וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים מבערים: לעשות על האש בסטייל

עודכן לאחרונה: 10.5.2024 / 9:16

יום העצמאות ומזג האוויר האביבי מוציאים את הישראלים לפארקים, לגינות ולמרפסות עם המנגל המסורתי. מה החידושים המעניינים בענף וכמה זה יעלה

אמישראגז גרילים. אמישראגז,
אמישראגז גרילים/אמישראגז

הימים מתארכים, מזג האוויר משתנה, הבית מתחיל לפתוח את שעריו אל החוץ והגינה הביתית הופכת למקום המועדף לפגישות ואירוח. תוסיפו את יום העצמאות שנחשב בישראל ל"חג המנגלים" והנה, הביקושים לגרילים עולים.

ארז וסנר, סמנכ"ל מכירות רשת מחסני חשמל, "במהלך חג הפסח ועד היום אנו עדים לגידול של 128% במכירות של גרילים ומעשנות ברשת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

"בתקופה הזאת של השנה אנו משווקים 25% יותר דגמים בהשוואה לאשתקד, רובם ככולם משויכים לקטגוריית מחיר של עד 2,000 שקל". ביטוי נוסף למגמה, ע"פ וסנר, ניתן לראות גם ביחס שבין היקף המכירות בכל קטגוריות מחיר. אם אשתקד מכירות הגרילים עד 1,000 שקל היוו 20% מהקטגוריה, הרי שהשנה הם קפצו ל- 30% על חשבון הגרילים שמחירם מעל 2,000 שקל, אלו ירדו להיקף של 20% מהמכירות. היפוך המגמה הביא לכך שהמחיר הממוצע של הגרילים ברשת מחסני חשמל ירד מ-1,449 שקל אשתקד ל- 1,224 שקל כיום".

מצאנו כמה חידושים בתחום הגרילים שאולי תרצו להכיר:

גריל גז 6 מבערים. יח"צ עולם הקולנוע,
גריל גז 6 מבערים/יח"צ עולם הקולנוע

גריל גז נייד, עם 6 מבערים עוצמתיים וכירת צד, בעל 4 גלגלים ומעצור מבית SONAB, דגם KYQ-6S, עם משטח לפיזור חום ומד טמפרטורה מובנה, רשתות צלייה ממתכת איכותית וציפוי אמייל עמיד וקל לניקוי. לגריל כפתור הצתה אלקטרונית וכפתורי תפעול עם מנגנון שליטה בעוצמת הלהבה.

הגריל מצויד במשטח עבודה צידי מתקפל ומגש איסוף נוזלים. בעל עוצמה כוללת של 55,000 BTU.

המחיר: 1,199 שקל. להשיג באתר וסניפי רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה עולם הקולנוע.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
hybrid gas2coal credit charbroil usa 1. יח"צ,
hybrid gas2coal credit charbroil usa/יח"צ

גריל גז היברידי Gas2Coal של המותג Char Broil עם 3 מבערים שהופך ברגע לגריל פחמים. הצלייה בפחמים מתבצעת בקלות והדלקת הפחמים, שהיא האתגר הגדול, מבוצעת בקלות בעזרת מבעיר הגז של הגריל.

לאחר הדלקת הפחמים, מכבים את מבערי הגז וצולים על גבי הפחמים הלוחשות. ניתן גם להשתמש בגריל כגריל גז רגיל לכל דבר ללא שימוש בפחמים.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,500 שקל. ניתן להשיג באתר הרשמי של המותג.

8070012_Patio Bistro 240_red. יח"צ,
Patio Bistro 240 red/יח"צ

Bistro סדרת גריל קומפקטי המתאים בדיוק למרפסות, וכולל גם הוא את טכנולוגית TRU-Infrared החדשנית. הביסטרו מתאים לכל מרפסת וגינה גם בשל מידותיו הקטנות וגם בשל עיצובו המרשים, שהופך אותו לרהיט לכל דבר. הגריל מעוצב בקווים עגולים ונקיים ומגיע בצבעים אדום ושחור.

הגריל בעל משטח צלייה בקוטר של 44 ס"מ וכן, מד טמפרטורה והצתה אלקטרונית מובנים.

מחיר מומלץ לצרכן : 1,300 שקל. ניתן להשיג באתר הרשמי של המותג Char Broil

professional core credit charbroil usa 1. יח"צ,
professional core credit charbroil usa 1/יח"צ

סדרת Professional PRO החדשה של המותג Char Broil משלבת ביצועים טובים, נוחות בתפעול ועיצוב מרשים והיא כוללת את הטכנולוגיה החדשנית TRU-Infrared.

בסדרה מגוון גרילים בעלי 2-4 מבערים, עם כירת צריבה שעובדת בשיטת IR המגיעה עד לכ-900 מעלות לסגירה של הבשר בתחילת הצלייה או בסיומו, תאורה בכפתורי ההדלקה לשליטה משופרת על זרימת הגז ופותחן בקבוקים מובנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,300-4,500 שקל בהתאם לדגם. להשיג באתר הרשמי

גריל גז מדגם. יח"צ Revolution,
גריל גז סדרת Professional PRO/יח"צ Revolution

גריל גז של Coleman מדגם Revolution, בעל 4 מבערי נירוסטה עם הספק חום של 50,000 BTUוכירת צד. רשתות הצלייה מברזל יצוק מצופה פורצלן מיועדות לאגירת חום ופיזורו באופן אחיד ומבנה הרשתות מפחית באופן משמעותי את נזילת השומנים ומונע התלקחויות.

מכסה הגריל כפול לבידוד אופטימלי, מבטיח שליטה בטמפרטורה ויכולת צלייה מיטבית. לגריל מערכת הצתה מתקדמת ™INSTASTART ואפשרות להוספת יחידות מודולריות למטבח חוץ (יחידת כיור, אחסון, מקרר).

מחיר מומלץ לצרכן: 3,590 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים.

Spirit II E-210. יח"צ,
Spirit II E-210/יח"צ

גריל גז של WEBER מדגם Spirit II E-210 בעל גוף מיציקת אלומיניום ומצויד במערכת צלייה עוצמתית עם 26,500 BTU, שני מבערים איכותיים במיוחד ועיצוב קומפקטי עם מדפי צד הניתנים לקיפול בהתאמה גם לחללים קטנים. ניתן להוסיף לגריל זה יחידות מודולריות שהופכות אותו למטבח חוץ שלם.

המחיר המומלץ לצרכן: 2,690.00 שקל. לפרטים ורכישה באתר הרשמי ואצל המשווקים המורשים.

הגריל החכם של WEBER. יח"צ,
הגריל החכם של WEBER/יח"צ

סדרת הפרמיום של GENESIS מבית WEBER מציעה גריל גז חכם, דגם GENESIS EPX-435 בעל 4 מבערים עשויים נירוסטה ומבער צריבה נוסף לכירת צד, הספק חום כולל של 72,000 BTU וטכנולוגיה מובנת חכמה המתחברת לאפליקציה דרך קישור ל-Bluetooth כך שתוכלו לבחור את מידת העשייה ולקבל התראה להפוך את הבשר או שהמנה הגיעה לטמפרטורה המוגדרת.

הגריל מצויד בתאורת לד להארת משטח הצלייה והכפתורים והמסגרת המובנת שלול מותאמת לסוגים שונים של תבניות ייעודיות: פלנצ'ה, אבן פיצה, סל לצליית ירקות, רשת צריבה ועוד, מה שהופך אותו למטבח חוץ שלם. יש לו רשת עליונה כפולה ומתרחבת, משטח הגשה ו-6 מתלים לכלי עבודה.

מחיר מומלץ לצרכן: 10,490 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים.

גריל ברון 420 broil king לאנשי בשר ומומחים בצלייה. אמישראגז,
גריל ברון 420 broil king לאנשי בשר ומומחים בצלייה/אמישראגז

המותג Broil King מציע את דגם ברון 420 לחוויה מקצועית לאלו שמומחים בצלייה עם עוצמת חום 40,000 BTU ו-4 מבערי נירוסטה בטכנולוגיית DUAL TUBE השוכנים בתוך גוף עשוי יציקת אלומיניום.

שטח הצלייה עצום המתבסס על רשתות בעלות פטנט ייחודי שמאפשר צלייה בשלושה מצבים לפי רמות השומן של הבשר. מדחום איכותי שמותקן חיצונית לגוף הגריל מאפשר מעקב אחר הצלייה ללא צורך בפתיחת המכסה. לגריל תאורת לד בכפתורים והוא מגיע עם אחריות ל- 25 שנים בכפוף לתעודת אחריות.

המחיר: 3,990 שקל, כולל הובלה והרכבה, סט כלים וכיסוי תואם. אספקה עד 48 שעות. להשיג בסניפי אמישראגז, באתר החברה ואצל המשווקים המורשים.

bbq5600, אלקטרה. יח"צ אלקטרה,
bbq5600, אלקטרה/יח"צ אלקטרה

גרילים חדשים מבית Sauter, גריל גז 4 להבות + כירת צד דגם 5600BBQ, מאפייני המוצר: 4 מבערים מנירוסטה בהספק כולל של KW,14 BTU48,000, מבער צד ייחודי לטיגון צ'יפס, בישול ושמירת חום בעוצמה של KW3.2

עוצמת חום כוללת: BTU,59000 KW17.2, שטח צלייה גדול במיוחד רשתות צלייה מברזל יצוק Iron Cast מצופות אמייל איכותי עמיד וקל לניקוי, טרמומטר למדידת עוצמת החום הממוקם במכסה העליון, הצתה אלקטרונית בנויה בכפתורי הגז , 4 גלגלי "7 להזזה קלה, תא אחסון גדול עם זוג דלתות מעוצבות מידות: גובה: 134 ס"מ ✓ רוחב: 116 ס"מ ✓ עומק: 56 ס"מ

המחיר: 1,690 שקל. באתר החברה ואצל המשווקים המורשים.

גריל של אלקטרה. יח"צ,
גריל של אלקטרה/יח"צ

גריל חשמלי Air Grill 100 :דגם תיאור מוצר: גוף עשוי פלדת אל חלד • בעל ידית מבודדת חום, לחצני מגע, תצוגת LED של זמן וטמפרטורה, 7 תכניות מוגדרות מראש, טווח טמפ' 40 - 265 מעלות צלזיוס. טכנולוגיה מיוחדת המונעת עשן בזמן הבישול, הספק: W1660

אביזרים כלולים: 1 פלטת גריל, 1 מיכל זכוכית מידות: רוחב: 43 ס"מ, גובה: 29 ס"מ, עומק: 37 ס"מ

המחיר: 899 שקל. ניתן למצוא אצל המשווקים המורשים

נינג'ה גריל החדש דגם EG203 מבית שריג היבואן הרשמי במחיר 1090 שח. יח"צ,
נינג'ה גריל החדש דגם EG203 מבית שריג היבואן הרשמי במחיר 1090 שח/יח"צ

הגריל המוכר של המותג נינג'ה יוצא בדגם משופר EG203 ומעוצב ומציע חוויית "על האש" בתוך הבית בלי העשן מסביב, בעל פאנל תצוגה בעברית (בלעדי) צולה, אופה, מטגן ומשחים עם פיזור חום אחיד בעוצמת חימום של גריל חיצוני.

טכנולוגית CYCLONIC GRILLING מאפשרת עוצמת צליה מכל הכיוונים בטמפרטורה של 265 מעלות ב-4 דרגות צליה ובקרת טמפרטורה לשליטה על דרגת העשייה הרצויה. מגן ההתזה שומר על חלקי גוף החימום משומן וכך מצמצם משמעותית את כמות העשן. כל החלקים ניתנים לשטיפה במדיח כלים.

המחיר: 1,090 שקל, מגיע עם 3 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי. להשיג ברשתות החשמל הנבחרות.

11. טאבון ETNA ROTANTE של WITT. יח"צ,
טאבון ETNA ROTANTE של WITT/יח"צ

טאבון בצד

למי שלא חובב בשר על האש או כאלו שמעדיפים אותו בתוך פיתה חמה או לאלו שמעדיפים דגים וירקות, הטאבון הוא פתרון אידיאלי

מותג הטאבונים Ooni מציג אתOoni Koda 16" הפופולרי. טאבון גז שמגיע לטמפרטורה של עד 500 מעלות ואופה פיצה על אבן שמוט, תוך 60 שניות בלבד. הטאבון מותאם למרפסות, חצרות וגם לקמפינג, משלב עיצוב ונוחות של בישול ואפייה בגז, בעל לוח אפייה גדול מאבן קורדריט ולהבה חדשנית בצורת L.

מתאים להכנת פיצות, בישול דגים, ירקות, בשרים ועוד. הטאבון מגיע מוכן לעבודה וללא צורך בהרכבה - רק לפתוח את הרגליים, להכניס את אבן השמוט ולחבר לבלון הגז.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,690 שקל. ניתן להשיג באתר היבואן ואצל המשווקים המורשים.

Ooni Koda טאבון. Ooni,
Ooni Koda טאבון/Ooni

הטאבון החדש ETNA ROTANTE של המותג הסקנדינבי היוקרתי WITT, משלב חומרים איכותיים, עיצוב וטכנולוגיה מתקדמת. אבן הפיצה המסתובבת ומבער כוח נוסף, מבטיחים 360 מעלות של פריכות מושלמת. הוא מתחמם לטמפרטורה של עד 500 מעלות ואופה פיצות ב-60 שניות.

בטאבון חלונית ביקורת לבדיקת פעילות מבער הכוח והוא בעל אזור בישול גדול במיוחד ומפתח רחב של 16 אינץ'. למכשיר 4 רגלי אלומיניום מתקפלות עם תחתית גומי למניעת החלקה. הטאבון פועל על גז ואבן הפיצה המסתובבת מופעלת ע"י סוללות או חיבור לחשמל.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 שקל. ניתן להשיג: אצל המשווקים המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully