וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשפנית הפסיקה לעבוד - ותבעה את המדינה

4.7.2024 / 7:49

חשפנית בת 19 לא יכלה להמשיך לעבוד במועדון בפלורידה. הסיבה: חוק חדש שהעלה את גיל המינימום ל-21. היא החליטה לתבוע את המדינה, ואפילו המעסיקים שלה הצטרפו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

חשפנית רוקדת על ארון קבורה בהלוויה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מדינת פלורידה ידועה כשמרנית ובעלת חוקים שלא תמיד מחליקים היטב בגרון. במדינה עדיין קיים עונש מוות וכמובן שהיא מיהרה להצטרף לאיסור על הפלות, כאשר המושל הוא רון דה סנטיס, הרפבוליקני הפרובוקטיבי. חוק חדש שעבר לאחרונה הרתיח את סרניטי מישל בושי, חשפנית בת 19, שהחליטה לא לשתוק.

על פי החוק שעבר, מעתה גיל המינימום לחשפניות יהיה 21. לבושי, שכאמור צעירה בשנתיים מגיל הרף, נגדעת בכך קריירה מבטיחה. היא נאלצה לאבד את מקום עבודתה במועדון "ריסקה" בגיינסוויל, וגם מעסיקיה לא ממש מרוצים. הם חברו לעוד שני מועדונים בעיר ג'קסונוויל ודרשו להוציא צו מניעה נגד יישום החוק.

הבנות של קפה ריסקה. מי שמתחת לגיל 21 לא יכולה לעבוד

העותרים, שהגישו את התביעה לבית המשפט בעיר הבירה טלהאסי, טוענים לפגיעה בחופש הביטוי על פי התיקון הראשון לחוקה ושוויון זכויות על פי התיקון ה-14. בושי טוענת כי היא וחבריה לא יכולים עוד לעבוד במועדון בעקבות חתימת דה סנטיס על החוק במאי. היא, אגב, לא היחידה. על פי החוק, אסור למועדונים להעסיק גם מלצריות, טבחים ודי ג'ייז מתחת לגיל 21.

הסיבה להעלאת הגיל היא המאבק של מדינת פלורידה בסחר בבני אדם. "החקיקה עוזרת לנו להילחם בתופעת הניצול של השכבות החלשות", הצהיר דה סנטיס במעמד החתימה. כעת נותר לראות האם החוק יישאר על כנו.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רון דה סנטיס, מושל פלורידה, כנס ג'רוזלם פוסט, 27 באפריל 2023. יונתן זינדל, פלאש 90, עיבוד תמונה
דה סנטיס. "החקיקה עוזרת לנו להילחם בתופעת הניצול של השכבות החלשות"/עיבוד תמונה, יונתן זינדל, פלאש 90

דה סנטיס נחשב כאחד המתחרים הבולטים של טראמפ בקרב על המועמדות מטעם המפלגה הרפובליקנית. בינואר האחרון הודיע על פרישה מהפריימריז הרפובליקניים, ועל תמיכתו בנשיא לשעבר דונלד טראמפ, יומיים בלבד לפני הבחירות בניו המפשיר.

דה סנטיס, שנחשב כאיום המשמעותי ביותר על טראמפ לפני הבחירות בנובמבר, סיים במקום השני בבחירות המקדימות שהתקיימו באיווה, הרחק מאחור. הוא הסביר כי החליט להשעות את הקמפיין שלו משום שאין לו "נתיב ברור לניצחון". לדבריו, "זה ברור שרוב המצביעים הרפובליקנים בפריימריז רוצים לתת לדונלד טראמפ הזדמנות נוספת".

דה סנטיס נחשב בעיני רבים כיורש טבעי לטראמפ בשל סגנונו הלוחמני ועמדותיו השמרניות מאוד. בתחילת 2023 הוא אף הוביל בכמה סקרים מול טראמפ.

דה סנטיס נחשב לתומך ישראל ובתחילת המלחמה העמיד שני מטוסי מטען שנחתו בישראל על בסיס שבועי ושינעו לכאן ציוד הומניטרי שנאסף באמצעות תרומות.

  • עוד באותו נושא:
  • חשפנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully