וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שבועות 2024: תנובה מקימה קו קרטוני חלב שביעי

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 13:29

בחמש השנים האחרונות תנובה השקיעה בקווי ייצור של חלב מפוקח במחלבת רחובות כ-135 מיליון שקל. כעת, בעיתוי ראוי לקראת חג השבועות, מוקם קו קרטוני החלב המפוקח השביעי במחלבת רחובות, בהשקעה של 42 מיליון שקל. הקו יושק בחציון השני של 2024

גבינות מסדרת קולקשין של תנובה. יח"צ,
גבינות מסדרת קולקשין של תנובה/יח"צ

לקראת חג השבועות תנובה מודיעה, כי תחנוך קו קרטוני חלב מפוקח נוסף בחציון השני של 2024 בהשקעה של כ-42 מיליון שקל. זהו קו הקרטונים השביעי שמוקם בימים אלה במחלבת רחובות, המחלבה הגדולה בישראל.

בחמש השנים האחרונות, הוגדלו קווי ייצור החלב המפוקח של היצרנית במחלבת רחובות מארבעה קווי יצור לשבעה, בהשקעה של כ-135 מיליון שקל. סך ההשקעה בכלל קווי הייצור של תנובה מאז 2015 עומד על כ-2 מיליארד שקל.

לדברי ענת גרוס שון, משנה למנכ"ל קבוצת תנובה ומנהלת חטיבת העסקים והצמיחה: "תנובה אחראית לייצור ואספקה של כ-70% ממוצרי החלב המפוקחים במדינת ישראל, ומהווה גורם משמעותי בשמירה על בטחון המזון ובהבטחת תזונה מזינה ובריאה לציבור.

בשנים האחרונות, ביטחון המזון של ישראל עומד בפני אתגרים משמעותיים, הן בעקבות אירועים גיאופוליטיים, הן בשל אתגרים גלובליים כמו שינויי אקלים, והן בשל המצב הביטחוני בישראל. אנו מודעים לאחריות המוטלת עלינו, ופועלים כל העת לחיזוק יכולות הייצור והאספקה שלנו, תוך השקעה מתמדת בפיתוח ובתשתיות".

"לצד המשך השקעות בקווי יצור מפוקחים אנו ממשיכים לפתח את עולמות הפודטק והחדשנות של הקבוצה, תוך מיקוד בחדשנות מוצרית והתאמת המוצרים לטעמו של הצרכן הישראלי", אמרה גרוס שון.

פיראוס של תנובה. יח"צ,
פיראוס של תנובה/יח"צ

גידול בביקוש לתחליפי חלב ומוצרים מועשרים בחלבון

לקראת חג השבועות 2024, ניכר גידול בביקוש למוצרים מועשרים בחלבון ולתחליפי החלב לצד צמיחה בעולמות הקולינריה ובגבינות שמנת.

מיכל בצר, מנהלת השיווק של תנובה, סוקרת את המגמות בענף בשנה החולפת. על פי נתוני סטורנקסט (ינואר-אפריל 2024 לעומת ינואר-אפריל 2023), ניתן לזהות המשך גידול במנועי הצמיחה של השוק, תחליפי החלב והמוצרים העשירים בחלבון. בצר מציינת כי לאחרונה השיקה החברה את '+TNUVA', שוטים בגודל 100 מ"ל המכילים רכיבים פונקציונליים ומבוססי מיצי פירות וירקות. השקה זו מתכתבת עם מגמת הבריאות, מגמה ארוכת שנים נוספת בשוק המזון.

הביקוש לחלבון ממשיך לצבור תאוצה: "אנו עדים לגידול בביקוש למוצרים מבוססי חלבון כאשר מתחילת ינואר ועד אפריל 2024 גדלה קטגורית החלבון כמותית ב- 16%. הביקוש למוצרי החלבון מונע על ידי קהל הספורטאים וכל מי שעוסקים בפעילות גופנית. אנו רואים במחקרים, כי שני שליש מהצרכנים בישראל עוסקים בפעילות גופנית דרך קבע ומשלבים בתזונה שלהם פתרונות חלבון" אמרה בצר. בשנה האחרונה, השיקה תנובה מגוון מוצרים חדשניים דוגמת בייגלה GO, יוגורט GO עם 20 גרם חלבון במרקם אוורירי, משקה יוגורט עם 42 גרם חלבון ולאחרונה גם מעדן קפוא GO במקפיא הגלידות.

קטגורית תחליפי החלב ממשיכה להתרחב: בצר ציינה עוד "קטגורית תחליפי החלב כולה רשמה עליה כמותית של 7% מינואר ועד אפריל השנה, ונראה שתמשיך לצמוח גם בשנים הבאות. תנובה ממשיכה להרחיב את היצע המוצרים של 'אלטרנטיב', וגם השנה השיקה ותשיק מגוון משקאות ומעדנים בטעמים חדשים".

קטגורית גבינות השמנת פורחת: לדברי בצר "קטגורית גבינות השמנת צמחה כמותית מתחילת 2024 בקצב של 8.8% מול תקופה מקבילה אשתקד, כאשר סגמנט גבינות השמנת עתירות השומן ומותג 'נפוליאון' של תנובה מובילים את הצמיחה. הגידול בצריכת מוצרים עתירי שומן מתכתב עם מגוון דיאטות פופולריות, לצד מגמת הפינוק אשר ממשיכה לצמוח. גבינות השמנת מתכתבות גם עם עולם הקולינריה אשר צומח מאז תקופת הקורונה וביצע קפיצה נוספת בחצי השנה האחרונה בה הצרכנים הישראלים שהו יותר בבית ונדרשו לבשל ולאפות יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חידושים לחג השבועות, תנובה. יח"צ,
חידושים לחג השבועות, תנובה/יח"צ

חידושים לחג השבועות

"אנו מרחיבים את קולקציית הגבינות המיוחדות והמלוחות של תנובה לקראת החג, ומציעים לציבור להתנסות בטעמים חדשים ובפורמטים חדשים של מוצרים מוכרים, לרבות בתחום התחליפים. לרגל החג, יוצעו בנקודות מכירה נבחרות הטבות ומבצעים על מגוון רחב של מוצרי תנובה, לרבות גבינות מיוחדות, גבינות מלוחות, פתיתי גבינה, גבינות שמנת ועוד". מוסיפה בצר.

מוצרים חדשים מסדרת Collection: משולשים בטעם צ'דר/ גאודה כמהין- גבינה מותכת בטעם צ'דר עם 25% שומן הכוללת 16 יחידות. פרומעז בטעם שום שמיר / כמהין- גבינה מותכת מחלב עיזים עם 25% שומן.

מוצרים חדשים מסדרת פיראוס: חלומי קפריסאי בציפוי פלפל צ'לי ממחלבת Dodoni ,כדורי לאבנה בשמן זית

מוצרים חדשים מסדרת השף הלבן: שמנת לבישול 23% - שמנת עשירה בטעמים, סמיכה ועוטפת באופן מושלם את הפסטה.

מוצרים חדשים מסדרת סנפרוסט: קוביות בטטה קלופות וחתוכות - קוביות בטטה קלופות וחתוכות לקוביות מהווה פתרון נוסף של סנפרוסט לקיצור זמני העבודה במטבח. מתאים להכנת פשטידות, תבשילים ומרקים.

מוצרים במהדורה מוגבלת במיוחד לחג השבועות: גבינת נפוליאון זעתר, פרוסות צהובה 'אלטרנטיב' בתיבול עגבניות שום ובזיליקום מבית Alternative, פרוסות בולגרית מעודנת מבית 'פיראוס', פתיתי מוצרלה 500 גרם, פתיתי עמק 600 גרם, גבינה מגורדת, לקט בצלים מבית סנפרוסט - בצל סגול ובצל לבן מוקפאים פרוסים לטבעות, לקט ירקות לפשטידה מבית 'סנפרוסט', בצק פילו של 'מעדנות' ומיני בורק גבינה של 'מעדנות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully