וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהשמש יוצאת ההלבשה התחתונה נראית: FEMINA משיקה קולקציית קיץ

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 17:57

רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית קיץ 2024. הקולקציה החדשה "THE SUN COMES OUT" מציגה עיצוב חדשני ורענן המאפיין את העונה החמה ומציעה פריטים במראה נשי ורומנטי עם אלמנטים בסגנון ווינטג'

סט בייבידול מחיר 200 שקל femina. אייל נבו,
סט בייבידול מחיר 200 שקל femina/אייל נבו

בקולקציה החדשה של FEMINA לקיץ הנוכחי (2024) תוכלו למצוא מגוון רחב של בדים, אריגים וסריגים דקים במרקמים שונים כגון תחרות רומנטיות עדינות עם נגיעות של משחקי שקיפות-אטימות ומבריק-מאט ותחרות אלגנטיות המזוהות עם ה-DNA של פמינה.

בנוסף, בדי קרפ, סאטן ולצידם בדים יומיומיים כגון וויסקוזה, כותנה ו"טטרה" בטקסטורות עדינות, בדי סימלס ורשת עם ג'אקרד פרחוני.

העונה ניתן למצוא גם פריטים אווריריים וקלילים ללבישה בבית ולשינה, במבחר בדים נעימים, רכים וטבעיים. המאפשרים לבישה נעימה במהלך הקיץ ועדיין שמירה על מראה אלגנטי, תומך אך קליל ונעים לקיץ הקרב כאשר צבעוניות הקולקציה נעה בין צבעי פסטל רכים של גוונים וורודים, טבעיים ואקווה לצבעי בסיס של שחור ואייבורי.

סט בייבידול מחיר 200 שקל femina. אייל נבו,
סט בייבידול מחיר 200 שקל femina/אייל נבו

הדגש על הפרטים הקטנים ושימוש באביזרים עדינים, מוסיפים לתחושה ולמראה העדכני והחושני של הקולקציה והצבעוניות יוצרת קשת קיצית רעננה ורכה המשתלבת בקלות עם כל מלתחה וצבע ומשדרת מראה צעיר, קליל אך יוקרתי מהרגיל. הקולקציה ממשיכה את הטרנד העולמי של שימוש בפרטי הלבשה התחתונה כאאוטפיט.


קולקציה פרחונית - קבוצת חדשה "over all lace "של תחרה פרחונית, עדינה וצעירה אותה היה ניתן למצוא עד היום רק בקבוצות התחתונים של FEMINA, הנגיעות הרומנטיות של הפרחים בתחרה לצד גימורים עדינים וכמעט בלתי נראים מייצרים מראה עדין, רך וקלאסי. בנוסף, ניתן למצוא בדי תחרה חדשים בפרחוניות מרעננת ואביבית לצד גזרות חדשות ומיוחדות במגוון פריטים כמו חזיות, בראלטים, סטים ובגד גוף. התחרות העונה מייצרות משחקי שקוף - אטום ומקבלות נוכחות על גבי צבע עור הגוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חזיית ספייסר מרופדת זאקרד עם ברזלים 329.90 שקל. אייל נבו,
חזיית ספייסר מרופדת זאקרד עם ברזלים 329.90 שקל/אייל נבו

SEAMLESS - העונה נכנסת קבוצה המאופיינת בשיטה טכנולוגית חדשה של סריגה ללא תפר, סימלס קרושה. שיטה חדשנית זו מאפשרת סריגה של בד ג'קארד בשילובי פרחים ורשת, במשחקי צפיפות שונים ואלסטיות נעימה ורכה המחמיאה לקימורי גוף האישה בכל גזרה. הפריטים משתלבים בקלות בטרנד העולמי של שימוש בפרטי הלבשה תחתונה כחלק מהלוק היומיומי.

מבריק ומשוחרר - בד הקרפ סאטן ממשיך עם דגמים חדשים ומרעננים בצבעוניות פסטלית, קיצית ומחמיאה. הבד הרך והמבריק נשפך באלגנטיות ומלווה את קווי המתאר של הגוף בצורה משוחררת, סקסית ולא מתאמצת.

femina. אייל נבו,
ההלבשה התחתונה של FEMINA לקיץ 2024/אייל נבו

לבית וללילה - במיוחד עבור הקיץ החמים נוצרה קבוצה של לבוש לבית וללילה המתאפיינת במגוון בדים רכים, נעימים ומיוחדים כגון בדי טטרה, מגבת וויסקוזה בגזרות קלילות, כיפיות ומשוחררות על הגוף המתאימות למגוון מידות וגבהים ,לבית ולשינה בצבעוניות בייסיק של שחור וקרם לצד וורדרד ואקווה מעושן.

ווינטג' לנצח - לאלו המחפשות פריטים ייחודיים, טרנדיים ונצחיים נועדה קולקציית הווינטג', הקבוצה מתאפיינת בפרחוניות וגזרות שיחד יוצרות ניחוח עם טעם של פעם. הקבוצה כוללת מגוון סוגי בדים כמו ריב, 100% כותנה ותחרה.

ברלט 169.90 femina. אייל נבו,
ברלט 169.90 femina/אייל נבו

קולקציית הגרביים - קולקציית גרבי הקיץ מתאפיינת בגוונים ובדים חדשים לצד הוורודים וצבעי הבסיס הרגילים, נוספו גם צבעי אקווה מעושן וצבעי ניוד בגוונים שונים. הגרביים עשויות כולן בטכנולוגיית אל-תפר ומחוטי כותנה דקים, בעלי אלסטיות עדינה ואוורירית המתאימה במיוחד לקיץ הישראלי.

ללכת על בטוח - קולקציית נעלי הבית יוצאת מחוץ לגבולות הבית ומתאימה את עצמה לצרכים המשתנים של כל אישה שיכולה מעתה לצאת איתם גם החוצה. הקולקציה ממשיכה את טרנד הפרווה אך מקבלת אדפטציה ורלוונטיות למגמת הנוחות ולצבעוניות ה NUDE שהפכה להיות מאוד רלוונטית.

טווח מידות לפריטים מהקולקציה: XS - XL
טווח מחירים לפריטים מהקולקציה: 40-330 שקל. להשיג באתר ובחנויות המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully