וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

700,000 דולרים נחתו בחשבון שלו, הוא בזבז אותם ונכנס לכלא

20.6.2024 / 0:04

ראפר מתחיל קם בוקר אחד וראה סכום כסף לא הגיוני שנכנס אליו לחשבון ממקור לא ידוע. לטענתו הוא הודיע על כך לבנק, אבל מיד יצא לבזבז את הכסף. הזוג הצעיר שהעביר לו את הכסף בטעות לא צחק, גם לא המשטרה

שיר של הראפר סלימי - שנכנס לכלא לאחר שבזבז 700,000 דולר שהופקדו אצלו בטעות/Slimmy - Where’s Bubba

מה אתם הייתם עושים במקרה כזה? בחור צעיר נדהם לגלות סכום עתק שנחת במפתיע בחשבון הבנק שלו. הוא לא התכוון לפספס את ההזדמנות ויצא למסע שופינג פרוע. אבל עובד המחסן והראפר המתחיל עבדול ראדיה בן ה-24 נשלח לכלא לאחר שהתגלה שבזבז יותר מ-700,000 דולרים אוסטרלים במזומן (כ-1.7 מיליון שקלים) שנחתו באקראי בחשבון העובר ושב שלו - במקום לדווח לבנק על השגיאה.

הוא נידון ל-18 חודשים מאחורי סורג ובריח בבית המשפט המקומי בבורווד, מערב סידני, לאחר שבמשפט התברר ש-759,314 דולרים אוסטרלים הופקדו בטעות לחשבונו על ידי זוג שרצה לקנות בית - מה שגרם לראדיה לצאת למסע קניות מפואר.

במהלך המשפט הוא אמר שהוא "רק התעורר וראה את הכסף" ומיד יצא לקנות מטילי זהב בשווי של כ- 600,000 דולר אוסטרלי בחנות אחת בסידני. בבית המשפט התגלה גם שהוא קנה בגדים מיוניקלו, איפור מרשת MECCA ומזומן במטבע חוץ.

עבדל גאדיה ראפר מסידני. Instagram, צילום מסך
ראה את הכסף ולקח/צילום מסך, Instagram

"הכסף פשוט נפל בחשבון שלי ובזבזתי אותו", אמר ראדיה, "לא היה לי מושג איך זה הגיע לשם. אמרתי לבנק, אבל הלכתי ובזבזתי אותו". היה ברור שהוא לא היה מוכן להשאיר את הכסף לשבת בחשבון הבנק לצבור ריבית והלך לחנות ABC Bullion, שם הוציא סך של 598,188 דולרים על מטילי זהב בטווח משקל של בין 10 אונקיות ל-1 ק"ג, כשהרכישות נמשכו על פני שישה ביקורים במהלך יוני 2021.

הוא גם הוציא 62,843 דולר על מטילי זהב של 500 גרם ומטיל של 10 אונקיות אצל סוחר זהב ורכש גם מטבעות זהב בשווי 48,222 דולר. ראדיה אמר למשטרה לאחר מעצרו שהוא "רצה לתת זהב למישהו שהוא אוהב" - ואז הוא עבר לשוק הכספים הבינלאומי כדי לקנות 14,490 דולר במט"ח.

בין יוני ליולי 2021, הוא גם משך 13,600 דולר במזומן מכספומטים ברחבי סידני, לפני שלבסוף הוציא 6,235 דולר על בגדים של Uniqlo ו-JD Sports ואיפור מ-MECCA.

הוא לא היחיד שזה קרה לו
התעוררה ומצאה יתרה של 19 מיליון דולר בחשבון הבנק שלה

ניצל תקלה בכספומט ובזבז שני מיליון שקלים בארבעה חודשים

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

הכסף היה שייך לבני זוג שהיו בשלבים האחרונים של רכישת בית חלומותיהם בחופים הצפוניים של העיר, כאשר נאמר להם להעביר סכום של 759,314 דולר לחשבון בבנק Commonwealth, אולם נמסר להם מספר חשבון לא נכון והכסף הופקד בחשבון של ראדיה. בני הזוג זוהו מאוחר יותר כתזונאית המפורסמת באינסטגרם טארה תורן ובעלה קורי. טארה וקורי סיפרו במשפט שאיבדו את חסכונות חייהם לאחר שהאקרים שהתחזו לברוקר שלהם השתמשו במיילים מזויפים כדי לגרום להם לשלוח את ההפקדה לחשבון של ראדיה.

למרות שהחקירה הראתה שלראדיה לא הייתה יד בהונאה ולא ברור מדוע ההאקרים בחרו בחשבון שלו - הוא היה האדם היחיד שהואשם בפשע. בשלב הקראת גזר הדין השופט ריצ'רד פונסטון אמר שראדיה "לא יכול היה לשטוף את ידיו מהפשע ולסיים עם זה מבלי להענש" ושלמרות שהוא לא היה מעורב בהונאה הוא "בזבז בהתלהבות" את הכסף של בני הזוג. "אולי הוא לא היה המוח מאחורי הפשע אבל הוא ידע מה הוא עושה", אמר השופט. "היה ניכר מאמץ מרוכז להיפטר מהכסף, בצורה שתהייה בלתי אפשרית להשיג אותו שוב".

בהצהרה לבית המשפט אמרו הקורבנות כי ההונאה "הרסה אותנו ואת המשפחה שלנו". חדבריהם הם נותרו בהר של חובות וללא חסכונות, בעוד שקרובי משפחה, שעזרו להם ללוות את הכסף לרכישת הבית, איבדו גם הם סכומים גדולים.

ראדיה, העונה לשם הראפר סלימי והוציא מספר אלבומים והופיע באולמות מקומיים הודה באשמה, הורשע ונידון ל-18 חודשי מאסר בגין שתי עבירות של התעסקות ברווחים שהושגו כתוצאה מפשע.

  • עוד באותו נושא:
  • כסף
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully