וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל ויזל ממשיך במסע הרכישות: במו"מ לקניית 12 חנויות נייקי בצרפת

17.3.2024 / 15:18

החברה דיווחה לבורסה כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת החנויות תמורת 45 מיליון יורו; בחודש שעבר רכש ויזל את נייקי אוסטרליה וניו זילנד תמורת 50 מיליון דולר

ילד נועל נעלי נייקי בציור מהמאה ה-17?/The National Gallery, London

אחרי שרכש בחודש שעבר את נייקי אוסטרליה וניו זילנד, הראל ויזל מכוון לחנויות המותג בצרפת.

לפי דיווח של חברת ריטיילורס, חברת בת של פוקס בבעלות ויזל, הרשת מנהלת משא ומתן לרכישת השליטה בחברות המפעילות כ-12 חנויות נייקי בצרפת לפי שווי של כ-45 מיליון יורו. החברה מעריכה כי מזכר הבנות בלתי מחייב ייחתם בין הצדדים בחודש הקרוב.

הראל ויזל מנכל ובעלים קבוצת פוקס. דימה טליאנסקי,
ויזל. אוסטרליה וניו זילנד תחילה/דימה טליאנסקי

הדיווח מגיע לאחר שבחודש שעבר רכש ויזל שורה של חנויות נייקי באוסטרליה וניו זילנד. ריטיילורס דיווחה אז כי נחתמו הסכמים לרכישת הבעלות ברשת RPG המפעילה 33 חנויות נייקי באוסטרליה ו-7 חנויות נייקי בניו זילנד, 11 חנויות סמסונג באוסטרלי וכן אתר סחר מקוון למכירת מוצרי צעצועים של ענקית הצעצועים Mattel. החברה מעסיקה כ-1,105 עובדים.

עם השלמת העסקה תשלם ריטיילורס לרשת 50 מיליון דולר ותחזיק ב-92.5% מהחברה האוסטרלית (באמצעות חברה בת הולנדית) ובעלי מניות המיעוט יחזיקו ב-7.5% ממנה.

בישראל מחזיק ויזל בין היתר ברשתות פוקס הכוללות את פוקס, פוקס מן, קיד ובייבי, פוקס הום, שילב, ללין, אתר הסחר טרמינל איקס. הקבוצה היא בעלת הזיכיון ובעלת החנויות של שורת מותגים בינלאומיים שביניהם מנגו, אמריקן איגל, בילבונג, פליינג טייגר, פוט לוקר, אדידס ונייקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully