וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם מורידה מחירים: הפחתה של 8%-15% בדגני הבוקר

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 16:05

החברה הודיעה לקמעונאים כי החל מתחילת אוגוסט יירדו מחיריהם של מוצרים, רובם דגני בוקר, ב-8%-15%: "להנגיש אותם לצרכנים ולא רק במבצעים"; יש לציין כי מדובר בהורדת מחיר נקודתית לאחר שני גלי התייקרות רוחבית שעשתה החברה מתחילת השנה

בווידאו: ביקור במפעל אסם בשדרות/עריכה: גלעד מן מנהיים

בשורה מרעננת על רקע עליות המחירים המתמשכות בשוק: חברת אסם הודיעה על הורדת מחירים בהיקף של 8%-15%. החברה לא מסרה את רשימת המוצרים הרלבנטיים אלא שמדובר בעיקר בדגני בוקר. עדכון המחירים יתבצע בתחילת אוגוסט.

מהחברה נמסר כי "אסם נסטלה עדכנה היום את הקמעונאים כי היא מורידה את מחיר המחירון של מספר מוצרים בדגני הבוקר על מנת להנגיש אותם לצרכנים לאורך כל ימות השנה ולא רק בתקופת מבצעים".

מחירי המזון בישראל נחשבים לגבוהים מאוד: דו"ח מבקר המדינה שפורסם בתחילת השנה מצא כי מחירי המזון יקרים ב-51% בהשוואה למדינות האיחוד האירופי ובכ-37% בהשוואה למדינות ה-OECD.

יבואני המזון והטואלטיקה בישראל נהנים מ"רווחיות חריגה" בהיעדר תחרות מספקת, ובייחוד עשרת היבואנים הגדולים, אשר מחזיקים יחד בנתח השוק משותף שעולה על 50% מכלל ענף המזון ומוצרי הצריכה.

דגני בוקר. ShutterStock
דגני בוקר/ShutterStock

יש לציין כי החברה הודיעה במאי האחרון על התייקרות רוחבית שנייה מאז תחילת השנה, שכללה שורה ארוכה של מוצרים. בין ההתייקרויות מוצרי בסיס שנמצאים בכל בית כמעט: מאפה, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים.

אסם היא מיצרניות ומשווקות המזון הגדולות בישראל ובין החטיפים שהיא מייצרת ניתן למנות את הפופולריים ביותר: במבה, ביסלי, אפרופו, דובונים, צ'יפס, פופקו ועוד. לפי החברה בשלב זה צפויים להתייקר החטיפים במבה, אפרופו ובייגלה. מוצר נוסף שעתיד להתייקר הוא מנה חמה, וכן עוגת הבית, פתיתים לסוגיהם, קפה טייסטרס צ'ויס, סירופ ויטמינצ'יק, מוצרי בונז'ור ועוד. זו היתה ההתייקרות השנייה של אסם מתחילת השנה והיא נכנסה לתוקף בתחילת יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully