, כובעים, מוצרי ציפורניים, מברשות איפור לפנים ולגוף ופריטים חדשים ביניהם: מסקרות צבעוניות, ג'ל נצנצים, פלטת קרם מקצועית לאיפור פנים וגוף, שפתונים מטאלים, מדבקות אבנים מנצנצות לקישוט הפנים והגוף, פלטת איפור מינרלי מקצועי לפנים ולגוף. חנות הקונספט ממוקמת בעופר הקניון הגדול פתח תקווה.

סקארה סניף פופ אפ לפורים. בן פרג',
מתאפרים ומתחפשים פורים בסקארה/בן פרג'

שידוכים מתוקים

מה קורה כשמותג השוקולד הנחשק "קליק" ומותג Sweetweet המתמחה במארזים מתוקים נפגשים? נולד שת"פ שכולו חגיגה של שוקולדים אהובים ויצירתיים, משחקים, גרביים מעוצבים והפתעות נוספות, תמהרו כי המארז במהדורה מוגבלת. להשיג בחנות האונליין של Sweetweet או באפליקציית המשלוחים WOLT .

רשת מקס ברנר משיקה לפורים קולקציית משלוחי מנות צבעוניים וססגוניים המכילים מוצרים חדשים לצד המוצרים האהובים והמוכרים ובשילוב מסיכות שמחות.

בין המארזים היצירתיים: פורימקס שמח, ART MEDIUM, משלוח מנות אולטימייט, פורים משכר חושים.
ניתן להוסיף לכל משלוח מנות מארזי אוזני המן 200 גרם עם 4 אוזני המן מארז של 400 גרם עם 8 אוזני המן. להשיג במהדורה מוגבלת באתר האונליין של מקס ברנר ובסניפי הרשת ברחבי הארץ.

שידוכים מתוקים צילומים מקס ברנר וקליק sweetswee. עדי שדה ודני גולן,
שידוכים מתוקים צילומים מקס ברנר וקליק sweetswee/עדי שדה ודני גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully