וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצופים!": שופרסל מבטלת הטבה משמעותית והלקוחות זועמים

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 10:53

החברה ביטלה את ההנחה במשלוח למי שמזמין סל גדול מ-750 שקל והחל מאתמול כל המשלוחים עולים 30 שקל ללא קשר לגודלם; הלקוחות מאוכזבים וכועסים: "אני איתם סיימתי, שיחפשו אותי"; שופרסל: "בעקבות התייקרותם של מגוון גורמים עודכנו דמי השירות למשלוחים"

בווידאו: נהגי שליחויות של שופרסל קישטו את הרכבים בפרחים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שופרסל מבטלת את הטבת המשלוחים: החל מאתמול כל משלוחי המזון מהרשת יחויבו בסכום של 29.90, ללא תלות בגודל המשלוח וסכום ההזמנה. מדובר בביטול הטבה ארוכת שנים במסגרתה מי שהזמין משלוח בסכום הגבוה מ-750 שקל שילם מחיר מופחת של 10 שקלים למשלוח, וכעת בוטלה ההטבה כאמור.

העדכון פורסם באתר שופרסל: "לתשומת לבכם", נכתב, "החל מה-1/7/24 דמי המשלוח עבור הזמנת פריטי סופרמרקט ופארם הינם בסך קבוע של 29.90 שקלים בכל סכום הזמנה".

הלקוחות זעמו על השינוי. "עשיתי היום הזמנה משופרסל החצופים", נכתב בפוסט שפורסם באחת מקבוצות הצרכנות. הם ביטלו את ההנחה על הזמנות גדולות ולכן למרות שהזמנתי ב1,400 שקל עדיין חייבו על משלוח 30 שקל!!! תוסיפו לזה שאין הנחות כמעט בכלל! אני קונה קודם כל מבצעים ואח"כ מה שחסר. והפעם מצאתי את עצמי מזמינה הכל במחיר מלא. זהו. בגלל שהמקרר שלי ריק, כבר התחלתי הזמנה, הייתי לחוצה בזמן ואני מכירה טוב את האתר, סיימתי ושילמתי בעצבים. אבל אני איתם סיימתי. מבטלת את הכרטיס אשראי שלהם ושיחפשו אותי".

"לגמרי מעצבן והפך לא משתלם", "אני בהלם", "ממש מאכזב, לא נותן כלום", הוסיפו אחרים.

הגולשים זעמו גם על שינויים נוספים לרעה: "הקופונים 'במיוחד בשבילך' שפעם היו למוצרים שאני באמת קונה באופן קבוע הפכו להיות סתם קופונים למוצרים רנדומליים. מבאס". הגולשים הסכימו: "כבר לא שווה. הקופונים וההטבות שהיו בעבר צומצמו משמעותית".

ביטול הטבת המשלוח - שופרסל. מערכת וואלה, צילום מסך
ביטול הטבת המשלוח - שופרסל/צילום מסך, מערכת וואלה

ב-30 באפריל הפסיקה שופרסל את צבירת המטבעות לשני מיליון חברי מועדון הלקוחות שלה. אלה מביניהם שקראו את ההודעה שנשלחה אליהם באוגוסט שנה שעברה, כשהחברה היתה עדיין תחת הבעלות הקודמת, לא הופתעו.

בהודעה ההיא נכתב: "שופרסל מודיעה על עדכון הפעילות במועדון הלקוחות SUPREME. החברה עובדת על סדרת הטבות עדכנית חדשה ומשתלמת לטובת לקוחות המועדון ועל פרטיה היא תעדכן בהמשך. עד לאותו המועד ניתן להמשיך לצבור מטבעות, להמיר את המטבעות שנצברו כאמור, ולממש את הזכויות בגינם, בהתאם לתנאי התקנון".

ככל שעבר הזמן חברי המועדון של שופרסל התחילו לאבד סבלנות. "היינו מקבלים הנחה של אחוז בצבירה לקניה הבאה", אומר אחד מהם. "נכון שהם הודיעו על ביטול התוכנית הקודמת, כמו שקורה לא פעם במועדוני לקוחות, אבל בדרך כלל כשמבטלים תוכנית אחת, מציעים ללקוחות תוכנית חדשה, חליפית, כדי לשמר אותם ולתת להם הוזלה כלשהי על הקניה. מאז החלפת הבעלות, לאף אחד שם כנראה לא בוער. הבעלים החדשים כנראה רוצים להרוויח ומהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שופרסל. ינון בן שושן, מערכת וואלה
סניף שופרסל. "כבר לא משתלם"/מערכת וואלה, ינון בן שושן

בסוף פברואר עברה הבעלות על שופרסל לאחים שלומי ויוסי אמיר, לאחר שרכשו 24.9% ממניות החברה עבור 1.5 מיליארד שקלים. כניסתם לקמעונאית הגדולה בישראל, לוותה בעזיבת שורה של בכירים בהנהלה, בהם יו"ר שופרסל איציק אברכהן והמנכ"ל אורי וטרמן ומינויים חדשים, גל פיטורי עובדים וצמצום המותג הפרטי, מהלך שנבחן על ידי ההנהלה הקודמת, אבל לא יצא אל הפועל.

טוב היה אילו הבעלים החדשים של שופרסל, היו מקדישים זמן ותשומת לב ללקוחות הקבועים שלהם, במקביל לטיפול העומק שהם עורכים ברשת במטרה להעלות את הרווחיות שלה, כי בלעדיהם אין לה קיום.

משופרסל נמסר: "בעקבות התייקרותם של מגוון גורמים כמו שכר כוח אדם, ביטוח רכב, מחירי הדלק שעלו היום ועוד, עדכנה שופרסל את שווי דמי השירות של משלוחי האונליין למחיר אחיד בסך 29.90 שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully