וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: רשת הביוטי שמתרחבת וים המלח באמבטיה שלכם

רונית מטיאס

26.6.2024 / 10:07

חוף הים מגיע לקניון וים המלח מגיע לאמבטיה, טיפולי יופי לגוף ולפנים כמו באיטליה, איפור שווה במחיר נוח, קיילי לא נחה, הכי מיקונוס בישראל ומה נקנה למורים ?

קיץ חם. חידושים למותג של מליסה רן. יח"צ,
קיץ חם. חידושים למותג של מליסה רן/יח"צ

קיץ בקניון

מותג אופנת הלייף סטייל MEL of life של המעצבת מליסה רן, חוגג 5 ומתחדש עם קולקציות חדשות של בגדי ים וספורט, חנות פופ-אפ ואפליקציה, המותג מתמחה בבגדי ים וביגוד ספורטיבי בגזרות מחטבות, בדים איכותיים ואקולוגיים.

בגדי הים, שלמים וביקיני, בשמות של טעמי גלידה ובצבעוניות של טורקיז, ניוד, ורוד בייבי, ורוד פוקסיה, כחול צי, תכלת, חום, ירוק דשא, שחור ולבן. בגדי הספורט ביניהם מכנסי טייץ קצרים וארוכים וגוזיות ספורט, הם בצבעי ורוד בייבי, צהוב, תכלת, חום, כחול, ניוד וירוק. האפליקציה מכילה פיצ'רים כמו קביעת תור עצמאי לייעוץ בסטודיו, תיאום שיחת וידיאו לייעוץ עם רן וקביעת תור אצל התופרת לתיקונים והתאמות-כלול במחיר.

מליסה רן : "אני גאה להשיק את ה-POP UP הראשון למותג שלי בקניון רמת אביב, שיפעל עד ה-12.7, הפופ-אפ מעניק לי הזדמנות לפגוש לקוחות וותיקות וחדשות ומציע חוויית קנייה ייחודית, תוך דאגה לנוחות ואינטימיות".

קיץ חם חידושים למותג של מליסה רן. יח"צ,
קיץ חם חידושים למותג של מליסה רן/יח"צ

מאיטליה לישראל

קוסמו קליניק, חברת קוסמטיקה איטלקית המתמחה בטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים, פתחה קליניקה חדשה בהרצליה פיתוח, המצטרפת לקליניקה בתל-אביב ול-8 קליניקות באיטליה.

זולטן זולדי, דודו מאיה ואור משה הבעלים, אמרו כי המגמה היא להתרחב ולפתוח סניפים נוספים וקונספטים חדשים, להשיק אגף אסתטיקה רפואית בסניפים והוסיפו כי יש באופק והיתכנות לפתיחת סניפים בארה"ב תחת אותו קונספט. הרשת שפועלת למעלה מ-15 שנה, מתמחה בטיפולי פנים וגוף וחרטה על דגלה חדשנות המבוססת על טכנולוגיות מהמתקדמות בתחום הקוסמטיקה בעולם, כשהקו המנחה הוא מצוינות ושירות בהתאמה אישית.

בקליניקה ניתן ליהנות מטיפולים אסתטיים מתקדמים למיצוק עור הפנים והגוף, טיפול בפיגמנטציה, הסרת שומן עיקש, הסרת עודפי עור, אנטי אייג'ינג ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאיטליה לישראל ''קוסמו קליניק'' מתרחבת. מור גלבר,
מאיטליה לישראל ''קוסמו קליניק'' מתרחבת/מור גלבר

ים המלח בבית

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON מביא את ים המלח לאמבטיה עם Dead Sea Treasures-סדרת מוצרים עשירים בבוץ ומלחים מים המלח, לטיהור וחידוש העור בטכנולוגיות מתקדמות.

חנה זנו, מנהלת השיווק: "זו גאווה גדולה עבורנו להשיק בתקופה זו סדרת מוצרים המורכבת מאוצרות הטבע הייחודים של ישראל הידועים כבעלי סגולות מרפא בכל העולם, אני נרגשת להשיק את הסדרה החדשה עם רכיבים ייחודיים נמעניקים חוויית ספא בבית ותזכורת לכוח המרפא והטיפולי של ים המלח".

מוצרי הסדרה: סבון רחצה, פילינג גוף, קרם גוף, מסכת גוף ומלח אמבט עשירים במגנזיום ורכיבי הזנה חיוניים לעור; בוץ שחור המועשר ב-21 מינרלים, המסייע בניקוי רעלים וריכוך העור; שמן זית עשיר בנוגדי חימצון, ותמצית ורדים להרגעת העור. להשיג בחנויות SABON ובאתר.

קולקציית ים המלח של SABON.. רונן מנגן,
קולקציית ים המלח של SABON./רונן מנגן

סקירה לסקארה

חובבות איפורים שלא רוצות למשכן את הבית, מוזמנות להתפקד, רשת SACARA חברה למאפרים מובילים בישראל והתוצאה-קולקציית איפור עם 12 קטגוריות, בפורמולות מקצועיות, שימוש ברכיבים מתקדמים, כמו אבקת סיליקה לגימור משי, אבקת מיקה לכיסוי עמיד לאורך זמן ופיגמנטים עתירי צבע לתוצאת איפור מושלמת עם גוונים נאמנים למגמות מובילות בעולם.

בין המוצרים החדשים: פודרה דחוסה ב-8 גוונים בגימור טבעי; ברונזר ב- 3 גוונים בגימור מט וגם בגימור מבריק; סומק קטיפתי ב-12 גוונים בגימור טבעי; סומק קרם בגימור טבעי ב-6 גוונים; טינט ב-2 גוונים; שימרים במגוון גוונים; שפתונים ב-28 גוונים בגימור מט ו-17 בגימור מבריק; עפרון תוחם לשפתיים בחידוד ובגימור טבעי ב-14 גוונים; פלטת צלליות עם 8 גוונים ופלטת צלליות עם 4 גוונים. כל המוצרים טבעוניים, לא נוסו על בעלי חיים.

סקירה לסקארה קולקציית האיפור של Sacara. קית גלסמן,
סקירה לסקארה קולקציית האיפור של Sacara/קית גלסמן

לייק לקיילי

קיילי ג'נר, האישה והאגדה, משיקה בסדרת Kylie Skin, שמן טיפוח לשפתיים בפורמולה המכילה שמן קוקוס, פטל וזרעי פסיפלורה, ויטמין E וקומפלס נוגדי חמצון, להענקת לחות, רכות, ברק של ליפגלוס ואפקט שפתון הגנה מיובש, הוא נקי, להשיג בטעמי, רימון ותות שדה-שניהם במהדורה מוגבלת, קוקוס ואבטיח.

ב-KYLIE COSMETICS הג'נרית משיקה שפתוני גלוס בפורמולה קלילה המכילה חומצה היאלורונית ותרכובת להענקת נפח ותחושה מרעננת ומעקצצת המעניקה לשפתיים אפקט נפח בגימור מבריק וב-4 גוונים: בז' טבעי, זהב ורוד עם נצנוץ זהוב, פירות יער ורודים עם נצנוץ זהוב וארגמן עם נצנוץ שמפניה.

אם אתן מעדיפות טקסטורת מאט, קבלו את ערכות Velvet Lip החדשות עם שפתון ותוחם שפתיים עמיד, למראה קטיפתי, הפורמולות הקרמיות לא מתייבשות ונוחות לשימוש. להשיג ב-7 גוונים: בז' ורדרד טבעי, ורוד ורד מאובק, אדום חם ועשיר, ורוד חמים בינוני, ורוד פוקסיה עשיר, קורל בהיר ועז, ברי קריר בינוני. הכל טבעוני ללא גלוטן. ולקינוח קבלו את Cosmic Kylie Jenner-בושם ראשון בניחוח ממגנט ושובה לב, ארומה פרחונית של יסמין, אדמונית, ענבר, מאסק וניל ותפוז דם, בבקבוק מפוסל.

לייק לקיילי שמן לשפתיים, שפתון ובושם למותג קיילי. יח"צ,
לייק לקיילי שמן לשפתיים, שפתון ובושם למותג קיילי/יח"צ

מתנות קטנות

מתלבטים מה לקנות למורים ולגננות לרגל סוף השנה? המותג Laline משיק קולקציה בשם Warm Vanilla, בניחוח וניל מתקתק מיערות טרופים וניחוח פרחי פרזיה ומגנוליה. בקולקציה: קצף אמבט וגוף, קרם גוף, קרם ידיים, קרם קצפת לגוף, סבון לגוף, קרם סופלה, קרם חמאה, שמן גוף, מי גוף, פילינג, בושם, מפיצי ריח, נרות, אבן ריחנית לרכב, תיקי רחצה במגוון גדלים ודגמים, תיקי קש ועוד.

בין המארזים: מיני נר ודפיוזר סוף שנה; קיט מתוק לגוף ולסביבה; מארז רחצה מתוק סוף שנה; מארז ונילה מפנק סוף שנה; מארז גוף עשיר סוף שנה; מארז בוטני עשיר. הקולקציה נעשתה בהקפדה על שימוש ברכיבים ידידותיים לגוף ולסביבה עם 0% שימוש ב: פרבנים, שמנים מינרליים, פתלאטים, חלקיקי פלסטיק זעירים, אורגניזמים מהונדסים גנטית (GMO) ו-SLS.

המותג 'מקס ברנר' משיק קולקציית מארזי שי המכילים מוצרי שוקולד איכותי כחול-לבן ומוצרי טיפוח לגוף המבוססים על חמאת קקאו, בין המארזים: מארז SWEET BREAK MUSE; מארז SWEET THANK YOU ; מארז Summer Love Break ; פרלין לב ומארז פרלינים.

מתנות קטנות ברשת ללין ורשת מקס ברנר. יח"צ,
מתנות קטנות ברשת ללין ורשת מקס ברנר/יח"צ

יוון זה כאן

אם לא טסתם למיקונוס, מסעדת סלון יווני בהרצליה והשף גיא פרץ, משיקים את MYKONOS TERRACE מתחם קיץ עם מרפסת שמשקיפה לים עם תפריט יווני, קוקטיילים ומוזיקת צ'יל אווט.

בתפריט מנות יווניות קלאסיות, מאפים ופסטות. בייגל קולורי יווני קרם לימונים כבושים, קרם חציל על פחמים וקרם פלפלים; טחינה הר ברכה משוויה ושמן זית ; צזיקי שמן זית, אורגנו וסלילי מלפפון; מלנזאנה סלאטה; הרינג שמאלץ בצל קצוץ וצ'ילי ; טירוקפטרי גבינת פלפלים פיקנטית; קרם פטה בדבש ופיסטוקים; פנדזרו סלטה גבינת סלק ודבש עם שמן זית ושקדים קלויים.

ועוד, פלמידה יוונית בצלים וצ'ילי; סרדינים כבושים צ'ילי ושום קונפי, סלטים מרעננים, דגים נאים, פפריס טיגניאטיס-פלפלי פדרון מטוגנים; כרובית קריספי; שושקה על פחמים פטה אורגנו ושום; קריספי זוקיני צזיקי ולימון; פטאטס טיגניאטס; דולמאדס-עלי גפן במלית אורז לימוני על צזיקי; קפטדס כרישה וזוקיני על קרם פטה; סיגר לוקוס חסה פריכה, טחינה ואריסה; סגנאקי סלון יווני-פטה צלויה במחבת עגבניות, צלפים, קלמטה ושום קונפי; קריספי פטה-מאפה יווני של פטה וריבת בצל במעטפת פילו פריכה, דבש ואורגנו; ספנקטופיטה-מאפה פילאס, תרד ופטה וכמובן מגוון דגים טריים.

יוון זה כאן מרפסת מיקונוס החדשה. יהונתן בן חיים,
יוון זה כאן מרפסת מיקונוס החדשה/יהונתן בן חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully