וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי תשמש כשגרירת המותג SACARA לשנת 2024

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 21:57

רשת SACARA משיקה קולקציית איפור מקצועית שנוצרה בשיתוף מאפרים מובילים ומכריזה: נטע ברזילי מצטרפת למשפחה ותשמש כשגרירת המותג לצד הפרזנטורית והזמרת אנה זק

נטע ברזלי שגרירת סקארה מפריחה בלונים צהובים. אמיר מאירי,
נטע ברזילי תשמש כשגרירת המותג SACARA לשנת 2024/אמיר מאירי

רשת SACARA משיקה לקיץ 2024 קולקציית איפור מקצועי, שנוצרה ונבחרה בקפידה בשיתוף מאפרים מובילים. הקולקציה החדשה תצטרף לקולקציית האיפור הקיימת של המותג.

הקולקציה החדשה כוללת 12 קטגוריות איפור שונות בגוונים טרנדים ואופנתיים המשלבים פורמולות מקצועיות, שפותחו במשך שנתיים עם הרכיבים ונוצרה בדגש על שימוש ברכיבים מתקדמים, הכוללים שימוש באבקת סיליקה חדשנית המבטיחה מרקמים בגימור משי לנוחות שימוש אופטימלית, שילוב רכיבי אבקת מיקה מהאיכות הטובה ביותר על מנת להבטיח כיסוי עמיד לאורך זמן ושימוש בפיגמנטים עתירי צבע המבטיחים תוצאת איפור מושלמת גם בשימוש מועט, יחד עם בחירת הגוונים החמים והנחשקים, המשלבים את המגמות המובילות בעולם האיפור.

גם בעיצוב האריזות ניתן דגש רב, השקעה ומחשבה: כל מוצרי הסדרה מגיעים במארזים מעוצבים ברמה מקצועיות, תוך חשיבה על נוחות מקסימלית ועיצוב אלגנטי.

אסטרטגיית התמחור בקולקציית האיפור החדשה שומרת גם היא על הערך המרכזי במותג של VALEU FOR MONEY המאפשרת הנגשה של מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים נגישים.

סקארה קולקציית איפור חדשה. קית גלסמן,
קולקציית האיפור החדשה של SACARA/קית גלסמן

איתי זמיר מנכ"ל SACARA: "אנו ברשת, שמחים להשיק בקיץ הזה מעל 12 קטגוריות איפור, שיכלול למעלה מ- 50 מוצרי איפור שונים ומגוונים. עוד הוסיף איתי כי: "נטע ברזילי מצטרפת למשפחת סקארה ותשמש כשגרירת המותג לשנת 2024 לצד הפרזנטורית והזמרת אנה זק.

לדבריו: "נטע נחשבת לפורצת דרך בתחומה, סמל לעוצמה, נשיות נחישות ויופי. ועם קסם שלא ניתן לתעלם מימנו. היא מגלמת את האישה של סקארה ביכולת שלה להעז להתחדש ולצמוח. הכשירון והתשוקה שלה לעשייה שלה שאין שני לה, הניעו אותה לנסוק וגבוה..."

נטע ברזילי מסרה על הבחירה בה: "האיפור תמיד היה שם - גם כשרציתי להסתתר מתחת למסיכה כשהרגשתי פגיעה מדי - וגם כשרציתי לחגוג את עצמי ולצעוק אני פה - ובעיקר כשרציתי ליצור אומנות בלתי נשכחת.."

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מימין איתי זמיר עידו לביא ונטע ברזני מפריחים בלונים צהובים. אמיר מאירי,
מימין איתי זמיר עידו לביא ונטע ברזני מפריחים בלונים צהובים/אמיר מאירי

בין הפריטים שיושקו בסדרת האיפור החדשה של סאקרה: פודרה דחוסה ב- 8 גוונים בגימור טבעי ב - 25 ₪, ברונזר ב- 3 גוונים בגימור מט וברונזר ב- 3 גוונים בגימור מבריק - מחיר לצרכן: 29.90 ₪. סומק קטיפתי ב- 12 גוונים בגימור טבעי מרהיבים - מחיר לצרכן: 25 ₪. סומק קרם בגימור טבעי ב- 6 גוונים מבחיר: 25 ₪. טינט ב- 2 גוונים - מחיר לצרכן: 22 ₪, שימר ב- 5 גוונים - מחיר לצרכן: 30 ₪, שימר ב- 4 גוונים - מחיר לצרכן: 25 ₪

בגזרת השפתונים: סדרת שפתונים ב-28 גוונים בגימור מט - במחיר: 15 ₪. סדרת שפתונים ב- 17 גוונים בגימור מבריק - מחיר לצרכן: 15 ₪

לאזור העיניים מציעה הסדרה החדשה: עפרון תוחם לשפתיים בחידוד ובגימור טבעי ב- 14 גוונים - מחיר: 15 ₪. פלטת צלליות עם 8 גוונים ב 39.90 ₪, פלטת צלליות עם 4 גוונים - במחיר: 25 ₪. כל מוצרי האיפור טבעוניים, לא נוסו על בעלי חיים ובמחירים נגישים לכל כיס.

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA או באתר המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully