וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחד ננצח? שמונה חודשים לתוך המלחמה, עזריאלי מורידים את דגל הנורות הענק

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 18:21

עיתוי הורדת הדגל הוא רגע אחרי יציאתם של גנץ ואייזנקוט מממשלת החירום ומקבינט המלחמה; השבוע קרא פורום העסקים הכולל גם דנה עזריאלי ומנכ"ל הקבוצה אייל חנקין לבחירות מיידיות: "לפני שיהיה מאוחר מדי"; עזריאלי: "ההחלטה התקבלה לפני שבועות בשל צורך בניקוי החלונות"

מגדלי עזריאלי בהצדעה לחיילי צה"ל./מהרשת.

שמונה חודשים לתוך המלחמה, ובקבוצת עזריאלי החלו בהסרת הנורות המרכיבות את דגל ישראל הענק שכל מי שמגיע לצומת רואה - דגל נורות עצום בגודלו כשבראשו האמירה "יחד ננצח".

הדגל הורכב על דופן הבניין המרובע כשבועיים לתוך המלחמה, אורכו 100 מטר ורוחבו 40 מטר. לצורך הארת המגדל נדרשו כמיליון נוריות לד, ו-230 איש עמלו עליו במהלך 5 ימים. הדגל נראה למרחוק, וניתן להבחין בו גם ממטוסים הנוחתים וממריאים מישראל.

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, אמרה אז כי "החלטנו להאיר את מגדלי עזריאלי במסר מהדהד של אחדות ועוצמה".

בימים האחרונים החלו בבניין עבודות להסרת הדגל, כשעובדים במתחם מדווחים על פועלים אשר עמלים על פירוק הנורות מהבניין.

דגל ישראל מגדל עזריאלי אמן התאורה גיל טייכמן. אייל תגר,
הדגל שהואר על הבניין המרובע./אייל תגר

פירוק הדגל מגיע בעיתוי מעניין, רגע אחרי פרישתם של בני גנץ וגדי אייזנקוט מממשלת החירום וקבינט המלחמה, כאשר הולכות ורבות ההתרעות מהתרחבות המערכה בצפון וממלחמה קרבה מול חיזבאללה.

אמש (א') אף חתמה יו"ר הקבוצה, דנה עזריאלי, על קריאת פורום העסקים לבחירות מיידיות, "בטרם יהיה מאוחר מדי". לפי הודעת הפורום, הכולל כ-200 אנשי עסקים בכירים המחזיקים בחברות מרכזיות ומעסיקים את מרבית העובדים בשוק הפרטי, הממשלה הנוכחית איבדה את אמון הציבור.

"יכולתה של מדינת ישראל לשרוד את תוצאות זוועות ה 7/10, את המשבר הבטחוני, מדיני וכלכלי חסר התקדים שהולך ומעצים, טמונה באמון מלא של הרוב המכריע של הציבור בנבחרי הציבור. ללא אמון מחדש של הציבור בנבחרי הציבור, לא ניתן יהיה לבצע מהלכים, שאם לא ייעשו במהרה עלולים להוביל את ישראל למקום שמסכן את עתידה", נכתב בהודעה, שגם מנכ"ל הקבוצה אייל חנקין חתום עליה.

עוד כתבו הבכירים כי "לשם חילוצה של המדינה והכלכלה הישראלית מהמשבר העמוק שהולך וגדל בשל החרמות הבינלאומיים, לצד עלויות המלחמה, נבחרי הציבור חייבים לקבל מחדש את אמון העם. בעת הקשה הזו, בטרם יהיה מאוחר מדי, על נבחרי הציבור להודיע לאלתר שהם הולכים לבחירות מיידיות על מנת לקבל את אמון הציבור הישראלי, שהוא - ורק הוא - הבעלים האמיתי של מדינת ישראל".

מקבוצת עזריאלי נמסר: "ההחלטה על הורדת שילוט התאורה הנוכחי הפרוס על גבי מגדל עזריאלי, התקבלה כבר לפני שבועות, בין היתר בשל צורך בניקוי חלונות המגדל וביצוע תחזוקה שוטפת.
נשמח לעדכן בשילוט החדש שיעלה בקרוב ולהמשיך לתת ביטוי בולט ומשמעותי למסרים חשובים בלב מרכז העסקים של ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully