וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: בשמים וקפה בהשראת חופשה בריביירה

רונית מטיאס

13.6.2024 / 14:07

צמד הבשמים היפה שלא תרצו לוותר עליו, עושים עיניים, מפולין לירושלים, השקדים מגיעים לאמבטיה, קפה בהשראת הקיץ, חודש אסייתי טעים, הגבינות המשובחות והרטבים שמשדרגים

מתרחבים עם ילדים ברשת Reserved. ארנון בוסאני,
מתרחבים עם ילדים ברשת Reserved/ארנון בוסאני

מתרחבים עם ילדים

הישר מפולין, נחת בישראל ב-2018, מותג האופנה הפולני RESERVED וכל השאר היסטוריה, ריזרבד נחשב למותג מהצומחים בעולם עם 500 חנויות באירופה ובמזרח התיכון, הראשון שזיהה את הפוטנציאל, היה איש העסקים צביקה ליבנת, מבעלי קבוצת H&O-יבואנית המותג, שקרא כתבה שהופנתה לאנליסטים וסיפרה על התפתחות המותג, השקעה במותג נשמעה לו כהשקעה טובה בתקופה בה הקבוצה חיפשה לייבא לישראל מותג בינלאומי.

את ההצלחה של ריזרבד יש לזקוף לזכות עיצובים הנאמנים לטרנדים מובילים, בדים איכותיים ומחירים נמוכים, בימיים אלה נפתח סניף הדגל בקניון עזריאלי (מלחה) בירושלים, סניף ראשון המציע גם אופנת ילדים.

החנות החדשה מעוצבת בקונספט שפיתח צוות האדריכלים הבינלאומי של הקבוצה מחו"ל וכולל ריהוט צעיר ועדכני, תאורה ייחודית ובגדים המוצגים לפי קולקציות המתעדכנות על בסיס שבועי-נאמנות לערכי המותג ביניהם קיימות, יצירתיות ומגוון. הקולקציה העכשווית כוללת שמלות ארוכות, חולצות, מכנסיים ועוד בצבעי לבן, קאמל, קורל, תכלת ושילובים של כחול ולבן וקורל ולבן וכמובן ג'ינס ואביזרים כמו כפכפים ותיקי קש.

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים על פתיחת הסניף החמישי של "ריזרבד", המתווסף לתמהיל העסקים ונמשיך להתחדש ולהביא לקניון חנויות ומותגים מובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון חנויות לכל הגילאים". יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם טרנדים בינלאומיים במחירים אטרקטיביים וריזרבד עונה על הצורך הזה, כניסתנו לירושלים מסמנת מגמה של צמחיה והתפתחות".

מתרחבים עם ילדים חנות חדשה  והפתעה למותג Reserved. יח"צ,
מתרחבים עם ילדים ברשת Reserved/יח"צ

כחול ולבן

מותג העל Dolce & Gabbana משיק במהדורה מוגבלת את Light blue summer vibes-שני ניחוחות אייקונים, רעננים ומלאי תשוקה, בהשראת חופשת קיץ רומנטית באווירה איטלקית ליד הים, עם קרני שמש מלטפות ורוח ים תיכונית. הניחוח לאישה הוא או-דה-טואלט פרחוני עצי, על בסיס הדרים עם קורט ברגמוט, אפרסק ועץ ארז, הניחוח הגברי הוא או-דה-טואלט עצי ארומטי, לייט בלו המקורי עם תווי ברוש, לימון סיציליאני ועץ ענבר.

הבקבוקים והקופסאות הם פריט עיצובי מושלם, העיצוב נאמן לקו של "לייט בלו סאמר וייבס", שילוב מהפנט של צבעי כחול עז ולבן, בדוגמת הדפס הקרמיקה האייקוני של דולצ'ה וגבאנה, השולט גם בבתי המלון של המותג ומזכיר חופשות רומנטיות במפרצי הים הקסומים של קפרי.

להשיג בסופר-פארם, משביר, אפריל ו- Be

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כחול ולבן הבשמים האייקונים של דולצ'ה גבאנה מתחדשים. יח"צ,
כחול ולבן הבשמים האייקונים של דולצ'ה גבאנה מתחדשים/יח"צ

עושים עיניים

מותג הטיפוח שיסיידו משיק את Benefiance Wrinkle Smoothing Eye, קרם עיניים המעניק פתרון מקיף ויעיל להפחתת ומניעת הופעת קמטים וקמטוטים סביב העיניים, הפועל בצורה מהירה ואינטנסיבית הודות לפורמולה מחודשת, התוצאה, העור סביב העיניים חלק ועמיד בפני הגורמים להופעת קמטים ומראה עיניים צעירות יותר תוך 5 ימים בלבד.

לקרם נוסחה מחודשת ועוצמתית לפעולה מחוזקת ומואצת על ששת סוגי הקמטים באזור העיניים ו-4 רכיבים פעילים רבי עוצמה: קומפלקס בוטני Kombu-Bounce המורכב מתמציות אצות; קומפלקס אקווה-פפטיד המונע הופעת קמטי הבעה ושיפור גמישות השכבה הקרנית; טכנולוגיית ReNeuraRED בשילוב שלישיית צמחים בוטניים, הטכנולוגיה מבוססת על תגליות מדעיות של שיסיידו בתחום מדעי המוח, במיוחד המנגנונים של תקשורת בין תאי עור ותאי עצב, ודם החיים; קרנוזין-רכיב חדש הנלחם בהזדקנות כרונולוגית, להשיג ברשת סופר פארם, המשביר, Be ובאתר לילית.

קרן ברטוב, האישה והמותג, משיקה קרם עיניים אולטימטיבי, המשלב מגוון רכיבים איכותיים, הפורמולה העוצמתית עשירה במטריקסיל, אומגה, ויטמינים C ו- E טהור, שמן זרעי ורד וחמאת שיאה, נוגדי חמצון בכמות מקסימלית לשיפור כהויות וליצירת עור בהיר ובריא סביב העיניים. הקרם מתקן קמטים עוצמתי, משפר כהויות ונפיחויות, מעודד ייצור תאי קולגן ומתגבר לחות, הוא היפואלרגני, ומתאים לכל סוגי עור.

עיניים שלי קרמי עיניים של שיסיידו וקרן ברטוב. יח"צ,
עיניים שלי קרמי עיניים של שיסיידו וקרן ברטוב/יח"צ

שקדים ונהנים

ל'אוקסיטן ישראל מתחדשת עם מוצרים חדשים במהדורה מוגבלת, מסדרת השקדים האייקונית, המוצרים: קרם רחצה מוקצף עשוי משמן שקדים מתוק, בפורמולה עשירה במרקם קצפת המזינה ומחדשת את העור, מהווה חלופה קרמית ועשירה לשמן רחצה שקד האייקוני.

מוצר נוסף הוא שמן הרחצה האייקוני שבמגע עם מים, הופך לקצף, הוא מנקה את העור בעדינות ומזין אותו בלחות, השמן מועשר ברכיבי לחות של שקד מתוק מפרובאנס, ידידותי לטבעונים, 99% מרכיבים מתכלים בקלות, ויטמין E הידוע כנוגד חמצון, עשוי מ-100% שקדים. זמין לרכישה באתר החברה ובחנויות הרשת.

שקדים ונהנים המוצרים האייקונים של ל'אוקסיטן. יח"צ,
שקדים ונהנים המוצרים האייקונים של ל'אוקסיטן/יח"צ

כשקפה פוגש צבע

נספרסו פותחת את הקיץ עם Taste the summer moments קולקציה קסומה שתרענן את ימי הקיץ החמים, מרגשת במיוחד היא קולקציית אביזרים בשת"פ חברת Pantone, בצבעי קיץ צבעוניים של כתום מנדרינה, צהוב שמש ומים ובהשראת האווירה התוססת של הים התיכון ויעדים חלומיים כמו הריביירה הצרפתית, איי יוון וחצי האי הבלקני, נדלקנו על התבניות לשלגונים, מגשי הקרח, ספל לדרך ובקבוק קפה קר.

בין התערובות הייחודיות המשתדכות בשלמות עם קוביות קרח: טעם "וניל שקדים" חדש למכונות "ורטו", תערובת קפה קר בהירה מפולי ערביקה בטעם חלק ומרענן באריזה לאספנים בצבע צהוב שמש, שעוצבה בשת"פ חברת Pantone; תערובת קפה קר מתקתק ומפנק בטעם קוקוס עם נגיעת וניל וארומות מתקתקות של קרמל; Ice Laggero-תערובת קפה קר עדינה עם ארומות פירותיות.

למכונת Original מושקת תערובת פרדו דליקטו-קפה קר עדין וקליל עם ארומות פירותיות; פרדו אינטנסו-קפה קר עם ארומות של דגנים קלויים ותווים עציים; תערובת קפה קר בטעם קוקוס עם נגיעת וניל וארומות עדינות של קרמל המגיעות מפולי הקפה, תמהרו כי התערובות במהדורה מוגבלת.

כשקפה פוגש צבע נספרסו X Pantone. יח"צ,
כשקפה פוגש צבע נספרסו X Pantone/יח"צ

מתחדשים ומתרגשים

מחלבות גד ווולט מרקט, משיקות מארז של 6 סוגי הגבינות הכי אהובות של המותג ביניהן: פטה כבשים מסורתית 20%, קאשקבל 26%, צ'דר 36%, גבינת ברי צרפתית, חמאה איטלקית מלוחה חדשה, מנצ'גו פרוס 39% וגאודה בקר משולשים, לכל מארז מצורפת מפת נייר וחוברת מתכונים של לייזה פאנלים, יאמי.

עוד מושקים שני טעמים חדשים שמצטרפים לסדרה האהובה "גד ומיד": אלפרדו ריקוטה רוזה ומסקרפונה-רוטב אלפרדו ריקוטה עשיר וקרמי שעוטף את הפסטה בצורה מושלמת בטעם עמוק מפנק ומנחם, המסקרפונה מעשירה את טעם העגבניות העוקצני בשילוב מושלם. הרוטב מצטרף לקאצי'ו אה פפה, פורצ'יני, מק אנד צ'יז-סדרה המאפשרת לבשל במינימום מאמץ מבלי להתפשר על הטעם והאיכות.

עוד מושקים שני רטבים להכנת קינוחים מהירים: קרם מסקרפונה וקרם פטיסייר ואחרונה, גבינת בוראטה, כדור מוצרלה טרי במילוי קרם גבינתי עשיר, לשדרוג סלטים, מאפים ופיצות.

חגיגה לבנה גבינות ורטבים ל'גד' וחיבור לוולט מרקט. יח"צ,
חגיגה לבנה גבינות ורטבים ל'גד' וחיבור לוולט מרקט/יח"צ

אסיה זה כאן

לטובת מי שלא טס לתאילנד ולמי שמתגעגע לטעמיה, רשת קפה ביגה משיקה חודש אסייתי, עם ספייסי נודלס-מנת ספיישל חדשה של איטריות אודון, טופו, בצל ירוק, שומשום קלוי, ברוטב סויה, שמן צ'ילי חריף וחמאת בוטנים-חריפה ביותר מעל החריפות המוכרת.

המנה מוגשת לצד מנות אסיאתיות וותיקות ואהובות כמו סלמון נודלס-אטריות ביצים מוקפצות עם קוביות סלמון, כרוב לבן, שום, גי'נגר ובצל ירוק ברוטב אסיאתי פיקנטי מתקתק; מוקפץ אודון טוקיו-איטריות אודון, פטריות שטאקי, בצל ירוק, קארי אדום, חלב קוקוס, בזיליקום, טופו ובוטנים גרוסים, כל מנה ב-64 ₪ במקום 72 ₪ לצד בקבוק ספרייט, תמהרו כי המנות זמינות בסניפי הרשת עד 30.6.

אסיה זה כאן חודש אסייתי ברשת ביגה. אלון מסיקה,
אסיה זה כאן חודש אסייתי ברשת ביגה/אלון מסיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully