וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מהעולם הזה: קיילי ג'נר משיקה בושם בכורה לצד מוצרי איפור חדשים

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 17:30

קיילי ג'נר מרחיבה את קטגוריות האיפור והטיפוח עם השקות חדשות של מוצרי איפור וטיפוח, כשהכוכב הגדול הפעם הוא בושם הבכורה שלה

מחיר 399 שקל Kylie - Cosmic Fragrance. יח"צ,
לא מהעולם הזה: קיילי ג'נר משיקה בושם בכורה לצד מוצרי איפור חדשים/יח"צ

קיילי ג'נר משיקה מוצרים חדשים מבית Kylie Cosmetics ו-Kylie Skin. בין המוצרים: מייקאפים וקונסילרים, שפתוני קרם ומאט, בושם בכורה, שפתוני גלוס מנפחים, קיט שפתיים וולווט, שמן טיפוח לשפתיים וחמאת שפתיים

בושם הבכורה Cosmic Kylie Jenner - הבושם הראשון של קיילי בעל ניחוח ממגנט בהשראת ריח "לא מהעולם הזה". הבושם עוטף באופן מידי בארומה עשירה, חמה ומתוקה בניחוח פרחוני עם תווים של טרכלוספרמון יסמיני ואקורד של ענבר מוזהב ומאסק וניל וכל זה בבקבוק מפוסל באופן ייחודי שנועד להיראות כמו יצירת אמנות מעולם אחר. המחיר: 399 שקל ל-100 מ"ל.

חמאת שפתיים של קיילי ג'נר 115 שקל. יח"צ,
חמאת שפתיים של קיילי ג'נר 115 שקל/יח"צ

חתומה בנשיקה

שפתוני קרם ומאט חדשים מצטרפים לליין השפתיים הפופולרי של המותג עם פורמולה קרמית ובמרקם נעים וקליל שאינו נדבק ובגימור מבריק או מאט עם צבע עשיר בפיגמנטים לצבע אחיד במריחה אחת בלבד. השפתון נמרח ללא מאמץ ומבלי לצאת מהקווים או לשקוע לתוך קווי השפתיים. השפתונים עשירים בלחות, מכילים חומצה היאלורונית ומעניקים לשפתיים רכות מיידית. השפתונים מגיעים ב- 12 גוונים.שני הסוגים מכילים פורמולות נקיות וטבעוניות המספקות לחות ל-8 שעות עם צבע עשיר בפיגמנטים. המחיר: 99 שקל לשפתון.

סדרת שפתוני גלוס מנפחים ב-4 גוונים המעניקים נפח לשפתיים מלאות ומבריקות במיוחד.
הגלוס מחליק על השפתיים ללא מאמץ ומעניק גימור נוח ומבריק המרכך ומחליק את קווי השפתיים, הפורמולה הקלילה מכילה חומצה היאלורונית ותרכובת היוצרת נפח עם תמצית מיוחדת המספקת תחושה מרעננת ומעקצצת תוך כדי שהיא מרככת ומחליקה את קווי השפתיים ובכך מעניקה לשפתיים אפקט מנפח, למראה של שפתיים רטובות ומלאות עם נגיעה שקופה של צבע. המחיר: 85 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Kylie cosmetics lipstick. יח"צ חו"ל,
Kylie cosmetics lipstick/יח"צ חו"ל

ערכות Velvet Lip החדשות כוללות שפתון Velvet Liquid ותוחם שפתיים עמיד בשבעה גוונים חדשים. הערכות נועדו ליצירת מראה קטיפתי ודמוי מאט לשפתיים. הפורמולות הקרמיות לא מתייבשות, מחליקות ללא מאמץ ונוחות להפליא. המחיר: 142 שקל לערכה.

שמן טיפוח לשפתיים בארבעה טעמים עסיסיים: קוקוס, אבטיח, רימון ותות שדה. מעניק לחות, רכות, נוחות ומותיר את השפתיים חלקות ומלאות באופן טבעי. הפורמולה מכילה שמן קוקוס, פטל ושמן זרעי פסיפלורה ובעלת מרקם עשיר ומרכך המשלב ברק של ליפגלוס עם אפקט לחות של שפתון להגנה מיובש. המחיר: 139 שקל.

Lip Plumping Gloss - KYLIE COSMETICS 85 שקל. יח"צ חו"ל,
Lip Plumping Gloss - KYLIE COSMETICS 85 שקל/יח"צ חו"ל

חמאת השפתיים החדשה בטעם קרמל ווניל, עדינה כמשי, עשירה ומלאה בלחות, מרגיעה ומטפחת את העור באופן מיידי ומשאירה את השפתיים רכות, בריאות ומלאות. הפורמולה העשירה מכילה מרכיבי טיפוח המגבירים את הלחות ומחליקים את השפתיים, כמו כן, היא שומרת על העור במשך עד 8 שעות ומשפרת באופן ניכר לעין את מראה השפתיים.

מדובר במוצר חיוני ליומיום שהופך את השפתיים לגמישות ורכות עם גימור שקוף ומבריק.
ניתן להשתמש בחמאת השפתיים בתור משחה או כמסכת לילה כדי להחדיר לשפתיים לחות מחדשת והגנה תוך כדי שינה.הפורמולה מכילה שמן קוקוס, ויטמין E ומרכיבי טיפוח נוספים. המחיר: 115 שקל.

קיט וולווט 142 שקל. יח"צ,
קיט וולווט 142 שקל/יח"צ

מייקאפ וקונסילר Power Plush Longwear - במהלך חודש יוני יושקו המייק אפ והקונסילר החדשים אשר מגיעים במגוון של 40 גוונים אשר פותחו במיוחד כדי להתאים לכל גווני העור. שני המוצרים נוצרו עם מרכיבים לטיפוח העור וניתן להשתמש בהם ביחד או לחוד, מועשרים בלחות ומחליקים באופן מידי את העור עם כיסוי בינוני הניתן לבנייה בשכבות ומבטיח איפור נוח וגמיש בעל גימור מלוטש, עמיד עד 12 שעות. הפורמולה משתלבת בעור ומטשטשת קווים עדינים, נקבוביות, וטקסטורה ומשאירה תחושה רכה עם גימור מדויק כמשי.

בנוסף, הקונסילר עמיד לזיעה, לחות, מים ומבטיח שימוש ללא פירורים או סדקים ומיועד לכיסוי האזור שמתחת לעיניים, נקודות כהות, פגמים, אדמומיות ויכול לשמש גם להדגשה, שיזוף או הבלטת קום מתאר. לקונסילר מברשת דקה עם קצה צר המאפשר הגעה לאזורים קשים ולמריחה מושלמת ומדויקת.

קונסילר קילי ג'נר. יח"צ,
קונסילר קילי ג'נר/יח"צ

מברשת לקונסילר - במקביל למייקאפ והקונסילר החדשים, קיילי קוסמטיקס תשיק גם את מברשת הקונסילר החדשה לשימוש יחד עם המוצר ואת מברשת המייק אפ החדשה, מברשת רכה במיוחד שמשתלבת עם המייק אפ לתוצאה מושלמת ואת ה-ספריי מקבע החדש, תרסיס עדין במיוחד העשוי ממרכיבים ידידותיים לעור שמקבעים ונועלים את האיפור באופן מיידי לכל היום.

מחיר מברשת מייקאפ: 170 שקל
מחיר מברשת קונסילר 99 שקל
מחיר ספריי מקבע : 139 שקל
מחיר מייקאפ: 159 שקל
מחיר קונסילר : 135 שקל

המוצרים זמינים לרכישה בסניפי סופר-פארם, באתר האונליין של סופר-פארם ובאתר onlys.co.il.

Kylie skin lip oil 139 שקל. יח"צ,
Kylie skin lip oil המחיר: 139 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully