וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל בכלא והחברה נקנסה ב-4 מיליארד דולר, מספר המשתמשים זינק ל-200 מיליון

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 13:15

בינאנס, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, ספגה מכות חמורות לאחר שהואשמה בהלבנת הון ומימון טרור, זה לא הפריע לכמות המשתמשים בה לזנק: "תעשיית הקריפטו עברה מלהיות ממוקדת בעיקר ב'מאמצים מוקדמים' לאימוץ על ידי הרוב"

מטבעות דיגיטליים/pexels

בורסת בינאנס בשיא כשהיא מדווחת על יותר מ-200 מיליון משתמשים.

בינאנס, שהוקמה ב-2017, ממשיכה לעשות שמות בתעשיית המטבעות הדיגיטליים וממשיכה לשבור שיאים. למרות האשמות, הקנסות הכבדים, החששות, והמנכ"ל לשעבר (ג'פנינג זאו) שיושב כרגע בכלא בקליפורניה, נדמה כי דבר אינו יכול לעצור את צמיחתה.

בינאנס (Binance), בורסת הקריפטו הגדולה בעולם לפי נפח מסחר, הכריזה לאחרונה על הישג מרשים של מעל 200 מיליון משתמשים רשומים ויותר מ-100 מיליארד דולר בנכסים תחת ניהולה. הישג זה לא רק מדגיש את הדומיננטיות של בינאנס בתעשיית הקריפטו, אלא גם משקף את המעבר והאימוץ הרחב יותר שמגיע מתעשיית המיינסטרים.

Binance. ShutterStock
בורסת בינאנס. התעשייה התבגרה משמעותית/ShutterStock

מנכ"ל חדש בעיר

המנכ"ל החדש, ריצ'רד טנג, המשמש כמחליפו של זאו, הדגיש את האופי המתפתח של שוק המטבעות הדיגיטליים, וציין שהתעשייה התבגרה משמעותית. "תעשיית הקריפטו עברה מהיותה בעיקר ממאמצים מוקדמים לאימוץ על ידי הרוב", ציין טנג. מעבר זה בא לידי ביטוי בבסיס המשתמשים המתרחב של בינאנס, וגם בכמות הנכסים בניהול, מה שמצביע על אמון גובר בפלטפורמה באופן גלובלי ומגוון מצד המשתמשים".

צמיחתה המהירה של הבורסה יכולה להיות מיוחסת לחווית המשתמש הייחודית שהיא מציעה, ומגוון הרחב של השירותים שלה, יחד עם אמצעי אבטחה חזקים, שהשאירו אותה כפלטפורמה מהימנה בכל אותם שנים.

המכשול האחרון עבר - המחויבות של עמידה בתקנות ובציות היתה בעייתית והיוותה את הבעיה העיקרית עבור הבורסה, שלפני מספר חודשים, הואשמה במגוון עבירות (מימון טרור, הלבנת הון, ועוד) ובוצעה כנגדה חקירה משולבת של משרד המשפטים האמריקאי יחד עם גופים רגולטורים נוספים, שנגמרה בכתב אישום, מאסר של המנכ"ל (ומייסד) ג'פנינג זאו, קנס אישי עבורו וקנס של מעל 4 מיליארד דולר לבורסה עצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'נפנג זאו. Corbis, GettyImages
המנכ"ל הקודם זאו. נידון לארבעה חודשי מאסר/GettyImages, Corbis

אי אפשר לעצור את האימוץ

כל האקוסיסטם של ביטקוין ושוק הקריפטו, חווה אבני דרך משמעותיות בחודשים האחרונים, ההתפתחות הבולטת ביותר היא אישור קרנות הסל (ETF) של ביטקוין בארה"ב, המובילה למספר הולך וגובר של גופים מוסדיים המחזיקים את המטבע.

אותן קרנות סל, שוברות שיאים של נפחי מסחר ועניין ביחס לקרנות סל אחרות שהושקו בעבר, כמו זאת של הזהב.

על פי האנליסט, אריק בלצ'ונס, קרן הסל של בלקרוק, IBIT, מהווה כ-26% מכלל המסחר שבוצע בכל קרנות הסל שלה יחד, מהשקתה (יש לה יותר מ-500).

בנוסף, המהלך הנועז של אל סלבדור לאמץ את ביטקוין כהילך חוקי בשנת 2021 סימן רגע היסטורי עבור תעשיית המטבעות הדיגיטליים, ןמוכיח את עצמו גם היום.

למרות האתגרים והביקורת, נדמה כי אל סלבדור נמצאת על המסלול הנכון, וחברות רבות בתחום מעבירות אליה את פעילותן. בנוסף, באחת מהצהרותיו של הנשיא, נאיב בוקלה, לפני יותר משנה, ציין כי בכל יום תרכוש המדינה מטבע ביטקוין אחד לקופתה.

ואיך אפשר בלי מיקרוסטרטג'י?

חברת מיקרוסטרטג'י (MicroStrategy), נמצאת בחזית האימוץ התאגידי של ביטקוין. בהנהגת המנכ"ל לשעבר, מייקל סיילור, החברה השקיעה מיליארדי דולרים בביטקוין, מתוך השקפתו כי ביטקוין משמש כנכס רזרבה אסטרטגי. האחזקות המשמעותיות והתמיכה הקולנית של מיקרוסטרטג'י, המחזיקה במלעלה מ-1% מההיצע הכולל (יותר מ-210,000 מטבעות) בביטקוין, עוררה השראה בחברות אחרות לשקול להוסיף ביטקוין למאזנים שלהן, והשפיעו על סנטימנט השוק באופן רחב יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • קריפטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully