וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק להעברת כספים: פייבוקס תאפשר לנהל חשבון משותף לכל מטרה

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 10:06

פליקציית פייבוקס (PayBox) השיקה היום (א') את ה-Box המשותף, שירות חדש של ניהול הוצאות משותפות, שמהווה תחליף פשוט, זמין וחינמי לניהול חשבונות משותפים כמו חשבון זוגי, חשבון שותפים לדירה, חשבון הורים בהורות משותפת - ללא הסרבול של פתיחת חשבון בבנק

פייבוקס, אפליקציית התשלומים מציעה לשלם עם היתרות הצבורות בחנויות. יח"צ,
לא רק להעברת כספים: פייבוקס תאפשר לנהל חשבון משותף לכל מטרה/יח"צ

פייבוקס משיקה את "ה-Box המשותף" אלטרנטיבה חינמית לחשבון המשותף היקר והמסורבל בבנק.

השירות החדש יאפשר למיליוני לקוחות פייבוקס לפתוח יחד חשבונות למטרות משותפות, בקלות ובמהירות. בשונה מהקבוצות הקיימות היום בפייבוקס, כל משתתף ב- Box יוכל לטעון אליו כסף, לשלם ממנו בכל מקום, לראות מה המשתתפים האחרים עשו בו ועוד, ממש כמו בחשבון משותף בבנק. השירות החדש נועד לתת מענה לצורך בניהול הוצאות משותפות - הוצאות זוגיות, הוצאות של שותפים לדירה, הוצאות של הורות משותפת, הוצאות טיול חברים ועוד.

עד היום, מי שרצו לנהל ביחד כסף למטרה משותפת נדרשו לפתוח חשבון משותף בבנק בתהליך ארוך ומסורבל, שבדרך כלל כרוך בהגעה פיזית לסניף ובתשלום עמלות גבוהות ומיותרות. השירות החדש והחינמי של פייבוקס יאפשר למיליוני המשתמשים באפליקציה לפתוח בקלות מעין חשבונות משותפים ולנהל בהם ביחד כסף למטרות משותפות.

בשונה מהקבוצות הקיימות של פייבוקס, בשירות החדש כל המשתתפים יוכלו לעשות שימוש בכסף, לשלם איתו בכל מקום, לראות מה יתר המשתתפים עשו ועוד - ממש כמו בחשבון בנק משותף. כך למשל, שותפים לדירה יוכלו לפתוח Box משותף שממנו הם ישלמו יחד את הוצאות הדירה (חשמל, מים, קניות משותפות(; גרוש וגרושה יוכלו לפתוח Box משותף לניהול ההוצאות המשותפות שקשורות בילדים (חוגים, קייטנה, שיעורים פרטיים); חברים שנוסעים יחד לטיול יוכלו לפתוח Box לתשלום ההוצאות המשותפות בטיול (צימר, דלק, ארוחות); ועוד.

השימוש ב- Boxים המשותפים ייתר את הצורך של המשתמשים לנהל מעקב אחרי מי שילם על מה ולהתחשבן בדיעבד בוואטסאפ, Split Wise או כל כלי אחר.

פייבוקס משיקה בוקס חדש לניהול חשבון משותף לכל מטרה. יח"צ,
פייבוקס משיקה בוקס חדש לניהול חשבון משותף לכל מטרה/יח"צ

כל משתמש בפייבוקס יוכל לפתוח עד 5 Boxים משותפים ובכל Box משותף יוכלו להיות עד 8 משתתפים. כל המשתתפים ב- Box יוכלו להפקיד אליו כסף, לשלם ממנו ולצפות בפעולות שביצעו יתר המשתתפים. טעינת הכספים ל- Box המשותף והתשלום ממנו בכל מקום (בחנויות ובאונליין) יתאפשרו באמצעות כרטיס אשראי דיגיטלי של פייבוקס בלבד, שניתן להנפיק בחינם (ללא דמי כרטיס לכל החיים) תוך דקות, ישירות מהאפליקציה.

אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס, אמר: "כיצורים חברתיים כולנו נדרשים מעת לעת לנהל כסף יחד עם חברים וקרובים - את החשבון של דירת השותפים, את חשבון ההוצאות של הטיול המשותף, את חשבון ההוצאות של הילדים שאנחנו מגדלים במשמורת משותפת ועוד.

מאחר שאף אחד לא מעלה על דעתו לפתוח חשבון משותף יקר ומסורבל בבנק למטרות האלה, כולנו עסוקים כל הזמן בלשלם ולהתחשבן בדיעבד. אז בדיוק בשביל זה פיתחנו את ה-Boxים המשותפים של PayBox - מעין חשבונות שמאפשרים ניהול משותף של כסף לכל מטרה, ללא טרחה, ללא בירוקרטיה וללא עלות".

פרישמן ציין עוד כי "השקת ה-Boxים המשותפים היא שלב נוסף בהתפתחות של פייבוקס מאפליקציה להעברות ולאיסוף כסף, לאפליקציה לניהול כסף. הבנו שהשירותים שמציעים הבנקים לא מתאימים לאיך שהציבור מתנהל, או רוצה להתנהל, עם הכסף שלו.

הציבור רוצה לנהל כסף לפי מטרות, לנהל אותו יחד עם חברים ומשפחה, לפתוח ולסגור חשבונות מהר ובקלות, ולא לשלם עמלות מופקעות. את כל זה בדיוק פייבוקס נחושה לתת לו - היינו הראשונים להציע כרטיס אשראי ללא דמי כרטיס לכל החיים, הראשונים לשלם ריבית אטרקטיבית על היתרה הנזילה באפליקציה, הראשונים לאפשר ניהול כסף בקופות נפרדות לפי מטרות ויעדים, וכעת גם הראשונים שמאפשרים לנהל מעין חשבונות משותפים יחד עם חברים לכל מטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריק פרישמן, מנכ״ל פייבוקס. אילן בשור,
אריק פרישמן, מנכ״ל פייבוקס/אילן בשור

אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס

מוקדם יותר השנה השיקה פייבוקס את ה-Box האישי, שמאפשר למשתמשי פייבוקס לנהל כסף במעין קופות לפי מטרות ויעדים - חשבון לאוכל בחוץ, חשבון לתשלום חשבונות (ארנונה, חשמל, מים), חשבון חיסכון לחופשה, חשבון חיסכון לטסט, ועוד.

הכסף ב-Boxים האישיים נזיל לחלוטין וצובר ריבית. בנוסף, ניהול הכסף ב- Boxים אישיים מאפשר שליטה טובה יותר בהוצאות, דבר שהוא חשוב במיוחד בתקופה זו, לאור האתגרים הכלכליים איתם מתמודד המשק.

פייבוקס (PayBox) היא אפליקציה לניהול כסף עם למעלה מ- 4 מיליון הורדות ויותר מ- 1.5 מיליון משתמשים שונים בחודש. לקוחות פייבוקס יכולים לבצע מגוון רחב של פעולות, בהן: להחזיק יתרות באפליקציה בנפרד מחשבון הבנק, לשלם מהיתרות האלה בכל מקום באמצעות כרטיס אשראי דיגיטלי חינמי; להעביר ולקבל כסף; להקים קבוצות לאיסוף כסף למטרות משותפות; להגיש בקשה להלוואה; ועוד.

פייבוקס הוקמה ב-2014 כחברת סטארט-אפ וכיום היא תאגיד עזר בנקאי עצמאי, בבעלות בנק דיסקונט (50.1%) ושופרסל (49.9%). פייבוקס מנוהלת על-ידי אריק פרישמן ויו"ר החברה הוא אבי לוי, מנכ"ל בנק דיסקונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully