וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונרים לכמה שעות: גילו סכום של 50 מיליון שקלים שהופקד להם בטעות

26.3.2024 / 0:05

ריצ'רד וורנוק, בן 56, ואשתו ז'קלין, בת 54, נדהמו לגלות סכומי כסף עצומים בחשבונות האברדן שלהם - אבל מעמד המיליונרים שלהם נמשך רק לכמה שעות: "חשבנו כבר איך נבזבז את הכסף, עד שהלב שלי צנח"

כספומט חילק כסף לעוברי אורח/עריכה: יאיר דניאל

ריצ'רד וורנוק, קבלן עצמאי, ואשתו ג'קלין בת ה-54, גננת במקצוע, חשבו ש"זכו בפרס הגדול" לאחר שטעות בבנק העלתה להם סכום של 11 מיליון ליש"ט (כ-50 מיליון שקלים) בחשבון ההשקעות ומניות שלהם. הזוג, שהם לקוחות של חברת ההשקעות העולמית אברדן כבר חמש שנים, לא האמינו למראה עיניהם כשראו את הסכומים העצומים.

בבוקר יום רביעי (20 במרץ), התגלו בחשבונו של ריצ'רד 8.3 מיליון ליש"ט ובחשבונה של ז'קלין 2.5 מיליון ליש"ט. אלא שמהר מאור התברר שמדובר בטעות. ריצ'רד, בן 56, סיפר ל"דיילי רקורד": "לכמה שעות חשבתי שזה אמיתי וזכיתי בפרס הגדול! זה היה כמו לזכות בהגרלת הלוטו. הדופק שלי הואץ כשראינו את הכסף, כבר התחלנו לחשוב איך נבזבז אותו".

הוא אמר שחשב ש"אולי זו טעות" עד ששם לב שגם לחשבון של אשתו נכנס סכום כסף נאה ביותר. בני הזוג, שיש להם שני ילדים, החלו לחשוב שאחת מהשקעות שלהם זינקה לשחקים בן לילה, כפי שקורה לפעמים בשוק המניות.

היו מיליונרים לכמה שעות

ריצ'רד הטיל בהתחלה ספק בסכום הכסף וחשב שאם זו טעות היא תתוקן מיד, אבל כשהיתרה בחשבון שלו נשארה אותו דבר במשך כמה שעות, הוא האמין שהוא אכן הרוויח סכום כספי בלתי צפוי בן לילה. אלא שהשמחה הגדולה הפכה לאכזבה צורמת אחרי שהם גילו שמדובר בסך הכול בטעות מחשב.

מקרים דומים
התעוררה ומצאה יתרה של 19 מיליון דולר בחשבון הבנק שלה

ניצל תקלה בכספומט ובזבז שני מיליון שקלים בארבעה חודשים


ריצ'רד סיפר: "כשהבנו שיש טעות, הלב שלי צנח. באמת התאכזבתי. אנחנו עדיין לא יודעים איך זה קרה באמת. חברת ההשקעות עצמה לא יצרה איתנו קשר. יועץ ההשקעות שלנו היה זה שהודיע לנו על הטעות. אני בטוח שלא היינו היחידים שחשבו שהיינו מיליונרים לכמה שעות".

מאוחר יותר, הם נאלצו להתמודד עם המציאות כאשר חשבונות הבנק שלהם תוקנו לסכום של כ-500,000 ליש"ט.

  • עוד באותו נושא:
  • כסף
  • מניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully