וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המותג שלא נכנע לטרנדים וניחוח אורנים בבית

רונית מטיאס

3.4.2024 / 8:17

טכנולוגיה חדשה בעולם הקרמים, היקב שמאזן בין אדמה, צומח וחי והיין שמביא את ניחוחות ספרד לישראל, קפסולות קפה מתכלות, בגדי הים שיעשו לנו את הקיץ, המותג שמשיק מארזי טיפוח לשיער, ניקיון בניחוח לימונים ואורנים

העולם כהשראה מיטל כרמלי MC. יריב פיין וגיא כושי,
העולם כהשראה, מיטל כרמלי/יריב פיין וגיא כושי

העולם כהשראה

המחשבה הראשונה שעוברת לי בראש לפני טיסה היא בגד נוח, שמחתי לראות שמעצבת האופנה מיטל כרמלי למותג MC שהקימה, חושבת כמוני ולא כי היא עבדה כדיילת באל-על בין תואר לתואר, היא לא למדה אופנה אבל התשוקה לבטא את עצמה דרך הבגדים בערה בה וכך הפכה למעצבת עם קהל שבוי שהתאהב בפריטים ובצדק.

נסיעותיה בעולם כדיילת וכעורכת דין, היו עבורה חלון ראווה קוסמופוליטי לעולם האופנה, כמו גם ההבנה שבגדים נועדו להיות נוחים וכך, מקומות בהם ביקרה, אנשים אותם פגשה ובגדים שהיא רצתה ללבוש, הפכו לכדי קולקציה נשית יפה עם שדרוג אישי וטוויסט שייחודי לה, כשהפריט הראשון שייצרה, היה "כפפות חצי" עשויות בעבודת יד פשוט כי ראתה אותן בסרט ישן ואהבה.

כרמלי לקחה גזרות קלאסיות והפכה אותן לרלוונטיות, היא שיפרה ושידרגה אותן כי זה המוטו המנחה אותה, היא רכשה בדים טובים, כי שלב בחירת הבדים עבורה הוא אבן יסוד של תהליך הבחירה המתמקד באיכות החומרים מהם הם עשויים, הרכות, הנעימות, העמידות, כשחלק גדול מהבדים עובר תהליכים מורכבים שמייחדים אותם במגע ובגוון, ישנם בדים וחומרים ייחודיים שמטופלים אך ורק בעבודת יד בסטודיו, כמו בד הג'ינס הייחודי שלה שמי שלובשת פעם אחת מתאהבת ובד ניילון שייחודי לה ונעשה בו שימוש רק ב"שנקר", כרמלי מקפידה שבמותג MC תהיה הקפדה על תפירה עילית, שימת לב לפרטים הקטנים, דיוק וגימור. תהליך בחירת הצבעים מאוד משמעותי עבור כרמלי, הצבעים מונוכרומטיים, הם כוללים צבעי מדבר ואבן ניילון ושנקר.

המוטו שלה הוא לא להיכנע לטרנדים ולהיות נאמנה לערכים שמחזיקים, בין הפריטים המובילים בקולקציה מכנסי "ביג ברדר", ג'קטים נוחים חלקם דו צדדיים, חולצות וגופיות חופשיות ונינוחות, שמלות רחבות, חצאיות עתירות בד עם כיווצים במותניים כשהחצאית ההיסטרית ביותר עשויה מבד ניילון וחגורה בהשראת חגורת בטיחות של מושב במטוס.

הבגדים של מיטל כרמלי למותג MC, מעלים את מצב הרוח והנשים הלובשות אותם הם כדמויות בעלילה שלה, "כשיש לך את הביטחון בעצמך, את יכולה ללבוש מה שאת רוצה ולהקרין משהו אישי על מי את ומה את מרגישה, האופן שבו את מחזיקה את הבגד מספר את הסיפור שלך, כך בחירת הבגדים הופכת לחוויה ואני, כמעצבת של בית אופנה, נהנית לראות את הלקוחות חוות אותה כל פעם מחדש.

העולם כהשראה, מיטל כרמלי. יריב פיין וגיא כושי,
העולם כהשראה, מיטל כרמלי/יריב פיין וגיא כושי

בין הגלים

גל החום הנוכחי הוא תזכורת לכך שממש בקרוב, נקלף את שכבות הבגדים (מודה שעוד לא מיציתי) ולארון הבגדים שלנו, יצטרפו בגדי ים וחוף, מותג "ג'ק קובה", חושף סנוניות ראשונות ממה שצפוי לככב בחופים, בבריכות השחייה כשאת חלק מהפריטים אפשר לאמץ ללוק יומיומי או ערב.

גוררים קילוגרמים מיותרים מאכילה מיותרת שאנחנו קוראים לה אכילה רגשית" כדאי שתכירו את בגדי הים המחטבים שיעלימו צמיגים מיותרים, בגדי ים המיוצרים בטכנולוגיה חדשנית, מבד הרשום כפטנט המחטב את הגוף פי 3 מכל בגד ים מחטב אחר, הם נוחים ונעימים וקיימים עד מידה 56 ובמגוון גזרות, עיצובים, כתפיות רחבות, צרות או כתף אחת, מחשוף נמוך, כיווצים מטשטשים, משחקי שקיפויות, הדפסי פרחים, נמר וגוונים של אדום, ירוק, סגול, כחול רויאל ושחור.

יש בגדי ים סטרץ' העשויים מבד טכנולוגי אלסטי, רך, נעים וללא תפרים שמתייבש תוך שעה וחצי, קיים בנידות XS/S ,M/L ובצבעי שחור או שטיפת טאי דאי בירוק, כחול, אדום וכתום. לחובבות הבלינג בלינג מוצעת קולקציית הגלאם הזוהרת, אפשר לבחור בין תחתוני ביקיני, ברזילאי, חוטיני וגזרה גבוהה, חזייה עם או בלי ברזלים, עם כתפיות או סטרפלס, גזרת משולשים או בלקון, ניתן להרכיב את הסט לפי הטעם האישי ויש גם בגדי ים שלמים ועם פתחי קאט אאוט, הבדים לורקס או הדפס מנומר, זברה, פרחוני ודמוי קרושה, הצבעים, שילוב של שחור לבן, זהב, מטאל, צהוב, אדום, ירוק, סגול ושילוב של אקססוריז כמו חישוקי זהב.

ללוק מושלם מוצעים בגדי חוף משיפון, תחרה, קרושה וכותנה, כפתנים, וואן סייז מבדי שיפון מ-XS עד KL, שמלות תחרה, חצאיות, מכנסיים ארוכים או קצרים, שמלות חוף מקרושה. גם כאן מככבים הדפסי נמר וזברה, שילובי שחור ולבן, כחול וסגול, תכלת וורוד, כשכל בגד ים ניתן להתאים פראו. להשיג ברשת חנויות JACK KUBA ובאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בין הגלים קולקציית בגדי הים של ג'ק קובה. יח"צ,
בין הגלים קולקציית בגדי הים של ג'ק קובה/יח"צ

אור לעור

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק MOISTURIZER PLUS - קרם לחות קליל ועדין במיוחד, הנספג בקלות ואינו מותיר תחושה שמנונית על העור, הקרם משפר את בריאות העור ומרקמו ומתאים לעור צעיר ולעור מפריש ושמנוני, הוא מעדן ומשפר את מרקם העור, מעלה את רמת הלחות, שומר על גמישות העור ומעניק הגנה עוצמתית מפני נזקי רדיקלים חופשיים. הקרם אנטי בקטריאלי, אינו קומודוגני ומתאים לשימוש גם בעור אקנתי פעיל.

עוד מזינגבוים, קרם דרמה פיל טיפולי עשיר, בטכנולוגיה של מיקרוקפסולציה, המאפשרת לחומצה ההיאלורונית לחדור לשכבת העור העליונה. מכיל פפטידים ביומימטיים יציבים, הפועלים בסינרגיה לשיפור מצב העור, מיצוקו ותפקודו, הענקת מראה קורן וחיוני, העלאת נפח העור, טשטוש קמטוטים, עידוד ייצור סיבי קולגן באופן טבעי והגנה על שלמות סיבי הקולגן הקיימים, שיקום שכבת ההגנה של העור, הענקת הגנה אנטי אוקסידנטית, הבהרת העור, שמירה על לחות אינטנסיבית עד 8 שעות. מתאים לעור בוגר, נורמל עד יבש.

להשיג אצל קוסמטיקאיות.ים PME העובדות.ים בשיטת חוה זינגבוים

אור לעור קרמים חדשים לחוה זינגבוים. יח"צ,
אור לעור קרמים חדשים לחוה זינגבוים/יח"צ

מסתערות על השערות

מותג טיפוח השיער הנחשק "קרסטס", משיק מארזי מתנה יוקרתיים, לטיפוח השיער הכוללים אמבט חפיפה-שמפו, מסכה אינטנסיבית ומוצר שלישי משתנה תרמיק/ קרם בגודל מלא, שניתן להתאים לכל סוג שיער.

בין סדרות המארזים: קרל מניפסטו-מוצרי הסדרה מעניקים לחות לשיער מתולתל; ג'נסיס-מוצרים המסייעים בחיזוק סיב השערה ובהפחתת אובדן שיער כתוצאה משבירה; כרונולוג'יסט-מוצרים המעניקים חיים לשיער ומסייעים בהשבת הזוהר והברק לשיער; כרומה אבסולו-לשמירה על השיער והצבע; דיסיפלין-מוצרים לשיער מקורזל, מרדני, מעניקים רכות וברק. להשיג במספרות מורשות קרסטס בלבד.

מסתערות על השערות מארזים של מותג קרסטס. יח"צ,
מסתערות על השערות מארזים של מותג קרסטס/יח"צ

טאץ' לימונים ואורנים

מצד אחד אני לא מבינה את ההיסטריה סביב ניקיונות חג הפסח, הבית צריך להיות תמיד נקי, מצד שני מוצרי ניקיון חדשים משמחים אותי יותר משוקולד וכשמדובר במותג טאצ', החגיגה כפולה. בימים אלה משיק המותג לא רק פרזנטורית חדשה-מירן בוזגלו למי שנרדם, אלא גם סדרת מרססים מחודשת על בסיס שמן אורנים מוכן לשימוש בריסוס.

רבים התמכרו לניחוח ג'ל האורנים האהוב ועכשיו הוא מגיע בגרסה נוחה ויעילה לניקוי יסודי של כל סוגי משטחים ומותיר ברק וניחוח אורנים רענן. בקולקציה: מרסס קצף לניקוי כללי+אקונומיקה לחיטוי והלבנה, אנטיבקטריאלי, משמיד 99.9% מהחיידקים-קצף יעיל לריסוס על כל משטח לניקוי יסודי, חיטוי והלבנה בניחוח לימון רענן; מרסס קצף לניקוי כללי-תכשיר רב שימושי לניקוי כל סוגי המשטחים, אינו מכיל אקונומיקה אך מחטא את המשטח, בעל ריח לימון מרענן; מרסס מסיר אבנית ממשטחים כגון מקלחונים, כלים סניטריים, משטחי נירוסטה, זכוכית, הקצף נצמד למשטח ונשאר לאורך זמן, מנקה סימני חלודה קלים ומשמיד חיידקים; מרסס מסיר שומנים מכלי אוכל, בישול ואפייה, תנורים וכיריים, נוח ויעיל במיוחד תואם לדרישות התקן הישראלי.

טאץ' לימוני המרססים שיעשו לכם את החג. חברת טאצ',
טאץ' לימוני המרססים שיעשו לכם את החג/חברת טאצ'

אטומות ומתכלות

בקפה ג'ו דואגים לעתיד העולם ומשיקים לראשונה בארץ לאחר שנתיים של מחקר ופיתוח, בשורה חדשה- קפסולות קפה מתכלות אטומות מחומר טבעי השומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי וכמובן על הסביבה.

קפה ג'ו הינה החברה הראשונה והיחידה בישראל המייצרת קפסולות מתכלות ביופולימר העשוי מחומרים טבעיים, הנגזרים מ 100% תאית ושמנים צמחיים ממקור ביולוגי, הקפסולות החדשות אטומות לחלוטין לאוויר ושומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי ולוקחות את האספרסו המוכר לגבהים חדשים של טעם, גוף וארומה. סיימתם לשתות? השליכו את הקפסולות לקומפוסט הביתי והנה סייעתם בשמירה על איכות הסביבה. להשיג בחנויות הנוחות JOE של דלק ובחנות הקפה הדיגיטלית באתר.

קפסולות מתכלות של קפה ג'ו. רונן מנגן,
קפסולות מתכלות של קפה ג'ו/רונן מנגן

שותים ומברכים

אם יש סיבה להרים כוסית בפסח, הרי זה לשובם בריאים נפשית וגופנית של החטופים.ות והחיילים.ות.
בכרמים האקולוגיים של יקב תבור, מתקיים איזון בין אדמה, צומח וחי, מתוך תפיסה שמערכת אקולוגית בריאה, תטיב עם בעלי החיים, עם הקרקע והגפנים-תפיסה אקולוגית הגורסת כי ממצב של איזון, יצמחו גפנים עמידות יותר. היקב משיק מארז המכיל שני יינות: הר גוורצטרמינר- יין לבן חצי יבש עם ארומות של פירות טרופיים, תבלינים אקזוטיים ומתיקות ניכרת באף שממשיכה לפה, יין שמתאים לכל שעה ביום.

במארז נח לו גם אדמה מרלו שהופק מענבים איכותיים המגיעים מכרמי היקב בגליל, פרי עסיסי עטוף בטעמים עמוקים ועוצמתיים היוצרים יין מורכז ועשיר שמצליח לשמור על אופי מאופק אך נדיב, היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. מה שמוסיף למורכבותו, להשיג בחנויות היין והאלכוהול המתמחות ובמרכז המבקרים של היקב.

יקב ירושלים משיק יין רוזה יבש, שהופק מענבי פינו נואר, היין תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה לשמירת האופי הארומטי של הענבים, ליין גוון ורוד בהיר וארומות של תות, פטל, ופריחת הדרים, גוף בינוני וחומציות מאוזנת.

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה יין אדום יבש מאזור ריוחה שבספרד, מענבי טמפרניו מכרמים ברי-קיימא, יין המתבגר בחביות עץ אלון אמריקאי בקלייה בינונית קלה, מה שמעניק ליין אופי המאפיין את ריוחה. ליין צבע אדום אדום, הוא ארומתי, פירותי ורענן ומזכיר מתיקות של וניל. להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים.

יקב טפרברג משיק את Inspire Art - יינות חדשים במהדורה מוגבלת, בשת"פ האמן הבינלאומי DEDE, בסדרה שני יינות זניים חדשים: דבוקי, אינספייר, 2023 ו-סוביניון בלאן, אינספייר, 2023 , שניהם במהדורה מוגבלת

יקבי כרמל, משיקים את Selected קברנה מרלו 2023-יין אדום יבש מענבי מרלו וקברנה סוביניון בטעמים פירותיים וסיומת מאוזנת, ואת Private Collection רוזה 2023-יין רוזה יבש, המבוסס על ענבי רוזה מכרמים נבחרים ברחבי הארץ, בעל גוון ורדרד עדין ובטעמי פטל ואוכמניות.

שותים לכבודם: הסקוטית מבית ישרקו, יקב ירושלים, יקב טפרברג האמן DEDE, תבור, כרמל. יח"צ,
שותים לכבודם: הסקוטית מבית ישרקו, יקב ירושלים, יקב טפרברג האמן DEDE, תבור, כרמל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully