וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישות בלבן: אילנית לוי ושגרירות קולינריה בקמפיין אופנה חדש

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 15:48

אילנית לוי ושגרירות קולינריה בקמפיין חדש ל-GOLBARY בקמפיין חדש לחג השבועות של בית האופנה GOLBARY, בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל. הכוכבות מהתחום הקולינרי: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן ששיתפו את המתכון שלהן לחג השבועות

קמפיין שבועות של גולברי. שי יחזקאל,
קמפיין שבועות של גולברי/שי יחזקאל

לרגל חג השבועות יעלה השבוע קמפיין חדש של בית האופנה GOLBARY בכיכובה של מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של המותג, אילנית לוי, שלצידה יככבו נבחרת של משפיעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן.

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל תחת הסיסמא: SERVED WITH STYLE והוא כולל מסע פרסום דיגיטלי, פרסום בנקודות המכירה ובפלטפורמת הכנסים הדיגטליים של במותג גולברי: אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק.

בקמפיין יוצג שולחן חגיגי עם המנות כל אחת מכוכבות בחרה כמנה מובילה ומועדפת שלה לחג הביכורים וכל אחת מהן לבושה בלוק לבן וחגיגי הצבע שמאפיין את החג, עפ"י בחירתה האישית מקולקציית קיץ 2024 של גולברי.

אילנית לוי בקמפיין שבועות לגולברי. דניאל אוזן,
אילנית לוי בקמפיין שבועות לגולברי/דניאל אוזן

במסגרת הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל המתכונים של המנות שיוצגו בקמפיין ע"י הכוכבות, במטרה שהצרכניות יוכלו להשתמש במתוכנים, לחג.

לדברי אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "כבית אופנה מוביל אנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה, אם בעבר מצאנו את ההשראות שלנו בשיתוף פעולה עם אמנים, מוזיקאים, ומעצבים מובילים, הפעם מצאנו את החיבור לנשים חזקות בתחום הקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה ואוכל, אז החלטנו לשלב את שתי האהבות וליצור לחג השבועות קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תמרה אהרוני קמפיין שבועות לגולברי. שי יחזקאל,
תמרה אהרוני קמפיין שבועות לגולברי/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully