וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשה של שף: אסף גרניט בקמפיין נוסף למותג לקראת החג

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 9:09

אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משקיעה כ-1.5 מיליון שקלים בקמפיינים פרסומיים עבור מותגי הקבוצה בתחום הבישול, האירוח ואופנת הבית, ורדינון ונעמן

אסף גרניט הפרזנטור והיועץ המקצועי של נעמן בקמפיין קולקציית אביב קיץ 2024. תמי בר שי,
מגישים לפסח: אסף גרניט בקמפיין נוסף למותג "נעמן" לקראת פסח 2024/תמי בר שי

לקראת חג הפסח, משיקים המותגים ורדינון ונעמן, קמפיינים פרסומיים בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים בפריסה ארצית שיכללו תשדירים בטלוויזיה, אתרי תוכן מובילים, סרטונים בדיגיטל וברשתות החברתיות, פעילות משפיעני רשת ועוד.

הקמפיין של המותג "נעמן" בהובלת השף אסף גרניט, הפרזנטור והיועץ המקצועי של הרשת מזה 6 שנים, מתמקד בהיצע העשיר שבקולקציית אביב קיץ 2024, כשכלים איכותיים בעיצובים מקוריים גונבים את ההצגה על שולחן החג.

בנוסף לכלי הגשה ואירוח, מציעה הקולקציה של נעמן שפע של סירים ומחבתות, גאדג'טים, טקסטיל, אביזרי מטבח ועוד. כתמיד, העיצוב המרשים של קולקציית החג מתכתב עם האיכות המוצרית והטכנולוגית הבלתי מתפשרת בה דוגל המותג.

במסגרת הקמפיין מציעה רשת נעמן 40% הנחה על כל מגוון קולקציית החג, בקניית 2 פריטים ומעלה.

מתוך צילומי הקמפיין של נעמן בכיכובו של שף אסף גרניט הפרזנטור והיועץ המקצועי. תמי בר שי,
מתוך צילומי הקמפיין של נעמן בכיכובו של שף אסף גרניט הפרזנטור והיועץ המקצועי/תמי בר שי

במקביל, המותג "ורדינון" עושה שימוש בשפה קריאייטיבית מרעננת: הקמפיין החדש של המותג מציג קוביות חדרים בצבעוניות מגוונת, כשכל קובייה היא למעשה חלק מ'בית בובות' שלם המציג את מבחר המוצרים הרחב.

הקריינות השנונה בשפה האנגלית מוסיפה קריצה לפרסומת ומדגישה את המסר המרכזי של קולקציית אביב קיץ 2024 של ורדינון - Mix&Match Yours.

במסגרת הקמפיין מציעה רשת ורדינון לחברי מועדון ומצטרפים חדשים 40% הנחה על כל מגוון קולקציית החג, בקניית 2 פריטים ומעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ורדינון קמפיין קולקציית אביב קיץ 2024. תמי בר שי,
ורדינון קמפיין קולקציית אביב קיץ 2024/תמי בר שי

סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון: "הקמפיינים החדשים שהשקנו מדגישים את העיקרון המנחה שלנו בהרכבת תמהיל הקולקציות החדשות והוא חשיבה והקפדה יתרה על הצעת מגוון פתרונות עשיר ומענה איכותי שיקלע למנעד הטעמים הרחב של הצרכן הישראלי. אנו קשובים ולומדים היטב את צרכיהם של לקוחותינו, שללא ספק אוהבים פריטי הום סטיילינג אסתטיים ומושקעים, אך לא מוכנים להתפשר על פונקציונליות, והדבר בא לידי ביטוי בשפע ובאיכות של הקולקציות החגיגיות של ורדינון ונעמן".

גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס באקסטרה ריטייל, הוסיף: "הקמפיינים החדשים שהשקנו לקראת חג הפסח כבר מעוררים עניין וסקרנות בזכות האסטרטגיה השיווקית המדברת אל הצרכן הישראלי בגובה העיניים וממוקדת בצרכים ובטעמים שלו".

את שני הקמפיינים מוביל משרד הפרסום יהושע TBWA ואת ההפקה מובילה חברת YAP שבראשות הבמאי יוגב עזריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully