וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכפילים כח: מותגי אופנה משתפים פעולה עם רכבי יוקרה - הכירו את התופעה

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 17:27

שיתופי פעולה בין חברות מתחומים שונים בעולמות היוקרה הפכו לטרנד הולך וגובר. גם יצרני הרכב מחפשים דרכים לבדל את עצמם בשוק תחרותי ומקיימים שיתופי פעולה ייחודיים שמייצרים הד תקשורתי והזדמנות לחדש, להפתיע ולצבור קרדיט תדמיתי. מצאנו כמה דוגמאות לתופעה

מרצדס וטומי הילפיגר. יח"צ,
מרצדס וטומי הילפיגר/יח"צ

מרצדס וטומי הילפיגר

שיתוף הפעולה בין מרצדס-בנץ לטומי הילפיגר הוא דוגמא מובהקת לאינטגרציה בין עולם הרכב לעולם האופנה. מרצדס, מותג הרכב המסמל יוקרה ואיכות, חיפשה דרך לחדש ולהעשיר את החוויה ללקוחותיה, בעוד טומי הילפיגר הידוע בגישתו הצעירה והצבעונית לאופנה, הציע את הדינמיות והחדשנות שמרצדס חיפשה.

בשיתוף פעולה זה, עיצובים ייחודיים של טומי הוטמעו ברכבים החל מהריפודים ועד לאלמנטים ויזואליים בחלק החיצוני של המכונית, מה שהוביל ליצירת רכב המשרה תחושה של רעננות וחדשנות. כך הצליחה מרצדס למשוך קהל חדש וצעיר יותר המייחס חשיבות גבוהה לאופנה.

דיפנדר ופול סמית. באדיבות היצרן,
לנד רובר, דגם דיפנדר עם מעצב העל פול סמית'/באדיבות היצרן

לנד רובר עם מעצב העל פול סמית' ויצרנית שעוני העל זניט

תעשיית הרכב הבריטית הלכה תמיד יד ביד עם הכתר הבריטי: מיצרני כרכרות ועד יצרני מכוניות. יגואר ולנד-רובר הם ספקי הרכב של בית המלוכה ובמיוחד היו אהודים מאוד אצל המלכה אליזבת השנייה ז"ל.

בחגיגות 70 שנה למלכות אליזבת השנייה השתתפו כמה כוכבות מוטוריות- בטקס הרשמי של פתיחת החגיגות, הוצגו 26 רכבי יגואר ולנד רובר שליוו את המלכה מראשית דרכה. בנוסף, את הנסיך הארי ביום חתונתו הסיעה יגואר חשמלית.

רכבי לנד רובר מזוהים עם משפחת המלוכה אך גם עם סדרת סרטי ג'ימס בונד וכיכבו במשך 40 שנה מהסרט אוקטופוסי בשנת 1983 דרך קוונטום של נחמה, סקייפול, ספקטר, ולא זמן למות ועד הדיפנדר החדש בסרט לא זמן למות.

מלבד ג'ימס בונד שורה של ידוענים החיזוק ומחזיקים עדיין בבעלותם את רכב השטח האייקוני הדיפנדר, ביניהם: פול מקרטני, קווין קוסטנר, דיוויד בקהאם, שון קונרי, מייקל ג'ורדן, ראלף לורן ואף הג'יימקני המפורסם בעולם- בוב מארלי.

בגזרת שיתופי הפעולה ידעו בלנד רובר לאורך השנים לבחור בקפידה את המיוחדים והייחודים שבהם, ביניהם: מעצב העל הבריטי סר פול סמית' שייצר מהדורה אייקונית וחד פעמית של הדיפנדר- מראה מיוחד הכולל 27 צבעים שונים ושאב השראה מהאזור הכפרי של בריטניה ושיתוף פעולה נוסף הוא עם יצרנית שעוני העל 'זניט' בייצור מהדורת קפסולה מוגבלת של שעון כרונוגרף Zenith El Primero Range Rover המשלב משקל קל עם עמידות קיצונית בשילוב מראה נקי המתאים לאופי של יצרן הרכבים הבריטי המאופק.

גלית עיני, מנכ"ל חברת המזרח יבואנית לנד רובר ויגואר בישראל הוסיפה: לנד רובר ויגואר מאז ומעולם הקפידו להיות צעד אחד לפני כולם ולייצר לעצמם חותמת איכות ייחודית שיצרה להם קהל מעריצים מכל העולם. לנד רובר יגואר השכילו גם לנצל את היצר ההרפתקני שלהם לשיתופי פעולה יוניקיים מאוד, המביאים לידי ביטוי את האופי המאוד מאוד ברור של הרכבים- אלגנטיות, איפוק וממלכתיות המעצים את החוויה של ההשתייכות למועדון לנד רובר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גלית עיני. אסנת רום,
גלית עיני, מנכ"ל חברת המזרח יבואנית לנד רובר ויגואר בישראל/אסנת רום

פרארי ומותג המשקפיים ריי-באן

מותג משקפי השמש המוביל בעולם Ray-Ban בשיתוף פעולה עם מותג הרכב היוקרתי פרארי. שיתוף הפעולה המנצח, יוצר בכל עונה דגמים מעניינים ואחרים אשר ממזגים את שני המותגים המשלבים יוקרה ואייקוניות ויוצרים עיצובים ייחודיים שנותנים כבוד לשני המותגים. מדובר על שני מותגים מנצחים בעלי ייחודיות ברורה אשר מתמזגים למוצר מנצח אחד וכל שנה יוצרים קולקציות אקסקלוסיביות ואופנתיות אשר נאמנות לערכי המותגים.

הקולקציות של פרארי ורייבאן מלוות בלוגואים של המותגים הלוגו האייקוניRay-Ban ובלוגו סוס המרוץ של פרארי, אחד מהאייקונים המזוהים ביותר בעולם, וסמל לאיכות הגבוהה ביותר.

הדגמים מתאפיינים בעיצובים מודרניים, עם אמירה מעט ספורטיבית אך מלאת שיק ואלגנטיות. מרבית הדגמים מתכתיים בשילוב חומרי סיליקון, מסגרות עשוית Carbon Fiber ועדשות אמידות מסוג פוליקרבונט. חריטת לוגו פרארי מופיעה בעדינות בעדשה השמאלית, וחריטת לוגו Ray-Ban על העדשה הימנית.

רייבאן ופרארי. יח"צ,
פרארי ומותג השעונים ריי-באן/יח"צ

לקסוס וביונסה

ממש לאחרונה לקסוס התחילה שיתוף פעולה עם ביונסה: מותג רכבי היוקרה היפני חבר לזמרת האהובה לשיתוף פעולה שכולל חסות על סיבוב הופעות, תמיכה בקרן סיוע ושילוב במילים של שירה החדש של הכוכבת - TEXAS HOLD'EM, בו שולב המותג "לקסוס" במילות השיר.

במסגרת שיתוף הפעולה לקסוס לקחה חסות מיוחדת על RENAISSANCE WORLD TOUR של ביונסה שהתקיים בארה"ב וקרן הצדקה -BeyGOOD Foundation שנוסדה על ידי כוכבת העל, כשותף בלעדי מתחום הרכב. לקסוס תמכה ביוזמה ללא מטרת רווח של ביונסה באמצעות תרומת סיוע לעסקים קטנים בבעלות בני מיעוטים.

מוטי אלבז, מנכ"ל פירמת הייעוץ האסטרטגי-שיווקי סקסס קוד: "שיתופי פעולה כאלה מאפשרים ליצרני הרכב לשלב פריטי יוקרה, עיצוב וחדשנות מעולמות אחרים בתוך המכוניות שלהם ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות וליצור חווית נהיגה מענגת ומשודרגת. מעבר לכך, זה מאפשר לחברות להגיע לקהלי יעד חדשים, להרחיב את הנוכחות שלהן בשווקים רחבים יותר ולחזק את המותג".

באדיבות לקסוס. באדיבות לקסוס,
לקסוס לקחה חסות מיוחדת על RENAISSANCE WORLD TOUR של ביונסה/באדיבות לקסוס

פורשה ו-Hugo Boss

פורשה, סמל גרמני של יוקרה וביצועים בעולם הרכב בחרה ב-Hugo Boss כשותף לאופנה, כדי ליצור קולקציית בגדים שמשקפת את הדינמיות, העוצמה והאלגנטיות של שני המותגים.

שיתוף הפעולה כלל מספר אלמנטים: הפיכת Hugo Boss כמלבישה הרשמית של קבוצת המירוצים של פורשה, קולקציית אופנה משותפת לציבור אשר כללה בגדים ואקססוריז לנשים וגברים וכמובן קמפיינים שיווקיים משותפים שהדגישו את החדשנות, האיכות והעיצוב הייחודיים של כל אחד מהם.

שיתוף הפעולה הזה שילב את האסתטיקה המודרנית של Boss עם הטכנולוגיה המתקדמת של Porsche וכך איפשר לכל אחד מהמותגים ליהנות גם מההילה של המותג השני.

הוגו בוס ופורשה. יח"צ,
הוגו בוס ופורשה/יח"צ

ערך מוסף תדמיתי לשני הצדדים

"מעבר להקניית יתרון תחרותי והגדלת מכירות, שיתופי פעולה בסגנון זה יוצרים ערך מוסף תדמיתי עבור שני הצדדים. יצרני הרכב מבססים כך את מעמדם כמותגי יוקרה המציעים חוויה רחבה יותר מנהיגה בלבד ומשרתים את צרכי הלקוחות המתקדמים והמודעים לאופנה. גם לחברות האופנה מהלכים כאלו מאד משתלמים וזה מאפשר להם לקבל חשיפה לקהל יעד חדש והגדלת הנגישות למוצריהן", מוסיף אלבז.

אלבז מסכם ואומר: "בעידן שבו הצרכנים מחפשים לא רק להבין מה המוצר נותן, אלא מחפשים גם חוויה וזהות למותג, שיתופי פעולה כאלה מדגישים את הערכים המשותפים המהווים מכפיל כוח תדמיתי, מה שבסופו של דבר מגביר את הקשר הרגשי עם המותגים וכפועל יוצא - גם את ההכנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully