וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותגי האופנה שמשיקים ניחוחות קיץ

רונית מטיאס

10.7.2024 / 10:07

מותג הבושם הניו-יורקי מתחדש, ניחוח בשיק פריזאי, הבית לטיפולים אסתטיים, המותג שחדשנות הי נר לרגליו, קופסאות מדליקות, מוגנים מהשמש, יינות קיץ מרעננים, כשמילקי פגש את גולדה

ניחוחות חו''ל בישראל  24-7  DKNY. יח"צ,
ניחוחות חו''ל בישראל DKNY זאדיק&וולטר מארק ג'יקובס/יח"צ

ניחוחות חו"ל בישראל

בתי האופנה הבינלאומיים, משיקים לכבוד הקיץ בשמים בגרסה קלילה, מרעננת וצבעונית, שיעזרו לנו לשרוד את החום הלוהט. היבואנית שסטוביץ, משדרגת לנו את הקיץ עם מותגים מובילים שהיא מייבאת ביניהם: מותג האופנה הבינלאומי DKNY, שמשיק את DKNY 24/7-ניחוח תוסס וצעיר, הלוכד את ערכי המותג: אופטימיות, ביטחון עצמי וחיים ללא גבולות.

הניחוח הפרחוני מכיל תווי פלפל ורוד, חבוש רוברב, ורד סנטיפוליה, טוברוז, יסמין סמבק מהודו, עצי ארז ואלגום ממוחזרים, מאסק ואמברוקס-מיזוג תרבויות כמו ערכי המותג. הבקבוק מעוצב בצורת שעון חול ומסמל את זרימת הזמן והמעבר בין היום ללילה-כמו הבושם עצמו. הבקבוק בצבע כסף כרום, המיכל המתכתי מדמה את הנצחיות של ניו-יורק, עיר הבית של המותג האהוב.

המותג Zadig&Voltaire משיק את THIS IS HER! UNCHAINED ניחוח אותנטי ואינטימי המסמל חופש, ביטוי עצמי ופעולה ללא גבולות. הניחוח מכיל תווים פירותיים של מנדרינה, תפוז ודובדבן, שובל פרחים פודרתי, ערמונים, פלפל ורוד ניחוח שחוגג אומנות, רוק וביטוי עצמי. הבקבוק מעוצב בשיק פריזאי, עם שרשראות מטאליות המשדרגות את התיקים ואת הלוקים האופנתיים, כשההשראה היא המשך לקולקציות בית האופנה הפריזאי והאלגנטי.

המותג מארק ג'ייקובס משיק את דייזי ווילד-פרח חדש המצטרף לקולקציית דייזי האייקונית עם זר פרחי בר המשלב בתוכו תווי לבלוב בננה, יסמין מעודן, וטיבר דה סבלס ואגוזי מקדמיה-זר פרחי בר פראי המשתלב בהרמוניה עם פרחים וורודים וירוקים. ניתן למילוי חוזר.
להשיג בסופר-פארם, המשביר, BE ובאתר ONLY'S.

ניחוחות חו''ל בישראל DKNY זאדיק&וולטר מארק ג'יקובס. יח"צ,
ניחוחות חו''ל בישראל DKNY זאדיק&וולטר מארק ג'יקובס/יח"צ

יופי מהטבע

מותג הרוקחות הטבעית VOS משיק מחדש את ליין הטיפוח בפורמולות מעודכנות בעלות תן תקן ויגן פרנדלי, באריזות AirLess השומרות על איכות וטריות המוצרים. הפסיכותרפיסטית ורד אורנשטיין סלוצקי: "הדבר החשוב ביותר מבחינתי הוא להיות בתנועה ולמידה מתמדת, החדשנות היא ערך עליון המניע אותי לעשייה והתפתחות, אני מאמינה בלהקשיב ללקוחות שלי ולצרכיהן, בכדי ללמוד ולהשתפר.

VOS מחבר בין רוח לחומר, לטבע, כל חומרי הגלם אקטיביים, פעילים ומחוללי שינוי, מופקים בטכנולוגיית פחמן דו-חמצני, באמצעותה ניתן להגיע לריכוז מקסימאלי של חומרים פעיל. בסדרה: קרם הזנה אקטיבי ליום; סרום אקטיבי וקרם עיניים אקטיבי פפטידים וויטמין C; קרם לילה משקם לפנים ולצוואר; סרום לילה ירח ורוד; קרם ליפטינג; שמן פלא ומארז נסיעות המאפשר התנסות בארבעת המוצרים נמכרים ביותר.

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
יופי מהטבע מותג VOS מתחדש. אינה אבשלום יעל אורנשטיין,
יופי מהטבע מותג VOS מתחדש/אינה אבשלום יעל אורנשטיין

בשירות היופי

מזל טוב לד"ר אמיר זרח שפתח בתוכנית למד, את Z Medical Club- מרכז רפואי ואקדמיה לאסתטיקה רפואית מתקדמת לטיפולים חדשניים, הרצאות וסדנאות לרופאים העוסקים באסתטיקה רפואית. על העיצוב האדריכלי, המעצבות סיגל ברנוביץ' ואירנה גולדברג, שהפכו את החלל ליצירה יוצאת דופן בצורת חללית, במחווה למלחמת הכוכבים, בגוונים של אפור ושחור היוצרים אסתטיקה מדויקת.

בין טיפולי האסתטיקה המתבצעים לפי מחלקות: עיצוב שפתיים, עיצוב ופיסול אף, מילוי שקעי עיניים, טיפול ועיצוב פנים, טיפולי אנטי איג'ינג לכתמים, קמטים, קמטוטים; טיפול בעור רפוי בפנים או בגוף; הצמדת אוזניים בהליך קוסמטי; עיצוב ופיסול הסנטר; עיצוב קו לסת לגברים ולנשים טיפול בצלקות פוסט אקנה; טיפול בשיפור נראות העור ועור רפוי; הצרת אזור הישבן ושיפור מרקם העור; עיצוב וחיטוב עור הבטן והטבור; טיפול אסתטי לכף גב היד; שיפור מרקם עור הברכיים; מתיחת ירכיים במכשיר חדשני; צלוליט-שיפור מרקם העור מתיחה ומיצוק; בוטוקס נגד הזעת יתר; הסרת שיער בלייזר; העלמת נימים וורידים; הסרת נגעים ונקודות חן ועוד.

בשירות היופי קליניקה חדשה לד''ר זרח. עמית גורן,
בשירות היופי קליניקה חדשה לד''ר זרח/עמית גורן

מאחסנים ונהנים

רשת המולטי ברנד "קוק אנד בייק"-ממובילות תחום מוצרי האירוח, הבישול והאפייה, משיקה את קולקציית Roso SNAP, שנולדה מההבנה שיש צורך וביקוש למוצר אחסון עם פתיחה ונעילה קלה והרמטית, שיעזור לנו לשמור על סדר וארגון אסתטי.

התוצאה-קופסאות שקופות ויפות, שניתן לסדר בארונות, במגירות, במזווה והיכן שבא. קופסאות רוסו סנאפ שומרות על איכות וטריות המוצרים והמטבח נראה מסודר ונקי. הפלסטיק איכותי, יש מגוון גדלים לכל מטרה-פסטות, פיצוחים, קרקרים ועוד, הקופסאות אטומות בוואקום וקלות לניקוי. להשיג בחנויות ובאתר COOK AND BAKE.

מאחסנים ונהנים קופסאות של Roso SNAP. טל טרי,
מאחסנים ונהנים קופסאות של Roso SNAP/טל טרי

בטעם איטלקי

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 5 יינות קיציים מבית היקב האיטלקי סרטורי: לוגאנה-יין לבן יבש העשוי מענבי טרביאנו די לוגאנה ממרכז לוגאנה, בארומה פרחונית עדינה עם רמזים של פירות לבנים ופרחי בר; לאב סטורי סוביניון בלאן-יין לבן יבש מענבי סוביניון בלאן; רוזה-יין רוזה יבש מזן ענבים מקומי קורבינה; פירה רוסו-יין אדום חצי יבש מענבי קורבינה, מרלו קברנה סוביניון בארומה של דובדבנים ופירות יער אדומים בשלים, ורדים אדומים;

פירה ביאנקו-יין לבן יבש מענבי שרדונה סוביניון בלאן וגארגנגה בארומה של אפרסקים לבנים, משמש ופירות יער ירקרקים, אשכוליות אדומות ומנטה. 3 יינות סדרת פירה, נקראת על-שם זאפירה, ספיר באיטלקית, כינוי החיבה של פירה, אחותו של פייטרו סרטורי מייסד היקב.

בשנת 1898 פייטרו רכשה בפאתי ורונה, אחוזה מהברון מורארי לשם הקמת היקב, זאפירה התגייסה לתמיכה במותג החדש בשיווק ומיתוג מקומי ובינלאומי. להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים.

בטעם איטלקי הסקוטית משיקה את יינות יקב סרטורי. יח"צ,
בטעם איטלקי הסקוטית משיקה את יינות יקב סרטורי/יח"צ

חתונה יצירתית

מה קורה כשמעדן "מילקי" וגלידות "גולדה" נפגשים? לכבוד הקיץ מושקת ערכה חווייתית של מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח וגלידה מילקי-חוויה סנסורית המשלבת טעמים ומרקמים. בערכה: רבע קילו גלידה בטעם מילקי, תוספת בייגלה קראנצ'י מצופה, גביעי מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח, גביעי מילקי שוקו קלאסי, גביעי קצפת של מילקי, תבנית קרח בצורת קצפת, בנדנה סגולה ממותגת, כפית מוזהבת של מילקי וכוס שתייה קרה ממותגת.

נעמה גל מנהלת שיווק מילקי: "אנחנו מתרגשים להכריז על שת"פ ייחודי בין שני מותגים אהובים, מפגש מתוק מלוח בין חוויות פינוק, מילקי המעדן האהוב, והגלידה המפנקת של גולדה עם טעם הדגל-בייגלה מלוח". עדי ארז אביטל מנהלת שיווק גולדה: "גולדה הוא מותג ישראלי, אשר היעוד שלו הוא לשמח כמה שיותר ישראלים, לחדש, להפתיע, לרענן ולקלוע לטעם הישראלי, החיבור עם מילקי-מעדן שכולנו גדלנו וגדלים עליו, הוא טבעי, מרגש ומפנק.

להשיג בסניפי ובאפליקציית המשלוחים של גולדה עד ה- 20.7.24 ו/או עד גמר המלאי.

חתונה יצירתית מעדן מילקי×גלידה גולדה. אמיר מנחם,
חתונה יצירתית מעדן מילקי×גלידה גולדה/אמיר מנחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully