וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הגבר החדש של רודריגז והנרטיב של טומי הילפיגר

רונית מטיאס

27.3.2024 / 7:17

מותג העל שמציע ניחוחות חדשים לאישה ולגבר, מכונות קפה שישדרגו את המטבח, מוצר האיפור האייקוני מתרחב, המותג האמריקאי שמציג את רוח הנעורים, פילינג הגוף שהשתדרג, מארזים מיוחדים לחגים, לעצב את שולחן האוכל לפי טעמכם והיינות שיככבו על שולחן החג

Tommy Hilfiger-נעורים באמריקה קולקציית אביב. יח"צ חו"ל,
Tommy Hilfiger-נעורים באמריקה קולקציית אביב/יח"צ חו"ל

נעורים באמריקה

קנדל ג'נר, הפרזנטורית החדשה של בית האופנה טומי הילפיגר, מציגה את קולקציית אביב 2024, בסדרת צילומים המציגה את רוח הנעורים האמריקאית ודור חדש של סטייל. הקולקציה מורכבת מקלאסיקות על-זמניות בגרסאות עדכניות, כשהילפיגר ממשיך עם הנרטיב העוסק בתחושת השייכות והתרבות האמריקאית באמצעות שימוש בצבעי דגל ארה"ב וגזרות קלאסיות נינוחות, המציגות תפיסה אופטימית חדשה על מהותה של אמריקה המודרנית.

קולקציות הנשים והגברים, מדגישות את המורשת של המותג, בשילוב סגנון האמריקנה, המראה הפרפי, תרבות הקולג'ים והחוף המערבי המזוהים עם הילפיגר, בשילוב אלמנטים מאופנת הרחוב והשפעות ספורטיביות, היוצרים ביחד, פריטים על-זמניים המרכיבים מלתחה יומיומית מושלמת.

קולקציית אביב 2024 מביאה לידי ביטוי את מגמת היוקרה השקטה, תוך שילוב שפה עיצובית נקייה ולוגואים מעודנים, השאיפה של הילפיגר היא לבנות מלתחה יוקרתית נגישה, לכל מקום, זמן ואירוע.

פריטי המאסט בקולקציה הם חולצה לבנה מכופתרת-פריט קלאסי חובה בכל ארון, שזוכה לעדכון גרסה בגזרת אוברסייז ורכיסת כפתור אחד; טרנץ' קלאסי בגוון בז'-פריט נצחי בארון; ג'ינס כחול המשודך לחולצת פסים מכופתרת ולז'קט נייבי מחויט; קרדיגן פסים מכופתר עם מפתח וי בצבעי שמנת ואדום, עם מכנסיים לבנים מחויטים; חולצת פולו אדומה עם לוגו מעודן; גופיית פסים בצבעי כחול-לבן ועוד.
להשיג בחנויות הדגל של המותג ובאתר FACTORY54.

נעורים באמריקה קולקציית האביב של טומי הילפיגר. יח"צ,
נעורים באמריקה קולקציית האביב של טומי הילפיגר/יח"צ

לה ולו

מעצב העל נרסיסו רודריגז משיק את ,for her MUSC NUDE ניחוח חושני, אלגנטי ורך המכניס ממד חדש של עדינות לקולקציה האייקונית for her , הניחוח מעניק פרשנות חדשה לריח העל זמני, אל לב המאסק האייקוני מתווספים ניחוחות עלי כותרת עדינים של פרחים ותווים חמים.

הדוגמנית הצרפתייה לולה ניקון- המוזה של ,for her מגלמת באופן מושלם את החושניות העדינה של הבושם, חושניות רכה של עור חמים וחשוף, הבנוי סביב מסגרת הריחות הקלאסית של בשמי נרסיסו, בשילוב מעודן של פלפל ורוד, תמצית פרחים עדינים, יסמין, ורד דמשק, פצ'ולי אינדונזי ופולי טונקה.

לגברים מוצע - for him vetiver musc פרק חדש בקולקציית for Him האייקונית, בושם ארומטי המהווה בריחה ריחנית אל האיזון החושני של הטבע המסמן את החזרה למהות. הניחוח מגלם את הגבר החדש המחובר לאיתני הטבע, ניחוח בהשראת חיוניות המינרלים, עושרם של יערות ירוקי עד ועצים ריחניים, הוא מאזן את העושר של וטיבר עם לב מינרלי ארומטי ומאסקים חושניים.

מדובר בכיוון חדש ורענן בקולקציית for him, שילוב של פרחוניות ארומטית ומינרליים חדשים, תווים עציים של וטיבר, מאסק-סימן ההיכר של המותג, לב מינרלי של הל מתובל, קטורת גרניום ארומטית, עור, הל ירוק, אגוז מוסקט, ברוש, מאסק, פרחי גרניום, בורבון, שמן אתרי של אזוביון ותמצית אצות אדומות, עץ ארז, פצ'ולי ווטיבר ומאסק-שני עמודי התווך של הניחוח.

להשיג ברשת סופר פארם, משביר, אפריל, בי ובאתר ONLYS.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לה ולו בשמים חדשים למותג נרסיסו רודריגז. יח"צ,
לה ולו בשמים חדשים למותג נרסיסו רודריגז/יח"צ

אחד ויחיד

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON , משיק את THE ONE סדרה פילינג גוף, הגרסה המחודשת ל- Body Scrubהאייקוני של המותג שהושק ב-1997, שמציג בגרסתו החדשה שני יתרונות, ניקוי העור והסרת תאים מתים ואפקט עור משי מיד לאחר השימוש הראשון.

מכיל מלחי ים המלח העשירים ב-21 מינרלים טבעיים ו-3 שמנים בוטניים אורגניים: שקדים מתוקים, ארגן וחוחובה, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות ו-91% מרכיבים טבעיים. הפילינג ארוז באריזה ידידותית לסביבה הניתנת למחזור ומוצע בניחוחות: מנגו-קיווי, יסמין, גרין רוז, פצ'ולי לוונדר וניל, סיטרוס בלוסום, ג'ינג'ר תפוז, רוז טי ולוונדר תפוח, המוצר טבעוני ללא כימיקלים.

עוד מהמותג, קולקציית STARLIGHT BOUQUET-קולקציה חדשה לפסח, המבוססת על פרחים הפורחים בקסם המיוחד של אור הירח, בין מוצרי הקולקציה: קרם גוף, סבון נוזלי, מפיץ ריח, קרם ידיים חמאתי ועוד.

ויש גם קולקציית מארזי חג לפסח, באריזה מעוצבת ברוח התקופה המשדרת, תקווה להתחדשות ופריחה.

אחד ויחיד סקראב חדש וקולקציית מתנות למותג  'סבון'. יח"צ,
אחד ויחיד סקראב חדש וקולקציית מתנות למותג 'סבון'/יח"צ

הפסקת קפה

מכונות קפה, הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח, חברת Nespresso -ממובילות שינוי תרבות צריכת הקפה בישראל, ממשיכה לחדש ולרגש בתחום חווית הקפה פרמיום לצריכה ביתית ומשיקה שתי מכונות מעוצבות ויפהפיות שישדרגו בלוק שלהן כל מטבח.

Vertuo Lattissima ו- Vertuo Creatista, ממשפחת Vertuo, מציעות פתרון חלב מובנה היוצא במרקם קטיפתי, שכבת קרמה ייחודית ואיזון מושלם בין קפה לחלב, לטכנולוגיית המיצוי המהפכנית היוצרת את שכבת הקרמה, נוספה בשתי המכונות פונקציית Expert brewing, המבצעת חליטה למתכוני קפה עם חלב ומאפשרת הכנת קפה פרימיום בקלות, המכונות משתמשות במיצוי כמות מדויקת של קפה, מים ואנרגיה הדרושים להכנת קפה מושלם, שתי המכונות, מיוצרות מחומרים ממוחזרים, Lattissima מ-30% פלסטיק ממוחזר ו- CREATISTAמ- 11% פלסטיק ממוחזר.

עם VERTUO LATTISSIMA ניתן להכין מגוון משקאות קפה עם חלב בלחיצת כפתור: קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו וקפה עם הוספת קצף חלב, והיצע של למעלה מ-30 תערובות קפה קבועות ומהדורות מוגבלות: קפה עוצמתי, קפה עדין ומתקתק, קפה בטעמים ועוד, המכונה מוצעת בצבעי שחור ולבן.

ל- VERTUO CREATISTA, יש צינורית קיטור מקצועית להקצפת חלב, המכונה מאפשרת להקציף את החלב בהתאמה אישית ב-3 רמות של טמפרטורה ו-3 רמות של מרקם לקבלת משקה קפה עם חלב חלק, מפנק ואיכותי. בלחיצת כפתור ניתן להכין: ריסטרטו, לונגו, גראן לונגו ומאג, היצירתיים יכולים ליצור גם לאטה ארט.

שתי המכונות מציעות 5 גדלים של קפה.להשיג באתר ובבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ, מכונת לטיסימה זמינה גם ברשתות החשמל המובחרות.

הפסקת קפה מכונות חדשות למשפחת Vertuo. יח"צ,
הפסקת קפה מכונות חדשות למשפחת Vertuo/יח"צ

יינות וליהנות

רגע לפני פסח, קבלו את היינות שיעשו לכם את החג: סדרת BETA הייחודית של ברקן, מגיעה ישירות מהמעבדות של עידו לוינסון, Master of Wine ומאפשרת התנסות בזנים מיוחדים בכמויות קטנות המיועדות לצרכני יין ולהרפתקנים האוהבים לחוות זנים ויינות רחוקים מהזרם המרכזי אל קצה היצירה האישי של היינן. סדרת BETA מורכבת ממגוון זנים: ריזלינג TDN, ארגמן, כתום, וין גרי ופינו נואר ועוד, מדובר ביינות Hand Craft המופקים בכמות קטנה.

BETA פינו נואר-בציר 2021, גדל בכרם יחידני בבית נקופה שבהרי יהודה, לאחר התסיסה הוא התיישן 18 חודשים בחביות צרפתיות וקיבל גוון דובדבן, ארומת שזיף ותיבול קל וחרפרף המזכיר ווסאבי. בין הניחוחות שמקורם בתהליך ההתיישנות בחבית: מקל וניל, קפה קלוי ואגוזים, התוצאה, יין רך ונעים, טאנינים מעודנים וסיומת ארוכה ופרחונית-יין רך ואלגנטי, עשיר בטעמים, מורכב ומרוכז בו זמנית.

PLATINUM הוא יין מורכב ממהדורה מיוחדת של חביות קברנה סוביניון מכרמים שונים בגליל העליון, קברנה סובניון' פלטינום-בציר 2021, מכרם עלמה, דלתון ויפתח, מורכב מ-100% קברנה סובניון, מדובר ביין עוצמתי ועשיר בטעמים וניחוחות המשתלבים בהרמוניה מושלמת. ליין צבע אדום בוהק ועמוק, אופי פירותי וגוף בינוני-מלא וטאנינים אלגנטיים ומעודנים. טעמי הפרי השחור העצמתי מלווים בתבלינים מתוקים ועשבי תיבול, סוכריות ריבת חלב וליקוריץ, היין מציג ארומות קאסיס, דובדבן שחור ושזיפים, נגיעות מתקתקות של וניל וציפורן, היין מתאים לצריכה מידית, אך ישתבח בתנאי יישון נאותים.

'יקב סגל' מציג את מארז פטיט UF -יין מורכב ואלגנטי, בעל ריכוז פרי יוצא דופן, שנעשה ללא סינון והצללה, מיינות קונספט קברנה לא מסונן האלגנטיים שנעשו בישראל, הוא בוקבק ללא תהליכי הצללה או סינון.הודות לתהליך הייצור הייחודי, התקבל יין עשיר בטעמים, ראשוני ועוצמתי, ממש כפי שנבצר בכרם, יין אקספרסיבי ועצמתי, בעל צבע אדום-סגול עז של פירות שחורים, תבלינים מתקתקים וארומות עץ אלון, המגיעות מהתיישנות היין בחביות עץ אלון צרפתי בהן תסס 18 חודשים בחביות עץ אלון, יין אלגנטי מרוכז ועשיר בטעמים המבטיח להשתבח עם הזמן, להשיג בחנויות היין הנבחרות.

'יקב פלדשטיין' משיק את גילגמש, בציר 2020-יין אדום אלגנטי וייחודי, מאוזן, מתובל ומלא נפח, "פאזל מקורי" של יקב פלדשטיין העשוי מ-6 זנים שונים מ-3 אזורי אקלים שונים-גליל, הרי יהודה ומורדות הכרמל, היין קרוי על-שם גיבור האפוס האשורי "עלילות גילגמש"-מיצירות הספרות הקדמוניות ביותר.
היין הופק כחלק מהאג'נדה של יקב פלדשטיין, להתחבר אל המקום בו הוא עוסק ופועל, חיפוש מקומיות וזהות של מקום ביין, אשר באה לידי ביטוי בזן הענבים המובחר ובסגנון עשיית היין בחיבור לאקלים המקומי, להשיג באתר Blend ובחנויות היין הנבחרות.

יינות וליהנות יינות מושלמים לחגים ולרגעים חשובים. יח"צ,
יינות וליהנות יינות מושלמים לחגים ולרגעים חשובים/יח"צ

מיקס אנד מאץ'

אוהבים לעצב את הבית לפי טעמכם האישי? רשת פינות האוכל ZAGA, המתמחה כבר 60 שנה בפתרונות אירוח חכמים וטכנולוגיות מתקדמות, משיקה את קולקציית mix & match, קונספט המאפשר לכם להרכיב את שולחן האוכל שלכם לפי טעמכם האישי, בוחרים פלטה מעוצבת ומתאימים לה את רגלי השולחן המועדפות עליכם.

גולת הכותרת היא קונסולה שנפתחת כמו אקורדיון לשולחן פשוט מוסיפים פלטה ומגדילים את השולחן.
בקולקציית mix & match, היצע של 9 פלטות לשולחן אוכל ביניהן פלטות עגולות, אובליות ומלבניות, בגוונים של עץ טבעי, אבץ, HPL בטון וHPL טבעי, אגוז אמריקאי וצביעת בטון ו-10 סוגי רגליים עשויות מתכת ביניהן: רגלי איקס, רגליים מדוקקות, רגל מרכזית ועוד, כל הרגליים עשויות מתכת בצבע שחור, הן קלות לניקוי ועמידות לאורך זמן רב, כל השולחנות נפתחים ומאפשרים ישיבה של עד 16 סועדים.
להשיג בסניפי ZAGA ובאתר.

ערבב והרכב קולקציית פינות אוכל ב'זגה'. סטודיו זגה,
ערבב והרכב קולקציית פינות אוכל ב'זגה'/סטודיו זגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully