וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעשייה האווירית יצרנית חץ: "מברכת את צה"ל על הביצוע המושלם"

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 9:52

פרסום ראשון: בתעשייה האווירית יצרנית טיל החץ הביעו הבוקר שמחה וגאווה על תוצאות הלילה: "מערכת חץ 2 וחץ 3 יירטו באופן מדוייק את הטילים הבליסטיים ארוכי הטווח והגנו על תושבי ישראל. מערכות המכ"מ והמודיעין של התעשייה האווירית איפשרו מענה רחב היקף ומערכתי מושלם"

בוידאו: התעשייה האווירית מכרה לסינגפור לוויין ריגול בכ-200 מיליון דולר/התעשייה האווירית

התעשייה האווירית מברכת את מערכת הביטחון וצה"ל על יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן. הביצוע המושלם התבצע באמצעות מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות.

מערכת חץ 2 וחץ 3 יירטו באופן מדוייק את הטילים הבליסטיים ארוכי הטווח והגנו על תושבי ישראל. מערכות המכ"מ והמודיעין של התעשייה האווירית המשמשים את כל מערכות ההגנה של צה"ל איפשרו מענה רחב היקף ומערכתי מושלם.

עמיר פרץ, יו"ר התעשייה האווירית: "אני גאה ומודה לעובדות ולעובדים שלנו שהיו שותפים היום להצלחה בהגנה על מדינת ישראל".

בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית: "מהנדסי התעשייה האווירית פועלים לאורך שנים אל מול האיומים כנגד מדינת ישראל ומפתחים מצויינות שבאה לידי ביטוי בתוצאות שראינו הלילה, זאת בתמיכה ושיתוף פעולה מלא עם משרד הביטחון וצה"ל. אני גאים לשמור על בטחון ישראל כנגד כל איום, מורכב ככל שיהיה".

טיל חץ. התעשייה האווירית,
שיגור טיל חץ. גאווה ישראלית/התעשייה האווירית

ב-2023 רשמה התעשייה האווירית תוצאות שיא של כל הזמנים, על רקע המלחמה באוקראינה והזמנות דחופות ממשרד הביטחון ברבעון האחרון של השנה בשל המלחמה.

הרווח הנקי של החברה זינק ב-49% ל-318 מיליון דולר (1.144 מיליארד שקל), והמכירות גדלו ב-7% ל-5.327 מיליארד דולר. צבר ההזמנות גדל ב-15% ל-18 מיליארד דולר.

רכישות משרד הביטחון עבור צה"ל באו לידי ביטוי בגידול של 12.3%, במכירות לשוק המקומי, שהגיעו ל-1.535 מיליארד דולר, ובכך שלמרות הגידול במכירות חלקו של הייצוא בפעילות החברה ירד מ-73% ל-71%.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מנכ"ל התעשייה האווירית בועז לוי ויו"ר החברה עמיר פרץ. התעשייה האווירית,
בועז לוי ועמיר פרץ, מנכ"ל ויו"ר התעשייה האווירית/התעשייה האווירית

עיקר הגידול בא ממכירות החטיבות הצבאיות של החברה, שמייצרת מלבד טילי החץ-3 והברק 8 להגנה אווירית, גם טילי תקיפה יבשתיים וימיים, כלי טיס בלתי מאוישים, חימוש משוטט, מערכות מודיעין ולוחמה אלקטרונית, ועוד.

העסקאות הבולטות של החברה בשנה החולפת היו מכירת מערכת החץ-3 לגרמניה ב-3.6 מיליארד דולר, ומכירת של מערכת ברק-8 ללקוח זר, לפי פרסומים זרים מדובר באזרבייג'אן, שרכשה מהתע"א גם שני לווייני ריגול בשווי משותף של 120 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully